Mulla oli ainakin omassa kemiallisessa ihan normaalia kuukautisvuotoa, toki mulla menkat ei ollu ku sen yhden päivän myöhässä silloin.Tosi niukkaa ollut vuoto Onko se normaalia kemiallisessa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla oli ainakin omassa kemiallisessa ihan normaalia kuukautisvuotoa, toki mulla menkat ei ollu ku sen yhden päivän myöhässä silloin.Tosi niukkaa ollut vuoto Onko se normaalia kemiallisessa?
Tähän asiaan palatakseni. Soitin tosiaan uudestaan ja selvittelin asioita, niin nyt on tilanne se, että pääsemme ensi kuussa lääkärin vastaanotolle! En tarkalleen vielä tiedä mitä siellä tehdään, että arvioidaanko vasta tilannetta vai mitä. Jännää joka tapauksessa!Tsemppiä Valora!
Minäkin luin jostain että yli 35 vuotiaana voisi päästä jo puolen vuoden yrittämisen jälkeen tutkimuksiin. Soitin terveyskeskukseen ja siellä sanottiin että vasta vuoden yrittämisen jälkeen jos on alle 40v.
Mulla on ollut kyllä normaalia runsaampaa, ja kestänyt päivän kaksi pidempään.Tosi niukkaa ollut vuoto Onko se normaalia kemiallisessa?
No mä sain yksityiseltä lähetteen julkiselle puolelle. Multa otettiin yksityisellä verikokeet ja miehen sienenneste analysoitiin. Joten ekalla julkisen käynnillä vaan ultrattiin ja sovittiin etenemisestä, joka meidän kohdalla on inseminaatio ensi alkuun ja sitten rajumpiin hoitoihin. Tässä kierrossa olin aukiolotutkimuksessa, joka kuulemma olisi voitu tehdä ensi käynnin yhteydessä, jos aika olisi osunut kierron alkuvaiheeseen.Tähän asiaan palatakseni. Soitin tosiaan uudestaan ja selvittelin asioita, niin nyt on tilanne se, että pääsemme ensi kuussa lääkärin vastaanotolle! En tarkalleen vielä tiedä mitä siellä tehdään, että arvioidaanko vasta tilannetta vai mitä. Jännää joka tapauksessa!
Miten nämä asiat yleensä etenee ja mitä vastaanotolla tehdään?
Voihan se kiinnittyä myöhemmin kuin tavallista, toivo on mennyt vasta kun kuukautiset alkavat.Jos aiemmin raskauksissa näkynyt 9 päivää ovulaatiosta plussa, niin mikä todennäköisyys että näkyisi sit myöhemmin vasta? Et onko toivo menetetty kun 10 päivää eikä plussaa. Ei edes haamua.
Eilen oli aika tumma viiva ovistestissä. Ajattelin tänään vielä testailla. Flo app ehdottaa, että tänään olis ovis… kp14/27-28. Eilen miehelle tuli suorituspaineita jostakin syystä. Jospa tänään sitten onnistuis… On tässä pe-su-ma tallettelut…