Raskaaksi 2023

Tässä parempi kuva testistä

Liitteet

• IMG_4380.jpeg
    IMG_4380.jpeg
    2.2 MB · Katsottu: 243
Täällä alkoi reilu kolme vuorokautta keskenmenokipujen (kemiallinen) jälkeen vuoto, joka on ollut tosi runsasta ja joutunut ottamaan särkylääkkeitä kipuihin. Nyt seurailen, kauanko vuoto kestää, ja toivottavasti päästään tästä kierrosta jo uuteen yritykseen. Toivon, että olisi totta se, että kemiallisen jälkeen voisi olla jopa paremmat mahdollisuudet raskautua. Tai onkohan tässä uskomuksessa perää?
Mie tulin viimeeksi heti seuraavasta kierrosta raskaaksi kemiallisen jälkeen🙂 Tai lasketaanko se kemialliseksi vielä jos menee 5+0 kesken. Kemiallisen jälkeen vuoto kesti reilu viikon ja oli runsaampaa kun normimenkat.

Mukava nähdä että testeihin tulee tuplasti viivoja... 😊

Itse mietin, että onkohan täällä muita joilla plussa näkyisi vasta aika myöhään?
Tuossa tarkistin, että keväällä sain raskaustestiin positiivisen tuloksen vasta kp34... josta toki sitten km.
Nyt menossa kp31... dpo17 positiivisesta ovulaatiotestistä.. 🤔
ei vuotoa, ei kipua.. erinäisiä tuntemuksia edelleen välillä esim. kihelmöintiä, lämmöntunnetta, välillä turvottaa yms. mutta ei mitään ihmeempää 🤔 eikä mulla ole ollut menkat päivää enempää myöhässä yli 10 vuoteen... vaikka onkin PCOS tausta...🤔
Piinapäivät siis jatkuu... 🤪

Onnea Azalea 😍Ihan selvä haalea viiva!! Vahva mun mielestä kun dpo 10 vasta.

Milsku22 testissä mä en valitettavasti näe mitään 🤔

Täällä tosiaan bongasin mielestäni tässä kierrossa vahvan oviksen (verrattuna aiempaan pariin outoon kiertoon). Ja runsaan tallettelun takia mulla toiveet nyt niin korkealla. Koitan malttaa testin kp 25, eli la 2.12. Silloin olis juhlat tiedossa ja onkin testattava.. toivon niin että jää skumpat silloin väliin 💗💗💗

Täällä alkoi menkat nyt keskenmenon jälkeen. Ajallaan eli ovis oli silloin niinkuin ovistikut näytti heti 14 päivää keskenmenosta😱
En tiedä ehkäistäänkö vai mitä, saa nähdä. Täytyy vähän jutella miehen kanssa paremmin.
Uskomattoman nopeaa palautumista ollut sulla🫣😱😂.

Moikka,

Kaakkurin rohkaisusta tulin kurkkimaan tänne todettuani vauvakuumeen olevan kova, mutta tjottailun olevan meille silkka mahdottomuus. Se sellainen ns. hampaat irvessä yrittäminenkään ei enää ole meidän juttu. Vaikka vauvakuume on kova, olemme sinut sen totuuden kanssa ettei meidän yhtälöllä välttämättä enää pientä nyyttiä syliin saada, tai jos saadaan vastassa voi olla mitä tahansa. Yritetään siis mennä rennosti nauttien hetkeäkään hukkaamatta. Tai ainakin yritetään 😂

Tulin tänne kertomaan myös kuulumisia. Tänään käynnistyi rv 10 ja eilen käytiin toisen kerran varhaisultrassa. Siellä oli aktiivinen heiluja kaikkine istukoineen ja napanuorineen. Jo 3cm minityyppi🤗

Täällä vähäisillä oireilla menty tänne asti joten jännässä on oltu koko aika.

Rakenne meillä helmikuussa on sikiötutkimusyksikössä koska miehellä on synnynnäinen rakenteellinen sydänvika. Sen tekee erikoislääkäri. Se jännittää jotenki enempi mitä 8.12. Nt ultra..huh.

Toivon kaikille sydämeni pohjasta super plussapuuhkua tänne♥️🎉♥️🎉♥️🎉 ♥️

Muistakaa heiluttaa hirmuisesti peittoja. Ja itse mitä veikkaan, saattoi auttaa omalla kohdalla, oli kuukauden ruokailutottumusten muuttaminen tämän tärppikierron alla. Ns. Puhdistus. Vähempi hiilaria ja enempi marjaa, hyviä rasvoja ja protskua. En tiedä mutta veikkaus vain.☺️

Kiva kuulla muiden kuulumisia, samassa vaiheessa oleviakin näköjään on. Täällä kp 17 dpo 2 ja 4pv ovitrellesta, ohessa kuva siitä miten ovitrelle näkyy ovistestissä, ylempi testi tehty kp 14 ja toinen äsken.

Juu se näkyisi myös raskaustestissä ja näkyy monella vielä ainakin 10päivää pistämisen jälkeen.

Täällä kp8, tylsää.

Hienosti vahvistuu Azalea 😍 Onnea onnea!! Mitä oireita ollut?

Voiko raskauden aiheuttamia oireita alkaa tuntea heti 6vrk hedelmöityksestä, kun on kiinnittynyt?

Mulla oli ovis la tai su. Nyt on ihmeellinen olo.. siis turvottaa, ja itkettää ja ärsyttää kaikki. Ja on halu vaan möllöttää yksin. Siis samanlainen olo kuin yleensä pari päivää ennen menkkoja. Väsyttää tosi paljon, vaikka olen ok nukkunut, eikä tosiaan huvittaisi tai kiinnostaisi kenellekään edes puhua.. Mietin voiko nyt tapahtua jotain hormonaalista, ja voisko se alkaa jo heti jotenkin tuntua.. jos on hedelmöittynyt.. 🤔

Olis ihana kuulla viime aikoina plussanneilla, mitä oireita oli ennen plussaa?

Hienosti vahvistuu Azalea 😍 Onnea onnea!! Mitä oireita ollut?

Voiko raskauden aiheuttamia oireita alkaa tuntea heti 6vrk hedelmöityksestä, kun on kiinnittynyt?

Mulla oli ovis la tai su. Nyt on ihmeellinen olo.. siis turvottaa, ja itkettää ja ärsyttää kaikki. Ja on halu vaan möllöttää yksin. Siis samanlainen olo kuin yleensä pari päivää ennen menkkoja. Väsyttää tosi paljon, vaikka olen ok nukkunut, eikä tosiaan huvittaisi tai kiinnostaisi kenellekään edes puhua.. Mietin voiko nyt tapahtua jotain hormonaalista, ja voisko se alkaa jo heti jotenkin tuntua.. jos on hedelmöittynyt.. 🤔

Olis ihana kuulla viime aikoina plussanneilla, mitä oireita oli ennen plussaa?
Oireina tissien arkuus ja "painavuus" sekä menkkajomotus mahassa ja selässä. Ja tänään on ollut pikkunälkä koko ajan ja hirveä jano.

Helou, täällä dpo6-7 menossa. Mua etoo vaan, siis tää on kuudes päivä kun etoo. Toki oon nukkunu hädintuskin 7h (6h45min ehkä) että sekin voi vaikuttaa. Oon siis ihan omaa tyhmyyttäni valvonu ja tietty meillä meni noi tallettelutkin myöhään iltaan, kun tytörpuoli ei mee kauheen aikaisin nukkumaan… 😀😅 kp22 siis nyt, flo ennusti nyt että kierto olis 29pv, koska ovis oli myöhemmin kun yleensä… Kierto ollut nyt 27-28… Koskas sitä uskaltais testailla 😅 Onneks on backuppina ivf-suunnittelu tammikuussa, mutta en haluais sinne vaan haluaisin ihan luomuna. Tiedostan kyllä ikäni jne jne 😕

Takaisin