Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä sain viime raskaudessa itse dpo11 semmosen aivan olemattoman haamun ja dpo12 vähän selvemmän (mutta haamun edelleen) Toivo ei ole todellakaan menetetty!Just vasta heräsin
Kyllä toi testi negalta näyttäisi mut tosiaan vasta dpo9, joten en vielä lannistu tai ota paineita. Viimeksi muistaakseni mulla näkyi dpo11 haamulainen, joten on tässä vielä aikaa. Katotaan miten käy, onko kroppa tehny taas tepposet näillä kaikilla oireilla
Mulla on lakannut kuukautisiin ainakinTsempit kaikille tähän ketjuun, jänniä paikkoja monella!
Mulla olis hassu kysymys teille, joilla rinnat kipeytyy ennen kuukautisia. Koska tuo kipu lakkaa? Heti menkkojen alkaessa vai myöhemmin? Yritän tätä omaa kiertoani tässä ihmetellä
Olitko testannut myös dpo10? Ja oliko herkkä testi?Mä sain viime raskaudessa itse dpo11 semmosen aivan olemattoman haamun ja dpo12 vähän selvemmän (mutta haamun edelleen) Toivo ei ole todellakaan menetetty!
Näin mäkin muistelisin omalta kohdaltani, että on lakannut kyllä heti menkkojen alkaessa Hitto tää kroppa on taas sekaisin ei mulla muutaMulla on lakannut kuukautisiin ainakin
Mulla muutama päivä kuukautisten alusta helpottaa. Menkkojen jälkeen on sit kokonaan tiessäänTsempit kaikille tähän ketjuun, jänniä paikkoja monella!
Mulla olis hassu kysymys teille, joilla rinnat kipeytyy ennen kuukautisia. Koska tuo kipu lakkaa? Heti menkkojen alkaessa vai myöhemmin? Yritän tätä omaa kiertoani tässä ihmetellä
Tsempit kaikille tähän ketjuun, jänniä paikkoja monella!
Joo toivoa on vielä paljonkinVoi hitsi!
Mutta joo toivoa on vielä molemmilla! Testasitko herkällä?
Joo otan tässä vielä rennosti ja testailen uudestaan jossei nyt menkat yllättäisi.Mä sain viime raskaudessa itse dpo11 semmosen aivan olemattoman haamun ja dpo12 vähän selvemmän (mutta haamun edelleen) Toivo ei ole todellakaan menetetty!
Onko sulla vieläkin jotain oireita? Mun oireet ja jomottelut katosivat eilen johonkin Ajattelin viikonloppuna testata.Joo otan tässä vielä rennosti ja testailen uudestaan jossei nyt menkat yllättäisi.
Pitää kyllä sanoa että tässä kierrossa on ollut tosi paljon sellaisia oireita mitä muissa kierroissa ei ole ollut, voisko pää nyt sitten tuottaa kroppaan näitä oireita
Toivoa on
Samat oireet jatkuu täällä edelleen. Ehkä eilen oli kuitenkin vähän voimakkaampinaOnko sulla vieläkin jotain oireita? Mun oireet ja jomottelut katosivat eilen johonkin Ajattelin viikonloppuna testata.
Onko sulla antaa jotain hyviä kirjavinkkejä et menis vähän nopeampaa tää piinailu?@Magnoliae pahoittelut negasta
Täällä pitäisi tänään olla ovis, eiliselle saatiin aika suoritusmoodissa tallattelut. Piinaviikot alkakoon, onneksi on kirjoja mitä lukea ja Greyn Anatomiaa jota ahmia. Odottelen nyt vielä että lämmöt huomenna olisi nousseet, niin saan oviksen ajankohdan vahvistettua.
Onko sulla antaa jotain hyviä kirjavinkkejä et menis vähän nopeampaa tää piinailu?
Oho, 9päivää mulle aina tullut sieltä kahdessa päivässä.Mulla on huono tapa lukea synkkiä kirjoja, kuten keskitysleiri, syöpä ja muuta ikävää. Just nyt luen kirjaa nimeltä Midnattsbiblioteket (keskiyön kirjasto?). Tykkään sen sanomasta tosi paljon.
Siis vitsit mua harmittaa, raskauskeijulla kesti 9 päivää kuljettaa digitaaliset ovulaatiotestit! Olisin niin halunnut testaa sellaista eilen. Nyt ihan perus tikkuun viiva on haalea ja Digi tietty nega kanssa. Halusin leikkiä!!!