Raskaaksi 2023

Onko jollakin kokemusta imetyksen (täysimetyksen mieluiten) aikana ovulaation tikuttamisesta? Mulla nää seilaa tuollee hassusti. Toi mikä on paperin päältä on eiliseltä ja sit taas illalla ei tullu mitää. Nyt taas tänää tuli toi vas puoleinen. Maanantaina oli selkeet ovislimat ja testi oli jotakuinkin tuota samaa luokkaa, harmi kun en ottanut kuvaa. Mutta siis sekottaako imetys tuota lh eritystä niin paljon että ovistestit tällee tummuu ja taas vaalenee? 🤔 ei imettäessä nää on ainaki toiminu mulla tosi hyvin.

Liitteet

• IMG_4817.jpeg
    IMG_4817.jpeg
    741.5 KB · Katsottu: 88
  • IMG_4798.jpeg
    IMG_4798.jpeg
    531.4 KB · Katsottu: 80
Onko jollakin kokemusta imetyksen (täysimetyksen mieluiten) aikana ovulaation tikuttamisesta? Mulla nää seilaa tuollee hassusti. Toi mikä on paperin päältä on eiliseltä ja sit taas illalla ei tullu mitää. Nyt taas tänää tuli toi vas puoleinen. Maanantaina oli selkeet ovislimat ja testi oli jotakuinkin tuota samaa luokkaa, harmi kun en ottanut kuvaa. Mutta siis sekottaako imetys tuota lh eritystä niin paljon että ovistestit tällee tummuu ja taas vaalenee? 🤔 ei imettäessä nää on ainaki toiminu mulla tosi hyvin.
Juu täällä, mulla on näkynyt käytännössä koko ajan tollasta hailakkaa viivaa koko ajan huolimatta kierron vaiheesta, sit ihan kummalliseen aikaan tullut todella vahvat viivat 😅 eli ei mitään käryä siitä millo ovulaatio todellisuudessa tapahtuu/tapahtuuko ollenkaan...

Hyvin aikaiset, en testannut ovista, mut sovellus näyttää edellisten menkkojen arviolta 5+0
Ok. Kun HCG 1500-2000 näkyy ultrassa raskaus. Tuo on kyllä hankalaa kun voi olla harmitontakin ja voi olla monta harmitonta syytä. Soitteletko jostain neuvoa? Myös ulkoinen voi sitten tietty vuodella niinkun minulla vuoteli silloin.

@Tilpehööri Onnea paljon! 😍😍😍

@Piparminttup Eikä 😥 Toivottavasti nyt olis väärä hälytys tuo vuoto ja kivut ja pysyisi matkassa 🌈

Meitähän olikin paljon samassa piinailuvaiheessa 🤩🤭 Mulla on ollut jo useana päivänä tuikkailua alavatsalla vähän kummallakin puolella, ja tissit kipeät ja turvoksissa varsinkin aamuisin. Alaselkä myös ihan kipeä. Voi toki olla ihan PMS-hommiakin nämä oireet.. 🤪 Nyt dpo 8 ja varmaan maanantaina kaivan testit kaapista.

Ok. Kun HCG 1500-2000 näkyy ultrassa raskaus. Tuo on kyllä hankalaa kun voi olla harmitontakin ja voi olla monta harmitonta syytä. Soitteletko jostain neuvoa? Myös ulkoinen voi sitten tietty vuodella niinkun minulla vuoteli silloin.
En soitellut nyt, asutaan pienellä paikkakunnalla ja päivystyskin on toisessa kaupingissa, tuskin sieltä mitään järkevää pystytään sanomaan asiaan. Tiistaina mulla on soittoaika neuvolaan, niin ellei pahennu huomattavasti, jään odottelemaan sitä. Kivut lakkasi ja vuoto on pysynyt niukkana, mutta sitä kuitenkin tulee tasaiseen tahtiin. Tottakai ramppaan koko ajan vessassa katsomassa, niinku se jotain auttaisi.

Juu täällä, mulla on näkynyt käytännössä koko ajan tollasta hailakkaa viivaa koko ajan huolimatta kierron vaiheesta, sit ihan kummalliseen aikaan tullut todella vahvat viivat 😅 eli ei mitään käryä siitä millo ovulaatio todellisuudessa tapahtuu/tapahtuuko ollenkaan...
Okei, no näin ajattelinki et voi sekottaa! Tässä tulee ihan vainoharhaseksi ja ihan ihme juilintaa ollut alavatsassa monta päivää 🧐

Onnea teille plussanneille 💕

Piparminttup ja Iltatähti89, pidän peukkuja teille. ❤️ Vaikea kuvitella, miten itse reagoisin vastaavassa tilanteessa.

Meillä alkaisi pian yrityskierros 2. Tikuttelun ajattelin aloittaa huomenna, kp9 menossa. Vuoto kesti tavallista pidempään.
Jotenkin pää on tässä ehtinyt rauhoittua, enkä ole enää selannut vauvojen tarvikkeita tai lukenut intensiivisesti raskaudesta, hedelmöittymisestä, vauvoista tai lasten kasvattamisesta. Nooh, katsotaan, miten lähtee laukalle kierron edetessä... 😅😳

@Tilpehööri voi miten ihanaa, paljon onnea ja toivotaan, että kaikki menee hyvin 😍 💝 olispa ihanaa, kun tästä alkais meidän plussa-aalto! Näköjään tosi moni aika samassa vaiheessa 😍 jännittävää joka päivä tulla lukemaan tänne, josko jollain on tärpännyt!

Täällä dpo6 ja alkaa tuntumaan, ettei päivät etene! Voispa alkaa jo testailemaan 🤪 mitään oireita en kyllä tunne, pientä nippailua tänään ollut alavatsassa, mutta sitä nyt on ihan miljoonasta syystä varmasti, joten en spekuloi liikaa 😂

On hyvän kuuloisia oireita @Mahtis87 !

Milloin testaat uudestaan @Mamiksx4 ? Dpo 7 on aika mahdoton…. 😅

Ja paljon tsemppiä @Mymms ! Sairsstatko kotoa vai jouduitko jäämään sairaalaan (aikamoiset crp-avot!!}?

Täällä dpo 6-7 ja oireet laantui yön aikana, rinnatkin taas melkein tavalliset. 🥲 Toivon että kyse ois siitä että kiinnittyminen tapahtui eilen\toissapäivänä, jolloin ois ollut HCG-piikki, ja sit oireet voisi vielä palata huomenna. Toinen vaihtoehto kemiallinen, ja kolmas ihan todennäköinen toki se että en oo raskaana.
No heti tänään mutta ihan nega, edes viivanpaikkaa en löytänyt 😂

Onnea @Tilpehööri 🥰

Harmilliselta kuulostaa @Piparminttup, voisko vielä olla vaaratonta vuotoa? 🙏

ON: nyt olen kyllä tämän ovulaation testaamissa ihan sekaisin. Laitoin eilen niitä kuvia missä alin testi oli jo lähellä kontrolliviivaa. Kävin sitten hakemassa digitestejä varmuudeksi, ja ne näytti sekä eilen että tänä aamuna tyhjää ympyrää. Nyt myös äsken tehty liuskatesti oli aivan selkeä nega 😭 Voisikohan olla että se LH piikki oli se tummin testi eilen vai onko kenties vasta vain tulossa? Kropassa on ollut pari päivää vatsalla juilimista, mutta limat hyvin vähäiset. Yrityksen suhteen ei edes niin pakottava tarve tietää kun aktiivisia ollaan oltu, mutta kun kierukan otin pois niin haluaisin kovasti tietää toimiiko kroppa edes kunnolla.

Ja kaikki testit olen muuten tulkinnut sen 5min testiajan sisällä, koska ohjeessa luki ettei sen jälkeen saisi tulkita. Mutta nyt kun katsoin eilisen liuskan niin näytti kyllä tasavahvoilta kuivuttuaan 🙄
Saattoihan se ovis huippu olla eilen. Ja PCOS saattaa antaa virheellisiä tuloksia ovis testeissä . Se on mainittu useamman eri merkin ohjeessa.. 😣

Saattoihan se ovis huippu olla eilen. Ja PCOS saattaa antaa virheellisiä tuloksia ovis testeissä . Se on mainittu useamman eri merkin ohjeessa.. 😣
Miulla ainaki monirakkulaisuus tekee jopa 3 kertaa kierrossa plussan, siinäpä sit lasketaan aina menkkojen alusta mikä on oikea vai onko mikään ja jos ei oo niin että miten pitkäksi kierto venyy..

Miulla ainaki monirakkulaisuus tekee jopa 3 kertaa kierrossa plussan, siinäpä sit lasketaan aina menkkojen alusta mikä on oikea vai onko mikään ja jos ei oo niin että miten pitkäksi kierto venyy..
Tämä juuri.. minä en ole onnistunut saamaan kuin Max kerran kuussa ovisplussan.. toki en oo koko kiertoon tikuttanut.. ja sitäkin oon tehnyt vasta vuoden...
Toki kierto on ollut viimeiset 11v säännöllinen, kiitos homeopatian.. sitä ennen kokeiltiin melkeinpä kaikki mahdollinen..
Mutta ovulointi tapahtuu vain silloin tällöin... 🤦‍♀️ nyt on ollut letrozolit tukena, toki nyt toinen kierto ilman... jos ei nyt tärppää, syön viimeisen letrozolikuurin ja jos ei sekään auta, niin marssitaan sitten rajumpiin selvityksiin ja hoitoihin suoraan yksityiselle.. iän ja ylipainon vuoksi...

IMG_20231007_193237.jpg
IMG_20231007_193224.jpg

Meninpä kuitenki Dpo 10 iltatestit tekee. Sofi se pettää joka kerta..oon ostanut useamman kolmen paketin näitä viivanpaikka testejä näköjääs.🫨 huomen aamuna sitte pregcheckkiä ja jos se puhdas nega niin jäänen odottaa uutta kiertoa..🥱

Oireet on kuviteltuja vissiinki taas🫢

View attachment 126514View attachment 126515
Meninpä kuitenki Dpo 10 iltatestit tekee. Sofi se pettää joka kerta..oon ostanut useamman kolmen paketin näitä viivanpaikka testejä näköjääs.🫨 huomen aamuna sitte pregcheckkiä ja jos se puhdas nega niin jäänen odottaa uutta kiertoa..🥱

Oireet on kuviteltuja vissiinki taas🫢

Joo ton takia ostin vaihteeks one step mut pska sekin näköjään.. sofejakin löytyy vielä muutama.. pc paras! Vaikka siinäkin oon jotain feikkihaamua olevinaan nähny joskus..Pitäis ostaa medigoota..

Takaisin