Raskaaksi 2023

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kuuttituutti
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
TĂ€ssĂ€ tĂ€mĂ€n pĂ€ivĂ€n pc testi. On se hieman edellisestĂ€ vahvistunut. Onko muilla ollut ongelmia nĂ€iden pc testien kanssa. Tuntuu ettei meinaa kastua koko tikku lainkaan ja menee paljon aikaa ettĂ€ alkaa kastumaan 😬 tuo yksi nurkka ei kastunut ollenkaan đŸ€”

Pc ei saisi uittaa ohjeiden mukaan kuin 3 sekuntia 😊 olen silti pitĂ€nyt ehkĂ€ 4-5sek, kyllĂ€ se alkaa imeytymÀÀn, hieman hitaasti vain..

Pakko vielĂ€ tulla huuteleen, ettĂ€ vissiin se ovis iski? Tuntuu sellaista polttelua oikeella muniksissa. Ei mulla ennen töllaisia tuntemuksia ole ollut ja piti ihan googlettaa, ettĂ€ voisi olla ovulaatio. đŸ€©đŸ€ž

Ja mĂ€kin uitan aina testejĂ€ varmaan kauemmin kun lasken pÀÀssĂ€ni ne sekunnit. Kolme sekuntia on vaikee kellottaa
 đŸ€ž

Pc ei saisi uittaa ohjeiden mukaan kuin 3 sekuntia 😊 olen silti pitĂ€nyt ehkĂ€ 4-5sek, kyllĂ€ se alkaa imeytymÀÀn, hieman hitaasti vain..
Joo mulla yleensĂ€ se kolmekin sekunttia riittĂ€nyt, mutta nyt ei 🙈 noh jĂ€i testin kastumine vĂ€hĂ€n vajaaksi, mutta kai tuo tulos silti ihan luotettava on đŸ€­

Yritin silmĂ€illĂ€ viestit, kun on nyt alkukierron ollut jo valmiiksi hanskat heitettynĂ€ tiskiin. TĂ€nÀÀn kp 9 ja juuri sopivasti oviksen lĂ€hestyessĂ€ uusi flunssa talossa ja miehellĂ€ työputki pÀÀllĂ€. No eiköhĂ€n se fiilis kuitenkin tĂ€stĂ€ loppuviikkoa kohden vielĂ€ nouse 😊

Eilen illalla (klo.22.20) tein normi rfsu testin iltavirtsasta ja olin kuvittelevani siihen jonkun haamujen esiÀidin. Ei sitÀ puhelimeen saanut edes taltioitua (liitteessÀ silti kuva).
IMG_20231212_222901.jpg

TĂ€nĂ€ aamuna klo. 5.00 eli vain 6,5h illan testistĂ€) tein kuitenkin rfsu herkĂ€n testin đŸ˜­đŸ€
IMG_20231213_061112.jpg

TÀnÀÀn dpo 11-12. Eilen aamulla rfsu herkkÀ oli vielÀ AIVAN selvÀ nega.

Lohdutuksen sananen kaikille muillekin joilla dpo10 on vielÀ tyylipuhdas nega! Mulla siis saattaa olla nyt kÀytÀnnössÀ dpo12 ja vasta nyt tuli heikko tulos.

Pc normi nĂ€yttÀÀ heikkoa haamua. Nyt toivotaan vahvistumista! ❀❀
IMG_20231213_060206.jpg

Huomenta kaikille!

Mulla tÀnÀÀn dpo9. Oireina kova vÀsymys (eilen nukahdin kahdesti töihin), flunssaoireet. Kiinnittymiskivuiksi sopivia kipuja oli dpo5 lÀhtien pari-kolme pÀivÀÀ.

TĂ€nÀÀn pos. testi♄
IMG_6872.jpeg

Muokattu viimeksi:
View attachment 128624
TÀssÀ viel parempi ku

Ihanaaa sonssi!!! LisÀÀ plussia! LisÀÀ elokuisia! đŸ˜…đŸ™â€ïž Aivan super hienoa, iloinen kaikkien puolesta! ❀ En voi itsekÀÀn uskoa tĂ€tĂ€ vielĂ€ todeksi. Toivotaan ettĂ€ kaveri pysyy matkassa. Vaan miksipĂ€ ei pysyisi! 🙏 đŸ€
MiksipĂ€ ei pysyisi, totta!♄ Ootko sĂ€ soittelemassa heti nyt positiivisen testin jĂ€lkeen neuvolaan vai odotteletko vielĂ€ vahvistumisia? :)

TÀÀllĂ€ dpo9 ja testit negaa tĂ€ltĂ€ aamua đŸ€š itellĂ€ki ihan huvittaa ettĂ€ toisille tÀÀllĂ€ tsemppailen, ettĂ€ " dpo9 vielĂ€ tooodella aikainen" ja ite jo huomaan tÀÀllĂ€ miettivĂ€ni, ettĂ€ tĂ€ssĂ€ tĂ€mĂ€ kierto taisi olla. tai siis mahikset. ettĂ€ tuskin enÀÀ tulee plussaa ku viime kerroilla dpo9 nĂ€kynyt jo jotain 😅🙈

no, testaan vielĂ€ pari aamua 🙏

@Mymmmeli @sonssu Onnea kovasti selkeistĂ€ plussistaâ€ïžđŸ„°â€ïž

TÀÀllĂ€ tĂ€nÀÀn yk 2 dpo 3, ei mitÀÀn tuntemuksia. Vaikea saada ajatuksia muualle eikĂ€ tÀÀllĂ€ kuikuilu auta asiaa😃
Kiito! 😍 Ja siis hei mĂ€ niin TIEDÄN toi dpo1-5 on varmaan pahinta piinailua kun sitĂ€ oloa ei voi edes helpottaa tekemĂ€llĂ€ turhaan testiĂ€, kun tietÀÀ ettĂ€ missÀÀn tilanteessa se ei olisi mahdollista vielĂ€ saada edes kuviteltua haamua. 😅 MĂ€ kun taisin aloittaa dpo6-7 testailun nii olo heti helpotti kun sitĂ€ odotusta sai edes ruokkia tekemĂ€llĂ€ (negatiivisia) testejĂ€. Ja kieltĂ€mĂ€ttĂ€ kun 5-6 pĂ€ivÀÀ ehtii tehdĂ€ niitĂ€ tyylipuhtaita negatiivisia, alkaa toivo jo hiipumaan, vaikka ei kyllĂ€ saisi. On aivan tĂ€ysin tavallista et haamuloiset ilmestyy vasta lĂ€hempĂ€nĂ€ odotettuja kuukautisia riippumatta siitĂ€ onko kuinka herkkĂ€ testi. Mulla oli viime raskaudes sama juttu et ehdin testata melkeen viikon ennenku tuli haalea plussa.

Nyt kuitenkin oireita ollut, mikÀ pitÀnyt yllÀ toivoa. Ja oikeastaan kokoajan mietin, ettÀ jos todellakaan EN ole raskaana niin sitten on kyllÀ melkoiset "placebo-oireet".

Toivotaan sulle paljon onnea! Ja voimia piinaaviin pĂ€iviin!! 😃

Eilen illalla (klo.22.20) tein normi rfsu testin iltavirtsasta ja olin kuvittelevani siihen jonkun haamujen esiÀidin. Ei sitÀ puhelimeen saanut edes taltioitua (liitteessÀ silti kuva).View attachment 128619

TĂ€nĂ€ aamuna klo. 5.00 eli vain 6,5h illan testistĂ€) tein kuitenkin rfsu herkĂ€n testin đŸ˜­đŸ€View attachment 128620

TÀnÀÀn dpo 11-12. Eilen aamulla rfsu herkkÀ oli vielÀ AIVAN selvÀ nega.

Lohdutuksen sananen kaikille muillekin joilla dpo10 on vielÀ tyylipuhdas nega! Mulla siis saattaa olla nyt kÀytÀnnössÀ dpo12 ja vasta nyt tuli heikko tulos.

Pc normi nĂ€yttÀÀ heikkoa haamua. Nyt toivotaan vahvistumista! ❀❀View attachment 128621
Ihan huippua 😍. Onnea ja tarrasukkia đŸ„°â€ïž.

Surkuhupaisaa kun mun 1,5 veellĂ€ alkoi eilen kunnon yrjötauti. Oon valvonut sen kans koko yön ja tĂ€nĂ€ aamuna sitten tein tuon himmeĂ€n positiivisen testin. ItteĂ€ etoo oikein kunnolla mutta en osaa nyt sanoa johtuuko norosta vai raskaudesta. 😂 Viime raskaudessa vahvin oire oli mulla flunssainen olo, niin sitĂ€kÀÀn en nyt pysty erottamaan, koska olen ollut koronassa nyt 2,5 viikkoa eikĂ€ flunssalle nĂ€ytĂ€ tulevan loppua! Paha siis sanoa, onko alkuraskaudesta johtuvaa pahoinvointia ja flunssaa. 😁

Mua vÀhÀn ahdistaa, kun mÀ kÀvin eilen nilkan röntgenissÀ.. murtumaepÀily oli. Kun lÀÀkÀri kysyi, olenko raskaana, Emmin tosi pitkÀÀn ettÀ vastaanko "no aamulla oli negatiivinen eli todennÀköisesti ei, mutta yritetÀÀn kyllÀ" mutta jotenkin pÀÀdyin sit sanomaan ei. Ja siinÀ hetkessÀ musta tuntuikin siltÀ ettÀ Àh, en mÀ oo raskaana nii en mÀ nyt aivan vaan varmuuden vuoksi jÀtÀ tutkimatta jalkaa kun se kuitenkin olisi pitÀnyt kuvata..

Oon googlannut paljon asiasta ja kyllÀ moni on raskaanakin joutunut röntgeniin just jonku ison murtuman takia ja lÀÀkÀrit sanoo ettÀ kyllÀ sen voi just hÀtÀtilanteessa tehdÀ, etenkin siis jalan röntgen kun ei oo vaan mikÀÀn lantionseutu. Mut silti nyt tuntuu karseelta ettÀ tÀnÀÀn plussasin, nii jos tÀssÀ tulisikin jotain ongelmia myöhemmin nii kuinka paljon syytÀn itteÀni siitÀ ettÀ menin röntgeniin. Koska jos olis se plussa tullut pÀivÀÀ aikaisemmin, en kyllÀ olisi mennyt vaan olisin sit vaan keksinyt lÀÀkÀrin kans jonkun muun ratkaisun. Ja varsinkin kun sieltÀ ei siis murtumaa löytynyt lopulta, niin se tuntuu nyt turhalta kÀynniltÀ. No ei auta itsesyytökset. Onneksi oon kyllÀ tosi optimistisella mielellÀ nyt! Mulla meni viime raskaus ilman isompia ongelmia niin siitÀ on jÀÀnyt tunne, ettÀ miksi ei tÀmÀkin menisi (vaikka tiedÀn et jokainen raskaus on yksilöllinen ja ei "pitÀisi" tuudittautua liikaa siihen ettÀ no kun viimeksikin oli niin tai nÀin).

Voi ihanaa onnea ja tarrasukkia matkaan @Mymmmeli ja @sonssu đŸ˜â€ïžâœš!!!
Ja @Beibikuume hyvĂ€ ettĂ€ viiva vahvistunut ❀

Voi mĂ€ niin toivon tulevani perĂ€stĂ€ plussan kanssa đŸ˜†đŸ€ž

NĂ€in viime yönĂ€ unta ettĂ€ tein kunnon positiivisen raskaustestin đŸ„ș toivottavasti olisi enneuni. MĂ€ tein aamulla pc liuskan (joka nĂ€ytti samalta, kuin eilen) plus rfsu herkĂ€n, joka oli kyllĂ€ nega. TĂ€nÀÀn dpo9 ja aamusta olin jo heittĂ€mĂ€ssĂ€ pyyhettĂ€ kehÀÀn nega testien kanssa, mut @Mymmmeli sun myöhemmillĂ€ dpo:lla plussaaminen luo vĂ€hĂ€n toivoa đŸ€­ plus tajusin, ettĂ€ ovuloin vasta illalla, eli periaatteessa kai oon vielĂ€ vĂ€hĂ€ niinku dpo8 ja se vaihtus vasta illalla dpo9 kun ovis oli niin myöhÀÀn? 🙈 Nojoo sama se, tÀÀ piinailu vaan on rankkaa, kun on vielĂ€ oireita mitĂ€ aiemmissa raskauksissa tĂ€ssĂ€ vaiheessa oli.

Voi ihanaa onnea ja tarrasukkia matkaan @Mymmmeli ja @sonssu đŸ˜â€ïžâœš!!!
Ja @Beibikuume hyvĂ€ ettĂ€ viiva vahvistunut ❀

Voi mĂ€ niin toivon tulevani perĂ€stĂ€ plussan kanssa đŸ˜†đŸ€ž

NĂ€in viime yönĂ€ unta ettĂ€ tein kunnon positiivisen raskaustestin đŸ„ș toivottavasti olisi enneuni. MĂ€ tein aamulla pc liuskan (joka nĂ€ytti samalta, kuin eilen) plus rfsu herkĂ€n, joka oli kyllĂ€ nega. TĂ€nÀÀn dpo9 ja aamusta olin jo heittĂ€mĂ€ssĂ€ pyyhettĂ€ kehÀÀn nega testien kanssa, mut @Mymmmeli sun myöhemmillĂ€ dpo:lla plussaaminen luo vĂ€hĂ€n toivoa đŸ€­ plus tajusin, ettĂ€ ovuloin vasta illalla, eli periaatteessa kai oon vielĂ€ vĂ€hĂ€ niinku dpo8 ja se vaihtus vasta illalla dpo9 kun ovis oli niin myöhÀÀn? 🙈 Nojoo sama se, tÀÀ piinailu vaan on rankkaa, kun on vielĂ€ oireita mitĂ€ aiemmissa raskauksissa tĂ€ssĂ€ vaiheessa oli.
meillĂ€ sama dpo 😍 toivottavasti tulis kummallekki plussa! mulla myös tĂ€nÀÀn negat aamulla. Edelliset (kemialliset kyllĂ€kin) raskaudet nĂ€kynyt jo dpo9 ihan haaleana plussana.

Takaisin