Raskaaksi 2023

Iltatähti89, oh täälläkin tuntuu odottavan aika niin pitkältä! Testasin jo yhden negan, dpo 5 tai 6 vasta! Voi elämä.. uskon silti että voi muuttua vielä positiiviseksi. Plussaa toivon niin paljon meille ja teille 💗💗💗

Mä testasin jo koska mulla on ollut niin omituinen olo. Vaan semmoinen että jokin on eri tavalla ja että nyt saattaisin oikeasti olla raskaana.. olen ollut tosi väsynyt ja mennyt nukkumaan jo 21.30 aikaan. Olen nähnyt omituisia, värikkäitä unia enemmän kuin normaalisti ja muistankin niitä.. ja luin että joillain vilkkaat unet ollut raskausoire. Sitten ollut olo että haluan vain käpertyä itseeni, mikään ei kiinnosta tai huvita, semmoinen fiilis että hautoo jotakin rauhassa.. nähtäväksi jää 💗 Koitan malttaa uutta testiä ti tai ke aamuun..

No siis mun dpo 5 (5.5) on myös liian aikainen millekään oikeasti merkityksellisille vihlaisuille, eli sullakin jos on tuntemuksia tullakseen niin vasta 2-5 päivän päästä ensimmäiset! Eli se että et tunne vielä mitään kertoo vaan että oot tervejärkinen, ei vielä mitään mistään mahdollisuuksista! 😄
Mulla oli tässä raskaudessa kiinnittymiskipu dpo5 ja edellisessä dpo4 (ovis oli silloin yöllä, eli melkein dpo5) 😉

Mulla oli tässä raskaudessa kiinnittymiskipu dpo5 ja edellisessä dpo4 (ovis oli silloin yöllä, eli melkein dpo5) 😉
Eilen dpo 6 mulla oli n. 10h ajan kuukautiskipuja, joten optimismi nostaa kyllä vähän päätään. Toisaalta viime kierrossahan mun kuukautiset alkoi ryminällä heti dpo 8 aamulla, eli voi liittyä ihan menkkojen alkuunkin. 😬 Mun piti testata tänään, mutta käytin ainoan kökkisliuskan jo eilen (nega - ylläri dpo 6 🥴) eli ostan tänään.

Huomenna aamullahan testipäivä olis yhdellä tavalla laskettuna kuukautisten odotettu alkupäivä, hehehe. Pitäkää peukkuja ettei vuoto ainakaan vielä huomenna ala, ja kertokaa omia kuulumisia!

Täällä ollaan ihan kysymysmerkkinä. En oikein tiedä onko ovis vähän myöhässä vai pms- päänsärky aikaisessa. Normaalisti siis usein migreeni yrittää päälle sekä oviksen tienoilla että ennen menkkoja, mutta nyt siinä keskellä. Ovistikkuja ei oo joten viikon päästö ehkä viisaampi 😅

Imetän vielä päivisin meidän pientä, joten muutokset helposti voi toki kiertoonkin vaikuttaa. Lopettaakaan en kuitenkaan vielä raaski, sillä toisella on kasvussa vähän kirittävää ja kaikki apu terveenä pysymiseen tervetullut. Näillä eväillä on siis vaan nyt mentävä ja katsottava mitä eteen tulee 🙂

Täällä nyt dpo10, täysin varma siis olen että kuukautiset tulee, en tiedä vaan että tuleeko ensviikolla vai kahden viikon päästä vai meneekö kierto +50 päiväiseksi.

Siitä hyvin tyytyväinen että tää meidän esikoinen, työt ja ruuhkavuodet pitää mielen kiireisenä niin ei kerkeä raskausasioita niin miettimään niin aktiivisesti.

Toki huoli on myös että saadaanko edes toista lasta, ja milloin se sit tulee kun kierrot voi olla mitä vain..

Ei ei ei ja ei!! Alkuviikosta oli ovulaatio ja talletteluita useampana päivänä. Ja nythän se iski sitten flunssa, mikä osoittautuikin koronaksi! 😩
Voi ei!! Jos ei nouse kauhean korkeaksi kuume, uskoisin että mahikset on yhä hyvät! Paranemisia pikaisesti!

Meillä alkoi kans miehellä yöllä korona. Eli munkin lupavan tuntuiset vilunväreet ja aivastelu ei olleetkaan raskaus- vaan mahdollisia koronaoireita, samoin vatsan ja selän lihasten krampit. Surkuhupaisaa. Itkeäkö vai nauraa…

Elea82, mä yhdistin tässä kierrossa päänsäryn ovikseen. Toivotaan parasta :)

Emri, en usko että korona haittaa mitään tossa ihan alussa, jos hedelmöitys on tapahtunut. Parempi nyt sairastaa alta pois kuin myöhemmin raskausaikana.

Mulla jatkuu tosi vilkas ja outo unimaailma! Eilen ja tänään päänsärky. Paineen tunnetta alavatsalla ja käyn usein pissalla. Tunteet pinnassa. Ja edelleen tunne, että jotain on eri tavalla ja raskaana voisin olla.. Toiveikas olo 💖 Arviolta ovis oli viikko sitten la, eli nyt olis dpo 8. Testaan keskiviikkona.. dpo 11 monet saaneet haamuja mitä lueskelin..

Dpo 8, ohessa kaksi negatestiä tihrusteltavaksi! Toinen niistä oli iloinen yllätys. 😅

Raskaustestin kuvassa ei näy kyllä mitään ,🤣, livenä silmiä siristämällä yhdestä kulmasta näkyy viivanpaikka. Testaan varmaan jo huomenna uudestaan jos vuoto ei ala. Ja jos pääsen vuodoitta huomiseen, tulee pisin kierto kevään jälkeen, jee!

Muoks: kuukautiskivut ja alaselän jomottelu vasemmalta puolelta ovat jatkuneet, ei muita oireita.

Liitteet

• 20231126_084718.jpg
    20231126_084718.jpg
    446.9 KB · Katsottu: 173
No eipä ollut ainakaan oviksesta kyse et saa nähdä kuinka lyhyeksi kierto nyt jää 😏 Oon ollut yhden lapsen kanssa jo kuukauden flunssaoireissa (koronatestit negaa) et vaikuttaisko sitten se, vaiko pienet muutokset imetyskerroissa… Ei auta kuin seurailla.

Tsemppejä koronan kourissa oleville! Täällä on kyl nyt monta lähes samassa vaiheessa olevia, kiva lukea toistenkin piinailuja samoilta päiviltä.

ON: tänään dpo 7, kovasti jo polttelis testata. Huomenna varmaan ekan testin uitan vaikka onhan se tosi aikaista. Torstai-aamuun asti ajattelin testata, sit lähden reissuun loppuviikoksi niin siellä ei ole kauheasti mahdollisuuksia testailuun. Uskon kyllä et torstaihin mennessä eli dpo 11 näkyy jos on näkyäkseen. Toki sit jos ei menkat ala, niin pitää sit reissun jälkeen varmistaa.

Mahaa on jomottanut viime päivinä, mutta vähemmän kuin edellisessä kierrossa. Muita oireita ei ole. Dpo 4 aamulla oksensin mutta ei mitenkään voinut johtua vielä mistään, jotain limaa varmaan vaan kurkussa.

Täällä kp31/dpo 11,
Raskaustesti eilen puhdas nega, ei viivanpaikkaakaan vaikka clearblue herkästi niitä antaakin. Tän päivän testissä viivanpaikka vähän kuultikin, enkä nosta toiveita kovin ylös..
Jotenkin hassu olo ollut. Yleensä tähän mennessä on alkanut menkkoja enteilevä migreeni sekä ärtyisyys mutta niitä ei ole havaittavissa vielä...

Edelleen mahdollista että ovis lykkäytyikin koronan takia yli viikolla koska pe-la oli taas ovismaisia limoja..

Moi! Täällä myös koronan kourissa, tein positiivisen koronatestin perjantaina ja vointi on mennyt koko ajan huonommaksi sen suhteen.

DPO10/11 menossa ja raskaustestit olleet negatiivisia lauantaista alkaen, kun olen testannut. Torstaina DPO6/7 tunsin jotain kiinnittymiseen viittaavaa: yhtäkkinen todella kova vihlaisu kohdussa, minkä jälkeen se särki koko illan ja oli jopa vaikea kävellä. Tunnen aika herkästi kaikkia tuntemuksia, mutta tuollaista kipua en ole ikinä tuntenut. Katsotaan miten käy! Kuitenkin tämän koronan takia vaikea arvata mitä mahtaa tapahtua.

Käytän Medigoon herkkiä raskaustestejä. Joka päivä ne ovat olleet selvästi negatiivisia, mutta tänään tuli aika törkeä viivanpaikka. Ei mun mielestä ollut kyllä punertava, mutta lähipäivinä se selviää. Toivotaan parasta. 🙏🏼

Tsemppiä muillekin piinailijoille! Meitä näyttää olevan aika monta myös koronassa nyt.

Kaipailen kokemusasiantuntijoiden neuvoja 😆.
Ekaa kertaa ovistestit käytössä. Tähän asti olen laskureiden mukaan uskonut, että mulla ovis kp18 plus miinus yksi tai kaksi suuntaan ja toiseen. No eilen sitten havaitsin, että valkovuoto on muuttunut jo vähän kirkkaammaksi ja notkeammaksi, ei kuitenkaan runsaammaksi, ja sen seurauksena tein tänään aamulla kp13 ovistestin joka kuvassa. Mun mielestä jo melko tumma🤔. Mitä luulette, olisko esim tulevan kahden päivän sisällä ovis+ todennäköinen?
Hiukan mua huvittaa ajatus, jos mun ovis onkin useita päiviä aiemmin kuin olen ajatellut sen olevan 😅.
Testaisitteko tuon viivan perusteella jo x2 päivässä ja jos testaisitte niin mihin aikaan? Kuvassa oleva on tänään aamuvirtsasta heti herättyä.
Joillakin sivuilla sanotaan, että kannattaisi testata esim klo 16 ja joissakin että vasta illalla.
Olispa nyt ihanaa saada ovis kiinni ja täsmälliset tallettelut sen perusteella, ja sitten mahdollisesti unelmien joululahja, jos plussa saataisiin tästä kierrosta vielä ennen joulua 😍.
Mulla kemiallisia taustalla, joten edelleen eniten huolettaa kiinnittymisen onnistuminen, mutta aina paremmat mahdollisuudet, mitä optimaalisempaan aikaan saadaan ”uimarit” perille 😁.
Toivon kaikille piinailijoille hurjasti onnea, toivottavasti saadaan paras mahdollinen joululahja, eikö tarvitsisi siirtyä raskaaksi 2024 ryhmään 😊.
IMG_8813.jpeg
IMG_8812.jpeg

Takaisin