Raskaaksi 2023

Tsempit pettymykseen ❤️ ja onnea tietysti plussasta Indiralle!

Täällä on vähän jännät paikat, yrityshän ei ole varsinaisesti ehtinyt edes alkaa, yksi osuma suunnilleen oviksen aikoihin, siitä viiden päivän päästä havahduin samanlaiseen erikoiseen alavatsatuntemukseen kun esikoisen kiinnittymisen aikoihin. Nyt sitten SI-nivel juilinut eilisestä. Ainostaan raskauden aikana ollut tämäntyyppistä selkäkipua..🙈 ehdin täysin itselleni epätavallisesti tehdä pari testiä eilen kun alkoi jännittää (rfsu ja dpo7-8 eli luonnollisesti olivat negatiivisia). Nyt jäitä hattuun ja odotan vähintään sinne kuukautisten alkamispäivään, jossa esikoisesta oli jo selvä plussa.

Tänne yllärinä tämmönen kp12 ja toka kierto siis keskenmenon jälkeen. Eikös ole jo ovisplussa? Tämä tuli vielä kaikenlisäksi aamupissan jälkeisestä lirupissasta jota olin pidätellyt vaan 20 min. Onkohan luotettava🤔 ja tosiaan siis heräsin tänään vasta 11.30 ja testin tein noin 12.00 että ei se nyt ihan aamua ole🙈 Lähinnä se mietityttää että ovistestiin pitäs kai pidättää useampi tunti🤔 mut järki sanois että kyllä testi näyttää oikein kun Lh on kohonnut vaikka olis pidättänyt vaan 5 min..

Liitteet

• IMG_20231202_125140.jpg
    IMG_20231202_125140.jpg
    2 MB · Katsottu: 133
Muokattu viimeksi:
Tänne yllärinä tämmönen kp12 ja toka kierto siis keskenmenon jälkeen. Eikös ole jo ovisplussa? Tämä tuli vielä kaikenlisäksi aamupissan jälkeisestä lirupissasta jota olin pidätellyt vaan 20 min. Onkohan luotettava🤔 ja tosiaan siis heräsin tänään vasta 11.30 ja testin tein noin 12.00 että ei se nyt ihan aamua ole🙈 Lähinnä se mietityttää että ovistestiin pitäs kai pidättää useampi tunti🤔 mut järki sanois että kyllä testi näyttää oikein kun Lh on kohonnut vaikka olis pidättänyt vaan 5 min..

Kyllä mulla on pienemmästäkin kuin 2h pidätyksestä tullut vahva plussa :) uskon että on o+!

Täältä plussanneille onnitteluhalit ja voimahalit pettyneille ❤️
Itsellä vuoto loppui, vuoti käytännössä puoli vuorokautta... 🤷‍♀️
Noh, ens viikolle yritän saada gynelle ajan... Kp jo kerta yli 40, melkein 50 ja r-testit negatiivisia... Ovista en edes vihtinyt tikuttaa.. vasta sitten kun pääsen oikeasti uuteen kiertoon.

Tein nyt illasta vielä uuden pc ovistestin ja edelleen ovisplussa eli oli se aamupäiväinenkin sit ovis plussaa👍

Samoissa mennään 🌈 luulin jo tiistaina että tuli plussa kun senkin ympärillä oli limoja ja kipuja ja lämmöt tippui ke, mutta ti ihmettelin kun en saanu ihan tummaksi testiä. Nyt jo kp19. Ehkä imetyksen lopetus tai jokin sekoittaa.. Tai enhän nyt välttämättä edes ovuloi vielä vaikka testit ja oireet ollut hyvät jo monta kiertoa..

Liitteet

• 20231202_174920.jpg
    20231202_174920.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 59
Mistä mun pitäs laskea ovista eilisestä kp12 vai tämän päiväsestä kp13? Ohessa testit. Eka eilisestä ja toka tältä aamupäivältä. Molemmat plussaa kyllä mutta laskenko jo ekasta vai tuosta toisesta?🤔

Liitteet

• IMG_20231202_202450.jpg
    IMG_20231202_202450.jpg
    570.2 KB · Katsottu: 59
  • IMG_20231203_120854__01.jpg
    IMG_20231203_120854__01.jpg
    939.5 KB · Katsottu: 56
Mistä mun pitäs laskea ovista eilisestä kp12 vai tämän päiväsestä kp13? Ohessa testit. Eka eilisestä ja toka tältä aamupäivältä. Molemmat plussaa kyllä mutta laskenko jo ekasta vai tuosta toisesta?🤔

Mulla tänään tummempi testi kuin eilen, ja mietin kans kumpi nyt ois dpo0, tänään vai huomenna.. vaikka eipä sillä niin väliä. Mittaan myös lämpöjä niin ehkä ne kertoo jotain. Ja tänään kyllä vielä vähän oviskipuja.. lähden siitä että tänään dpo0..

Liitteet

• 20231203_085950.jpg
    20231203_085950.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 46
Mä varmaan laittaisin niin et sulla on tänään dpo0 🤔 Joillain voi olla ovulaation samana päivänä kuin ovistestin plussa, mutta sulla oli jo eilen tuo plus 🌈

Mä varmaan laittaisin niin et sulla on tänään dpo0 🤔 Joillain voi olla ovulaation samana päivänä kuin ovistestin plussa, mutta sulla oli jo eilen tuo plus 🌈
Joo näin vähän itsekin uumoilin👍 veikkaan kun ovis testi nyt noin tumma niin ovis on tänään ja tosiaan eilen kun oli jo kuitenkin Selkee plussa kun oli vahvempi kuin kontrolli viiva.

Mulla tänään tummempi testi kuin eilen, ja mietin kans kumpi nyt ois dpo0, tänään vai huomenna.. vaikka eipä sillä niin väliä. Mittaan myös lämpöjä niin ehkä ne kertoo jotain. Ja tänään kyllä vielä vähän oviskipuja.. lähden siitä että tänään dpo0..
Mulla oli mielestäni oviskivut eilen. Nyt ei enää. Nännit oli aamulla hiukan arat.

@Beanen mä ajattelisin kanssa, että tänään olisi dpo 0, koska eilinen testikin kuitenkin oli jo niin selkeä ovisplussa.

Onko täällä pcos -diagnoosin omaavia? Huolettaa, kun edelleen ovistesti positiivinen, jotainhan siellä on vialla ellei ole raskaana. Lääkäri (joka vaihtunut joka kerralla) pohti viimeisimmässä ultrassa, että muistuttaa pcos tyyppisiä munasarjoja.. nyt ollut lisäksi tuikkivaa kipua alapäässä, hankala paikallistaa missä kohtaa mutta jossain kohdun ja kohdunnapukan välissä ehkä(?) Kovasti huolettaa. Terolutin lopetin hiukan ohjetta aiemmin, koska tiedostan etten ole tästä kierrosta raskautunut.

Takaisin