Raskaaksi 2023

Piti ostaa lentokentältä testi ja tehdä, pidätystä oli kuitenkin useita tunteja. Ja dpo 11 pitäisi kyllä jo tällä super herkällä testillä näkyä. Taisi olla joku todella pahasti viallinen se pregcheck kun niin törkeän roskishaamun antoi. No, muutaman tunnin sain iloita. 🥲
Mitä ihmettä. 😔 Oli kyllä niin selvä plussa! Tsemppiä!

Oi ikävää Mem 😔 Katsoin juuri youtubesta yhden lapsettomuuspolin lääkärin tekemän videon. Ja siinä suositeltiin hoidossa käyviäkin elämään ihan normaalisti ennen kuin on plussa testissä! Koska vielä sitä ennen alkioon ei vaikuta mikään. Ja voi käydä ihan liian raskaaksi, jos elää kuin raskaana oleva pitkään, jos yritys kestääkin pitkään.. tämä rohkaisi mua että otan kyllä la juhlissa pari lasia viiniä vaikkei kk ala. Kerta ei mitään testissä näy! Voimia 💗
Kiitos ❤️

Tuo on kyllä totta, raskaaksi käy varmasti ennen pitkää ja muistuttaa koko ajan raskaustoiveesta. En ole mitenkään hysteerisesti tarkkaillut ruokia, mutta nyt kun menkat oli myöhässä, aloin kiinnittää huomiota näihin. Negatiivisen testin kunniaksi ostin kuitenkin juuri pussin lohtusalmiakkia ja taidan laittaa vielä romanttisen hömppäleffan pyörimään. 😅

Tsemppiä myös sinne, nauti juhlista!

Kurjaa Mamif 😔 sympatiat sinne, olisi varmasti vielä ikävämpi fiilis itselläkin, jos olisi jo jotain haamuviivoja näkynyt.

Kurja tilanne mamif.. super raskasta ensiksi jo hetki iloita ja sitten pettyä. Oli kyllä tosi selkii punainen roskishaamu!

Onnittelut plussanneille, aivan ihania uutisia!

Toivottavasti täältä moni pääsee pomppaamaan elokuisten ryhmään. Mä lasken joka kuukausi tarkan tulevan lasketun ajan ja fiilistelen sitä että jos lapsen syntymäpäivä olisi 25.8 jne.. sitten kun menkat alkaa, täytyy heti laskea arviolta uusi laskettu aika. Vaikka me aloitettiin yritys vasta, toivon myös luonnollisesti että vauvelista tulisi elokuinen. 🤍 Tai mun tapauksessa iso mahdollisuus olisi että syntys syyskuun alussa kun la olisi ihan elokuun lopussa, mutta jokatapauksessa .. olis kiva saada loppukesän vauva kun entuudestaan on alkukesä edustettuna ja kokemusta siitä millaista on viettää hellekesä vastasyntyneen kanssa. Olis hauskaa kun kesä olisi just ohi ja pääsisi syksyfiilistelee vastasyntyneen kanssa.

Jaa.. toinen viiva toisessakin... 🤔
Ei mun silmät nää... 🧐
Eilen kp 41 ja oli vuotoa keskipäivällä, vähän hyytymiä.. mutta ei mulle normaaleja kovia kipuja... Sen jälkeen ei oo oikeastaan vuotanut.. ehkä eilen olikin kp1 tai sitten ei.. pitää sittenkin hakea vielä uusia testejä.. ovis testi näytti eilen aivan haaleaa viivaa testi kohdassa... 🤷‍♀️
Ja ovis näky viimeksi kp 12-13, ja vielä kp 15 varalta talleteltiin, mutta sen jälkeen on ollut sairastelujen vuoksi hiljaiseloa, joten en oikein jaksa uskoa, että r-testissä oikeaa toista viivaa näkyisi... Mutta tää vuoto on kyllä ollut outoa.. pitänee seurata pari päivää.. jos ei ala vuotaan kunnolla, teen uuden testin sunnuntaina.. ja sit ens viikolla aikaa gynelle.. 🤔

Muokattu viimeksi:
Jaa.. toinen viiva toisessakin... 🤔
Ei mun silmät nää... 🧐
Eilen kp 41 ja oli vuotoa keskipäivällä, vähän hyytymiä.. mutta ei mulle normaaleja kovia kipuja... Sen jälkeen ei oo oikeastaan vuotanut.. ehkä eilen olikin kp1 tai sitten ei.. pitää sittenkin hakea vielä uusia testejä.. ovis testi näytti eilen aivan haaleaa viivaa testi kohdassa... 🤷‍♀️

Tai jospa oli kemiallinen tai varhainen keskenmeno 😪

Kyllä ne eiliset haamut oli ihan oikeita viivoja 😭💝 Tänään vahvistunut hyvin ja tuli jo 1min kohdalla näkyviin. Ekassa kuvassa kollaasi kaikista noin 4min kohdalla ja toisessa kuvassa kaikki myöhemmin kuivuneena ja lisäksi vielä yksi yli jäänyt ovulaatiotesti.

Liitteet

• 20231201_090113.jpg
    20231201_090113.jpg
    398.1 KB · Katsottu: 120
  • 20231201_085651.jpg
    20231201_085651.jpg
    577.5 KB · Katsottu: 117
Kyllä ne eiliset haamut oli ihan oikeita viivoja 😭💝 Tänään vahvistunut hyvin ja tuli jo 1min kohdalla näkyviin. Ekassa kuvassa kollaasi kaikista noin 4min kohdalla ja toisessa kuvassa kaikki myöhemmin kuivuneena ja lisäksi vielä yksi yli jäänyt ovulaatiotesti.
Hurraa, onnea!!

Täällä alkoi myös menkat. 😭 No joulukuulle vielä yksi yritys ja sitten täytyy siirtyä ensi vuoden ketjuun.

Ehdin iloita kun tuo yleislääkäri pisti lähetteitä eteen päin tutkimuksiin, mutta nyt sain kirjeen mistä jäi sellainen fiilis että mitään tutkimuksia ei aloiteta, ja siinäkin mainitaan että vuoden yrittämisen jälkeen voidaan vasta laittaa lähete lapsettomuustutkimuksiin. Olen siis jo yli 35v niin ajattelin että pääsisi aiemmin. Eikä missään oikein oteta kunnolla kantaa näihin mun vuotoihin kun epäilen että jotain häikkää on mikä vaikeuttaa raskautumista. No otan vielä uudestaan tuonne yhteyttä. 😪

Täällä alkoi myös menkat. 😭 No joulukuulle vielä yksi yritys ja sitten täytyy siirtyä ensi vuoden ketjuun.

Ehdin iloita kun tuo yleislääkäri pisti lähetteitä eteen päin tutkimuksiin, mutta nyt sain kirjeen mistä jäi sellainen fiilis että mitään tutkimuksia ei aloiteta, ja siinäkin mainitaan että vuoden yrittämisen jälkeen voidaan vasta laittaa lähete lapsettomuustutkimuksiin. Olen siis jo yli 35v niin ajattelin että pääsisi aiemmin. Eikä missään oikein oteta kunnolla kantaa näihin mun vuotoihin kun epäilen että jotain häikkää on mikä vaikeuttaa raskautumista. No otan vielä uudestaan tuonne yhteyttä. 😪

Yli 35v pitäisi olla puoli vuotta se sääntö :/

Noissa on ihan lääkäri kohtaisia eroja. Mulle sano toinen lääkäri, et pitää olla vuosi takana. Ja sitten taas toinen gynekologi sanoi, että tekee heti lähetteen. Ei se vuosi niin tarkka kuulemma ole ja siis itselläkin on ikää jo 37.

Takaisin