Beanen
Sukkela juttelija
Joo varmastikin...Tai kroppa vaan sekasin km jäljiltä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo varmastikin...Tai kroppa vaan sekasin km jäljiltä?
Onneksi olkoon!Mä tein just positiivisen raskaustestin, en voi uskoa tätä. Menkat päivän myöhässä ja ihan tasavahvat viivat! Oon ihan shokissa!
OnneaMä tein just positiivisen raskaustestin, en voi uskoa tätä. Menkat päivän myöhässä ja ihan tasavahvat viivat! Oon ihan shokissa!
Mä aattelisin myös että vois olla toinen ovisyritys. Km jälkeen voi hyvin olla et tarvii pari LH piikkiä ennenkuin on tarpeeksi kypsä munis irtoamaan…Hmm....tein taas ovistestin. Eilen oli tooosi onneton haamu ja nyt taas ihan kuin alkas vahvistuun uudestaan? Olisko kuitenkin niin että nuo aiemmat ovisplussat olis ollutkin vielä siitä HCG hormoneista kehossa vaikka limat olikin, jos kroppa luuli et pitää tehdä ovista mutta ei sitten kuitenkaan tapahtunut vielä. Täytyy jatkaa nyt testaamista. Limat kyllä loppu mut jos alkaiskin uudestaan.
Onnea ja tarrasukkia!Mä tein just positiivisen raskaustestin, en voi uskoa tätä. Menkat päivän myöhässä ja ihan tasavahvat viivat! Oon ihan shokissa!
Tänään vielä pahuttani testasin ja oli kyllä edelleen vahva viiva, muttei yhtä vahva kuin kontrolliviiva eli negatiiviseksi tulkittava sitten jo. Selkeät oviskivutkin oli tänään aamulla eli juuri ajallaan ainakin testin ja oireiden mukaan ovulaatio tapahtuu.Voi muuttua hetkessä plussaksi :)
Dpo11. Mies halusi että testaan huomenna, mut ajattelin että mieluummin tänään, koska jos on negatiivinen niin huomenna ei tarvi testata.
Ihanaa Sen, hurraa!!!Dpo11. Mies halusi että testaan huomenna, mut ajattelin että mieluummin tänään, koska jos on negatiivinen niin huomenna ei tarvi testata.