Raskaaksi 2023

Minä aion aamulla testata herkällä. 😬
En tiedä onko mulla oireita tästä vai keskitynkö vaan enemmän asioihin, mutta juilinut on päiviä. Saattaa toki johtua mistä vaan. Mut yks on että mun mieliala on tosi koholla ja virkeä, samalla tavalla kun yleensä ovulaation aikaan ja ensimmäisen raskauden aikana ennen plussaa. Ja tissituntemuksia.
MUTTA mä edelleen imetän mun taaperoa ja vähennän kokoajan joten siitä varmaan suurin osa johtuu.
Torstaina pitäis viimeistään menkat alkaa eikä olo ainakaan samanlainen oo kun yleensä ennen niitä. Mut vielähän tässä on aikaa pms-oireillekin. 😅
 
Jännät paikat monilla täällä, toivotaan plussatuulia😍❣️ Ainakin osalla oireet hyvinkin lupaavia👌🏻👌🏻!

Täällä ilmeisesti dpo 1 tänään (miten te laskittekaan ton dpo 1, oliko dpo 0 sillon kun tikkuun tulee 2 viivaa🤔?)
Onko teillä muilla ovulaation jälkeen selvää mielialan laskua havaittavissa? Mulla ollut nyt 2 viimekierrossa niin että oon tarkemmin huomiota kiinnittänyt, että olo on tosi kurja ja ahdistunut. Siis melkein jotain paniikkikohtaus tyylistä, ja rupeen panikoimaan jotain ihan tyhmiä juttuja. Tiiän ettei ne pidä yhtään paikkaansa, mutta esim alan pelkäämään että mun mies jättää mut tai että mokaan pahasti töissä tms kamalaa. Tämä olo menee ohi yleensä jo tällein dpo 1-2 mutta iskee siis heti tollon dpo 0. Jotenkin tosi hurjaa kun tulee niin voimakkaasti tollasia ihme pelkoja.🤯
 
Jännät paikat monilla täällä, toivotaan plussatuulia😍❣️ Ainakin osalla oireet hyvinkin lupaavia👌🏻👌🏻!

Täällä ilmeisesti dpo 1 tänään (miten te laskittekaan ton dpo 1, oliko dpo 0 sillon kun tikkuun tulee 2 viivaa🤔?)
Onko teillä muilla ovulaation jälkeen selvää mielialan laskua havaittavissa? Mulla ollut nyt 2 viimekierrossa niin että oon tarkemmin huomiota kiinnittänyt, että olo on tosi kurja ja ahdistunut. Siis melkein jotain paniikkikohtaus tyylistä, ja rupeen panikoimaan jotain ihan tyhmiä juttuja. Tiiän ettei ne pidä yhtään paikkaansa, mutta esim alan pelkäämään että mun mies jättää mut tai että mokaan pahasti töissä tms kamalaa. Tämä olo menee ohi yleensä jo tällein dpo 1-2 mutta iskee siis heti tollon dpo 0. Jotenkin tosi hurjaa kun tulee niin voimakkaasti tollasia ihme pelkoja.🤯

Oliko se niin kun ovis tikkuun tulee kaks viivaa niin oletettu ovis on 24-48h sisällä
Eli sitä päivää ei vielä laskettais dpo 0 päiväksi

Sanokaa toki joku viisaampi, en oo tikuttanu pariin kiertoon et ite elän vaan appien ennusteiden mukaan 🤷🏻‍♀️
 
Minä liityn kans mukaan keskusteluun! Täällä +30v pari, kaksi lasta (synt. 2015 ja 2018). Meille ei pitänyt tulla enempää lapsia, mutta kuinkas kävikään; vauvakuume iski kovaa. 🙈 Ei pitäs koskaan sanoo ei koskaan. Mutta nyt siis ehkäisy lopetettu ja yk1. Bongasin jopa oviksen ja nyt olis dpo2. Jänniä aikoja eletään, vaikken uskokaan että kovin nopeasti raskaaksi tulen.

Aiempien yritysten aikaan en ollut perillä omasta kierrosta ja oviksista ym millään tavalla, ja raskauksia saikin odottaa molemmissa 6kk-12kk väliin, en tarkkaan muista. Johtuneeko sit siitä vai onko vaan itse hidas raskautuja, tiedäpä siitä.

Kävin gynellä joku aika sitten ja sanoi, että oli sillä hetkellä ohut limakalvo, olisiko sen vahvistamiseen mitään konsteja? 🤭
 
Oliko se niin kun ovis tikkuun tulee kaks viivaa niin oletettu ovis on 24-48h sisällä
Eli sitä päivää ei vielä laskettais dpo 0 päiväksi

Sanokaa toki joku viisaampi, en oo tikuttanu pariin kiertoon et ite elän vaan appien ennusteiden mukaan 🤷🏻‍♀️
Just näin eli tasavahvoista viivoista menee ovikseen sen 24-48 tuntia yleensä (toki täällä on monia joilla ovis on sama päivänä kuin plussa on tullut testiin. Eli ovulaatiopäivä on dpo 0 ja tasavahvatviivat on dpo -1.
 
@Adiela pakko kysyä, teitkö testejä ennen tuota dpo 14 plussaa? Saattoi just pienen pieni toivon kipinä itellä vielä herätä dpo 11 negan jälkeen 🙈
Mäkin sain erittäin erittäin haalean haamun vasta sunnuntaina dpo14. Tänään dpo15 vasta silmiin kunnolla nähtävissä oleva haamu. Eli toivoa on! :red-heart: Myös Flo-app vasta tänään ilmoitti, että raskaustesti _voisi_ olla tänään paikkaansa pitävä, mutta että kannattaisi vielä odottaa kolme päivää.
Mulla tuli esikoisestakin suht myöhään positiivinen.
 
Ompa täällä paljon jännäilijöitä 😍
Täällä kp 22/?. Ovista en tikuttanut, mutta yhtenä päivänä eggikset bongattu ja seuraavana päivänä oli mieto hetkellinen jomo oikealla alavatsalla. Niin siitä jos pitäis miettiä niin dpo6-7 saattaisi olla. Mutta voi myös olla etten ovuloi tässä kierrossa tai ovulaatio on tulossa/ollut muulloin. Muuten kyllä niin oireetonta kuin olla ja voi 😅
 
Kp 21 tänään 😭 kyllähän sitä aina on joku muutaman prosentin mahdollisuus mutta en oikein usko. Onneksi pikkuhiljaa lähestytään sitä vuoden yritystä, 3 kiertoa enää. Sitten pääsee mahdollisesti tutkimuksiin ja hoitoihin.

Vuotoja oon seurannu molemmin tavoin, sormin ja pyyhkimällä. 😕
Hyvinkin voi onnistua myöhemmällä päivillä vielä. Meillä onnistui juuri ja oli jo pitkästi yli kp 20 😊
 
Minä aion aamulla testata herkällä. 😬
En tiedä onko mulla oireita tästä vai keskitynkö vaan enemmän asioihin, mutta juilinut on päiviä. Saattaa toki johtua mistä vaan. Mut yks on että mun mieliala on tosi koholla ja virkeä, samalla tavalla kun yleensä ovulaation aikaan ja ensimmäisen raskauden aikana ennen plussaa. Ja tissituntemuksia.
MUTTA mä edelleen imetän mun taaperoa ja vähennän kokoajan joten siitä varmaan suurin osa johtuu.
Torstaina pitäis viimeistään menkat alkaa eikä olo ainakaan samanlainen oo kun yleensä ennen niitä. Mut vielähän tässä on aikaa pms-oireillekin. 😅
Mä luulen kans että huomenna joutuu jo testaa🤭
Mut huomenna vasta dpo9 niin en lannistu vaikkei siinä vielä mitään näkyiskään.
 
Mä meinasin vasta perjantaina testata :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Jos pystyn niin kauan olemaan testaamatta, ja jos toki täti ei oo sitä ennen jo saapunut.
Tai no ehkä torstaina. Sillon ois dpo 11.

Ei vaan jaksais sitä tihrustamista. Oikeesti pitäis vaan odottaa niin kauan kun menkkojen pitäis alkaa. Mut ei kyl taida pystyä. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Tosin nyt musta tuntuu et ne taitaa tulla vaikken haluiskaan.
 
Joo, olisipa semmoinen itsekuri että testasi vasta jos ei menkkoja näy. Puhdas nega tänään. Vasta dpo9 tai 10 tosin.
Muistin kyllä muutenkin väärin että menkkojen pitäis alkaa torstaina mutta sehän oliki perjantai. Nyt en kyllä testaa ennen lauantaita jos tulee tarve. 😅
Heräsin neljästä asti vartin välein semmoseen uneen että tein positiivisen testin. 😭
Miltäs Lilja35 testi näyttää tänään? ♥️
 
Joo, olisipa semmoinen itsekuri että testasi vasta jos ei menkkoja näy. Puhdas nega tänään. Vasta dpo9 tai 10 tosin.
Muistin kyllä muutenkin väärin että menkkojen pitäis alkaa torstaina mutta sehän oliki perjantai. Nyt en kyllä testaa ennen lauantaita jos tulee tarve. 😅
Heräsin neljästä asti vartin välein semmoseen uneen että tein positiivisen testin. 😭
Miltäs Lilja35 testi näyttää tänään? ♥️

Alku yk testailin hätäisenä.
Nyt vasta oppinut tän itsekurin.
Mieluummin otan sen puhtaan posin kun liian aikaisen negan tai hailuran 🙈
 
Alku yk testailin hätäisenä.
Nyt vasta oppinut tän itsekurin.
Mieluummin otan sen puhtaan posin kun liian aikaisen negan tai hailuran 🙈
Meitä on niin moneen junaan, koska mä kyllä haluan nähdä sen hailurankin ja sanoisin että sekin toisi lohtua tän kaiken keskellä, että jotain yrittää tapahtua. Myöskin kun kerran on jo saanut viivan dpo 10 niin että se näkyi kameraan niin mun ois vaikea suhtautua myöhemmin näkyvään raskauteen luottavaisesti, koska tunnetusti se myöhempi kiinnittyminen lisää keskenmenoriskiä.
 
Alku yk testailin hätäisenä.
Nyt vasta oppinut tän itsekurin.
Mieluummin otan sen puhtaan posin kun liian aikaisen negan tai hailuran 🙈
Mäkin kyllä viime kiertoon tsempannut. Ihan kauheeta myöntää mutta silloin testasin pahimmillaan 3 x päivässä. 😬
Josko ens kierrolla pääsisin tähän että vasta jos menkat myöhässä!
Oon ollut vähän liian optimistinen kun eka lapsi tuli niin helposti ja näkyi toooosi ajoissa. Mutta samalla kyllä tiiän hyvin sen faktan että voi mennä vuosi tai voi olla tulematta ollenkaan. 🤷🏼‍♀️
 
Joo toki meitä on moneen junaan 🥰
Esikoisesta aikoinaan testasin vasta kun menkat oli viikon myöhässä 🙈

Itse mietin sen niinpäin nykyään jos testaan liian aikasin negan tai hailuran niin lisää stressiä entisestään ja mielessä pyörii jälleen oonko enkö oo ajatus.
Ja valitettavasti omalla kohdalla myös se raha kysymys

Jokainen tekee miten parhaaksen näkee 🥰
 
Joo, olisipa semmoinen itsekuri että testasi vasta jos ei menkkoja näy. Puhdas nega tänään. Vasta dpo9 tai 10 tosin.
Muistin kyllä muutenkin väärin että menkkojen pitäis alkaa torstaina mutta sehän oliki perjantai. Nyt en kyllä testaa ennen lauantaita jos tulee tarve. 😅
Heräsin neljästä asti vartin välein semmoseen uneen että tein positiivisen testin. 😭
Miltäs Lilja35 testi näyttää tänään? ♥️
Just vasta heräsin😁
Kyllä toi testi negalta näyttäisi🤔 mut tosiaan vasta dpo9, joten en vielä lannistu tai ota paineita. Viimeksi muistaakseni mulla näkyi dpo11 haamulainen, joten on tässä vielä aikaa. Katotaan miten käy, onko kroppa tehny taas tepposet näillä kaikilla oireilla🙄
 
Just vasta heräsin😁
Kyllä toi testi negalta näyttäisi🤔 mut tosiaan vasta dpo9, joten en vielä lannistu tai ota paineita. Viimeksi muistaakseni mulla näkyi dpo11 haamulainen, joten on tässä vielä aikaa. Katotaan miten käy, onko kroppa tehny taas tepposet näillä kaikilla oireilla🙄
Voi hitsi!
Mutta joo toivoa on vielä molemmilla! Testasitko herkällä?
 
Takaisin
Top