Raskaaksi 2023

Oho, 9päivää😳 mulle aina tullut sieltä kahdessa päivässä.
No plussaat nyt tässä kierrossa niin voit sitten huvinvuoksi pissiä niihin tikkuihin😅

Joo sivuilla lukikin että toimitus 1-2 päivässä. No, eipä siinä. Toivotaan, että haaskasin rahat eikä niille tule käyttöä!
 
Haha, rupes huvittaa äsken kun tajusin että oon heittänyt aamuisen testin vahingossa biojäteroskikseen kahvinpurusuodattimen päälle. Rupesin siirtää sitä normiroskikseen ja vilkaisin et siinähän on selvät kaksi viivaa 😂 Näköjään märillä kahvinpuruilla saa aikaiseksi positiivisen raskaustestin, no kahvivauva tulee ainakin jossei muuta 😅
 

Liitteet

  • IMG_20230117_232150.jpg
    IMG_20230117_232150.jpg
    867.7 KB · Katsottu: 138
Dpo 9 kp 22/27 yk 6
Alkaakohan pms oireilu, rintoja kihelmöi/kipuilee ja alavatsa menkkaoireinen 😢
Oon palellu kotona monta päivää villasukista ja neuletakista huolimatta kun taas mies on huoletta voinu olla ilman sukkia ja aluspaidassa 😦 en yleensä oo palelevaa sorttia
Ja käyny tän viikon jo 21 jälkeen nukkumaan 🙈(aamuherätys 5.30), töissäkin väsyttää

Lisäys: edelleen runsasta voidemaista vv
 
Ostin pari pakettia pregcheckiä ja olin jo juoksemassa tekemään yhden mutta kerkesin tossa kaupan ja kodin välillä tulla järkiini ja säästän ne - toistaiseksi 😅
Näin TAAS monta kertaa unta positiivista testeistä mutta luulen että se ei valitettavasti oo mun alitajunta joka kertoo että oon raskaana vaan saattaa johtua siitä että töissä eilen sekasin kolme tuntia plussa vai ei - ryhmän viestejä. 🙈

Alkaispa äkkiä ne menkat jos on alkaakseen ni sais taas ainakin viikon aivolepoa tästä. 😅

Jefar ja Eve87 - hyvältä kuulostaa 😍
 
Jaiks! Tein tänäänkin nyt tollasen onestepin puikon ja oon erottavani siitä haalean haamun😱 En nyt vielä innostu liikaa koska toi kyseinen testi on joskus antanut mulle ihan selvän punertavan viivan, mut kaikki muut testit ollu negatiivisia. Jäitä hattuun ja uusi testi huomenna🤩 tänään siis vasta dpo10 kuitenkin.
Olisipa nyt oikea haamulainen joka vahvistuisi🤞😍
Mites muut piinailijat?
 
Jaiks! Tein tänäänkin nyt tollasen onestepin puikon ja oon erottavani siitä haalean haamun😱 En nyt vielä innostu liikaa koska toi kyseinen testi on joskus antanut mulle ihan selvän punertavan viivan, mut kaikki muut testit ollu negatiivisia. Jäitä hattuun ja uusi testi huomenna🤩 tänään siis vasta dpo10 kuitenkin.
Olisipa nyt oikea haamulainen joka vahvistuisi🤞😍
Mites muut piinailijat?
Jospa lähtisi vahvistumaan! 😍 Laitahan kuvaa meillekin tiirailtavaksi 🤣
 
Ostin pari pakettia pregcheckiä ja olin jo juoksemassa tekemään yhden mutta kerkesin tossa kaupan ja kodin välillä tulla järkiini ja säästän ne - toistaiseksi 😅
Näin TAAS monta kertaa unta positiivista testeistä mutta luulen että se ei valitettavasti oo mun alitajunta joka kertoo että oon raskaana vaan saattaa johtua siitä että töissä eilen sekasin kolme tuntia plussa vai ei - ryhmän viestejä. 🙈

Alkaispa äkkiä ne menkat jos on alkaakseen ni sais taas ainakin viikon aivolepoa tästä. 😅

Jefar ja Eve87 - hyvältä kuulostaa 😍
Tee vaan tänäänkin jo testi🤭😉
 
Jospa lähtisi vahvistumaan! 😍 Laitahan kuvaa meillekin tiirailtavaksi 🤣
No yritin tota tossa kuvailla ja aika huonosti saa kuvaan. Paljaalla silmällä erottuu paremmin. Tossa kuvassa näyttää tollaselta harmaalta viivanpaikalta, mut silmälle näyttää punertavalta enemmän 🤔 no katotaan mihin suuntaan menee😁 eiliseen samaan testiin ei tullut tollasta sen 5min aikana.
Mut ei voi vielä alkaa iloitsee sen enempää.
 

Liitteet

  • IMG_20230118_100922.jpg
    IMG_20230118_100922.jpg
    541.3 KB · Katsottu: 187
Dpo 9 kp 22/27 yk 6
Alkaakohan pms oireilu, rintoja kihelmöi/kipuilee ja alavatsa menkkaoireinen 😢
Oon palellu kotona monta päivää villasukista ja neuletakista huolimatta kun taas mies on huoletta voinu olla ilman sukkia ja aluspaidassa 😦 en yleensä oo palelevaa sorttia
Ja käyny tän viikon jo 21 jälkeen nukkumaan 🙈(aamuherätys 5.30), töissäkin väsyttää

Lisäys: edelleen runsasta voidemaista vv
Siis ihan kun tää teksti ois ollu mun kirjoittama, ainut vaan että rinnat ei oo kipeät mutta muuten tismalleen samat oireet ja dpo 8 🙈 ja jopa aamuherätykset samaan aikaan hehe!
Toivottavasti tämä ois merkki jostain. Vaikka voihan se myös tosiaan olla pms. Ite ajattelin testata maanantaina, kun kaappi pursuaa testejä 😂 sinne asti yritän pinnistellä testaamatta.

@Lilja35 jännittävää!! Voi kun vahvistuisi 🤞
 
No yritin tota tossa kuvailla ja aika huonosti saa kuvaan. Paljaalla silmällä erottuu paremmin. Tossa kuvassa näyttää tollaselta harmaalta viivanpaikalta, mut silmälle näyttää punertavalta enemmän 🤔 no katotaan mihin suuntaan menee😁 eiliseen samaan testiin ei tullut tollasta sen 5min aikana.
Mut ei voi vielä alkaa iloitsee sen enempää.


Näen harmaan paikan! 😍🤞🏽
 
Siis ihan kun tää teksti ois ollu mun kirjoittama, ainut vaan että rinnat ei oo kipeät mutta muuten tismalleen samat oireet ja dpo 8 🙈 ja jopa aamuherätykset samaan aikaan hehe!
Toivottavasti tämä ois merkki jostain. Vaikka voihan se myös tosiaan olla pms. Ite ajattelin testata maanantaina, kun kaappi pursuaa testejä 😂 sinne asti yritän pinnistellä testaamatta.

@Lilja35 jännittävää!! Voi kun vahvistuisi 🤞


Joo en ajattele suuntaan tai toiseen kun aiemmat kierrotkin ollut niin vaihtelevia, viime kierto oli se oireettomin ja kierto ”venyi” 30 saakka kun yleisin mun kierto on 27-28 🤷🏻‍♀️
 
@Lilja35 ihan selkeä haamu! Harmahtava mullakin oli ihan alkuun ennen kuin joku ehkä dpo 13 oli selvästi punertava (ja tosiaan dpo 10 ja 11 oli ollut harmaita haamuja). Suosittelen testaamaan sillä pc:llä huomenna myös jos sulla niitä oli 😊
Joo kyllä siinä jotain sellaista on mitä ei vielä eilen ollut 😁
Mut tosiaan oon tolla onestepin puikolla saanut joskus aikaisemminkin selkeän punertavan haamun, mikä oli kyllä loppupeleissä ihan nega. Mul ei nyt oo kotona pc:n testejä kun tilasin ton paketin raskauskeijulta, siinä vaan noita onesteppejä ja pari digiä. En kerkee nyt ennen vkl hakemaankaan muita testejä kun teen pitkää päivää töissä.
Ajattelin huomenna testaa taas uudestaan ja jos siinä tikussa on samanlainen viiva tai toivottavasti vahvempi niin sitten uitan digin kans😊
 
Huoh ostin tätä kiertoa varten kalliit ClearBluen ovulaatiotestit kun en oo aikaisemmilla tikuilla saanut mitään ovulaatiota näkyviin, mutta ei näilläkään mitään näy (monta päivää jo vain vilkkuvaa hymynaamaa, 3.1. edellisten kuukautisten alku). En oo vielä kertaakaan saanut ovulaatiota mitattua (lämpötilamittausta en oo vielä koettanut) enkä oo varma tapahtuuko sitä ees
Alkusyksystä piti käydä gynellä ja sain keltahormonireseptit kahdelle kierrolle kun hormonikierukan poiston jälkeen (6/22) ei ollut tullut ilmeisesti ovulaatiota ja elokuussa alkoi viikkoja kestänyt kuukautisvuoto. Viimeinen keltahormoneilla käynnistetty kierto oli 10/22, sen jälkeen on ollut kuukautiskiertoa joten mahdollisesti jotain ovulaatiotakin.

Nyt eilen alko "keskikierron tiputtelu" joka jatkuu tänään, mutta ei tossa kalliissa ClearBluessa oo näkynyt muuta kuin vilkkuvaa hymynaamaa (kerran päivässä ohjeen mukaan testattu). Toivotaan että tää on ovulaatiotiputtelua ja se ois tapahtunut, mut jatkan ovistestailua nyt kun kerran ton kalliin lelun ostin nii ainakin pari päivää. Mikä täällä on suositus (brändistä tai tavasta) ovulaation testausta varten?
 
Huoh ostin tätä kiertoa varten kalliit ClearBluen ovulaatiotestit kun en oo aikaisemmilla tikuilla saanut mitään ovulaatiota näkyviin, mutta ei näilläkään mitään näy (monta päivää jo vain vilkkuvaa hymynaamaa, 3.1. edellisten kuukautisten alku). En oo vielä kertaakaan saanut ovulaatiota mitattua (lämpötilamittausta en oo vielä koettanut) enkä oo varma tapahtuuko sitä ees
Alkusyksystä piti käydä gynellä ja sain keltahormonireseptit kahdelle kierrolle kun hormonikierukan poiston jälkeen (6/22) ei ollut tullut ilmeisesti ovulaatiota ja elokuussa alkoi viikkoja kestänyt kuukautisvuoto. Viimeinen keltahormoneilla käynnistetty kierto oli 10/22, sen jälkeen on ollut kuukautiskiertoa joten mahdollisesti jotain ovulaatiotakin.

Nyt eilen alko "keskikierron tiputtelu" joka jatkuu tänään, mutta ei tossa kalliissa ClearBluessa oo näkynyt muuta kuin vilkkuvaa hymynaamaa (kerran päivässä ohjeen mukaan testattu). Toivotaan että tää on ovulaatiotiputtelua ja se ois tapahtunut, mut jatkan ovistestailua nyt kun kerran ton kalliin lelun ostin nii ainakin pari päivää. Mikä täällä on suositus (brändistä tai tavasta) ovulaation testausta varten?

Anteeksi tartun teknisiin asioihin, mutta tällainen jännä spoilervaroitus tuli sun tekstistä?
 

Liitteet

  • Screenshot_20230118-114102.png
    Screenshot_20230118-114102.png
    302.6 KB · Katsottu: 63
No yritin tota tossa kuvailla ja aika huonosti saa kuvaan. Paljaalla silmällä erottuu paremmin. Tossa kuvassa näyttää tollaselta harmaalta viivanpaikalta, mut silmälle näyttää punertavalta enemmän 🤔 no katotaan mihin suuntaan menee😁 eiliseen samaan testiin ei tullut tollasta sen 5min aikana.
Mut ei voi vielä alkaa iloitsee sen enempää.

Todellakin näkyy!! 😍🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈
 
Takaisin
Top