Raskaaksi 2023

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kuuttituutti
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
View attachment 126668
Heissuli. đŸ„°Tossa alussa lauantai illan sofin viivanpaikkahaamut (ja seuraavien aamujen ja iltojen) aina tĂ€n aamun puikkoon asti. Nyt pidetÀÀn vauvaliima toiveet korkealla ja kaikki sormet ristissĂ€. 3.11. varattu varhaisultra johonka asti toivottavasti pÀÀstÀÀn.. 6.11. Eka neuvola sitten 😊 nyt menossa Rv 4+2đŸ€žđŸ˜Š

Toivon teille kaikille pikaista plussausta tĂ€nne💞
Ihanaa, tuhannesti onnea! đŸ˜» Millon sulla alko nĂ€kymÀÀn testeissĂ€ plussa?

@Mahtis87 Onnea! Huikea kyllĂ€ toi sun alun jĂ€nnitysnĂ€ytelmĂ€ 😁 JĂ€nnĂ€ miten ensin nĂ€yttÀÀ ettei paljoa vahvistu ja sitten tuleekin leffaviivat.

Ihanaa, tuhannesti onnea! đŸ˜» Millon sulla alko nĂ€kymÀÀn testeissĂ€ plussa?
Kiitos paljon💞 dpo 10 oli ihan eka viivanpaikka haamujen esiĂ€iti. Kp 25/28-31 oli silloin. SiitĂ€ lĂ€hti sitte hiljaksiin vahvistumaan. Eilisaamu oli eka kunnon viiva ja tĂ€nÀÀn sitten ihan jo đŸ€© toki oli ne aiemmatkin jo posia mut tuntui et hitaasti tummui..varsinkin kun joka pĂ€ivĂ€ testannut 🙈

@Mahtis87 Onnea! Huikea kyllĂ€ toi sun alun jĂ€nnitysnĂ€ytelmĂ€ 😁 JĂ€nnĂ€ miten ensin nĂ€yttÀÀ ettei paljoa vahvistu ja sitten tuleekin leffaviivat.
Jeps🙈 jĂ€nnitys toki pysyy pÀÀllĂ€ edelleen mut nyt ei tarvitse enÀÀ jĂ€nnĂ€tĂ€ vahvistumista vaan sitten jo niitĂ€ muita juttuja, mut yritĂ€n pitÀÀ mielen enempi posina kun pelossa. Vaikeaa silti kun tĂ€ssĂ€ nĂ€hnyt miten myös vĂ€hĂ€n vĂ€liĂ€ kĂ€y😔 @IltatĂ€hti89 ja @Piparminttup voimia teilleđŸ©·đŸ©·

Onnea hyville uutisille ja vahvoille viivoille ❀ isot halit uusiin kiertoihin joutuneille ja huonoja uutisia saaneille ❀❀

Itse tÀssÀ menossa kohta uutta kiertoa. Testi negaa edelleen, huomiselle ei testiÀ. JÀÀn odottaa menkkoja.

PidĂ€n taas taukoa ovikseen asti. Kuullaan taas silloin 👋

Kiitos paljon💞 dpo 10 oli ihan eka viivanpaikka haamujen esiĂ€iti. Kp 25/28-31 oli silloin. SiitĂ€ lĂ€hti sitte hiljaksiin vahvistumaan. Eilisaamu oli eka kunnon viiva ja tĂ€nÀÀn sitten ihan jo đŸ€© toki oli ne aiemmatkin jo posia mut tuntui et hitaasti tummui..varsinkin kun joka pĂ€ivĂ€ testannut 🙈

Niin ja paremmalla testillĂ€ kuin sofi olis varmaan tullut alussakin parempaa viivaa đŸ€­ Onnea ✚

Hei, pitkĂ€stĂ€ aikaa minĂ€ tÀÀllĂ€ 🙈 meillĂ€ ollut nyt vĂ€hĂ€n tohinaa, kun ollaan muuttamassa suunnilleen kuukauden pÀÀstĂ€ niin en oo ehtinyt tÀÀllĂ€ kirjoitella. Tallettelua ollaan kyllĂ€ kaiken keskellĂ€ muistettu tehdĂ€. Ihan hyvĂ€ kyllĂ€ ettĂ€ on muuta mietittĂ€vÀÀ niin ei ainakaan stressaa raskautumista niin paljoa😌 mulla ollut tĂ€nÀÀn tosi herkillĂ€ vatsa ja kokoajan pitÀÀ juosta vessaan sen takia, mut ei mitÀÀn tuu kuitenkaan đŸ€” en tiedĂ€ voiko ovis aiheuttaa vastaavaa kun ovis ois ehkĂ€ nĂ€illĂ€ tienoilla. Toki en ole varma jos tĂ€ssĂ€ kierrossa se olikin aiemmin. Oli miten oli 😅 ajatuksena oli tehdĂ€ ensimmĂ€inen r-testi vasta kuun alussa jos menkat jÀÀ pois. En halua ottaa nyt niin stressiĂ€ tĂ€stĂ€ asiasta. đŸ„°

Paljon voimia IltatĂ€hti89 💗 tuli niin vihainen olo siitĂ€ kamalasta kommentista.. kyllĂ€ on sairasta sanoa noin 😡 hyvĂ€ ettĂ€ lĂ€hti nyt kuitenkin itsekseen tyhjenemÀÀn ja toivon niin ettĂ€ pohjustaisi nyt hyvÀÀ alustaa seuraavalle alkiolle 💗

Ihania ultra-uutisia TĂ€hkis ja Beanen 💗💗

Ja Mahtis87:lle paljon tarrasukkia! đŸ„°

Mulla vaihtelee laidasta laitaan mieliala. Menkkojen alkaminen oli iso pettymys. Toisena pÀivÀnÀ olen toiveikas ja positiivinen. Mutta aika paljon ollut alakuloisia pÀiviÀ nyt.

Onkohan kellÀÀn kokemuksia tuosta babystart siittiöystĂ€vĂ€llisestĂ€ liukuvoiteesta? Vai olisikohan preseed parempi. đŸ€”

Samoin meillĂ€ tĂ€tĂ€. Ja tĂ€ssĂ€ tĂ€rppikierrossa oli juuriki kĂ€ytössĂ€ enempi! 😊

Tuun tĂ€nne vielĂ€ kertoilemaan kuulumisia kun en tohdi vielĂ€ kesĂ€kuisten ryhmÀÀn siirtyĂ€ 🙈
TestejĂ€ oon tunnollisesti joka toinen pĂ€ivĂ€ malttanut tehdĂ€ (alin viime viikon lauantailta ja ylin tĂ€ltĂ€ aamulta) 😁 Perjantaina tein myös viikkonĂ€ytöllisen joka antoi tulokseksi 2-3, eli ihan hyvĂ€ltĂ€ vaikuttaa edelleen đŸ€žđŸŒ 8.11. ois ensimmĂ€inen neuvola ja silloin myös ultrataan 😍 Toivottavasti vaan pysyy pieni kyydissĂ€ ❀

LisÀÀ plussapuhureita tĂ€nne đŸ’šâž•âž•âž•â€ïž

Liitteet

• Collage_2023-10-15_09_22_13.jpg
    Collage_2023-10-15_09_22_13.jpg
    875.9 KB · Katsottu: 124
Tuun tĂ€nne vielĂ€ kertoilemaan kuulumisia kun en tohdi vielĂ€ kesĂ€kuisten ryhmÀÀn siirtyĂ€ 🙈
TestejĂ€ oon tunnollisesti joka toinen pĂ€ivĂ€ malttanut tehdĂ€ (alin viime viikon lauantailta ja ylin tĂ€ltĂ€ aamulta) 😁 Perjantaina tein myös viikkonĂ€ytöllisen joka antoi tulokseksi 2-3, eli ihan hyvĂ€ltĂ€ vaikuttaa edelleen đŸ€žđŸŒ 8.11. ois ensimmĂ€inen neuvola ja silloin myös ultrataan 😍 Toivottavasti vaan pysyy pieni kyydissĂ€ ❀

Tosi hyvin vahvistuu! Onnea vielĂ€ 😍

HyvĂ€ltĂ€ nĂ€yttÀÀ testit! â™„ïžđŸ„°

ON: dpo 9 tĂ€nÀÀn. Oireina edelleen turvonneet ja kipeĂ€t rinnat, pÀÀnsĂ€rky, lisĂ€ks nyt matkaan tullu todentuntuset ja hullut unet 😆 Testit edelleen negaa, yritĂ€n malttaa testata seuraavan kerran dpo 12 jotta sillon vois olla varma onko tÀÀ kaikki vaan mun pÀÀn sisĂ€llĂ€.

Dpo9/kp25 tÀÀllÀkin. Tissien polttelu loppui dpo3 ja alkoi uudestaan dpo7. Muuten ei erityisiÀ oireita. Jotain pientÀ jomottelua ollut, niin kuin yleensÀkin. Viime aikoina tissit ei ole reagoineet menkkoihin mitenkÀÀn, joten tÀmÀ on nyt uutta. Esikoisesta oli myös kovat rintaoireet.

TÀÀllÀ kuumeisesti edelleen odotellen kierukan poistoa, ajatukset jo ihan uuden vauvan tulossa vaikka ei vielÀ raskaanakaan olla (ja ties miten kauan viekÀÀn omaa lapsettomuushoito historiaa ajatellen)

VÀhÀn on semmoista sunnuntai melankoliaa ilmassa, pakkailin esikoisen pieniÀ vaatteita taas pois ja mietin ettÀ missÀ vÀlin meidÀn keskosena syntyneestÀ pienestÀ onkaan kasvanut jo niin iso.. ehkÀ pms oireilua ilmassa myöskin, kp 26. Menkat alkaa 4-8 pÀivÀn sisÀÀn mitÀ kiertoa oon seuraillut. Myöskin vÀhÀn hÀmmentynyt ettÀ tÀssÀ kierrossa on melko vÀhÀn ollut tiputtelua, hiukan oli ennen kun sain sen keuhkokuumeeseen olevan antibiootin, joka on laajakirjoinen lÀÀke ja kÀytetÀÀn eri alueilla olevien tulehduksien hoitoon, ja sit tuli se pikku mÀÀrÀ verta viikko sitten, kierto ennusti ovulaatiota pÀivÀÀ aikaisemmin jos ei olisi kierukkaa (vaikka eihÀn se ovulaatiota estÀ.)

Onnittelut kaikille plussanneille! ❀
Syksyn pimeĂ€mmĂ€t illat taitaa olla taikaa tĂ€ynnĂ€ 😉
TÀÀllĂ€ dpo6 kait.. rinnoissa jomottaa vĂ€hĂ€n... YritĂ€n olla ajattelematta.. kun ylihuomenna pitÀÀ reissuunkin lĂ€hteĂ€.. testaan vasta kotiin palattuani, jos ei silloin menkat ala.. 🙈

Takaisin