Raskaaksi 2023

Eli ultrassa käyty. Vastasi päivää isompaa eli 6+4 ja sydän sykkii lujaa. Kuitenkin lapsivettä oli niukasti, semmonen tilkka joten tehdään uusi ultra viikon päästä. Sanoi että kaikki on normaalisti siis vauva kasvaa hyvin ja sydän lyö. Mutta halutaan kuitenkin varmuuden vuoksi katsoa vesiasiaa vielä. Jos ei olis lisääntynyt niin katsotaan taysissa paremmin.

Ihanaa @Tähkis ja @Beanen 🥰 Toivottavasti vuodot lakkaa ja lapsivedet lisääntyy 🤞🏻🤞🏻

Mulla veti tänään dpo 12 pc:n testi ihan oudoksi ja laitoinkin kuvaa siitä jo tuonne Plussa vai ei? -kanavalle. Niinkuin olis ollut viallinen testi. 🤔 Sattumalta just tänään oli gynekäynti ja sisätutkimuksessa "ei mitään raskauteen viittaavaa" eli testit takas kaappiin ja tädin odotteluun sitten seuraavaksi.. 🙄 Jotain lohtua kuitenkin siitä, että kohtu ja munasarjat on hienossa kunnossa ja ovuloinut olin vasemmalta puolelta, joka täsmää omiin tuntemuksiin 🙏🏻 Kuulemma siis oikein hedelmällisessä kunnossa ollaan 🥰🥳

Yllättävän pieni pettymys tällä hetkellä, vaikka odotukset oli niiiin kovat tähän kiertoon. Kai sitä edelleen pitää alitajuntaisesti toiveita yllä siihen asti, että menkat alkaa ja vasta sitten tulee ne huutoitkut, mutta olishan se nyt ultralla näkynyt, jos jokin tuolla alkuaan tekisi.. 😅 Jään taustalle jännäilemään muiden piinailijoiden puolesta 🤞🏻🤞🏻➕➕➕➕🌈🌈 ja taidan viikonloppuna nauttia pari lasia viiniä ja ihan hullut lakritsaöverit!

Pakko tulla tänne piinailemaan. Nyt dpo4, tänään tullut runsaasti limaista valkovuotoa, lisäks menkkamaista juilimista koko päivän alamahalla. En sit tiiä et kiinnitänkö huomiota liiaksi mahdollisiin oireisiin vai olisko kiinnittymisestä johtuvaa... 👀 Nää päivät vaan on liian pitkiä ja tässä tapauksessa toivoisi sitä kristallipalloa, samalla kyllä on ihana ajatella et olis mahdollisesti raskaana🥰

Miten muiden piinailut sujuu?
Täällä dpo8. Ei juuri mitään oireita, muuta kun rinnat ollut hitusen kipeät. Toissa yönä tuntui alavatsan seudulla keskellä särkyä ja kun käänsin kylkeä niin tuntui vähän sellainen repäisevä kipu toisella puolella. 🤔

Edit. Ja nyt sitten tuli pinkkiä veristä vuotoa.

Muokattu viimeksi:
Mä tuun välihuuteleen. Oon ollu km-puolella, mutta kovasti yritystä nyt sitte tähän…

Tänään kp7 ja km:n jälkeen eka yk. Viimeks nappas tokasta kierrosta. Ens kuussa olis lapsettomuuspolille aika, paitsi jos taas tärppää ennen aikaa. Kaksi aikaa olen joutunut perumaan, kaksi km:a.
Alan ajoissa mittaileen ovista.

Nyt on kaikenmaailman vitskut käytössä Q10 uutena ja yli 1mg foolihappoa, koska ylipainoisena pitää vetää sitä ja D-vitamiinia. (Bmi 37, kilpirauhasen vajaatoiminta todettu vasta keväällä, paino ei vielä ole suostunut laskemaan).
Toivotaan parasta… 🤞

Ei pienintäkään merkkiä, että vuoto olis alkamassa ja kemiallisessa nyt menkat myöhässä 6pv 🙄 Huomenna soitan neuvolaan heidän ohjeensa mukaan ja varmaan sit alkuviikosta lääkkeellinen tyhjennys, jos viikonloppuna ei ala vuotaa 🫤

Tietääkö joku saako sen tehdä näin varhaisilla viikoilla yksin kotona? Persus, jos ei saa, sillä mun mies ei voi jäädä töistä kotiin vahtii 🙄

Ei pienintäkään merkkiä, että vuoto olis alkamassa ja kemiallisessa nyt menkat myöhässä 6pv 🙄 Huomenna soitan neuvolaan heidän ohjeensa mukaan ja varmaan sit alkuviikosta lääkkeellinen tyhjennys, jos viikonloppuna ei ala vuotaa 🫤

Tietääkö joku saako sen tehdä näin varhaisilla viikoilla yksin kotona? Persus, jos ei saa, sillä mun mies ei voi jäädä töistä kotiin vahtii 🙄
Minun tietääkseni raja on 9 rv. Minä sain tehdä lääkkeellisen tyhjennyksen rv 12 jolloin oli kkm sikiön koko vastasi 8+ jotaki viikkoja ja sanoivat sillon että jos muutama päivä olis ollu enemmän niin ois joutunut osastolle.
Tai siis yksin ei kai suositella silti olevan jos komplikaatioita tulee.

Meidän polilla on käytäntö , että kaikki alle 12 rv keskeytyneet hoidetaan kotona (lääkkeellinen tyhjennys ja jos ei ole ollut terveydellisiä ongelmia). Toivottavasti ultraavat kuitenkin ennen lääkkeitä tai ainakin pyydä sitä. Itse sain km:ssä tyhjennyslääkkeitä aivan turhaan (ja kärsin sivuvaikutukset), koska olikin pienestä lyhytkestoisesta vuodosta huolimatta tyhjentynyt itsestään kokonaan, vaikka viikkojakin oli jo 9.

Yleensä aina pyytävät, että kotona on aikuinen seurana. Lääkkeet voi aiheuttaa normaalia kovempaa vuotoa yhdessä paksujen limakalvojen vuoksi.

Mulla on menossa nyt kp58 ja kävin tänään gynellä koska hämmentää koko kierto. No limakalvot oli normaalit, samoin munasarjat. Kilpirauhashormonilabra otettiin ja sen tuloksia odotellaan. Sain reseptin terolutiin ja yritetään sillä säännöllistää kiertoa. Tuli toiveikkaampi olo.

Pakko tulla tänne piinailemaan. Nyt dpo4, tänään tullut runsaasti limaista valkovuotoa, lisäks menkkamaista juilimista koko päivän alamahalla. En sit tiiä et kiinnitänkö huomiota liiaksi mahdollisiin oireisiin vai olisko kiinnittymisestä johtuvaa... 👀 Nää päivät vaan on liian pitkiä ja tässä tapauksessa toivoisi sitä kristallipalloa, samalla kyllä on ihana ajatella et olis mahdollisesti raskaana🥰

Miten muiden piinailut sujuu?
Hei bongasin, että sielläkin on samoja oireita. Yritin pitkään, etten tuu tänne piinailemaan mutta vaikeeta on😀
Tänään dpo 4 ja poikkeuksellisesti limainen, ehkä vähän kellertäväkin suht paksu valkovuoto jatkunut testatun oviksen jälkeen.
Esikoisen kohdalla en enää muista jatkuiko limainen vuoto kanssa heti oviksen jälkeen. Viikko oviksesta tuli pieni verinen kiinnittymisvuoto ja tissit kipeytyi eli huomasin kyllä ajoissa jotain tapahtuneen.

Hei bongasin, että sielläkin on samoja oireita. Yritin pitkään, etten tuu tänne piinailemaan mutta vaikeeta on😀
Tänään dpo 4 ja poikkeuksellisesti limainen, ehkä vähän kellertäväkin suht paksu valkovuoto jatkunut testatun oviksen jälkeen.
Esikoisen kohdalla en enää muista jatkuiko limainen vuoto kanssa heti oviksen jälkeen. Viikko oviksesta tuli pieni verinen kiinnittymisvuoto ja tissit kipeytyi eli huomasin kyllä ajoissa jotain tapahtuneen.
Huikeeta, ollaan samassa veneessä sitten tän jännityksen kanssa 😁 Jep, oon itekkin yrittänyt bongata verta paperissa mutta toistaseks ei oo tullut, toki nyt vasta dpo6.

Uutena tänään lievä kipu rinnoissa (huomasin kun menin sähköpotkulaudalla töyssyistä tietä) ja lisäks hirveä selkäkipu, en tiedä johtuuko se sitten muista syistä kun tästä 😅 odottelu jatkuu ja piinapäivät on loputtomat.

Lääkärissä käyty. Kohtu oli tyhjä ja lääkäri epäili, että on mennnyt kesken ja vuoto ollut siitä johtuvaa, vaikka niukkaa onkin ollut. Olo on pettynyt ja hieman hämmentynyt, mutta kyllä tää tästä. Kävin vielä verikokeissa varmistamassa, että varmasti on negatiivinen, ettei ole sit kohdunulkoinen. Huomenna saa siitä sit tulokset. Eipä tässä oikein muuta kerrottavaa taida olla 🥲 Vuoto on alkanut loppumaan ja kivut pysyneet poissa, joten eiköhän tässä olla uuden kierron puolella nyt.

Dpo9. Rinnat kipeämmät ja alavatsaa juilii. Ja lisää vuotoa, eli eiköhän ne menkat tee tuloaan. Yleensä vuotelee tuhrua sellaiset 4-6 päivää ennen kuin alkaa kunnolla. Ärsyttää ja turhauttaa. Olen kyllä miettinyt sitäkin, että onko noi vuodot ihan normaalit. Tai sitten sitä vaan haluaa jotain selitystä sille, miksei tärppää. 😩

Täällä kp 25 ja dpo 12, testi oli aamulla nega kuten uumoilinkin eli ei yllätystä suuntaan tai toiseen 🤷🏻‍♀️

Iso plussa että terolutien ansiosta kierto nyt ”pitkä”. Tänään otin vikat tabut. Ei kai siinä sitten kun uuteen kiertoon ja kp 3 letrot taas. Melkeen sanoisin, että tämä olkoon viimeinen lääkekierto ja sen jälkeen jos tulee ns. luomusti niin tulee 🙂 Meillä on ens elokuussa häät niin jos tulee niin se LA on varmaan sitten just se sama päivä 😄

Tsemppiä pettymyksen kokeneille ❤️

IMG_20231012_193344.jpg

Heissuli. 🥰Tossa alussa lauantai illan sofin viivanpaikkahaamut (ja seuraavien aamujen ja iltojen) aina tän aamun puikkoon asti. Nyt pidetään vauvaliima toiveet korkealla ja kaikki sormet ristissä. 3.11. varattu varhaisultra johonka asti toivottavasti päästään.. 6.11. Eka neuvola sitten 😊 nyt menossa Rv 4+2🤞😊

Toivon teille kaikille pikaista plussausta tänne💞

Takaisin