Viimeisten kuukautisten mukaan la olis 17.8.Hienosti vahvistuu . MikÀ sulla viimeisten kuukautisten mukaan laskettuna olis la?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Viimeisten kuukautisten mukaan la olis 17.8.Hienosti vahvistuu . MikÀ sulla viimeisten kuukautisten mukaan laskettuna olis la?
TÀssÀ tÀmÀn pÀivÀn pc testi. On se hieman edellisestÀ vahvistunut. Onko muilla ollut ongelmia nÀiden pc testien kanssa. Tuntuu ettei meinaa kastua koko tikku lainkaan ja menee paljon aikaa ettÀ alkaa kastumaan tuo yksi nurkka ei kastunut ollenkaan
Joo mulla yleensÀ se kolmekin sekunttia riittÀnyt, mutta nyt ei noh jÀi testin kastumine vÀhÀn vajaaksi, mutta kai tuo tulos silti ihan luotettava onPc ei saisi uittaa ohjeiden mukaan kuin 3 sekuntia olen silti pitÀnyt ehkÀ 4-5sek, kyllÀ se alkaa imeytymÀÀn, hieman hitaasti vain..
Huomenta kaikille!
Mulla tÀnÀÀn dpo9. Oireina kova vÀsymys (eilen nukahdin kahdesti töihin), flunssaoireet. Kiinnittymiskivuiksi sopivia kipuja oli dpo5 lÀhtien pari-kolme pÀivÀÀ.
Onko tÀÀ muiden mielestÀ haamulainen?View attachment 128622View attachment 128623
View attachment 128624
TÀssÀ viel parempi ku
MiksipÀ ei pysyisi, totta! Ootko sÀ soittelemassa heti nyt positiivisen testin jÀlkeen neuvolaan vai odotteletko vielÀ vahvistumisia? :)Ihanaaa sonssi!!! LisÀÀ plussia! LisÀÀ elokuisia! Aivan super hienoa, iloinen kaikkien puolesta! En voi itsekÀÀn uskoa tÀtÀ vielÀ todeksi. Toivotaan ettÀ kaveri pysyy matkassa. Vaan miksipÀ ei pysyisi!
Kiito! Ja siis hei mĂ€ niin TIEDĂN toi dpo1-5 on varmaan pahinta piinailua kun sitĂ€ oloa ei voi edes helpottaa tekemĂ€llĂ€ turhaan testiĂ€, kun tietÀÀ ettĂ€ missÀÀn tilanteessa se ei olisi mahdollista vielĂ€ saada edes kuviteltua haamua. MĂ€ kun taisin aloittaa dpo6-7 testailun nii olo heti helpotti kun sitĂ€ odotusta sai edes ruokkia tekemĂ€llĂ€ (negatiivisia) testejĂ€. Ja kieltĂ€mĂ€ttĂ€ kun 5-6 pĂ€ivÀÀ ehtii tehdĂ€ niitĂ€ tyylipuhtaita negatiivisia, alkaa toivo jo hiipumaan, vaikka ei kyllĂ€ saisi. On aivan tĂ€ysin tavallista et haamuloiset ilmestyy vasta lĂ€hempĂ€nĂ€ odotettuja kuukautisia riippumatta siitĂ€ onko kuinka herkkĂ€ testi. Mulla oli viime raskaudes sama juttu et ehdin testata melkeen viikon ennenku tuli haalea plussa.
Ihanaa, hirmu paljon onnea ja tarrasukkiaHuomenta kaikille!
Mulla tÀnÀÀn dpo9. Oireina kova vÀsymys (eilen nukahdin kahdesti töihin), flunssaoireet. Kiinnittymiskivuiksi sopivia kipuja oli dpo5 lÀhtien pari-kolme pÀivÀÀ.
TÀnÀÀn pos. testiView attachment 128625
Ihan huippua . Onnea ja tarrasukkia .Eilen illalla (klo.22.20) tein normi rfsu testin iltavirtsasta ja olin kuvittelevani siihen jonkun haamujen esiÀidin. Ei sitÀ puhelimeen saanut edes taltioitua (liitteessÀ silti kuva).View attachment 128619
TÀnÀ aamuna klo. 5.00 eli vain 6,5h illan testistÀ) tein kuitenkin rfsu herkÀn testin View attachment 128620
TÀnÀÀn dpo 11-12. Eilen aamulla rfsu herkkÀ oli vielÀ AIVAN selvÀ nega.
Lohdutuksen sananen kaikille muillekin joilla dpo10 on vielÀ tyylipuhdas nega! Mulla siis saattaa olla nyt kÀytÀnnössÀ dpo12 ja vasta nyt tuli heikko tulos.
Pc normi nÀyttÀÀ heikkoa haamua. Nyt toivotaan vahvistumista! View attachment 128621
Soittelen ens viikolla neuvolaan kunhan viivat tuosta vahvistuvat.MiksipÀ ei pysyisi, totta! Ootko sÀ soittelemassa heti nyt positiivisen testin jÀlkeen neuvolaan vai odotteletko vielÀ vahvistumisia? :)
meillÀ sama dpo toivottavasti tulis kummallekki plussa! mulla myös tÀnÀÀn negat aamulla. Edelliset (kemialliset kyllÀkin) raskaudet nÀkynyt jo dpo9 ihan haaleana plussana.Voi ihanaa onnea ja tarrasukkia matkaan @Mymmmeli ja @sonssu !!!
Ja @Beibikuume hyvÀ ettÀ viiva vahvistunut
Voi mÀ niin toivon tulevani perÀstÀ plussan kanssa
NÀin viime yönÀ unta ettÀ tein kunnon positiivisen raskaustestin toivottavasti olisi enneuni. MÀ tein aamulla pc liuskan (joka nÀytti samalta, kuin eilen) plus rfsu herkÀn, joka oli kyllÀ nega. TÀnÀÀn dpo9 ja aamusta olin jo heittÀmÀssÀ pyyhettÀ kehÀÀn nega testien kanssa, mut @Mymmmeli sun myöhemmillÀ dpo:lla plussaaminen luo vÀhÀn toivoa plus tajusin, ettÀ ovuloin vasta illalla, eli periaatteessa kai oon vielÀ vÀhÀ niinku dpo8 ja se vaihtus vasta illalla dpo9 kun ovis oli niin myöhÀÀn? Nojoo sama se, tÀÀ piinailu vaan on rankkaa, kun on vielÀ oireita mitÀ aiemmissa raskauksissa tÀssÀ vaiheessa oli.