Raskaaksi 2023

Miten teillä on ovistestit kehittyny? Mulla on nyt eka kierto menossa terolutien kans ja sunnuntaina pitäs alkaa ottaan niitä. Oon nyt tän viikon tikutellu ovista ja ne on ollu aika hailakoita. Ehtiiköhä mulla tulla ovista ees ennen sunnuntaita?
Mulla ainakin pamahtanut aina tosi nopeaa plussa, eli yleensä ollut haaleaa, sit yhtenä päivänä vähän jo tummempi, ja sit siitä seuraava päivänä ihan plussa.

Mulla ainakin pamahtanut aina tosi nopeaa plussa, eli yleensä ollut haaleaa, sit yhtenä päivänä vähän jo tummempi, ja sit siitä seuraava päivänä ihan plussa.
Mulla sama, edellisen päivän voi olla aika haaleakin, ja sitten seuraavana päivänä rysähtää selkeä tasavahva tai vahvempi viiva.

Toivotaan et se tästä vielä vahvistuu ennen sunnuntaita. Varmaan alotan kuitenkin terot sunnuntaina vaikka ei tulis ovulaatiota, koska muuten se voi venyä ties minne

Toivotaan et se tästä vielä vahvistuu ennen sunnuntaita. Varmaan alotan kuitenkin terot sunnuntaina vaikka ei tulis ovulaatiota, koska muuten se voi venyä ties minne
Mulla terolutit käytössä tukilääkkeenö ja ohjeena aloittaa kolme päivää ovisplussasta. Mua ohjeistettiin että jos aloittaa ne ennen ovulaatiota niin se myöhästyttää ovista ja venyttää kiertoa. Siksi siis kolme päivää plussasta aloitus että varmasti ovulaatio on tapahtunut.

Mulla terolutit käytössä tukilääkkeenö ja ohjeena aloittaa kolme päivää ovisplussasta. Mua ohjeistettiin että jos aloittaa ne ennen ovulaatiota niin se myöhästyttää ovista ja venyttää kiertoa. Siksi siis kolme päivää plussasta aloitus että varmasti ovulaatio on tapahtunut.
No siis mäki ajattelisin just niin että oviksen jälkeen alottas, mutta gynekologi ohjeisti toin aina päivät 15-24. Mulla sillon ku tikutin ovis oli aikasemmin vasta joskus 20 kp tienoilla

No siis mäki ajattelisin just niin että oviksen jälkeen alottas, mutta gynekologi ohjeisti toin aina päivät 15-24. Mulla sillon ku tikutin ovis oli aikasemmin vasta joskus 20 kp tienoilla

Mihin tarkoitukseen tämä terolut on teillä määrätty? Tukena mihin?

Niin ja mulla myös käyttäytyy samoin ovistestit että ensin haaleaa viivaa ja edellisenä päivän melkein plus ja sitten selkeä plus ja sitten taas haalenee.

Erikoista että on noin erilaiset ohjeet, mutta ehkä niillä haetaan sit eri asioita.

@Indira22 mulla on tukilääkitys kiinnittymisen + raskauden jatkumisen tueksi. Eli lääkitys vahvistaa progesteroni tuotantoa.

Sentäs edes joku testi positiivinen.. 🙈

20231026_224733.jpg

Mahakipu meni ohi, joten jospa ei mitään tulehdusta olisikaan. Mitään hajua ei ole ovulaation ajankohdasta, ku päätettiin ottaa nyt rennommin, mut ei ainakaan vielä oo limoja näkynyt.

Vaikka yritän ottaa rennommin, niin väkisin tulee mietittyä, että jos tuun raskaaks talvella, nii syntyy sellaseen aikaan ku mun mies ei voi jäädä sit töistä heti isyyslomalle 🫤 Mut ei me silti pidetä taukoa yrittämisestä ❤️

Täällä ei muutosta suuntaan tai toiseen... Ärsyttää kun en pääse näköjään kierrosta uuteenkaan taas... Kp 38, ei mitään merkkiä kuukautisten alkamisesta edelleenkään... Kierukan poistosta nyt neljäs päivä. Olisihan se pitänyt arvata että kun tekee niitä päätöksiä että toinen saa tulla niin ei sitä tietenkään silloin kroppa halua toimia edes sitä pienintäkään vähää.

Edit. Just kun lähetin viestin niin tuntui että hulahti ja vertahan sitä, eikä mitää tiputtelua edellä.. eilen oli kyllä tuntemukset semmoset että jos ei kohta ala ni on kumma.

Täällä elellään kp35, jos edellisiin kiertoihin on uskomista niin menkkojen pitäisi alkaa tänään tai viimeistään maanantaina. Tuntuu kyllä hurjalta että tosiaan testi voisi näyttää positiivista aikaisintaan maanantaina eli kp38. Mutta mulla kyllä on tosiaan ovis venynyt kp23-24 tienoille että ehkä se on ihan mahdollista 🤔 no tätiä odotellaan jos ei kuulu niin sit sillon eka päivä marraskuuta testiä tekemään 😊

Erikoista että on noin erilaiset ohjeet, mutta ehkä niillä haetaan sit eri asioita.

@Indira22 mulla on tukilääkitys kiinnittymisen + raskauden jatkumisen tueksi. Eli lääkitys vahvistaa progesteroni tuotantoa.
Mulla tän on tarkoitus säännöllistää kiertoa. Gynen kanssa oli puhetta tosin että käytän tätä 3 kk ja katotaan sitte mitä tehään. Mun pitäs myös laihduttaa, että voidaan sen vaikutus sulkea pois.

Mulla tän on tarkoitus säännöllistää kiertoa. Gynen kanssa oli puhetta tosin että käytän tätä 3 kk ja katotaan sitte mitä tehään. Mun pitäs myös laihduttaa, että voidaan sen vaikutus sulkea pois.
Hei!
Mulla oli säännöllistämiseen vuosi sitten myös. Ja samat ohjeet 15-20 päivä kierrosta. Oviksen seuraamisesta ei ollut mitään puhetta. Koska mulla oli ollut tiputteluvuotoa yms melkein 2 kuukautta, johon sain terolutin sitten avuksi. Joten en usko, että oviksella on nyt kohdallasi väliä.. vaan, että saat kierron normaalimman mittaiseksi, eli kannattaa noudattaa ohjetta. 👍🏻

Kiva että täällä on keskustelu vähän aktivoitunut, tuntuu että jossain kohtaa oli kovin hiljaista. Ja mukavaa myös että useampi suht samassa vaiheessa menossa. ☺️

Itsellä siis viikko sitten ovistesti näytti plussaa vihdoin kp 28. Mies oli juuri lähtenyt yövuoroon, mutta aamullakin oli vielä vahva positiivinen ja tehtiin talletukset heti kun kotiutui. Kipuja oli myös sen kp 28-29 todella paljon, mikä on itselle poikkeuksellista.

Oletan siis, että ovis oli kp 29 ja nyt olisikin sitten dpo 7. Nämä piinailut on kyllä nimensä veroiset ja koko ajan tulee seurattua kehoa. Flunssaa on ollut nyt tässä jo useamman viikon, ja mahassa on kaikenlaisia tuntemuksia, mutta muita oireita ei kyllä ole ilmaantunut.

Ajattelin testata sunnuntaina ekan kerran vaikka varmasti on aikaista ja muutenkin epätodennäköistä että heti olisi tärpännyt. Mites muut piinailijat? 🥰

Takaisin