Raskaaksi 2023

Onpa jännittävää! Onko nyt kans siis 10pv Ovitrellesta? Vaikea uskoa että se noin paljon näkyisi!! Huominen kertoo paljon. Tsemppiä!!
Joo on sama aika nyt kuin edellisessä kierrossa eli 10pv pistoksesta, tuntuu itsestäkin oudon vahvalta viivalta siihen nähden. Pelkään silti että ovitrelle siellä vaan kummittelee. Koitan nyt malttaa hermoni💆🏼‍♀️ kiitos tsempeistä, merkitsee paljon! 💝

Ovistestikin näyttää häränpyllyä 🤣

Liitteet

• 17011128388891996317536950412496.jpg
    17011128388891996317536950412496.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 83
Heippa kaikki! 🙂 Olen täällä tovin vain taustalla seuraillut keskusteluita. "Kärsin" kovasta vauvakuumeesta. Kesän alussa uskalsin asian ottaa miehelle puheeksi, vaikka hän oli tuonut tosi ponnekkaasti esille, et meidän lapsiluku on ehdottomasti täynnä. Pelkäsin kieltävää vastausta.. Mies yllätyksekseni kuitenkin kertoi että voisi haluta vielä yhden, mutta ajankohta ei vielä ole oikea (en ala tähän avaamaan syitä sen tarkemmin).

Olen odottanut kuin kuuta nousevaa, että elämäntilanteemme muuttuu suotuisammaksi. Oli pitkä kesä, pitkä syksy.. joka kierron alussa toivoin, että voi kun jo päästäs yrittämään.. Tavallaan olen elänyt jo tätä "piinaavaa odottelua" yli puoli vuotta vaikka varsinaisesti ei olla lähdetty vielä yrittämään.

Mies suostui nyt vihdoin aloittamaan yrityksen ja mulla on nyt kp 11. Olin aivan innosta soikeana, teistä moni varmasti voi ymmärtää sen palon mikä tulee ajatuksesta, että VIHDOIN! ❤️ Raskautuminen on tällä hetkellä kaikki, mitä ajattelen ja haluan.. jo pelkästään yrityksen aloittaminen tuntuu ihanalta. Vihdoin! 🥰

Mutta miten voi olla mahdollista... Tänään tein positiivisen korona testin ja olen tosi tosi kipeä... Mies välttelee minua kun ruttoa (ymmärrettävää! 😅) Ja mä olen niiiiiiiiin maani myynyt. Miksi?? Odottaminen seuraavaan kiertoon tuntuu IKUISUUDELTA nyt kun vihdoin päästäs oikeesti yrittämään! Suorastaan rukoilen että tässä kierrossa ovis olisi vasta kp 19 tienoilla, mulla on kierto kaikkea väliltä 28-34. Eli toivoa on että tervehtyisin pian ja päästäis petipuuhiin viel oviksen aikaan. Sormet niin ristissä kun olla ja voi.

Tiedän että jonkun korvaan tää kuulostaa absurdilta, mut mä olen niin pettynyt tällä hetkellä että ei mitään rajaa. Blaah. Toivottavasti pääsen pian tänne kertomaan kuulumisia kun on vihdoin päästy yrittämään. 🤍

Pikaista paranemista Mymmeli!

Kp 34, menkkoja ei kuulu eikä näy. Yleensä kierto 28 päivää. RFSU:n herkkä testi näyttää selvää negaa. Ehkä tämä on jokin outo pitkä kierto, mutta taidan tehdä uuden testin parin päivän päästä, jos ei vuoto ala. Kaipa noiden pitäisi olla aika varmoja tässä vaiheessa, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa 4-6 päivää sitten. Ovistesti nöytti kyllä plussaa kp 12 kohdalla, mutta ehkä olen tulkinnut sen väärin (tein vain parina päivänä testin). Tuskastuttavaa odotella näin pitkään... :(

Sormet on olleet oudon turvoksissa jo viikon ja viime viikolla oli outoa nuhaoiretta, mutta kaipa nuo oli vain sitten sattumaa ja nuha jäänne flunssasta, joka vaivasi muutama viikko sitten. Ehkä flunssa pisti paikat sekaisin.

Hei @Mymmmeli, ihan ymmärrettäviä tunteita! Pikaista paranemista ❤️ Kirjoittelitko ketjuun joskus aiemminkin? Muistelen että nimimerkkisi jäi mieleen kun kahlasin koko ketjun läpi ☺️

@Nooraolivia ovistestihän voi näyttää myös raskauden eli kyllä lupaavalta vaikuttaa 😍

ON: Dpo 9 ja nega se siellä komeili. Jokseenkin kuitenkin vahva tunne, että olisi tärpännyt, voi olla suuren suurta toiveajattelua. Vielä on kuitenkin torstaille asti toivoa.

Samaa täällä... Negaa edelleen, vaikka vuoto ei kuulu/näy.. tein rfsun herkän aamulla... kp39 ja normi kierto vain n. 28 päivää..
Pitänee varata gynelle aikaa kaiken varalta... Koska tällaista heittoa ei ole ollut viimeiseen 10 vuoteen... 🤔

@Sandra84 jos se kuitenkin olis tärpännyt ja menkat ei ala...kun eivät ole vielä myöhässä? (Pidän vielä sulle peukkuja 👍🏻) ja toki muillekin piinaaville! Tsemppiä!

Tänään enää pelkkä viivanpaikka testissä, eli jään odottamaan kuukautisia. 😔
😢 Onpa vääryys. En halua tietenkään turhaa toivoa antaa, mutta joskus ihan alkupäivinä ennen dpo 12-14 viivat vaihtelevat paljon vuorokaudenajan ja testimerkin mukaan. Pidän siis edelleen kaiken varalta peukkuja.

😢 Onpa vääryys. En halua tietenkään turhaa toivoa antaa, mutta joskus ihan alkupäivinä ennen dpo 12-14 viivat vaihtelevat paljon vuorokaudenajan ja testimerkin mukaan. Pidän siis edelleen kaiken varalta peukkuja.
Tätä mietin myös. Vaikka osaan suhtautua rationaalisesti tilanteeseen niin silti pieni toivonkipinä edelleen on. Mieli vaan koittaa suojella jälleen pettymykseltä ja surulta. 🖤

Kaakkurille onnittelut plussasta 💖

Nooraolivialle voimia ja plussaan uskon vielä teidän kohdalla tässäkin kierrossa 💖

Mä tein puhtaan negan tänään aamupissasta. Kyllä harmittaa. Olettaisin, että jotain näkyisi arviolta dpo 10. Mulla lyhyt kierto. Su kuuluis kuukautisten alkaa arviolta, että onhan sinne matkaa vielä kuitenkin.. Pe teen uuden testin. Oon kuvitellut kaikenlaisia oireita.. levoton uni, turvotus, alavatsan nipistelyt ja repäisykivut, huonon olon aaltoja, ja edelleen oudon sisäänpäin kääntynyt olo. Aiemmin oli vahva onnistumisen tunne, joka tohon testiin nyt mureni.. Miten tätä jaksaa kuukaudesta toiseen jos ei vieläkään nappaa 😭

Mymmmeli, ihanaa että mies on vihdoin myöntynyt ja ymmärrän hyvin harmituksen.. meilläkin odotettiin elämäntilanteen vuoksi muutaman kuukauden yrityksen aloittamista ja silloin jo oli ajoittain vauvakuume tosi kova. Positiivisesti ajatellen hyvä nyt sairastaa alta pois korona niin ei tule suurella todennäköisyydellä enää sitten raskausaikana. Monta lasta teillä on ennestään? Oletko aiemmin raskautunut nopeasti? Pikaista plussaonnea 💖💖💖

Mymmmeli, ihanaa että mies on vihdoin myöntynyt ja ymmärrän hyvin harmituksen.. meilläkin odotettiin elämäntilanteen vuoksi muutaman kuukauden yrityksen aloittamista ja silloin jo oli ajoittain vauvakuume tosi kova. Positiivisesti ajatellen hyvä nyt sairastaa alta pois korona niin ei tule suurella todennäköisyydellä enää sitten raskausaikana. Monta lasta teillä on ennestään? Oletko aiemmin raskautunut nopeasti? Pikaista plussaonnea 💖💖💖

Kiitos! Olen aiemmin raskautunut ekasta yrityksestä. Oltiin super onnekkaita. Elämäntilanne aiemmin oli kovin erilainen monelta osin kuin nyt ja ehkä olenkin nyt tällä erää valmistautunut siihen että tällä kertaa ei niin onnekkaasti heti tärppääkään. Tai sitten se on jotain Pessimisti ei pety - itsensä suojelua. Mulla on jonkiverran terveyshaasteita ollut tässä välissä niin joku ääni kokoajan varoittelee et ei pidä odottaa tältä ekalta yrityskierrolta liikoja.

Mut kaikenkaikkiaan, olen niin iloinen että olen JO tässä vaiheessa, että päästään yrittämään! Jo tämä tyydyttää mun vauvakuumeetta aivan valtavasti kun ollaan jo tässä vaiheessa.

Takaisin