Beibikuume
Puuhakas puhuja
Paranemisia Koronan osalta ja hurjasti toivon sun viinalle vahvistumista . Onko kuvaa testistä?Moi! Täällä myös koronan kourissa, tein positiivisen koronatestin perjantaina ja vointi on mennyt koko ajan huonommaksi sen suhteen.
DPO10/11 menossa ja raskaustestit olleet negatiivisia lauantaista alkaen, kun olen testannut. Torstaina DPO6/7 tunsin jotain kiinnittymiseen viittaavaa: yhtäkkinen todella kova vihlaisu kohdussa, minkä jälkeen se särki koko illan ja oli jopa vaikea kävellä. Tunnen aika herkästi kaikkia tuntemuksia, mutta tuollaista kipua en ole ikinä tuntenut. Katsotaan miten käy! Kuitenkin tämän koronan takia vaikea arvata mitä mahtaa tapahtua.
Käytän Medigoon herkkiä raskaustestejä. Joka päivä ne ovat olleet selvästi negatiivisia, mutta tänään tuli aika törkeä viivanpaikka. Ei mun mielestä ollut kyllä punertava, mutta lähipäivinä se selviää. Toivotaan parasta.
Tsemppiä muillekin piinailijoille! Meitä näyttää olevan aika monta myös koronassa nyt.
Tässä kun itse vasta ovista tikuttelee, haluaa nähdä muiden raskaustestitikutteluja .