Raskaaksi 2023

No höh @IiJa-99 :sad-face: Olipa nyt tylsää, jos jäi vaan hailuraksi. Mut mä oon edellisessä raskaudessa plussannut dpo 14, joten toivoa on niin kauan kunnes täti päättää saapua. Pidetään vielä peukkuja :Thumbs Up Sign:

Täällä on ollut jotenkin tylsän oireeton päivä. Dpo 7 : ssa mennään. Lenkillä koirien kanssa tuli kyllä muutaman kerran mieleen että onko kunto rapistumassa vai mitä, kun niin puuskutti. Muuten ei oikein mitään mainittavaa, menkkajuilintaa nyt illalla mut sepä voi tarkottaa myös sitä - et viikon päästä ne alkaa. :No Evil Monkey: Plääh.
@Adiela pakko kysyä, teitkö testejä ennen tuota dpo 14 plussaa? Saattoi just pienen pieni toivon kipinä itellä vielä herätä dpo 11 negan jälkeen 🙈
 
@Adiela pakko kysyä, teitkö testejä ennen tuota dpo 14 plussaa? Saattoi just pienen pieni toivon kipinä itellä vielä herätä dpo 11 negan jälkeen 🙈
Ei vielä dpo 11 kannata kirvestä kaivoon heittää. Mulla kaikissa kolmessa raskaudessa on näkynyt testeissä vasta dpo 14 tai 15 ja testannut olen kyllä ennen sitä. Erityisesti esikoisesta oli selkeitä oireita, esim jäätävä tissikipu, ja silti plussan saamisessa kesti. Toivotaan siis parasta :)
 
Mites @IiJa-99 :lla menee? Milloin ois oletettu kuukautisten alku? :sad-face: Toivo ei ole menetetty sinne asti, vaikka toivoa tuntuu myös turhalta ylläpitää...
 
@Juliet92 testi oli cb:n tosi herkkä, semmone mihi tulee ruutuihin vain kaksi pystyviivaa jos posi. Voi olla, että tuokin oli sitten vain viallinen jos jossain toisessakin mallissa on ollut ongelmia.

@Empsu94 hyvin sanoit tuosta kehon viisaudesta, pitää luottaa siihen että oma keho toimii juuri niinkuin viisaimmaksi näkee❤️
Sinäki elät jo vähä jänniä aikoja kun ovista metsästät, jospa se tänään tulisi, ootko tikuttanut vielä🤩

@Kuuttituutti toivottavasti ei paljoa ainakaan ole myöhässä, että pääsee uuteen kiertoon! Eilen illalla oli vähän sellaisia tuntemuksia mahassa että voisi alkaa parin päivän sisään.

@Adiela jäihän se hailuraksi, tänään dpo12 puhdas nega joten en jaksa enään uskoa plussaan. Meinasikko aloittaa milloin testaamisen🤩

Eilen tuntu vähän pahalta, mutta mies tsemppasi hyvin ja sanoi ettei vielä ollut vain meidän aika. Nyt ainakin tietää, että raskautuminen on mahdollista joten lippu korkeella enskiertoon😎
 
@Empsu94 en jotenki huomannut nuita viestejäsi ennenkuin tuon äskeisen kirjoitin😁 tänään ollut hyvä päivä, jotenki positiivinen fiilis! Meen tänään toista kertaa vyöhyketerapiaan, sitä ootan paljon! Kyllä mää toivon jo oon tälle kiertoa menettänyt😂 torstaina pitäisi menkkojen alkaa.
Oujees nyt sää pääset piinaileen, toivon sulle parempaa onnea😍
 
@IiJa-99 Toivoa on niin kauan ennen kun menkat alkaa, pidetään peukkuja 🤩
@Empsu94 Nyt alkaa sulla sitten piinailut🤭
@Veve Tsemppihali🥰 Toivottavasti teille plussa suodaan mahdollisimman pian.

Omaa napaa. Täällä dpo8 ja alkaa kyllä tosissaan toiveet nousta🤩 Tissit pärähti tosi kipeäksi, kovaa menkkajuilintaa, ikenet turvoksissa ja verta hampaita harjatessa (ollut kaikissa aiemmissa raskauksissa, eikä oo mitään ientulehduksia) ällöttävä olo, sykkeet 138 ja huimaa. Josko ke uskaltaisi testata. Nyt rupee jännittää.
 
@IiJa-99 Toivoa on niin kauan ennen kun menkat alkaa, pidetään peukkuja 🤩
@Empsu94 Nyt alkaa sulla sitten piinailut🤭
@Veve Tsemppihali🥰 Toivottavasti teille plussa suodaan mahdollisimman pian.

Omaa napaa. Täällä dpo8 ja alkaa kyllä tosissaan toiveet nousta🤩 Tissit pärähti tosi kipeäksi, kovaa menkkajuilintaa, ikenet turvoksissa ja verta hampaita harjatessa (ollut kaikissa aiemmissa raskauksissa, eikä oo mitään ientulehduksia) ällöttävä olo, sykkeet 138 ja huimaa. Josko ke uskaltaisi testata. Nyt rupee jännittää.
Tuun sun kanssa jännittämään, täällä kans about viikko oletetusta oviksesta ja kylläpä juilii alavatsaa, eritoten pelkkää oikeaa puolta🙊 Miten tämä tulosten odottaminen onkin näin vaikeaa?!
 
@IiJa-99 Toivoa on niin kauan ennen kun menkat alkaa, pidetään peukkuja 🤩
@Empsu94 Nyt alkaa sulla sitten piinailut🤭
@Veve Tsemppihali🥰 Toivottavasti teille plussa suodaan mahdollisimman pian.

Omaa napaa. Täällä dpo8 ja alkaa kyllä tosissaan toiveet nousta🤩 Tissit pärähti tosi kipeäksi, kovaa menkkajuilintaa, ikenet turvoksissa ja verta hampaita harjatessa (ollut kaikissa aiemmissa raskauksissa, eikä oo mitään ientulehduksia) ällöttävä olo, sykkeet 138 ja huimaa. Josko ke uskaltaisi testata. Nyt rupee jännittää.
Niin kai😂❤️

Kylläpä sun oireet kuulostaa lupaavalta😍👏🏼
 
Moikka, aattelin tulla esittäytymään ja pikkuhiljaa liityn tänne keskusteluun mukaan, kiva kun löyty näin aktiivinen porukka!😍

Olen itse siis ensi viikolla 24v ja mies muutaman vuoden vanhempi. Kummallakaan ei ole lapsia entuudestaan. Minulla on ollut hormonikierukka 5v ja sen poisto on tulossa maaliskuussa, tarkoitus on kuitenkin odottaa yksi kokonainen kierto/kahdet kuukautiset ennen yrityksen aloittamista. Ostin jo varastoon ovis- ja raskaustestejä, ja yritän löytää oviksen jo parista kierrosta ennen yrityksen aloittamista ihan vain mielenkiinnosta ja että opin paremmin tuntemaan oman kiertoni. Aloitin myös tässä kuussa raskausajan monivitamiinin ja kalaöljykapseleiden käytön. Kauppareissuilla katselen vauvanvaatteita, ja olen jo ostanut muutamia hyvästä alennuksesta varastoon. 😁

Oma vauvakuume on jo pitkään ollut kova ja mies tulee vähän perässä, tosin sekin onneksi on jo hyvin lämmennyt ajatukselle ja odottaa kyllä että saadaan lapsi. Mutta eikös se yleensäkin niin mene, että miehelle kaikki konkretisoituu paremmin vasta kun vauva syntyy, kun nainen aloittaa prosessin jo ennen ovulaatiota?😅

Plussia kaikille ja jaksamista odotteluun!☺️
 
Täällä dpo7 kp 20

Taas tuntuu kun ois liian kireet housut jalassa/tykyttää.
Vv ihan järkyn paljon voidemaista 😧 tuntuu ihan että housuihin hulahtais.
Väsymys mut niinhän se on aina maanantaisin kun pitäis asennoitua töihin vklopun jälkeen 😂

Tää viikko vielä ja sit ois ennusteltu menkkoja ma/ti
 
Tuun sun kanssa jännittämään, täällä kans about viikko oletetusta oviksesta ja kylläpä juilii alavatsaa, eritoten pelkkää oikeaa puolta🙊 Miten tämä tulosten odottaminen onkin näin vaikeaa?!
Oi meillä molemmilla jännät ajat🤭 mulla on iso kasa testejä kotona ja tekis mieli jo tänään tehdä, mut oon kyl iltaan asti töissä joten menee huomiselle. Toki voi olla ettei vielä dpo9 näy testissä. Mut pidän itteni kiireisenä tän alkuviikon niin sitten voi varmasti jo alkaa tekee testejä😅
 
Täällä dpo7 kp 20

Taas tuntuu kun ois liian kireet housut jalassa/tykyttää.
Vv ihan järkyn paljon voidemaista 😧 tuntuu ihan että housuihin hulahtais.
Väsymys mut niinhän se on aina maanantaisin kun pitäis asennoitua töihin vklopun jälkeen 😂

Tää viikko vielä ja sit ois ennusteltu menkkoja ma/ti
Meitähän on monta jännittämässä samoilla päivillä😍
 
@Adiela pakko kysyä, teitkö testejä ennen tuota dpo 14 plussaa? Saattoi just pienen pieni toivon kipinä itellä vielä herätä dpo 11 negan jälkeen 🙈

Testasin dpo 9, 10 ja 12 ja kaikissa aivan puhdas nega. 14 oli tooooosi hailura, ja dpo 17 vasta kunnon plussa. :smiling-eyes:

Mä taas heitin täällä jo pyyhkeen kehään, koska ah tuhruvuotoa aamulla, ja hirveet menkkajomotukset. :sad-face: Ei taida kyllä tässä kierrossa onnistaa, en jaksa uskoa mihinkään kiinnittymisvuotoihinkaan, kun ei ole ikinä ennen sellasta näkynyt. Menkkoja odotellessa. :Angry Face: Dpo 8 menossa siis.
 
Täällä dpo7 kp 20

Taas tuntuu kun ois liian kireet housut jalassa/tykyttää.
Vv ihan järkyn paljon voidemaista 😧 tuntuu ihan että housuihin hulahtais.
Väsymys mut niinhän se on aina maanantaisin kun pitäis asennoitua töihin vklopun jälkeen 😂

Tää viikko vielä ja sit ois ennusteltu menkkoja ma/ti

Oi, meillä aikalailla samassa vaiheessa ilmeisesti piinailut. Mulla tosin vasta dpo 6, mutta menkkoja myöskin ennustettu tiistaihin.

Täällä nyt oikealla puolella ollut kolme päivää kevyttä juilintaa, paineen tunnetta kohdussa, huimausta ja turvotusta. Vuoto myös ollut paksumpaa ja eilen sitä tuli reippaasti. Piti olla kierto jossa ei mitään odotuksia, mutta niin vaan nää pienet oireet saa vähän toivoa heräileen 👀 Mitään kiinnittymisvuotoa ei kyllä ole näkynyt. nyt pitäis vaan pitää pää kylmänä. Ens maanantaina vois ehkä uskaltaa testata.
 
Oi, meillä aikalailla samassa vaiheessa ilmeisesti piinailut. Mulla tosin vasta dpo 6, mutta menkkoja myöskin ennustettu tiistaihin.

Täällä nyt oikealla puolella ollut kolme päivää kevyttä juilintaa, paineen tunnetta kohdussa, huimausta ja turvotusta. Vuoto myös ollut paksumpaa ja eilen sitä tuli reippaasti. Piti olla kierto jossa ei mitään odotuksia, mutta niin vaan nää pienet oireet saa vähän toivoa heräileen 👀 Mitään kiinnittymisvuotoa ei kyllä ole näkynyt. nyt pitäis vaan pitää pää kylmänä. Ens maanantaina vois ehkä uskaltaa testata.

Joo appit näyttää maanantaita-keskiviikkoa 🤷🏻‍♀️

Itse tuo erittäin runsas vv ihmetyttää, ei ennen tällästä oo kuitenkaan ollut 😦
Eilen illalla kävin suihkussa ja nyt vaikuttaa siltä että alkkarit menee vaihtoon 😂

Mut en sit tiiä viittaako suuntaan taikka toiseenkaan kun oletettu dpokin niin vähän vasta 🤷🏻‍♀️
 
Takaisin
Top