Raskaaksi 2023

Täällä dpo10 ja viivanpaikka saatu CB herkällä testillä, ei uskalla vielä iloita mutta jännittävää, koska en oo koskaa ennen saanut edes sitä viivanpaikkaa🤩
Oooomg täällä pidetään sormet ristissä!!!! ❤️🌈 Ja peukku täältä myös PCn testeille!
 
Moikka kaikille, ilmoittaudun tänne kuumeilemaan! 🤩

Toinen lapsi olisi toiveissa ja ensimmäinen edes puoliksi tosissaan aloitettu yrityskierto nyt meneillään. 🤞 Ehkä dpo 8-9 tms, ei tarkkaa tietoa koska en tikuttanut vielä ovulaatiota. Täysin oireetonta menoa mikä ei minulla tarkoita yhtään mitään suuntaan eikä toiseen. Saas nähdä onnistunko olemaan lähipäivinä testaamatta.

Meillä on ihana 03/2021 tyttö, joka tarttui mukaan muistaakseni yk 5 tai 6. Tuolloin tärppikierrossa oli ekaa kiertoa käytössä Gelee Royalit ja CB digitaaliset ovulaatiotestit niin molempia on nyt ensi kiertoa varten jo kaapissa. 😃 Olen siis ihan varma siitä että ei vielä ole tärpännyt niin varsin hyvillä mielin vielä varustaudun uuteen kiertoon.

Minä olen 35 v ja mies 30 v joten ei nyt varsinaisesti ole aikaa (mulla) hukattavaksi. Itse olisin halunnut aloittaa yrittämistä jo viime kesänä mutta mies ei silloin vielä ollut valmis. Vauvakuume on kova myös siksi koska lähipiiriin on syntymässä useita vauvoja tässä alkuvuodesta.

Tsemppiä yritykseen kaikille! 🤩
 
Moikka kaikille, ilmoittaudun tänne kuumeilemaan! 🤩

Toinen lapsi olisi toiveissa ja ensimmäinen edes puoliksi tosissaan aloitettu yrityskierto nyt meneillään. 🤞 Ehkä dpo 8-9 tms, ei tarkkaa tietoa koska en tikuttanut vielä ovulaatiota. Täysin oireetonta menoa mikä ei minulla tarkoita yhtään mitään suuntaan eikä toiseen. Saas nähdä onnistunko olemaan lähipäivinä testaamatta.

Meillä on ihana 03/2021 tyttö, joka tarttui mukaan muistaakseni yk 5 tai 6. Tuolloin tärppikierrossa oli ekaa kiertoa käytössä Gelee Royalit ja CB digitaaliset ovulaatiotestit niin molempia on nyt ensi kiertoa varten jo kaapissa. 😃 Olen siis ihan varma siitä että ei vielä ole tärpännyt niin varsin hyvillä mielin vielä varustaudun uuteen kiertoon.

Minä olen 35 v ja mies 30 v joten ei nyt varsinaisesti ole aikaa (mulla) hukattavaksi. Itse olisin halunnut aloittaa yrittämistä jo viime kesänä mutta mies ei silloin vielä ollut valmis. Vauvakuume on kova myös siksi koska lähipiiriin on syntymässä useita vauvoja tässä alkuvuodesta.

Tsemppiä yritykseen kaikille! 🤩
Tervetuloa, ja tsemppiä yritykseen!
Sun nimimerkki onkin hatarasti muistissa, täällä toinen 21 maalisvauvan äiti ♥️
 
@Voihanvauva pahoittelut negasta😔 on tämä yritys kyllä niin tunteiden vuoristorataa, ja pettymys aina suuri kun negan testaa.


Täällä erikoiset fiilikset, kuinka iloinen sitä voikaan olla negatiivisesta testistä. Km jälkeinen tarkastus siis tänä aamuna tehty ja negaa näytti🙏 Nyt lähden sitten ovista metsästämään, tänään tikkuun piirtyi jo haaleaa viivaa, joten toivotaan että olis lähestymässä🤞🏻

Ymmärrän ton fiiliksen, itsellä jo torstaina km:n jälkeinen testi näytti negaa, ei edes haaleinta haamuviivaa, ja eilen edelleen sama.

Aikaa ei ole mennyt vielä paljon mutta henkisesti tuntuu että oon jo valmis yrittämään taas. Mun selviytymiskeino on ehkä se että oon aika pragmaattinen luonteeltani, ja osaan lokeroida varsinkin pahat asiat pois mielestä.

Pienen pientä rusehtavaa pyyhkiessä mutta muuten tuntuu että kroppakin on valmis, joten tilaisuuden koettaessa jatkettiin jo harjoituksia 😏

En ajatellut ovulaatiotestejä tai muuta hankkia, vaan fiiliksen mukaan ja tulee jos on tullakseen.

Kaikille onnea yritykseen!
 
@Voihanvauva pahoittelut negasta😕
@IiJa-99 Toivotaan että saat väriäkin vielä toiseen viivaa🤩

Täällä dpo6, ällötystä ja tosi kovaa tuikkimista erityisesti vasempaan munikseen, lisäksi laimeita menkkakipuja ja nännin kipeet. Harvemmin mulla nännit kipeytyy, yleensä tissit kipeytyy.
No vielä odottelua ens viikkoon että voi testaa.
 
@IiJa-99 pidetään sormet ja varpaat ristissä, että viiva vahvistuisi! 😍

Täällä menossa kp3 ja letrot aloitettu tänään, saa nähdä tuleeko yhtä kovia pääkipuja, kuin viime kierrossa. Tylsä vaihe tämä, mutta kovasti haluaisin uskoa, että tämä olisi SE kierto 💞
 
@IiJa-99 pidetään sormet ja varpaat ristissä, että viiva vahvistuisi! 😍

Täällä menossa kp3 ja letrot aloitettu tänään, saa nähdä tuleeko yhtä kovia pääkipuja, kuin viime kierrossa. Tylsä vaihe tämä, mutta kovasti haluaisin uskoa, että tämä olisi SE kierto 💞
Letrojen pääkivut on kyl karmeet 🤯 mulla letrot provosoi migreeniä melkoisesti, mitä pidempään niitä käytin. Toivottavasti tämä olis vika kierto letroja teillä ja mahd. vähillä pääkivuilla ☺️🌈
 
Hei, minä liityn porukkaan mukaan! Pillerit jätetty pois jouluna. Huvittaa vaan tämä ensimmäinen yrityskerta, oltiin joululoma ja vuodenvaihde reissussa ja jotenkin menin lomaillessa aivan päivistä sekaisin (loma todellakin teki tehtävänsä!!) ja ihan todella unohdettiin koko ovis eikä sitä ennen varmaan viikkoon ehditty vietettää kaksistaan aikaa makkarissa 😅 Herättiin asiaan vasta kp14, jolloin tein yhden ovistestinkin ja oli todella vahva viiva. Saapas nähdä riittääkö kuitenkaan yhden illan humputtelut elättelemään edes toivetta tärpistä!😀 Onko kellään kokemusta, että olisi tullut raskaaksi jos vasta ovisplussan jälkeen aloittaa hommat? Yleensähän sitä suositellaan, että olisi hyvä ennen ovista jo 😊
 
Muokattu viimeksi:
@IiJa-99 pidetään sormet ja varpaat ristissä, että viiva vahvistuisi! 😍

Täällä menossa kp3 ja letrot aloitettu tänään, saa nähdä tuleeko yhtä kovia pääkipuja, kuin viime kierrossa. Tylsä vaihe tämä, mutta kovasti haluaisin uskoa, että tämä olisi SE kierto 💞
Niimpä😍

Jospa nyt olisi teidän kierto! Minulla ei onneksi tullut kipeeksi pää vaikka sitä pelkäsin
 
Hei, minä liityn porukkaan mukaan! Pillerit jätetty pois jouluna. Huvittaa vaan tämä ensimmäinen yrityskerta, oltiin joululoma ja vuodenvaihde reissussa ja jotenkin menin lomaillessa aivan päivistä sekaisin (loma todellakin teki tehtävänsä!!) ja ihan todella unohdettiin koko ovis eikä sitä ennen varmaan viikkoon ehditty vietettää kaksistaan aikaa makkarissa 😅 Herättiin asiaan vasta kp14, jolloin tein yhden ovistestinkin ja oli todella vahva viiva. Saapas nähdä riittääkö kuitenkaan yhden illan humputtelut elättelemään edes toivetta tärpistä!😀 Onko kellään kokemusta, että olisi tullut raskaaksi jos vasta ovisplussan jälkeen aloittaa hommat? Yleensähän sitä suositellaan, että olisi hyvä ennen ovista jo 😊
Ovisplussa tulee ennen ovista, joten ehdottomasti sen ovisplussankin jälkeen kannattaa talletella ja voi tärpätä :)
 
@IiJa-99 lle paljon vahvistumista testiin! Nämä on kyllä niin kutkuttavia aikoja :folded:

Täällä dpo 6 ja luupavat oireet on lievä ällötys, viillot ja nipistely sekä hajuaistin herkistyminen. Ihmettelin et mikä haisee jotenkin oudolta, niin se oli vaan minä itse. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Neutraalit oireet on tissikipu, kun se on aina menkkojen lähestyessä sekä väsymys, koska oon aina väsynyt. :Relieved Face:

Miten tää viikko on menny niin hitaasti...
 
Kp12. Ei vielä erityisemmin merkkejä oviksen lähestymisestä. Latasin tekstiksi Flo-sovelluksen ilmaisen kokeiluversion (premium 14 päivää), mutta tilin muuttaminen asetuksista anonyymiksi katkaisi ilmaistilauksen ja tililtä lähti vuoden tilauksen summa.🫠 No, toivottavasti tuo on nyt sitten hyvä.

Flo ennustaa ovista tiistaille, toinen sovellus keskiviikolle.
 
Kp12. Ei vielä erityisemmin merkkejä oviksen lähestymisestä. Latasin tekstiksi Flo-sovelluksen ilmaisen kokeiluversion (premium 14 päivää), mutta tilin muuttaminen asetuksista anonyymiksi katkaisi ilmaistilauksen ja tililtä lähti vuoden tilauksen summa.🫠 No, toivottavasti tuo on nyt sitten hyvä.

Flo ennustaa ovista tiistaille, toinen sovellus keskiviikolle.

Jee kiertokaveri, täällä kanssa kp12, ovis ennustettu ma-ti akselille, vaikuttaa täsmäävän valkovuodon määrän takia 🌈🌈


Äh mä ootan jo täpinöissäni aamua siinä toivossa että @IiJa-99 testi vahvistuisi 🙈🌈
 
@Adiela kutkuttavia on kyllä tosiaan ajat🤭

Tsemppiä ja onnea sulle piinailuun, oli itelle ainakin elämäni hitain viikko❤️😂

@Empsu94 😂❤️ minäki ja en saa nyt unta ku jännittää🤦🏼‍♀️

Vaikutat nii huipputyypiltä, että toivon tosi paljon onnea teille tähän kiertoon, kohta pääset sinäkin jännäämään🤩
 
IMG_20230115_105153.jpg
Flo ennusti ovista kp9, mutta olikin vasta nyt kp13🙈 Eikös tuo näytä jo tarpeeksi vahvalta viivalta? Eilen illalla hommailtiin joten tässä kierrossa ois varmasti aika hyvät tsäänssit...🤩 Nyt sitten edessä tuskaiset piinapäivät.

Kiva kun täällä näin paljon porukkaa piinailemassa! Tykkääkö muutkin kirjoittaa päiväkirjaa yrityksestä ja teippailla testejä vihkoon?🤣
 
@Mariamama Mä otan kuvia testeistä ja kirjoitan sovellukseen. Vaikka tollainen skräppäyskin olisi kyllä kivaa! 🤩

Kaikki käyttää ja kehuu tota Flota. Mulla on joku ihan muu my tracker -sovellus, jota oon käyttänyt jo pari vuotta ennen vauvahaaveita. Nyt ei viitsi enä vaihtaa, kun kaikki data kierroista on tuossa sovelluksessa. Sovellukseen laitan merkintöjä ylös. 🙂 Nyt se näyttää, että kuukautisiin olisi enää neljä päivää, jännää aikaa!
 
Takaisin
Top