Raskaaksi 2023

Moi! Täällä myös koronan kourissa, tein positiivisen koronatestin perjantaina ja vointi on mennyt koko ajan huonommaksi sen suhteen.

DPO10/11 menossa ja raskaustestit olleet negatiivisia lauantaista alkaen, kun olen testannut. Torstaina DPO6/7 tunsin jotain kiinnittymiseen viittaavaa: yhtäkkinen todella kova vihlaisu kohdussa, minkä jälkeen se särki koko illan ja oli jopa vaikea kävellä. Tunnen aika herkästi kaikkia tuntemuksia, mutta tuollaista kipua en ole ikinä tuntenut. Katsotaan miten käy! Kuitenkin tämän koronan takia vaikea arvata mitä mahtaa tapahtua.

Käytän Medigoon herkkiä raskaustestejä. Joka päivä ne ovat olleet selvästi negatiivisia, mutta tänään tuli aika törkeä viivanpaikka. Ei mun mielestä ollut kyllä punertava, mutta lähipäivinä se selviää. Toivotaan parasta. 🙏🏼

Tsemppiä muillekin piinailijoille! Meitä näyttää olevan aika monta myös koronassa nyt.
Paranemisia Koronan osalta ja hurjasti toivon sun viinalle vahvistumista ❤️. Onko kuvaa testistä?
Tässä kun itse vasta ovista tikuttelee, haluaa nähdä muiden raskaustestitikutteluja 🙈.

Dpo 9, yöllä heräsin pissalle ja kun join, vesi maistui ihan raudalle.

Aamulla 5h pidätyksellä tulos oli tämä. Jännittää!!!

Muoks: mitään muita oireita ei ole ollut kuin kovaa vihlontaa dpo 5, niitä kuukautistuntemuksia dpo 6-8, keltarauhasen jomottelua ja tämä yksi raudan maku. Ja toki eilen aamulla testissä oli jotain juuri ja juuri paljain silmin havaittavaa, joka ei näkynyt kuvassa musta lainkaan. Ja tosi hyväntuulinen ja energinen oon ollut!

Liitteet

• 20231127_095639.jpg
    20231127_095639.jpg
    805.8 KB · Katsottu: 225
Beibikuume:
Mulla ovistestit näyttää suurin piirtein tuollaisilta siihen asti kunnes tulee selkeä ovisplussa. Mulla on vahva tulos ovisplussana ja sitä seuraavana päivänä, mutta kaikki muut päivät selvästi negatiivisia. Eli voi hyvin olla, että se on silloin noin kp18. Mä olen testannut vain aamuisin aamupissasta, koska muuten vaikea pidättää. :D

Mutta, mä en ole saanut plussaa noihin liuskatesteihin, vaan ainoastaan puikkoihin. Sattumoisin tein kyllä positiivisen r-testin ovisplussattomasta liuskatestikierrosta. Me tosin heilutettiin peittoa todella usein ja pitkään… Se raskaus meni kesken rv 14 nyt syksyllä (ja nyt koitankin metsästää sitä seuraavaa plussaa, josta toivottavasti tulisi vauva syliin asti).

Kaakkuri: ONNEA! Positiiviselta näyttää 😍

Muoks: mitään muita oireita ei ole ollut kuin kovaa vihlontaa dpo 5, niitä kuukautistuntemuksia dpo 6-8, keltarauhasen jomottelua ja tämä yksi raudan maku. Ja toki eilen aamulla testissä oli jotain juuri ja juuri paljain silmin havaittavaa, joka ei näkynyt kuvassa musta lainkaan. Ja tosi hyväntuulinen ja energinen oon ollut!
Paksu viiva ja punaista näkyy😍. Kovasti tarrasukkia ja vahvistumista 🥰.

Beibikuume:
Mulla ovistestit näyttää suurin piirtein tuollaisilta siihen asti kunnes tulee selkeä ovisplussa. Mulla on vahva tulos ovisplussana ja sitä seuraavana päivänä, mutta kaikki muut päivät selvästi negatiivisia. Eli voi hyvin olla, että se on silloin noin kp18. Mä olen testannut vain aamuisin aamupissasta, koska muuten vaikea pidättää. :D

Mutta, mä en ole saanut plussaa noihin liuskatesteihin, vaan ainoastaan puikkoihin. Sattumoisin tein kyllä positiivisen r-testin ovisplussattomasta liuskatestikierrosta. Me tosin heilutettiin peittoa todella usein ja pitkään… Se raskaus meni kesken rv 14 nyt syksyllä (ja nyt koitankin metsästää sitä seuraavaa plussaa, josta toivottavasti tulisi vauva syliin asti).

Kaakkuri: ONNEA! Positiiviselta näyttää 😍
Kiitos vastauksesta 😊. Ei auta kuin siis jatkaa testailua ja toivoa, että saan sen oviksen ”kiinni” 😁.

Ja kiitos Beibikuume! Toivottavasti tämä korona menisi nyt vaan ohi 🙏🏼

Mä en nyt pysty tähän oikein lisäämään kuvaa, mutta ei siinä hirveesti oo nähtävääkään, niin nautitaan tosta Kaakkurin plussasta ❤️

Onhan tuo selvä viiva, kyllä se siitä vahvistuu 🤎

Onnea @Kaakkuri 🥰

Jospa täältä tultaisiin perästä. Dpo 8 nyt ja aamulla testattu nega pois alta 😂 Vähän piti tiirailla testiä että näkyykö mitään mutta mahtaa olla vaan toiveajattelua. Huomenna sitten uutta testiä.

Liitteet

• IMG_0365.jpeg
    IMG_0365.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 154
  • IMG_0366.jpeg
    IMG_0366.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 154
Onnea @Kaakkuri 🥰

Jospa täältä tultaisiin perästä. Dpo 8 nyt ja aamulla testattu nega pois alta 😂 Vähän piti tiirailla testiä että näkyykö mitään mutta mahtaa olla vaan toiveajattelua. Huomenna sitten uutta testiä.
Oispa ihanaa että tulisit perässä! Näyttää kuvassa just samalta kuin mun eilinen dpo 8 testi. Eli ei ihan 100% nega koska jotain voi mielikuvitella - muttei toki edes heikko haamukaan.

Ja kiitos Beibikuume! Toivottavasti tämä korona menisi nyt vaan ohi 🙏🏼

Mä en nyt pysty tähän oikein lisäämään kuvaa, mutta ei siinä hirveesti oo nähtävääkään, niin nautitaan tosta Kaakkurin plussasta ❤️

Rekisteröityneet käyttäjät voi lisätä kuvan suoraan viestiin. Rekisteröitymättä voi laittaa kuvan johonkin kuvapalveluun ja linkata.

Uteliaisuus vei voiton ja pakko oli uittaa yksi tikku. Vertasin viime kierron testiin joka oli samaan aikaan dpo 9 ja 10pv ovitrellesta tehty ni on se viiva vahvempi kuin aiemmin. Mutta aika näyttää, voi että miten toivon että vahvistuisi 🥺❤️

Edit. ja tämä lyhyellä n 1-1,5h pidätyksellä tehty.

Liitteet

• IMG_20231127_134112.jpg
    IMG_20231127_134112.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 197

Iiiks, ihanaa! Selvästi näkyy 😍 Tarrasukkia valtaisasti ❤️

Dpo 12/kp 32, tämän myötä tyydyn odottelemaan menkkoja. Pahoin kyllä pelkään että kun ovistestit loppu kesken ja sit tulikin se korona että ovis on jääny tulematta tai tosiaan oli viimeviikonloppuna, joka ei niinkää tullu hyödynnettyä...

Liitteet

• IMG_20231127_165326.jpg
    IMG_20231127_165326.jpg
    340 KB · Katsottu: 90
Uteliaisuus vei voiton ja pakko oli uittaa yksi tikku. Vertasin viime kierron testiin joka oli samaan aikaan dpo 9 ja 10pv ovitrellesta tehty ni on se viiva vahvempi kuin aiemmin. Mutta aika näyttää, voi että miten toivon että vahvistuisi 🥺❤️

Edit. ja tämä lyhyellä n 1-1,5h pidätyksellä tehty.
Onpa jännittävää! Onko nyt kans siis 10pv Ovitrellesta? Vaikea uskoa että se noin paljon näkyisi!! Huominen kertoo paljon. Tsemppiä!!

Onnea @Kaakkuri !✨❤️

Mulla kp27. Ei tullu tikkuun mitään, mutta mittasin päivällä laimeasta näytteestä. 😀 Huomenna tai ylihuomenna alkaa kierto jos alkaa. Mulla on vielä yks piinailu tälle vuodelle, jos nyt ei tärppää. Toki mua on etonu viikon ja nyt on kylmä ollu kolme iltaa ja väsyttää, pissattaa, mutta ne nyt voi olla mitä vaan. Jännittää!

Takaisin