Nooraolivia
Vauhtiin päässyt keskustelija
Mä en usko enää raskautumiseen tälle vuodelle omalla kohdalla. Miten muuten, tuleeko ensi vuodelle uusi ryhmä vai mitenkäs se tapahtuu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aaargh, siis yhä dpo 8 eli en ehtinyt testata, jotain lupaavia oireita ehti tuntua ja alkoi taas jo nyt vuoto! Superlyhyt luteaali ja/tai taas kemiallinen, koska kolmas lyhyt kierto putkeen. Syys-lokakuuhun mahtui siis kolme (3!!!) kiertoa alusta loppuun nyt kun kierron pituus on tippunut 20 päivään...
Koitan vielä testata aamupissasta jos sais selvyyttä oliko kemiallinen ja sit varmaan lääkäriä varaamaan...
Joo kyllä! Sillä meidän esikoinenkin saatiin (sitä ennen km ja kemiallinen putkeen, nyt tosiaan katson huomenna miltä testi ois näyttänyt eli oliko komas kemiallinen taas putkeen)…Voi ei :/ kannattaa ainakin keltarauhastuki pyytää
Näköjään mä oon aloittanut tän ketjun marraskuun lopussa viime vuonna ja voin taas muutaman viikon päästä tehdä uuden aloituksen kaksi alkanutta raskautta tänä vuonna ja silti löydän itseni vuoden 2024 yrittäjien ketjusta.Mä en usko enää raskautumiseen tälle vuodelle omalla kohdalla. Miten muuten, tuleeko ensi vuodelle uusi ryhmä vai mitenkäs se tapahtuu?
Onko kuvaa? Tiiraillaan
Tsemppiä ja otan osaa. yritimme myös edellisvuonna 9.kierrossa vasta tärppäsi. olin jo heittänyt toivon "kaivoon" ja lääkärinkin sanoin olin hedelmällisyyden äärirajoilla ei annettu toivoa(lapsettomuuspolilta siis). Silti sain meidän pienen pojan joka nyt 10kk. Hälle pikkusisar toiveissa.Kp1, uuteen kiertoon. Kierto oli 27 päivää. Normaalistikin 27-28. Maanantaina siis Tayssiin.
Dpo 8 mä nään oikeasti viivaa1:ssä kuvassa on nyt DPO 9 heti testiajalla,
2.kuvassa on kuivahtaneena testiajan jälkeen sama testi.
3.kuva eilen DPO 8
Eritoten nään näissä dpo8 ja dpo9 testiajalla jotain, varsinkin dpo8.1:ssä kuvassa on nyt DPO 9 heti testiajalla,
2.kuvassa on kuivahtaneena testiajan jälkeen sama testi.
3.kuva eilen DPO 8
Apua, siis kuinka kauan näissä pitää vielä roikkuaNäköjään mä oon aloittanut tän ketjun marraskuun lopussa viime vuonna ja voin taas muutaman viikon päästä tehdä uuden aloituksen kaksi alkanutta raskautta tänä vuonna ja silti löydän itseni vuoden 2024 yrittäjien ketjusta.
Niinpä Maakku Kyllä olisi erityisesti meidän todella pitkään yrittäneiden vuoro siirtyä eteenpäin. Meillä on YK 15 menossa. Muistan aikoinaan kun vähän hävetti kun tärppäsi jo YK 3, mutta en ois koskaan osannut arvata mihin limboon sen jälkeen päädytään.Apua, siis kuinka kauan näissä pitää vielä roikkua
Täällä yk joku 35-? meneillään, yritin ihan laskea kuinka monta pettymystä on tän taipaleen varrelle mahtunut.. ihan liian monta. Isänpäivää meillä juhlistetaan jo kolmatta vuotta peräkkäin ilman toiveita omasta pikkuisesta.
Kiitos! Ihana kuulla tällaisia onnistumisia! Mä odotan mielenkiinnolla mitä mulle sanotaan maanantaina. En kyl jaksais enää näitä keskenmenoja, mutta jos sellainen vielä tulee, sitten tulee. Olen valmis tähän taistoon! Ainakin tällä hetkellä.Tsemppiä ja otan osaa. yritimme myös edellisvuonna 9.kierrossa vasta tärppäsi. olin jo heittänyt toivon "kaivoon" ja lääkärinkin sanoin olin hedelmällisyyden äärirajoilla ei annettu toivoa(lapsettomuuspolilta siis). Silti sain meidän pienen pojan joka nyt 10kk. Hälle pikkusisar toiveissa.