Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
@Adiela pakko kysyä, teitkö testejä ennen tuota dpo 14 plussaa? Saattoi just pienen pieni toivon kipinä itellä vielä herätä dpo 11 negan jälkeenNo höh @IiJa-99 Olipa nyt tylsää, jos jäi vaan hailuraksi. Mut mä oon edellisessä raskaudessa plussannut dpo 14, joten toivoa on niin kauan kunnes täti päättää saapua. Pidetään vielä peukkuja
Täällä on ollut jotenkin tylsän oireeton päivä. Dpo 7 : ssa mennään. Lenkillä koirien kanssa tuli kyllä muutaman kerran mieleen että onko kunto rapistumassa vai mitä, kun niin puuskutti. Muuten ei oikein mitään mainittavaa, menkkajuilintaa nyt illalla mut sepä voi tarkottaa myös sitä - et viikon päästä ne alkaa. Plääh.
Ei vielä dpo 11 kannata kirvestä kaivoon heittää. Mulla kaikissa kolmessa raskaudessa on näkynyt testeissä vasta dpo 14 tai 15 ja testannut olen kyllä ennen sitä. Erityisesti esikoisesta oli selkeitä oireita, esim jäätävä tissikipu, ja silti plussan saamisessa kesti. Toivotaan siis parasta :)@Adiela pakko kysyä, teitkö testejä ennen tuota dpo 14 plussaa? Saattoi just pienen pieni toivon kipinä itellä vielä herätä dpo 11 negan jälkeen
Tuun sun kanssa jännittämään, täällä kans about viikko oletetusta oviksesta ja kylläpä juilii alavatsaa, eritoten pelkkää oikeaa puolta Miten tämä tulosten odottaminen onkin näin vaikeaa?!@IiJa-99 Toivoa on niin kauan ennen kun menkat alkaa, pidetään peukkuja
@Empsu94 Nyt alkaa sulla sitten piinailut
@Veve Tsemppihali Toivottavasti teille plussa suodaan mahdollisimman pian.
Omaa napaa. Täällä dpo8 ja alkaa kyllä tosissaan toiveet nousta Tissit pärähti tosi kipeäksi, kovaa menkkajuilintaa, ikenet turvoksissa ja verta hampaita harjatessa (ollut kaikissa aiemmissa raskauksissa, eikä oo mitään ientulehduksia) ällöttävä olo, sykkeet 138 ja huimaa. Josko ke uskaltaisi testata. Nyt rupee jännittää.
Niin kai@IiJa-99 Toivoa on niin kauan ennen kun menkat alkaa, pidetään peukkuja
@Empsu94 Nyt alkaa sulla sitten piinailut
@Veve Tsemppihali Toivottavasti teille plussa suodaan mahdollisimman pian.
Omaa napaa. Täällä dpo8 ja alkaa kyllä tosissaan toiveet nousta Tissit pärähti tosi kipeäksi, kovaa menkkajuilintaa, ikenet turvoksissa ja verta hampaita harjatessa (ollut kaikissa aiemmissa raskauksissa, eikä oo mitään ientulehduksia) ällöttävä olo, sykkeet 138 ja huimaa. Josko ke uskaltaisi testata. Nyt rupee jännittää.
Oi meillä molemmilla jännät ajat mulla on iso kasa testejä kotona ja tekis mieli jo tänään tehdä, mut oon kyl iltaan asti töissä joten menee huomiselle. Toki voi olla ettei vielä dpo9 näy testissä. Mut pidän itteni kiireisenä tän alkuviikon niin sitten voi varmasti jo alkaa tekee testejäTuun sun kanssa jännittämään, täällä kans about viikko oletetusta oviksesta ja kylläpä juilii alavatsaa, eritoten pelkkää oikeaa puolta Miten tämä tulosten odottaminen onkin näin vaikeaa?!
Meitähän on monta jännittämässä samoilla päivilläTäällä dpo7 kp 20
Taas tuntuu kun ois liian kireet housut jalassa/tykyttää.
Vv ihan järkyn paljon voidemaista tuntuu ihan että housuihin hulahtais.
Väsymys mut niinhän se on aina maanantaisin kun pitäis asennoitua töihin vklopun jälkeen
Tää viikko vielä ja sit ois ennusteltu menkkoja ma/ti
@Adiela pakko kysyä, teitkö testejä ennen tuota dpo 14 plussaa? Saattoi just pienen pieni toivon kipinä itellä vielä herätä dpo 11 negan jälkeen
Täällä dpo7 kp 20
Taas tuntuu kun ois liian kireet housut jalassa/tykyttää.
Vv ihan järkyn paljon voidemaista tuntuu ihan että housuihin hulahtais.
Väsymys mut niinhän se on aina maanantaisin kun pitäis asennoitua töihin vklopun jälkeen
Tää viikko vielä ja sit ois ennusteltu menkkoja ma/ti
Oi, meillä aikalailla samassa vaiheessa ilmeisesti piinailut. Mulla tosin vasta dpo 6, mutta menkkoja myöskin ennustettu tiistaihin.
Täällä nyt oikealla puolella ollut kolme päivää kevyttä juilintaa, paineen tunnetta kohdussa, huimausta ja turvotusta. Vuoto myös ollut paksumpaa ja eilen sitä tuli reippaasti. Piti olla kierto jossa ei mitään odotuksia, mutta niin vaan nää pienet oireet saa vähän toivoa heräileen Mitään kiinnittymisvuotoa ei kyllä ole näkynyt. nyt pitäis vaan pitää pää kylmänä. Ens maanantaina vois ehkä uskaltaa testata.