Raskaaksi 2023

Helou! Täällä kirjoittelee 31v kahden lapsen äiti. Lapset on edellisestä suhteesta ja nyt olisi toiveissa 28v miehen kanssa yhteinen lapsi. Yritys alkoi 9/23 kun otin kierukan pois. Meidän piti mennä alkuun tjottailulla, mutta hetihän tästä sekosi. Taisi ehtiä vauvakuume yllättävän kovaksi.

Tänään dpo 9 testasin aamulla ja negahan sieltä vilkuili. 😔 Mahassa on ollut ovulaatiosta lähtien vaikka minkälaisia nippailuja ja jomotuksia, mutta taitaa olla vaan psykosomaattista kun koko ajan kehoa tarkkailee. Eilen myös saunassa huomattiin, että nännipihat olisi suurentuneet, ja se on ollut merkkinä aiemmissa raskauksissa. Täytynee nyt vielä odotella, että alkaako ensi viikolla uusi kierto.

Helou! Täällä kirjoittelee 31v kahden lapsen äiti. Lapset on edellisestä suhteesta ja nyt olisi toiveissa 28v miehen kanssa yhteinen lapsi. Yritys alkoi 9/23 kun otin kierukan pois. Meidän piti mennä alkuun tjottailulla, mutta hetihän tästä sekosi. Taisi ehtiä vauvakuume yllättävän kovaksi.

Tänään dpo 9 testasin aamulla ja negahan sieltä vilkuili. 😔 Mahassa on ollut ovulaatiosta lähtien vaikka minkälaisia nippailuja ja jomotuksia, mutta taitaa olla vaan psykosomaattista kun koko ajan kehoa tarkkailee. Eilen myös saunassa huomattiin, että nännipihat olisi suurentuneet, ja se on ollut merkkinä aiemmissa raskauksissa. Täytynee nyt vielä odotella, että alkaako ensi viikolla uusi kierto.
Tuossa vaiheessa on vielä täysin mahdollista, että testi muuttuu positiiviseksi 🤞 Tässä omassa plussakierrossa aloitin testaamisen dpo 8 kun halusin nähdä, että Ovitrelle varmasti on hävinnyt kehosta. Ensimmäinen hyvin haalea viiva ilmestyi dpo 11 ja lähti siitä tummumaan.

Tänään on mulla kp15 ja en ole ovulaatiota onnistunut tikuttamaan. Testit on vahvistunu tämän viikon aikana, mutta haaleaksi jäi. Terolutit on käytössä, joten otin tänään ensimmäisen. Katotaan seuraavaa kiertoa sitten.

Minä täällä testaillut kaikesta hajoilusta huolimatta ovitrellen poistumista.. tänään 11pv pistämisestä kulunut ja edelleen haamuilee, joskin heikommin kuin aiempina päivinä. Munasarjoissa pistelee ja tuikkii, sitä on lähes jokaisessa negakierrossa ollut, en muista oliko maaliskuisen keskenmenneen kanssa. Onko teillä kipuja munasarjoissa ennen menkkoja? Olen ihmetellyt jo aika pitkään mistä johtuu. Muita erityisiä oireita ei ole alavireisyyttä lukuunottamatta.

@M3tti kyseli ovistestien kehittymisestä, niin tässä olis oma setti:

20231029_164705.jpg

Tikuttelin ovista nyt ekaa kertaa, ihan mielenkiintoista! Selkeä piikki kp12 illalla, mutta kaikki noi kp12 ja kp 13 testit Natural Cyclesin sovellus ilmoitti plussaksi. Limoja en ite havainnut tällä kertaa ollenkaan, mutta voi olla, että päivittäisen tallettelun vuoksi jäi vaan havaitsematta.. 🤣 munasarjoissa oli selkeää tuntemusta kp13 illalla.

Meillä toki ei teroluteja tai mitään muutakaan apukeinoja ainakaan vielä käytössä ja kierto säännöllinen n. 27-28 pv.

Testasitko sä kerran päivässä vai useammin?

Liitteet

• 20231029_164705.jpg
    20231029_164705.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 58
Dpo 6, ei mitään oloja. Aamulla pyyhkiessä tuli uskomattoman pieni veriviiru, innostuin aluksi että kiinnittymisvuotoa, mutta mitään kiinnittymistuntemuksia ei ole kyllä ollut eli ei se varmaan sitä voi olla.

Ihanan monta samoissa, mä ajattelin torstaina testata, koska jos tulee minkäänlaista haamulaista aion juosta gynelle hakemaan tukilääkkeet!

Tänään dpo 10 ja aikaisemmissa raskauksissa tässä kohtaa on tullut jo haaleat mutta selkeät haamut. Aamulla testasin Apteq testillä ja olin näkevinäni siinä ihan pienesti väriä, mutta kuvissa ei kyllä näy mitään. Nyt illasta kun katsoin uudestaan niin näkyi selvemmin, mutta eihän siihen enää voi luottaa. Kuvissa ehjä aamulta ja purettu sama testi nyt illalla.

Tein uuden testin nyt töiden jälkeen mutta siinä viivanpaikka oli täysin väritön.

Ärsyttävää tämä hermoilu, lupasin jo etten sorru näiden testien arpomiseen, nega on nega ja plussa on sit plussa. Mutta niin sitä vaan sekoaa.

Liitteet

• IMG_9648.jpeg
    IMG_9648.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 137
  • IMG_9662.jpeg
    IMG_9662.jpeg
    1 MB · Katsottu: 142
Tänään dpo 10 ja aikaisemmissa raskauksissa tässä kohtaa on tullut jo haaleat mutta selkeät haamut. Aamulla testasin Apteq testillä ja olin näkevinäni siinä ihan pienesti väriä, mutta kuvissa ei kyllä näy mitään. Nyt illasta kun katsoin uudestaan niin näkyi selvemmin, mutta eihän siihen enää voi luottaa. Kuvissa ehjä aamulta ja purettu sama testi nyt illalla.

Tein uuden testin nyt töiden jälkeen mutta siinä viivanpaikka oli täysin väritön.

Ärsyttävää tämä hermoilu, lupasin jo etten sorru näiden testien arpomiseen, nega on nega ja plussa on sit plussa. Mutta niin sitä vaan sekoaa.
Tokassa kuvassa on haamu kyllä. Itsellä tuollainen meinas plussaa.

Mä kans sanoisin että ehdottomasti roskishaamu! Jännää! :)

@M3tti kyseli ovistestien kehittymisestä, niin tässä olis oma setti:

View attachment 127168

Tikuttelin ovista nyt ekaa kertaa, ihan mielenkiintoista! Selkeä piikki kp12 illalla, mutta kaikki noi kp12 ja kp 13 testit Natural Cyclesin sovellus ilmoitti plussaksi. Limoja en ite havainnut tällä kertaa ollenkaan, mutta voi olla, että päivittäisen tallettelun vuoksi jäi vaan havaitsematta.. 🤣 munasarjoissa oli selkeää tuntemusta kp13 illalla.

Meillä toki ei teroluteja tai mitään muutakaan apukeinoja ainakaan vielä käytössä ja kierto säännöllinen n. 27-28 pv.

Testasitko sä kerran päivässä vai useammin?
Onpa muuten tosi jännä. Ton kp11 kaltasen sain. Testasin aina aamuvirtsasta. Hyvä nähä miten nopeesti se voi muuttua

Nään roskishaamun, mutta kun kauemmin katsoo niin näyttäisi että väri on kertynyt viivanpaikan ympärille, toivottavasti kehittyisi plussaksi 🙏🏼

Takaisin