Jännittää sun puolestaMä liityn piinailijoihin, meillä yk19 ja 5 päivänen blasto ollut kyydissä lauantaista lähtien. Vielä pitäisi muutama päivä odotella..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jännittää sun puolestaMä liityn piinailijoihin, meillä yk19 ja 5 päivänen blasto ollut kyydissä lauantaista lähtien. Vielä pitäisi muutama päivä odotella..
Jännät paikat monilla täällä, toivotaan plussatuulia Ainakin osalla oireet hyvinkin lupaavia!
Täällä ilmeisesti dpo 1 tänään (miten te laskittekaan ton dpo 1, oliko dpo 0 sillon kun tikkuun tulee 2 viivaa?)
Onko teillä muilla ovulaation jälkeen selvää mielialan laskua havaittavissa? Mulla ollut nyt 2 viimekierrossa niin että oon tarkemmin huomiota kiinnittänyt, että olo on tosi kurja ja ahdistunut. Siis melkein jotain paniikkikohtaus tyylistä, ja rupeen panikoimaan jotain ihan tyhmiä juttuja. Tiiän ettei ne pidä yhtään paikkaansa, mutta esim alan pelkäämään että mun mies jättää mut tai että mokaan pahasti töissä tms kamalaa. Tämä olo menee ohi yleensä jo tällein dpo 1-2 mutta iskee siis heti tollon dpo 0. Jotenkin tosi hurjaa kun tulee niin voimakkaasti tollasia ihme pelkoja.
Just näin eli tasavahvoista viivoista menee ovikseen sen 24-48 tuntia yleensä (toki täällä on monia joilla ovis on sama päivänä kuin plussa on tullut testiin. Eli ovulaatiopäivä on dpo 0 ja tasavahvatviivat on dpo -1.Oliko se niin kun ovis tikkuun tulee kaks viivaa niin oletettu ovis on 24-48h sisällä
Eli sitä päivää ei vielä laskettais dpo 0 päiväksi
Sanokaa toki joku viisaampi, en oo tikuttanu pariin kiertoon et ite elän vaan appien ennusteiden mukaan
Mäkin sain erittäin erittäin haalean haamun vasta sunnuntaina dpo14. Tänään dpo15 vasta silmiin kunnolla nähtävissä oleva haamu. Eli toivoa on! Myös Flo-app vasta tänään ilmoitti, että raskaustesti _voisi_ olla tänään paikkaansa pitävä, mutta että kannattaisi vielä odottaa kolme päivää.@Adiela pakko kysyä, teitkö testejä ennen tuota dpo 14 plussaa? Saattoi just pienen pieni toivon kipinä itellä vielä herätä dpo 11 negan jälkeen
Hyvinkin voi onnistua myöhemmällä päivillä vielä. Meillä onnistui juuri ja oli jo pitkästi yli kp 20Kp 21 tänään kyllähän sitä aina on joku muutaman prosentin mahdollisuus mutta en oikein usko. Onneksi pikkuhiljaa lähestytään sitä vuoden yritystä, 3 kiertoa enää. Sitten pääsee mahdollisesti tutkimuksiin ja hoitoihin.
Vuotoja oon seurannu molemmin tavoin, sormin ja pyyhkimällä.
Mä luulen kans että huomenna joutuu jo testaaMinä aion aamulla testata herkällä.
En tiedä onko mulla oireita tästä vai keskitynkö vaan enemmän asioihin, mutta juilinut on päiviä. Saattaa toki johtua mistä vaan. Mut yks on että mun mieliala on tosi koholla ja virkeä, samalla tavalla kun yleensä ovulaation aikaan ja ensimmäisen raskauden aikana ennen plussaa. Ja tissituntemuksia.
MUTTA mä edelleen imetän mun taaperoa ja vähennän kokoajan joten siitä varmaan suurin osa johtuu.
Torstaina pitäis viimeistään menkat alkaa eikä olo ainakaan samanlainen oo kun yleensä ennen niitä. Mut vielähän tässä on aikaa pms-oireillekin.
Joo, olisipa semmoinen itsekuri että testasi vasta jos ei menkkoja näy. Puhdas nega tänään. Vasta dpo9 tai 10 tosin.
Muistin kyllä muutenkin väärin että menkkojen pitäis alkaa torstaina mutta sehän oliki perjantai. Nyt en kyllä testaa ennen lauantaita jos tulee tarve.
Heräsin neljästä asti vartin välein semmoseen uneen että tein positiivisen testin.
Miltäs Lilja35 testi näyttää tänään?
Meitä on niin moneen junaan, koska mä kyllä haluan nähdä sen hailurankin ja sanoisin että sekin toisi lohtua tän kaiken keskellä, että jotain yrittää tapahtua. Myöskin kun kerran on jo saanut viivan dpo 10 niin että se näkyi kameraan niin mun ois vaikea suhtautua myöhemmin näkyvään raskauteen luottavaisesti, koska tunnetusti se myöhempi kiinnittyminen lisää keskenmenoriskiä.Alku yk testailin hätäisenä.
Nyt vasta oppinut tän itsekurin.
Mieluummin otan sen puhtaan posin kun liian aikaisen negan tai hailuran
Mäkin kyllä viime kiertoon tsempannut. Ihan kauheeta myöntää mutta silloin testasin pahimmillaan 3 x päivässä.Alku yk testailin hätäisenä.
Nyt vasta oppinut tän itsekurin.
Mieluummin otan sen puhtaan posin kun liian aikaisen negan tai hailuran
Just vasta heräsinJoo, olisipa semmoinen itsekuri että testasi vasta jos ei menkkoja näy. Puhdas nega tänään. Vasta dpo9 tai 10 tosin.
Muistin kyllä muutenkin väärin että menkkojen pitäis alkaa torstaina mutta sehän oliki perjantai. Nyt en kyllä testaa ennen lauantaita jos tulee tarve.
Heräsin neljästä asti vartin välein semmoseen uneen että tein positiivisen testin.
Miltäs Lilja35 testi näyttää tänään?
Voi hitsi!Just vasta heräsin
Kyllä toi testi negalta näyttäisi mut tosiaan vasta dpo9, joten en vielä lannistu tai ota paineita. Viimeksi muistaakseni mulla näkyi dpo11 haamulainen, joten on tässä vielä aikaa. Katotaan miten käy, onko kroppa tehny taas tepposet näillä kaikilla oireilla