Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo, todellakin aivan hämmentävän nopeaa! Oon todella pahoillani Beanen keskenmenosta, jännitin teidän puolesta koko ajan kun oli kuitenkin aika rankka matka tämä viimeisin raskautesi.Oikeesti, noin nopeeta Mä oon tota miettinyt kohdallani että taitaa olla mulla munasolut huonossa kunnossa. En ikinä saanut nuorempana keskenmenoa enkä edes kemiallista kun noi viisi aikanaan saatiin ja vielä tulin kerrasta raskaaksi en kattellut ovulaation en mitään se oli vaan naps josta oonkin kiitollinen. Sit vielä kuudes lapsikin sai alkunsa kerrasta ja olin silloin sit 34. Sitten tämän viimeisen kanssa oli eka kerran kemiallista ja ulkoista ja taas kemiallista kunnes tärppäsi. Nyt sit 40v. Näyttää vaan pahemmalta kokoajan että kemiallista ja ihan keskenmeno jota en oo koskaan aiemmin saanut että tosiaan jo 8+ mennyt
AMH-samikset! Toki kivempi olisi että olisi molemmilla korkeampi. Lohdullisen hitaasti se kuitenkin on sulla laskenut! Musta se lupaa hyvää! Tsemppiä!Tässä nyt sit kolme kiertoo ennen kun pääsee suunnittelemaan IVF-hommia. Vihdoin apua. Toki toivon, että sinne ei tarvis mennä! Nyt kp7/27-28. Viime kierto oli 27 päivää. Yritystä kehiin ja sillee. Tavoitteena minimi jokatoinen päivä tallettelua, oviksen lähellä tietty jos vois vähän enemmän. Pitää yrittää ottaa rennosti. Viimeksi tärppäs tokasta kierrosta km:n jälkeen. Nyt on toinen yk km:n jälkeen.
Tsemppiä kaikille! Lippu korkeella!
AMH arvo on mulla kans alhainen, 0.38, mutta se nyt on mitä on. Toissavuonna se oli 0.5… Tää on aika rankkaa. Kauheeta ajatella, että mitä jos en saiskaan lasta. Yritän olla ajattelematta. Onneks on kavereita, jotka tsemppaa!:) ja tää foorumi.
Ai hitsi! ”Kiva” kuulla että ollaan samiksia! Mun D-vitamiini oli normaalin alarajoilla kun vedin 60mikrogrammaa, nyt nostin sen 110mikrogrammaan! (10mikrog tulee monivitamiinista) Paljonko sä vedät sitä d-vitamiinia? Ei kyllä puhunut mistäön DHEA:sta… Mä mietin, että varaanko gynelle nyt ajan vielä, koska haluaisin kuulla mitä tarkoittaa että on ”aika hiljaista” ja 2-3 follikkelia… Onkohan se kamalan huono asia… Jos se vielä ultais mun vehkeet, että onko se samaa mieltä, että vois olla hertan muotoinen kohtu eikä kahta, niinku mulle on kerrottu.AMH-samikset! Toki kivempi olisi että olisi molemmilla korkeampi. Lohdullisen hitaasti se kuitenkin on sulla laskenut! Musta se lupaa hyvää! Tsemppiä!
Voidaan sit jakaa täällä parhaita vinkkejä. AMH:hon ja munasarjoihin vaikuttaa erityisesti matala D-vitamiinitaso (olethan mitannut omasi, mä syön nyt superannoksia kun oli kesän jäljiltäkin matala). Ja lisäksi seleenin ja E-vitamiinin pitäisi auttaa, eli parapähkinöitä ja vehnänalkioöljyä vaan naamaan! Kiinnostaa myös, määrääkö lääkäri sulle DHEA:a, kun siitä on aika ristiriitaisia tuloksia. Itse olisin valmis kokeilemaan.
Ollaanpa tosi samikset, hyvässä ja pahassa, mulla myös kp 9. Vain muutamia folleja mullakin näkyvissä tänään gynekologilla, eli vähän huonolta näyttää.Ai hitsi! ”Kiva” kuulla että ollaan samiksia! Mun D-vitamiini oli normaalin alarajoilla kun vedin 60mikrogrammaa, nyt nostin sen 110mikrogrammaan! (10mikrog tulee monivitamiinista) Paljonko sä vedät sitä d-vitamiinia? Ei kyllä puhunut mistäön DHEA:sta… Mä mietin, että varaanko gynelle nyt ajan vielä, koska haluaisin kuulla mitä tarkoittaa että on ”aika hiljaista” ja 2-3 follikkelia… Onkohan se kamalan huono asia… Jos se vielä ultais mun vehkeet, että onko se samaa mieltä, että vois olla hertan muotoinen kohtu eikä kahta, niinku mulle on kerrottu.
Pitääkin tsekata nää E-vitsku ja seleeni-asiat! Kiitos vinkistä! Lääkäri käski nostaan foolihapon 3mg asti, koska mulla on ylipainoa… Vedän niitä mini nappuloita 6kpl ja sit muut vitskut Kauhee kasa…
Eilen piti alottaa tallettelut, mutta riidaksi se meni, kun mies vaan puhuu töistä ja mulla on ajatukset ihan muualla ja mieli vähän maassa. Hän lupas nyt yrittää keskittyä meihin. Jos tänään sit! Kp9, pitää alkaa toimiin. Ei stressiä…
Onpa todella samat luvut sullakin! Toki mä olen vähän vanhempi. Isot pahoittelut keskenmenosta.Täällä myös yksi jolla 30v (nykyään 31v) mitattu amh 0.3 ja munasarjoissa aika hiljaista (afc 3+3). Kiertokin lyhentynyt ~21 päivään. Minä myöskään en uskonut oman suvun perusteella että hedelmällisyys alentuisi näin nuorena (äiti sai iltatähden 48v).
2v sisään 2 alkanutta raskautta, viimeisin päättyi viikko sitten keskenmenoon. Alkaa kyllä pelkona olemaan että jäljellä olevat solut viallisia..
No jopas! Mä varasin mun gynelle soittoajan maanantaiksi, kun ei se oo paikalla aikaisemmin. Mulla ehkä ovis su/ma jos on. Katotaan sit pitääkö varata ihan käyntiaikaa. Mun kaveri ihmetteli (entinen sairaanhoitaja), että miten ei kunnallisella tutkita loppuun asti esim. tätä kohtu-asiaa, että vasta tammikuussa?! Mä haluan, että mun lääkäri tarkistaa, hän on myös erikoislääkäri. Mä yritän nyt vaan seurailla limoja, jos ilmaantuu, ja teen ovistestejä. Nyt mulla on one step testejä, mutta onkohan ne ihan huonoja? Pitääkö hakee pc?Ollaanpa tosi samikset, hyvässä ja pahassa, mulla myös kp 9. Vain muutamia folleja mullakin näkyvissä tänään gynekologilla, eli vähän huonolta näyttää.
Varasin nyt gynekologin suosittelemalle erinomaiselle lapsettomuuslääkärille ensikäynnin maanantaiaamulle niin on kp 13 ja pitäisi nähdä ovis jos sellainen on tulossa. Julkisella oltais päästy jonoonkin vasta ensi vuonna.
No jopas! Mä varasin mun gynelle soittoajan maanantaiksi, kun ei se oo paikalla aikaisemmin. Mulla ehkä ovis su/ma jos on. Katotaan sit pitääkö varata ihan käyntiaikaa. Mun kaveri ihmetteli (entinen sairaanhoitaja), että miten ei kunnallisella tutkita loppuun asti esim. tätä kohtu-asiaa, että vasta tammikuussa?! Mä haluan, että mun lääkäri tarkistaa, hän on myös erikoislääkäri. Mä yritän nyt vaan seurailla limoja, jos ilmaantuu, ja teen ovistestejä. Nyt mulla on one step testejä, mutta onkohan ne ihan huonoja? Pitääkö hakee pc?
Tänään taas kp1Täällä nyt kp29, se eilinen vuoto lakkasi (näkyi siis vain pyyhkiessä, ei edes siteeseen asti tullut) ja kesti tosiaan vain hetken. Vieläkään ei oo menkat alkanut mut r-testi puhdas nega edelleen. Eli odotellaan oisko kp1 sit huomenna.....
Nyt menee totiseksi, kun neljän lapsen äiti aloitti ekan kerran ovulaatiotestailun
Kävin lääkärissä, kun kierto on lyhentynyt yhtäkkiä 30->25. Esivaihdevuosiepäilyä, labraan tämän kierron lopulla. Lääkäri suositteli ovistestailua, niin testailin. Tänään neljäs päivä testailua ja tulos kai positiivinen? Toisessa kuvassa eilinen testi, joka ei antanut kyllä mitään viitteitä siitä, että tänään pärähtäisikin plussa. Tai siis luulin, että vahvistuisi jotenkin pikkuhiljaa (oli ennen tätä päivää siis kaikki tismalleen samanlaisia).
Eipä tästä paljon uutta infoa tullut, sillä sovelluskin kertoo oviksen olevan huomenna eli ei ole ongelma siinä ainakaan, että olisin luullut oviksen olevan ihan eri aikaan kuin se oikeasti on.
Hmm....tein taas ovistestin. Eilen oli tooosi onneton haamu ja nyt taas ihan kuin alkas vahvistuun uudestaan? Olisko kuitenkin niin että nuo aiemmat ovisplussat olis ollutkin vielä siitä HCG hormoneista kehossa vaikka limat olikin, jos kroppa luuli et pitää tehdä ovista mutta ei sitten kuitenkaan tapahtunut vielä. Täytyy jatkaa nyt testaamista. Limat kyllä loppu mut jos alkaiskin uudestaan.