Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mie tulin viimeeksi heti seuraavasta kierrosta raskaaksi kemiallisen jälkeen Tai lasketaanko se kemialliseksi vielä jos menee 5+0 kesken. Kemiallisen jälkeen vuoto kesti reilu viikon ja oli runsaampaa kun normimenkat.Täällä alkoi reilu kolme vuorokautta keskenmenokipujen (kemiallinen) jälkeen vuoto, joka on ollut tosi runsasta ja joutunut ottamaan särkylääkkeitä kipuihin. Nyt seurailen, kauanko vuoto kestää, ja toivottavasti päästään tästä kierrosta jo uuteen yritykseen. Toivon, että olisi totta se, että kemiallisen jälkeen voisi olla jopa paremmat mahdollisuudet raskautua. Tai onkohan tässä uskomuksessa perää?
Haha, next level ovulaatiosamikset, mulla oli ovis joskus klo 01 pe/la yönäTäällä kaiketi dpo 3 eli ehkä oli pe/la yönä ovulaatio
Uskomattoman nopeaa palautumista ollut sulla.Täällä alkoi menkat nyt keskenmenon jälkeen. Ajallaan eli ovis oli silloin niinkuin ovistikut näytti heti 14 päivää keskenmenosta
En tiedä ehkäistäänkö vai mitä, saa nähdä. Täytyy vähän jutella miehen kanssa paremmin.
Kiva kuulla muiden kuulumisia, samassa vaiheessa oleviakin näköjään on. Täällä kp 17 dpo 2 ja 4pv ovitrellesta, ohessa kuva siitä miten ovitrelle näkyy ovistestissä, ylempi testi tehty kp 14 ja toinen äsken.
Kyllä, sen tiedän, laitoin vain jos joku testaa ja haluaa verrata.Juu se näkyisi myös raskaustestissä ja näkyy monella vielä ainakin 10päivää pistämisen jälkeen.
Täällä kp8, tylsää.
Oireina tissien arkuus ja "painavuus" sekä menkkajomotus mahassa ja selässä. Ja tänään on ollut pikkunälkä koko ajan ja hirveä jano.Hienosti vahvistuu Azalea Onnea onnea!! Mitä oireita ollut?
Voiko raskauden aiheuttamia oireita alkaa tuntea heti 6vrk hedelmöityksestä, kun on kiinnittynyt?
Mulla oli ovis la tai su. Nyt on ihmeellinen olo.. siis turvottaa, ja itkettää ja ärsyttää kaikki. Ja on halu vaan möllöttää yksin. Siis samanlainen olo kuin yleensä pari päivää ennen menkkoja. Väsyttää tosi paljon, vaikka olen ok nukkunut, eikä tosiaan huvittaisi tai kiinnostaisi kenellekään edes puhua.. Mietin voiko nyt tapahtua jotain hormonaalista, ja voisko se alkaa jo heti jotenkin tuntua.. jos on hedelmöittynyt..
Olis ihana kuulla viime aikoina plussanneilla, mitä oireita oli ennen plussaa?