Raskaaksi 2023

Milsku en valitettavasti näe 🥺 mikä dpo sulla nyt olikaan?

Iltatähti ymmärrän testaamisen tarpeen, tässä kierrossa olin asian kanssa rauhallisempi kun systemaattisia pettymyksiä ollut niin paljon.

Suunniteltiin tosiaan joulutaukoa yrittämiseen, tjottailua kuitenkin.. molemmilla pitkittynyttä stressiä niin kokeillaan saada kortisolitasoja alas. Luomuplussa tuli ilman hampaat irvessä yrittämistä maaliskuussa. Katsotaan sitten vuodenvaihteen jälkeen jatketaanko vielä induktioita vai mikä on jatkosuunnitelma.

Onnea plussasta @Kaakkuri :Smiling Cat Face With Heart:

Täällä dpo about kans jos ovis oli, en saanut testillä kiinni mutta oireita oli. Ja siemenen määrästä ei nyt jäänyt kiinni.

Testailen vasta jos ei menkkoja näy, mitään oireita ei tunnu mihinkään suuntaan!

@Sandra84 tsemppiä uuteen kiertoon! Enköhän mäkin sinne ajelehdi.. @Mymmmeli, hienoa että yritys on virallisesti päällä! toivottavasti pian lykästää! :Hugging Face:

Kaikille muillekin uskoa ja onnea matkaan, vielä ehtii saada joululahjaplussan!

Täällä kp9 ja kaiken maailman omenaviinietikat, gelee Royalet sun muut kikkakolmoset käytössä joilla kuopus sai alkunsa, ehkä😅😬
Viimeksi tässä keskenmenneessä ei ollut mitään kikkakolmosia joten tiedä häntä onko näistä mitää apua kuitenkaan. No tuskin ne haittaakaan.

Kp 40 ja ovistesti näytti plussaa ja raskaustesti negaa... Jospa edellinen 3-4.11. ovisplussasta huolimatta irtoamista ei tapahtunutkaan... Tai sitte nyt rupes mun PCOS herään ja sekoittaa testituloksia....
Noh.. pitää houkutella mies sen verran tänään hommiin, ettei voi meitä yrittämättä jättämisestä ainakaan syyttää.. kai mun korona on jo sen verran ohi että jaksais.. ja hänen myös.. 🤧 on tämä hommaa 🤪
IMG_20231129_190522_793~2.jpg

Muokattu viimeksi:
Tänään kp13 ja minä oon yhä tosiaan koronassa. Miehellä onneks kans nokka tukossa siihen malliin että eiköhän sekin tämän tautisen ole jo saanut, eli enää ei ole tarve vältellä kontaktia koronan takia koska se on meissä molemmissa.😁 Badabim badabum, ei mennyt tämä kierto hukkaan koronan takia! 😅💪 Yes, nyt on hyvä mieli kun tietää että on ainakin jotain saatu sisään eikä siis jäänyt täysin yrittämättä. Täytyy ukko houkutella hommiin vielä ylihuomenna, jos ei kovin kipeä ole. Hän siis ei voi sietää että "nyt petiin, on se aika kuusta", sillä menis täysin fiilis ja varmaan kieltäytys koska seksi on hälle niin pyhä asia 😅. Mä olen meistä se joka tietää millon on ovulaatio ja millon on tärkeää huolehtia siitä että peitto heiluu.

Ylihuomenna sitte kp 15 ja mulla välillä voi olla 34 pv kierto nii täytyy varmuuden vuoksi jatkaa yhdyntöjä pitkään oletetun oviksen jälkeen. En oo koskaan tikuttanut ovulaatiota. Tänään mulla alkoi tulee ovislimat. Veikkaan että huomenna tai ylihuomenna ovis, tunnen sen yleensä tosi hyvin. 🙂

Huh, tuntuu et mulla alkoi jo nyt kauhea "piinailu", ens viikosta tulee aivan saakelin pitkä viikko odottaa! Mä olen super malttamaton testaaja.. edellisessä raskaudessa taisin tehdä dpo5 alkaen testejä ja plussa tuli dpo13 vasta. 😁

Siis apua! Nyt dpo 11, ja tänään lähtö reissuun. Oon siis aina aikaisemmissa raskauksissa (2 synnytykseen johtanutta ja yksi keskenmeno) saanut selkeän haamun dpo 10 joten ajattelin että tänään vielä testaan ja sitten keskityn reissuun ja ehkä myös reissujuomiin.

Tänään tein pregcheckin testin, ja testiajalla en jäänyt tulkitsemaan tarkemmin vaan katsoin että nega, ja homma selvä. Menin n. vartin päästä hakemaan siteitä, ja vilkaisin testiä uudestaan, ja siinä oli selkeät kaksi PUNAISTA viivaa! Kuvassa ei edes erotu niin hyvin kuin luonnossa. Tiedän, että testiajan jälkeen ei saisi tulkita testejä mutta koskaan testailujeni aikana ei ole käynyt näin, ja testejä on tullut tehtyä lukemattomia. Nyt en kyllä vielä tiedä mitä ajatella! 🙈

Liitteet

• IMG_0412.jpeg
    IMG_0412.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 149
Siis apua! Nyt dpo 11, ja tänään lähtö reissuun. Oon siis aina aikaisemmissa raskauksissa (2 synnytykseen johtanutta ja yksi keskenmeno) saanut selkeän haamun dpo 10 joten ajattelin että tänään vielä testaan ja sitten keskityn reissuun ja ehkä myös reissujuomiin.

Tänään tein pregcheckin testin, ja testiajalla en jäänyt tulkitsemaan tarkemmin vaan katsoin että nega, ja homma selvä. Menin n. vartin päästä hakemaan siteitä, ja vilkaisin testiä uudestaan, ja siinä oli selkeät kaksi PUNAISTA viivaa! Kuvassa ei edes erotu niin hyvin kuin luonnossa. Tiedän, että testiajan jälkeen ei saisi tulkita testejä mutta koskaan testailujeni aikana ei ole käynyt näin, ja testejä on tullut tehtyä lukemattomia. Nyt en kyllä vielä tiedä mitä ajatella! 🙈
Ihanaa Mamif! Selkeä viivahan se siellä, oliko sulla siis ollut minkäänlaisia oireita? 😍

Ihanaa Mamif! Selkeä viivahan se siellä, oliko sulla siis ollut minkäänlaisia oireita? 😍
No nyt kun näitä rupee miettimään niin turvotus on jotain aivan valtaisaa, ja etova olo ollut muutamana päivänä mut olen ajatellut sen johtuvan jostain limasta kurkusta kun mulla on allerginen nuha. Ja eilen vihloi vähän toista nänniä 😂 Jaa, tietysti kaikenlaisia jomotuksia on ollut tuolla vatsalla, mutta nekään ei mitenkään merkittäviä. Myös hillitön palelu ja välillä hikoilu, mut meidän kodin lämpötila on nyt ihan oikeasti myös vaihdellut. Että ei näistäkään oikein ota selvää 😄

Eikä ihanaa Mamif ja Iltatähti89.. varovaiset onnittelut 💖💖💖

Ja ihanaa Mymmmeli, että taisittekin juuri h-hetkellä vielä ehtiä hommiin 😘

Mä testasin tänään aamupissasta täysin puhtaan negan 😔 dpo arviolta 12, kp 23. Kierto ollut 25pvää satunnaisia poikkeuksia lukuunottamatta. En enää yhtään usko, että plussaksi muuttuisi vaan jotain jo näkyisi jos olis onnannut.

Kp 40 ja ovistesti näytti plussaa ja raskaustesti negaa... Jospa edellinen 3-4.11. ovisplussasta huolimatta irtoamista ei tapahtunutkaan... Tai sitte nyt rupes mun PCOS herään ja sekoittaa testituloksia....
Noh.. pitää houkutella mies sen verran tänään hommiin, ettei voi meitä yrittämättä jättämisestä ainakaan syyttää.. kai mun korona on jo sen verran ohi että jaksais.. ja hänen myös.. 🤧 on tämä hommaa 🤪View attachment 128084
Mun mielestä tuossa raskaustestissäki on toinen viiva😳

Noh.. pitää houkutella mies sen verran tänään hommiin, ettei voi meitä yrittämättä jättämisestä ainakaan syyttää.. kai mun korona on jo sen verran ohi että jaksais.. ja hänen myös.. 🤧 on tämä hommaa 🤪View attachment 128084
Minunkin mielestä tuossa raskaustestissä on kyllä viiva!!🤔 Teepä toinen raskaustesti!👍😊 taitaa ovistesti nyt näyttää tuota raskautta.

Kp 36 ja selvä nega edelleen. En muista näin pitkää kiertoa viimeiseen 10 vuoteen. Otin tämän yllättävänkin raskaasti, ihan itku pääsi. Jos menkkoja ei kuulu ja testi edelleen negatiivinen, missä vaiheessa täytyy ottaa yhteyttä jonnekin? Neuvola vai terkka?

Tein vielä tietoisen päätöksen odotella rauhassa ja jättää ennen menkkojen oletettua alkua testit pois. Ehkä teen seuraavan testin sunnuntaina, jos ei ole vieläkään uutta kiertoa pukannut. Vai odottelisiko suosiolla kokonaisen viikon... Rasittavaa jatkaa tätä kaikkien kiellettyjen ruokien ja juomien välttelyä vain varmuuden vuoksi.

Oi ikävää Mem 😔 Katsoin juuri youtubesta yhden lapsettomuuspolin lääkärin tekemän videon. Ja siinä suositeltiin hoidossa käyviäkin elämään ihan normaalisti ennen kuin on plussa testissä! Koska vielä sitä ennen alkioon ei vaikuta mikään. Ja voi käydä ihan liian raskaaksi, jos elää kuin raskaana oleva pitkään, jos yritys kestääkin pitkään.. tämä rohkaisi mua että otan kyllä la juhlissa pari lasia viiniä vaikkei kk ala. Kerta ei mitään testissä näy! Voimia 💗

Tuolla toisessa ketjussa jo tätä aamulla hehkutin, mutta laitan nyt tännekkin kuvan, kun viime kierrossa muutaman viestin täälläkin kirjoitin. Hyvin haalea plussa saatu aamulla ja olo on ihan hämmentynyt koska nyt on vasta dpo 8 tai 9. Viiva näkyy livenä kuitenkin vielä paremmin kuin kuvassa, joten olen tästä ihan varma että on oikea plussa 💖

Liitteet

• 20231130_083327.jpg
    20231130_083327.jpg
    706 KB · Katsottu: 102
Piti ostaa lentokentältä testi ja tehdä, pidätystä oli kuitenkin useita tunteja. Ja dpo 11 pitäisi kyllä jo tällä super herkällä testillä näkyä. Taisi olla joku todella pahasti viallinen se pregcheck kun niin törkeän roskishaamun antoi. No, muutaman tunnin sain iloita. 🥲

Liitteet

• IMG_0433.jpeg
    IMG_0433.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 98
Takaisin