Raskaaksi 2023

View attachment 118450Flo ennusti ovista kp9, mutta olikin vasta nyt kp13🙈 Eikös tuo näytä jo tarpeeksi vahvalta viivalta? Eilen illalla hommailtiin joten tässä kierrossa ois varmasti aika hyvät tsäänssit...🤩 Nyt sitten edessä tuskaiset piinapäivät.

Kiva kun täällä näin paljon porukkaa piinailemassa! Tykkääkö muutkin kirjoittaa päiväkirjaa yrityksestä ja teippailla testejä vihkoon?🤣
Tsemppiä piinapäiviin! Mun silmään oli tasavahvat 😊 mulla ei oo fyysistä päiväkirjaa vaan mulla on puhelimessa muistio johon oon kerännyt testien kuvia ja sitten flohon kirjoitan kaikki piirteet ja tuntemukset 😊
 
Flo ennusti ovista kp9, mutta olikin vasta nyt kp13🙈 Eikös tuo näytä jo tarpeeksi vahvalta viivalta? Eilen illalla hommailtiin joten tässä kierrossa ois varmasti aika hyvät tsäänssit...🤩 Nyt sitten edessä tuskaiset piinapäivät.

Kiva kun täällä näin paljon porukkaa piinailemassa! Tykkääkö muutkin kirjoittaa päiväkirjaa yrityksestä ja teippailla testejä vihkoon?🤣
Musta tuntuu että flo ennustaa aina väärin. Nyt tässä kierrossa ennusti kp15 mutta olikin vasta kp19. Mulla kierron pituus kyllä vaihtelee joka kuukausi että ehkä sen takia se ei osaa ennustaa oikein. Ja oviksen tapahtumiseen/viivästymiseen voi vaikuttaa niin moni asia etten itsekään aina pysy perässä. Lopetin premiumin Flo sovelluksesta kun ei sieltä saanut enää mitään uutta irti kun nyt 2 vuotta ollut käytössä. Silti sinne kirjoittelen kaikki muistiinpanot ja seuraan kiertoa
 
Musta tuntuu että flo ennustaa aina väärin. Nyt tässä kierrossa ennusti kp15 mutta olikin vasta kp19. Mulla kierron pituus kyllä vaihtelee joka kuukausi että ehkä sen takia se ei osaa ennustaa oikein. Ja oviksen tapahtumiseen/viivästymiseen voi vaikuttaa niin moni asia etten itsekään aina pysy perässä. Lopetin premiumin Flo sovelluksesta kun ei sieltä saanut enää mitään uutta irti kun nyt 2 vuotta ollut käytössä. Silti sinne kirjoittelen kaikki muistiinpanot ja seuraan kiertoa

Joo noihin sovellusten päiviin ei tosiaan voi luottaa, jos kierto on epäsäännöllinen. Eihän se appi millään voi tietää ovulaation päivää, jos kierron pituus aina eri. Säännöllisessä kierrossa siihen voisi luottaa.

Mä käytän oviksen bongailuun sen takia ovistikkuja, kun kierto vaihtelee 26-30 päivän välillä. Lämpöjä seuraan myös, mutta nehän nousee vasta oviksen jälkeen, toi oviksen bongailuun se ei auta. Mutta se auttaa oviksen vahvistamiseen. :)
 
Pahoittelut @IiJa-99 😓 jos jotain positiivista, niin tosiaan se että ovis näkyi tikussa. Mulla on sellanen tunne itsellä että tapahtuuko sitä ovulaatiota edes kun kertaakaan en oo saanu sitä tikkuun. 😒

Flo ennusti keskiviikolle ovista, itse veikkaan että tapahtunut mahdollisesti jo tiistaina kun viivat oli tosi tummat ovistestissä ja keskiviikkona vaan haalea viiva, eikä mitään limojakaan enää. Nyt sen jälkeen ollut kovaa paineen tunnetta kohdussa, välillä ikäväkin tunne. Vähän kun menkkakipuja.. tästä kierrosta ei oo kyllä mitään odotuksia, joten suht varma nega tulossa. Alkais vaan nyt uusi kierto 😅 siihen kaikki peliin ja myös toi kuuluisa greippimehu käyttöön!
 
Joo noihin sovellusten päiviin ei tosiaan voi luottaa, jos kierto on epäsäännöllinen. Eihän se appi millään voi tietää ovulaation päivää, jos kierron pituus aina eri. Säännöllisessä kierrossa siihen voisi luottaa.

Mä käytän oviksen bongailuun sen takia ovistikkuja, kun kierto vaihtelee 26-30 päivän välillä. Lämpöjä seuraan myös, mutta nehän nousee vasta oviksen jälkeen, toi oviksen bongailuun se ei auta. Mutta se auttaa oviksen vahvistamiseen. :)
Joo samoin ovistestit ollut käytössä mutta välillä tehny hyvää olla käyttämättä niitä ja silloin on kyllä tainnu menny ohi tai sit ei vaan ole tapahtunut. Minulla keskimäärin 33pv kierto eli vaihtelevasti on 26-37pv pitkiä joten on tosi turhauttavaa välillä tämä odottelu ennen ja jälkeen oviksen. Nyt tässä kierrossa lämmöt nousi oviksen jälkeen ja yksi tipahdus lämmöissä näkyy ja sitten taas noussut.
 
Mä olen yritystä ajatellen alkanut d-vitskun lisäksi käyttää foolihappoa ja maitohappobakteereita. Ja rautakuurin aattelin myös ottaa ennen kevättä. Olen järkevöittänyt ruokavaliota.. enempi kasviksia ja vähemmän sokeria. Ei alkoa ollenkaan eikä aiemminkin hyvin satunnaista viihdetupakointia. Ja nautin nyt liikunnasta kun viime raskaudessa supisteli niin paljon etten pystynyt edes reippaasti kävellä!

Keskenmenon olen kerran kokenut ja niin hartaasti toivon ettei enää tarvisi. Oli tosi rankka kokemus. Paljon voimia keskenmenosta toipuville ❤

Kiva että täällä muitakin 35v tai yli. Tää ikä tosiaan tekee sen ettei kovin pitkään uskalla ootella.. meillä keväällä alkaa yritys jos/kun toivottavasti mun työsopparia jatketaan! Tarvii hyvät äippärahat.

Hitsi harmi iija99 jos olikin nega nyt sitten.. ikäviä tommoset viivanpaikat!

Mä ostin jo pc raskaustestejä varastoon 😅 niistä kuullut niin paljon hyvää täältä.

Vitsit miksi inhoan greippiä jos se hyvä raskautumiseen. saiskohan sitä pillereinä 😅

Paljon onnea ja rakkautta kaikille kuumeilijoille! ❤
 
Kiitos pahoitteluista kaikille❤️ no kuten @Empsu94 :kin sanoi, niin pitää lohduttautua sillä että ovuloin oikeesti🤩 vähän kyllä surettaa ku kerkesi eilen jo vähän alkaa iloitsemaan, mutta ei ollut vielä meidän aika.
Onko muuten tietoa vaikuttaako tuommonen kiinnittymisyritys seuraavaan kiertoon mitenkään tai raskautumiseen? Jos siis sitä oli eikä viallinen testi.

Onnea muille tähän kiertoon😍
 
Hei vaan kaikki! :Hugging Face:
Täällä tosiaan jännitetään erittäin haaleaa haamua. Ensviikko joko tuo tullessaan vahvistuneen positiivisen tai parin päivän sisään kuukautiset.

Taustaa vähän: Toista yritetään, esikoinen syntynyt tammikuussa 2021, täyttää nyt 2v.
Kuparikierukka, joka laitettiin jälkitarkastuksessa otettiin pois joulukuun alkupuolella, kuitenkin edellisen kierron ovulaation jälkeen eli viime kiertoa ei edes yritetty.
Viime kuukautiset alkoi joulukuun puolessa välissä ja tämän kierron ovis oli uutena vuotena.
Kierron pituus on 29-31pv. Mulla stressi vaikuttaa herkästi kiertoon, mm. syyskuussa muuton alla kierto oli 33pv!
Mulla on käytössä Flo-app, ovulaatiotikkuihin en ole vielä perehtynyt, koska nyt eka yrityskierto. Jos ei nyt tärppää, niin seuraavaa varten ostan tikut. Olen ollut kyllä tyytyväinen Flo:hon :thumbs-up:
 
Mä olen yritystä ajatellen alkanut d-vitskun lisäksi käyttää foolihappoa ja maitohappobakteereita. Ja rautakuurin aattelin myös ottaa ennen kevättä. Olen järkevöittänyt ruokavaliota.. enempi kasviksia ja vähemmän sokeria. Ei alkoa ollenkaan eikä aiemminkin hyvin satunnaista viihdetupakointia. Ja nautin nyt liikunnasta kun viime raskaudessa supisteli niin paljon etten pystynyt edes reippaasti kävellä!

Keskenmenon olen kerran kokenut ja niin hartaasti toivon ettei enää tarvisi. Oli tosi rankka kokemus. Paljon voimia keskenmenosta toipuville ❤

Kiva että täällä muitakin 35v tai yli. Tää ikä tosiaan tekee sen ettei kovin pitkään uskalla ootella.. meillä keväällä alkaa yritys jos/kun toivottavasti mun työsopparia jatketaan! Tarvii hyvät äippärahat.

Hitsi harmi iija99 jos olikin nega nyt sitten.. ikäviä tommoset viivanpaikat!

Mä ostin jo pc raskaustestejä varastoon 😅 niistä kuullut niin paljon hyvää täältä.

Vitsit miksi inhoan greippiä jos se hyvä raskautumiseen. saiskohan sitä pillereinä 😅

Paljon onnea ja rakkautta kaikille kuumeilijoille! ❤
Hyviä pointteja! :Clapping Hands Sign::smiling face with heart-eyes:

Mäkin tähän lyhyeeseen esittelyyni lisään, että:
- Olen 30v (mies 33v).
- Raskausvitamiinit otettu käyttöön heti kierukan poiston jälkeen.
- Itsekin yritän olla nyt aktiivisempi tämän raskauden aikana ja tsempata syömisten kanssa. Viime raskaudessa olin kyllä niin heikossa hapessa ja kesti pitkään palautua raskaudesta. Edelleen varsinkin selkä heikossa kunnossa. Painoakin tuli ihan reippaasti viime raskaudessa.
 
Kiitos pahoitteluista kaikille❤️ no kuten @Empsu94 :kin sanoi, niin pitää lohduttautua sillä että ovuloin oikeesti🤩 vähän kyllä surettaa ku kerkesi eilen jo vähän alkaa iloitsemaan, mutta ei ollut vielä meidän aika.
Onko muuten tietoa vaikuttaako tuommonen kiinnittymisyritys seuraavaan kiertoon mitenkään tai raskautumiseen? Jos siis sitä oli eikä viallinen testi.

Onnea muille tähän kiertoon😍
En osaa vastata sun kysymykseen, mutta ihanaa, että ovulaatio toimii 👍🏻☺️ se on askel lähemmäs positiivista testiä. Onko sulla tänään dpo11?
 
Joo tänään dpo11, tyhmää mutta vielä pienesti toivon että muuttuisi plussaksi… taitaa olla turhaa haaveilia
Oliks toi cb early se siniviivanen mihin tulee sekä pysty että tasapalkki jos posi? Mä sain 21 joulukuus sil yhtenä päivänä hailuran minkä mieskin näki, mut kuvaan asti en saanu näkymään. Seuraavana päivänä muut testit näytti negaa ja menkatki alko suht ajalllaan. Oloja kyllä oli miks testasinki ajoissa, tulkitsin ite hepposeks kemialliseks. Mut sit kuullu paljon myös tosta testistä, et näyttäs turhia plussia. Pahoittelut siitä, et ehdit innostumaan jo❤️ se on aina ikävää😪 pc kyllä näyttää hyvin jos raskaana tai ei
 
Kiitos pahoitteluista kaikille❤️ no kuten @Empsu94 :kin sanoi, niin pitää lohduttautua sillä että ovuloin oikeesti🤩 vähän kyllä surettaa ku kerkesi eilen jo vähän alkaa iloitsemaan, mutta ei ollut vielä meidän aika.
Onko muuten tietoa vaikuttaako tuommonen kiinnittymisyritys seuraavaan kiertoon mitenkään tai raskautumiseen? Jos siis sitä oli eikä viallinen testi.

Onnea muille tähän kiertoon😍

En osaa sanoa. Olen täällä foorumilla nähnyt ihmisten sanovan esim. keskenmenojen jälkeen, että keho on sen verran viisas että kun se on valmis raskautumaan, se voi raskautua, mutta jos keho ei ole valmis, ei se voi tapahtua. Eli haluaisin ajatella, että tämän kierroksen kiinnittysmiyrityksellä on just sen verran vaikutuksia seuraavaan kiertoon, kun mitä keho tarvitsee: eli joko ei yhtään vaikutusta, tai sit keho tarvitsee lepokierroksen. Mutta toistan, en tiedä yhtään, eli tää ei todellakaan ollut faktaa. Yritän ehkä enemmän lohduttaa itseänikin sillä ajatuksella, että mun keho pyrkii toimii parhaalla mahdollisella tavalla. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Toivottavasti joku joka tietää osaa tulla antaa vastauksen. :red-heart:
 
Täällä kp 13, ovistesti vielä nega vaikka runsaasti valkovuotoa. Olin vähän toivonut salaa, että ovis tulisi kp 14, joka olisi voinut olla merkki taas astetta säännöllisemmästä kierrosta 10 vuoden e-pilleriurakan jäljiltä. Mutta eipä tässä muutakaan voi tehdä kun jatkaa testailua ja toivoa, että testi muuttuu huomenna positiiviseksi 🌈
 
Kiitos pahoitteluista kaikille❤️ no kuten @Empsu94 :kin sanoi, niin pitää lohduttautua sillä että ovuloin oikeesti🤩 vähän kyllä surettaa ku kerkesi eilen jo vähän alkaa iloitsemaan, mutta ei ollut vielä meidän aika.
Onko muuten tietoa vaikuttaako tuommonen kiinnittymisyritys seuraavaan kiertoon mitenkään tai raskautumiseen? Jos siis sitä oli eikä viallinen testi.

Onnea muille tähän kiertoon😍
Yleensä kemiallisesta saattaa olla kuukautiset muutaman päivän myöhässä, mutta en oo kuullut että olisi muuta vaikutusta kiertoon tai raskautumiseen ☺️
 
No höh @IiJa-99 :sad-face: Olipa nyt tylsää, jos jäi vaan hailuraksi. Mut mä oon edellisessä raskaudessa plussannut dpo 14, joten toivoa on niin kauan kunnes täti päättää saapua. Pidetään vielä peukkuja :Thumbs Up Sign:

Täällä on ollut jotenkin tylsän oireeton päivä. Dpo 7 : ssa mennään. Lenkillä koirien kanssa tuli kyllä muutaman kerran mieleen että onko kunto rapistumassa vai mitä, kun niin puuskutti. Muuten ei oikein mitään mainittavaa, menkkajuilintaa nyt illalla mut sepä voi tarkottaa myös sitä - et viikon päästä ne alkaa. :No Evil Monkey: Plääh.
 
Takaisin
Top