Raskaaksi 2023

Joo, tänä aamuna testattu Pregcheckillä nega. Sais nyt vaan uusi kierto alkaa niin häviäisi nämä hämäävät oireetkin.

Hassua miten paljon tuollainen roskishaamu voi lisätä jännitystä. Olen siis elämäni alkanut tehnyt kymmeniä ellen jopa satoja raskaustestejä, enkä ole tainnut koskaan ennen saada roskishaamua. Negat on aina olleet ihan tyhjiä. Ja sitten jos on jotain muuta näyttänyt niin on johtanut raskauteen tai yhden kerran kemialliseen.

Nega kans testattu apteekin herkällä testillä. Huomenna viimeistään pitäs alkaa kierto. Ainakin pääsee lapsettomuuspolille nyt sit tarkisteleen mikä tilanne. Nyt kyllä talletteluja oli joka toinen päivä oviksen aikoihin, että periaatteessa sen pitäs riittää… Mutta ei vaan vissiin sitten tärpänny.

Joo, tänä aamuna testattu Pregcheckillä nega. Sais nyt vaan uusi kierto alkaa niin häviäisi nämä hämäävät oireetkin.

Hassua miten paljon tuollainen roskishaamu voi lisätä jännitystä. Olen siis elämäni alkanut tehnyt kymmeniä ellen jopa satoja raskaustestejä, enkä ole tainnut koskaan ennen saada roskishaamua. Negat on aina olleet ihan tyhjiä. Ja sitten jos on jotain muuta näyttänyt niin on johtanut raskauteen tai yhden kerran kemialliseen.
Mäkään en oo ikinä saanut pienintäkään roskishaamua jos on ollut negakierto, joten toivotaan et sullakin ois nyt tärpännyt 🤗🤩

Dpo 8, huomenna aamulla aion testata!

Ei ole tuntunut kiinnittymiskipuja, ja rinnat on normaalit paitsi niistä tuli aivan pieni tippa maitoa eilen. Imetyksen lopetuksesta on jo yli puoli vuotta, ja neljään kuukauteen eka maitotippa. Mutta se ei kyllä taida olla mikään oire? :D

Jokaista vatsan pulputusta seuraan ja oon jatkuvasti "Oooh, kohtu - eikun olikin suolisto..." :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Tsemppiä muillekin piinapäiviin!

Ei ole tuntunut kiinnittymiskipuja, ja rinnat on normaalit paitsi niistä tuli aivan pieni tippa maitoa eilen. Imetyksen lopetuksesta on jo yli puoli vuotta, ja neljään kuukauteen eka maitotippa. Mutta se ei kyllä taida olla mikään oire? :D

Jokaista vatsan pulputusta seuraan ja oon jatkuvasti "Oooh, kohtu - eikun olikin suolisto..." :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Kyllä se maito voi olla oire :)

Jännittävää! Kerro sitten miltä testi näytti 😍 miten tuskallista onkaan nämä omat pitkät kierrot, viime kierrossa meillä samana päivänä ovis, nyt sulla dpo8 ja mulla ovis ennustettu vasta sunnuntaille... onneks täällä voi jännätä toisten tuloksia pitkin kuukautta 😆 toivotaan tänne plussa-aaltoa vielä tälle vuodelle 🙏😍

Kiireinen mutta kiva viikonloppu ja alkuviikko takana, niin ei ole kauheasti vielä kerennyt piinailla. Edelleen tosi rauhallinen ja toiveikas olo.😊 Vähän ollut jotain pieniä menkkamaisia kramppeja vatsalla pitkin viikkoa ja aika kuivahko vuoto tilanne. Yleensä hieman voidemaista tässäkohtaa. 🤔 Lämmöt ollut nyt kolme päivää tasan 37. Ei oo tainnu näin tasasta lämpöä olla koskaan. Mitäköhän sekin meinaa? Nyt dpo 6 tai 7

Aika tuntuu matelevan kun on nää piinapäivät käsillä 😵‍💫 kp 26/32 ja viikko menkkoihin, jos ne ny tulee ees 🤫 Sormet ja varpaat ristiin, että tulis plussa 🩷🤞🏻🦶🏻
Potentiaalisia oireita: päänsärkyä, itkuherkkyyttä, rinnat kipeät, alavatsalla tuntunu vähän kipuilua tänään..
Hmm hmm 😅

Noniin. Kp40 testi negaa ja menkkoja ei kuulu 🤔 ovista ei tosiaan tässä kierrossa seurailtu, joten ei tietoa mikä dpo olisi menossa. Ovis on voinut tulla myöhässä tai jäänyt tulematta jonka takia kierto olis nyt pidempi tai testi näyttäiskin positiivista esim vasta viikonloppuna. Ei auta kun odotella ja jos ei niitä menkkoja tule niin sit vika testi täytyy tehdä 🙈 en tiedä millon uskaltaisin sen tekasta

Aika tuntuu matelevan kun on nää piinapäivät käsillä 😵‍💫 kp 26/32 ja viikko menkkoihin, jos ne ny tulee ees 🤫 Sormet ja varpaat ristiin, että tulis plussa 🩷🤞🏻🦶🏻
Potentiaalisia oireita: päänsärkyä, itkuherkkyyttä, rinnat kipeät, alavatsalla tuntunu vähän kipuilua tänään..
Hmm hmm 😅

Aika samoissa mennään, mulla ennustelee flo menkkoja alkavaksi tiistaina. Hope not 😅
Koska meinasit testata?

Aaargh, siis yhä dpo 8 eli en ehtinyt testata, jotain lupaavia oireita ehti tuntua ja alkoi taas jo nyt vuoto! Superlyhyt luteaali ja/tai taas kemiallinen, koska kolmas lyhyt kierto putkeen. Syys-lokakuuhun mahtui siis kolme (3!!!) kiertoa alusta loppuun nyt kun kierron pituus on tippunut 20 päivään...

Koitan vielä testata aamupissasta jos sais selvyyttä oliko kemiallinen ja sit varmaan lääkäriä varaamaan...

DPO 12, eilen näytti jälleen testi negaa niin tänään en edes jaksanut enää testata, nyt vaan odottelen että uusi kierto alkaa. Kerran vielä ehtii tälle vuodelle yrittää jos näin julmetun pitkä kierto on seuraavakin. Nyt siis kp 41 ja Flo ennustaa menkkoja ensi maanantaille, itse uskon että alkaa viimeistään vklp.

Lisäyksenä edelliseen. Tänään ollut menkkamaisia jomotuksia, mutta ei tippaakaan verta. Välillä tuntuu että jotain valahtaa mutta ei kuitenkaan ole tullut mitään. Valkovuotoa vain tulee. Kokoajan pelottaa että kohta ne menkat alkaa kun on näitä jomotuksiakin 😖 mietin kyllä voisiko olla kuitenkin jotain raskausoireita. Ja jos sillon kp35 oleva vuoto oli kiinnittymisestä johtuvaa 🤔 saa nähdä miten tässä käy. Toiveet on korkealla ja siksi pettyminen taas pelottaa 🥺

Takaisin