Mulla on PCOSn vuoksi ollut Donaferty käytössä kohta 2 vuotta, omasta mielestäni on auttanut PCOS oireisiin, mut pitkän linjan lapsettomuushoitoja tehnyt gynekologi ei pitänyt tuotetta minään...
En lopettanut, koska ei siitä haittaakaan ole ja tuleepa samalla foolihappoa lisää...
Oon ajatellut kans lähteä facesta.. mut jututan välillä joitain tuttuja siellä, joiden kanssa oon harvemmin muuten tekemisissä.. eikä ole heidän puhelinnumeroa tai sähköpostia... mutta mulla ei ole esim. kännykässä ollut vuosiin Facebookin sovellusta.. IG on.. mutta sitä vilkaisen ehkä kerran päivässä.. työpuhelimessa on sit kaikki mahdolliset somet, ei enää vapaalla jaksa..
Täällä kp 12 ja ovistesti näytti plussaa
mies huokasi, että joo.. tänään siis vielä iltahommia
reppanalla ollut töissä rankka päivä.. nauroi se jo vähän ajan päästä, että ei hän tosissaan...
oon jo näistä aina niin onnellinen ku PCOSn takia ovis on ollut hakusessa ja nyt on letrozolit auttaneet, että ainakin LH huippu löytyy
joten on ihan ok mahdollisuudet et ovulaatiokin tapahtuu.. jospa se tästä.. kohta sitten piinataan taas...
Onneksi ens viikolla on reissu.. joten en ehdi paljoa piinailla... ja palaan kotiin vasta kp27.. joten hyvin ehdin testaamaan kotona.. kierto ollut puoli vuotta 27 - 28 päivää...
toivottavasti pääsen jännittämään raskaustestiä.. ettei jää vain ovistestiin tää kierto