Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä dpo8. Ei juuri mitään oireita, muuta kun rinnat ollut hitusen kipeät. Toissa yönä tuntui alavatsan seudulla keskellä särkyä ja kun käänsin kylkeä niin tuntui vähän sellainen repäisevä kipu toisella puolella.Pakko tulla tänne piinailemaan. Nyt dpo4, tänään tullut runsaasti limaista valkovuotoa, lisäks menkkamaista juilimista koko päivän alamahalla. En sit tiiä et kiinnitänkö huomiota liiaksi mahdollisiin oireisiin vai olisko kiinnittymisestä johtuvaa... Nää päivät vaan on liian pitkiä ja tässä tapauksessa toivoisi sitä kristallipalloa, samalla kyllä on ihana ajatella et olis mahdollisesti raskaana
Miten muiden piinailut sujuu?
Minun tietääkseni raja on 9 rv. Minä sain tehdä lääkkeellisen tyhjennyksen rv 12 jolloin oli kkm sikiön koko vastasi 8+ jotaki viikkoja ja sanoivat sillon että jos muutama päivä olis ollu enemmän niin ois joutunut osastolle.Ei pienintäkään merkkiä, että vuoto olis alkamassa ja kemiallisessa nyt menkat myöhässä 6pv Huomenna soitan neuvolaan heidän ohjeensa mukaan ja varmaan sit alkuviikosta lääkkeellinen tyhjennys, jos viikonloppuna ei ala vuotaa
Tietääkö joku saako sen tehdä näin varhaisilla viikoilla yksin kotona? Persus, jos ei saa, sillä mun mies ei voi jäädä töistä kotiin vahtii
Meidän polilla on käytäntö , että kaikki alle 12 rv keskeytyneet hoidetaan kotona (lääkkeellinen tyhjennys ja jos ei ole ollut terveydellisiä ongelmia). Toivottavasti ultraavat kuitenkin ennen lääkkeitä tai ainakin pyydä sitä. Itse sain km:ssä tyhjennyslääkkeitä aivan turhaan (ja kärsin sivuvaikutukset), koska olikin pienestä lyhytkestoisesta vuodosta huolimatta tyhjentynyt itsestään kokonaan, vaikka viikkojakin oli jo 9.Ei pienintäkään merkkiä, että vuoto olis alkamassa ja kemiallisessa nyt menkat myöhässä 6pv Huomenna soitan neuvolaan heidän ohjeensa mukaan ja varmaan sit alkuviikosta lääkkeellinen tyhjennys, jos viikonloppuna ei ala vuotaa
Tietääkö joku saako sen tehdä näin varhaisilla viikoilla yksin kotona? Persus, jos ei saa, sillä mun mies ei voi jäädä töistä kotiin vahtii
Yleensä aina pyytävät, että kotona on aikuinen seurana. Lääkkeet voi aiheuttaa normaalia kovempaa vuotoa yhdessä paksujen limakalvojen vuoksi.Ei pienintäkään merkkiä, että vuoto olis alkamassa ja kemiallisessa nyt menkat myöhässä 6pv Huomenna soitan neuvolaan heidän ohjeensa mukaan ja varmaan sit alkuviikosta lääkkeellinen tyhjennys, jos viikonloppuna ei ala vuotaa
Hei bongasin, että sielläkin on samoja oireita. Yritin pitkään, etten tuu tänne piinailemaan mutta vaikeeta onPakko tulla tänne piinailemaan. Nyt dpo4, tänään tullut runsaasti limaista valkovuotoa, lisäks menkkamaista juilimista koko päivän alamahalla. En sit tiiä et kiinnitänkö huomiota liiaksi mahdollisiin oireisiin vai olisko kiinnittymisestä johtuvaa... Nää päivät vaan on liian pitkiä ja tässä tapauksessa toivoisi sitä kristallipalloa, samalla kyllä on ihana ajatella et olis mahdollisesti raskaana
Miten muiden piinailut sujuu?
Huikeeta, ollaan samassa veneessä sitten tän jännityksen kanssa Jep, oon itekkin yrittänyt bongata verta paperissa mutta toistaseks ei oo tullut, toki nyt vasta dpo6.Hei bongasin, että sielläkin on samoja oireita. Yritin pitkään, etten tuu tänne piinailemaan mutta vaikeeta on
Tänään dpo 4 ja poikkeuksellisesti limainen, ehkä vähän kellertäväkin suht paksu valkovuoto jatkunut testatun oviksen jälkeen.
Esikoisen kohdalla en enää muista jatkuiko limainen vuoto kanssa heti oviksen jälkeen. Viikko oviksesta tuli pieni verinen kiinnittymisvuoto ja tissit kipeytyi eli huomasin kyllä ajoissa jotain tapahtuneen.