Raskaaksi 2023

Onpas paljon lähipäivinä testaavia! 🤩🤞

Minä testasin sunnuntai-iltana parin tunnin pidätyksellä blankon negan, ehkä dpo 10. 😁 Se siitä odottamisesta. Pe odotan menkkoja alkavaksi.
 
Mäki testasin esikoisesta silloin kun oli kuukautiset n. viikon myöhässä, koska halusin tavallaan varautua siihen että jos tulisikin varhainen keskenmeno, niin ei kerkeäis innostua liikaa. Ennen yrityksen alkua luin vauvakuumefoorumeita ja sieltä jostain luin tuon viikon varo-ajan.

Mutta todellakin jokainen tekee niinkuin itselleen parhaaksi kokee, oikeita tapoja on yhtä monta kuin tekijääkin 😊

Tsemppiä piinapäiviin ja halaus uuteen kiertoon joutuneille ❤️🙏🏼
 
@Magnoliae pahoittelut negasta ❤️

Täällä pitäisi tänään olla ovis, eiliselle saatiin aika suoritusmoodissa tallattelut. Piinaviikot alkakoon, onneksi on kirjoja mitä lukea ja Greyn Anatomiaa jota ahmia. 🙃 Odottelen nyt vielä että lämmöt huomenna olisi nousseet, niin saan oviksen ajankohdan vahvistettua.
 
10 sivua luettu. Monella on kyllä jännät paikat :smiling face with heart-eyes:

Itse pyrkinyt keskittää ajatukset tähän arkeen enkä liikaa vielä upota kuumeilun viemään veneeseen. Koska kun sen teen niin sitten mikään muu asia ei pyöri päässä ja se on aika raastavaa. Onneks on nämä kolme lasta jotka vie suuren osan ajasta 😁 Olen myös aloittanut marraskuussa elämäntapojen muutoksen ruokavalion ja liikunnan suhteen. Aloittanut myös äänikirjojen kuuntelun.

Viikon päästä kierukan poisto. Sopii toivoa ettei mene taas ihan super pitkiksi kierrot ja taidan varmuudeksi ottaa ekoihin kiertoihin ovistikut mukaan.

Seuraa täällä taustalla teidän kaikkien juttuja ❤
 
Tsempit kaikille tähän ketjuun, jänniä paikkoja monella!

Mulla olis hassu kysymys teille, joilla rinnat kipeytyy ennen kuukautisia. Koska tuo kipu lakkaa? Heti menkkojen alkaessa vai myöhemmin? Yritän tätä omaa kiertoani tässä ihmetellä 🤔
 
Just vasta heräsin😁
Kyllä toi testi negalta näyttäisi🤔 mut tosiaan vasta dpo9, joten en vielä lannistu tai ota paineita. Viimeksi muistaakseni mulla näkyi dpo11 haamulainen, joten on tässä vielä aikaa. Katotaan miten käy, onko kroppa tehny taas tepposet näillä kaikilla oireilla🙄
Mä sain viime raskaudessa itse dpo11 semmosen aivan olemattoman haamun ja dpo12 vähän selvemmän (mutta haamun edelleen)😊 Toivo ei ole todellakaan menetetty!
 
Tsempit kaikille tähän ketjuun, jänniä paikkoja monella!

Mulla olis hassu kysymys teille, joilla rinnat kipeytyy ennen kuukautisia. Koska tuo kipu lakkaa? Heti menkkojen alkaessa vai myöhemmin? Yritän tätä omaa kiertoani tässä ihmetellä 🤔
Mulla on lakannut kuukautisiin ainakin ☺️
 
Mä sain viime raskaudessa itse dpo11 semmosen aivan olemattoman haamun ja dpo12 vähän selvemmän (mutta haamun edelleen)😊 Toivo ei ole todellakaan menetetty!
Olitko testannut myös dpo10? Ja oliko herkkä testi?
Hölmöä kyllä mun kysellä kun se menee toki kaikilla eri tahtiin. Ei pitäis yrittää kasvattaa omia toiveita mahdollisesti turhaan. 😬
 
Tsempit kaikille tähän ketjuun, jänniä paikkoja monella!

Mulla olis hassu kysymys teille, joilla rinnat kipeytyy ennen kuukautisia. Koska tuo kipu lakkaa? Heti menkkojen alkaessa vai myöhemmin? Yritän tätä omaa kiertoani tässä ihmetellä 🤔
Mulla muutama päivä kuukautisten alusta helpottaa. Menkkojen jälkeen on sit kokonaan tiessään 🙂
 
Tsempit kaikille tähän ketjuun, jänniä paikkoja monella!

Mulla olis hassu kysymys teille, joilla rinnat kipeytyy ennen kuukautisia. Koska tuo kipu lakkaa? Heti menkkojen alkaessa vai myöhemmin? Yritän tätä omaa kiertoani tässä ihmetellä 🤔

Mulla usein kipeytyy ehkä max viikkoa (aina ei edes kipeydy) ennen menkkoja ja loppuu kun seinään kun menkat alkaa
 
Voi hitsi!
Mutta joo toivoa on vielä molemmilla! Testasitko herkällä?
Joo toivoa on vielä paljonkin❤️
No siis tollasen huonon onestepin ohuen tikun tuhlasin kun niitä tuli tilauksen mukana sillon. Se mitä oon noista kuullut niin ihan susia ne on ja ei näytä kunnollista viivaa vaikka muut testit olis jo ihan selviä plussia. No mut pari päivää kun tässä odottelee niin katotaan sitten😊
 
Mä sain viime raskaudessa itse dpo11 semmosen aivan olemattoman haamun ja dpo12 vähän selvemmän (mutta haamun edelleen)😊 Toivo ei ole todellakaan menetetty!
Joo otan tässä vielä rennosti ja testailen uudestaan jossei nyt menkat yllättäisi.
Pitää kyllä sanoa että tässä kierrossa on ollut tosi paljon sellaisia oireita mitä muissa kierroissa ei ole ollut, voisko pää nyt sitten tuottaa kroppaan näitä oireita😅
Toivoa on❤️
 
Joo meitä on kyllä monenlaisia, ja siis onhan se testailu tavallaan osa sitä "jännitystä", kun voi katsella että tuleeko sieltä viivaa, ja tihrustaa silmät sirrissä sitä tikkua. Mut sit taas se toinen puoli on se, miten paljon ehtii innostua siitä haamusta jos se onkin kemiallinen tms. :Grinning Face With Smiling Eyes: Mut jokainen tavallaan! :smiling-eyes:

Itselläni olisi kyllä viisasta jättää testailu myöhemmäksi, koska tänäänkin on tullut vähän tuhrua. Siitä on vähän vaikea sanoa mitä meinaa, kun viime raskaudessa tuhrutti koko ensimmäisen kolmanneksen plussasta saakka, sitten normisti voi ihan vaan tuhruttaa ja menkat alkaa. :No Evil Monkey: Voi siis olla että täti pamahtaa vloppuna kylään, toki vähän nyt ihmettelen että miten tuhrua näin aikaisin. Normisti on se pari kolme päivää vaikaisemmin, mut mistä näistä tietää. Äsken tuntui että kuolen kun kävelin kolme porrasta ylös, ja tissit on kyllä tosi kipeät - mutta en tiedä onko kipeämmän kuin normisti. Noh, testailen perjantaina ja katsellaan sitten. :smiling-eyes:

@Lilja35 on kyllä lupaavan oloiset oireet!

Tsemppiä kaikille muille testailijoille myös! Toivottavasti nyt jollekkin ainakin tulisi plussa. :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
 
Joo otan tässä vielä rennosti ja testailen uudestaan jossei nyt menkat yllättäisi.
Pitää kyllä sanoa että tässä kierrossa on ollut tosi paljon sellaisia oireita mitä muissa kierroissa ei ole ollut, voisko pää nyt sitten tuottaa kroppaan näitä oireita😅
Toivoa on❤️
Onko sulla vieläkin jotain oireita?😍 Mun oireet ja jomottelut katosivat eilen johonkin 😩 Ajattelin viikonloppuna testata.
 
Onko sulla vieläkin jotain oireita?😍 Mun oireet ja jomottelut katosivat eilen johonkin 😩 Ajattelin viikonloppuna testata.
Samat oireet jatkuu täällä edelleen. Ehkä eilen oli kuitenkin vähän voimakkaampina 🤔
Mulla kauhee läjä noita r.testejä, pari digiä ja sitten puikkoja ja tikkuja. Ajattelin noita huonoksi todettuja onestepin tikkuja tässä tuhlailla hyvin mielin😅 Digi vasta sitten jos tikussa jotain viivaa näkyy. Toivotaan nyt molemmille plussaa😍

Mun täytyy kyl vielä sanoa että niin monta kertaa oon tässä yrityksen aikana joutunut pettymään, et ei varmaan enää tunnu niin pahalta jos menkat alkaakin. Tietty vähän ihmettelen näitä voimakkaita oireita verrattuna muihin kiertoihin, mut kaipa tässä iässä voi alkaa olla jo oiretta jos toistakin.
 
@Magnoliae pahoittelut negasta ❤️

Täällä pitäisi tänään olla ovis, eiliselle saatiin aika suoritusmoodissa tallattelut. Piinaviikot alkakoon, onneksi on kirjoja mitä lukea ja Greyn Anatomiaa jota ahmia. 🙃 Odottelen nyt vielä että lämmöt huomenna olisi nousseet, niin saan oviksen ajankohdan vahvistettua.
Onko sulla antaa jotain hyviä kirjavinkkejä et menis vähän nopeampaa tää piinailu?🙊
 
Onko sulla antaa jotain hyviä kirjavinkkejä et menis vähän nopeampaa tää piinailu?🙊

Mulla on huono tapa lukea synkkiä kirjoja, kuten keskitysleiri, syöpä ja muuta ikävää. 😅 Just nyt luen kirjaa nimeltä Midnattsbiblioteket (keskiyön kirjasto?). Tykkään sen sanomasta tosi paljon.

Siis vitsit mua harmittaa, raskauskeijulla kesti 9 päivää kuljettaa digitaaliset ovulaatiotestit! Olisin niin halunnut testaa sellaista eilen. Nyt ihan perus tikkuun viiva on haalea ja Digi tietty nega kanssa. 😆 Halusin leikkiä!!!
 
On:

Täällä kp 20/28 ja dpo 8 jos normi kiertoon on uskominen. Lämmöt olleet nyt viikon verran lähes 37 ja välillä ylikin. Tänään lämmöt laski 36.1 joka todella alhainen kun normaali lämpö on 36.4. Joko mulla alkaa menkat huomenna kp 21/28 tai sitten voisiko olla kiinnittymisdippi 😍 no seuraillaan tilannetta.

Onnea plussanneille ❤ ja toiveikkuutta meille vielä yrittäville 🌈
 
Mulla on huono tapa lukea synkkiä kirjoja, kuten keskitysleiri, syöpä ja muuta ikävää. 😅 Just nyt luen kirjaa nimeltä Midnattsbiblioteket (keskiyön kirjasto?). Tykkään sen sanomasta tosi paljon.

Siis vitsit mua harmittaa, raskauskeijulla kesti 9 päivää kuljettaa digitaaliset ovulaatiotestit! Olisin niin halunnut testaa sellaista eilen. Nyt ihan perus tikkuun viiva on haalea ja Digi tietty nega kanssa. 😆 Halusin leikkiä!!!
Oho, 9päivää😳 mulle aina tullut sieltä kahdessa päivässä.
No plussaat nyt tässä kierrossa niin voit sitten huvinvuoksi pissiä niihin tikkuihin😅
 
Takaisin
Top