Raskaaksi 2023

Miten luotettavia nää pregchekin ovulaatiotestit on? Olen aikaisemmin testannut lähinnä digitesteillä ja nyt mietin pitäisikö niitä kuitenkin käydä hakemassa.. Ei taida tuo tänään tehty alinkaan vielä ihan plussa olla? Ajattelin että näillä säästyisi rahaa mutta mielenterveys ei kyllä ainakaan pääse helpolla näitä tihrustaessa :tears:
Tummeniko nuo viivat vähän myöhemmin? Testialue on melkein kaikissa vielä ihan vaaleanpunainen niin kuin väri ei olisi ehtinyt levitä loppuun asti. Alin näyttää olevan melkein plus. Illasta voisi olla jo.

@Kaakkuri Kuulostaapa lupaavalta! Tuon jatkuvan p*netuksen muistan myös esikoisen alkuraskaudesta 😆 Milloin testaat?

@Mymms Paranemista! Hyvä että voit olla kotona.

@Valora lle Onnea talon ostoon! Vie sopivasti ajatuksia muualle ja pitää kiireisenä 😉

@jannn pienet on vielä päivät! Olisko pc seuraavaksi?

ON: ovis vatsakivuista päätellen kuitenkin vasta tänään kp16. Talleteltu on viimeiset kolme päivää + tänään. Pakko pitää nyt hetki taukoa 😅

Muokattu viimeksi:
Täällä dpo 7, eli mennään aika samoissa piinailuissa @Kaakkuri ja @satu_shel 🤭 Milloin meinaatte testailla? Nyt vois kyllä se plussa-aalto rantautua tänne meille kiitos! 🤞🏻🤞🏻🤞🏻
Mä vannoin vielä oviksen aikaan, että en testaa ellei menkat ole myöhässä, mutta aika aikansa kutakin ja vannomatta paras 😂

Enköhän mä ens viikolla testaile dpo 10 aikaisintaan eli se ois sitten ma, ehkä tiistaina! Olen siis ihan varma, että negaa tulee kun tätä ikää on. Kaupasta tullessa vihloi lupaavasti alavatsaa, mutta mä luulen että se oli suolistoperäistä sitten kuitenkin 🙈

Toivotaan @Kaakkuri , @Miumiuu ja kaikki muutkin piinailijat plussakiertoa 🍀🌈

Ihanan monta samoilla dpoilla! Jännää! Haaveilen kanssa plussahyökyaallosta!

Millaisia oireita - oikeita tai kuviteltuja - on muilla piinailijoilla?

@Miumiuu @satu_shel @Sen Olin alunperin ajatellut testata ”vasta” tiistaina mutta luultavasti innostun jo maanantaina uittamaan tikkua. Silloin olisi dpo 8-9 (tai 12 jos tulkitsin ovisoireet väärin). En halua testata ihan vielä kun on niin ihanaa kuvitella olevansa raskaana. 😁

@Miumiuu @satu_shel @Sen Olin alunperin ajatellut testata ”vasta” tiistaina mutta luultavasti innostun jo maanantaina uittamaan tikkua. Silloin olisi dpo 8-9 (tai 12 jos tulkitsin ovisoireet väärin). En halua testata ihan vielä kun on niin ihanaa kuvitella olevansa raskaana. 😁
Se on ihanaa! 😃 Jospa ei jäisi kuvittelun tasolle ✌🏼

Mulla on semisti emotionaalinen olo, säälin mm. yksinäistä rusakkoa tänään. Se lienee ainoa edes kaukaisesti raskausoireiksi tulkittava. Testaan sen negan sitten maanantaina 🙈

Hmm, alavatsalla ihan minimini tuntemuksia , lähinnä vihlovalta tuntuu. Rinnat aristunut tänään, mutta ne tekee niin joka kierto noin dpo8 alkaen. Ja hei, uusi oire, alaselkä väsyi seistessä tänään ja en kyllä semmosta ole ennen vielä huomannut. 🤞🤞🤞

Tsemppiä muillekin piinailijoille 🥰

Oireita kyseltiin..Dpo10 tänään josta vielä aikaista sanoa. Sitä mitä aikaisempina päivinä ollut niin:
alaselkä tuikkuja, hirveää väsymystä/energisyyden vaihtelua, eilen illalla super kipeä alavatsa ja tuli etova olo ja ämpäriä viereen nukkumaan mennessä. Rinnoissa olot vaihdelleet ja nyt ei mitään. Menkkafiilis ollut monena päivänä, sellasta kohtutuntemusta, ilmavaivoja. Alavatsaturvotusta aaltoillen myös. Viime yönä näin unta lapsuuden ystävästäni, jota en ole nähnyt kai 10 vuoteen, plussanneen ja unessa sitä vuolaasti itkin. Toissa yönä omassa unessa tutkin omaa testipuikkoani joka kertoi ensin ruotsiksi Gravid..jonka perään siihen piirtyi eri fontilla Nej! Ja siis huutomerkin kera🤣

Kuvitelmaa kaikki. Mene ja tiedä. Huomenna testataan🙌😁

Se mitä vielä puuttuu niin viikkoa ennen menkkoja tapahtuva PMS alakulo ja kooma/ ärsytyspäivä. Se on ollut toistaiseksi tipotiessään. Kp25-28/30 meneillään.

T. Siltikin pessimisti pentti

Voimaa sinne sairaalapedille Mymms!!💪💪💪

On hyvän kuuloisia oireita @Mahtis87 !

Milloin testaat uudestaan @Mamiksx4 ? Dpo 7 on aika mahdoton…. 😅

Ja paljon tsemppiä @Mymms ! Sairsstatko kotoa vai jouduitko jäämään sairaalaan (aikamoiset crp-avot!!}?

Täällä dpo 6-7 ja oireet laantui yön aikana, rinnatkin taas melkein tavalliset. 🥲 Toivon että kyse ois siitä että kiinnittyminen tapahtui eilen\toissapäivänä, jolloin ois ollut HCG-piikki, ja sit oireet voisi vielä palata huomenna. Toinen vaihtoehto kemiallinen, ja kolmas ihan todennäköinen toki se että en oo raskaana.

Kokeile @jannn tehä aamupissasta, jos ois selkeämpi haamulainen? 🤩

Hirveästi tsemppiä toipumiseen @Mymms ! Eihän sitä tiedä jos keuhkokuume siirtäisi ovista sen verran että ehtisitte sen vielä hyödyntää 🤞🏼

Kokeile @jannn tehä aamupissasta, jos ois selkeämpi haamulainen? 🤩

Hirveästi tsemppiä toipumiseen @Mymms ! Eihän sitä tiedä jos keuhkokuume siirtäisi ovista sen verran että ehtisitte sen vielä hyödyntää 🤞🏼

Just tein dpo9 aamusta pc ja one step ja negaa :/ nyt en jää katselee tai ainakaan noteeraa vaikka tulis roskishaamu

Aapuaa ... Okei, nyt kyllä hävettää oma viimeaikainen vinkuminen täällä 😅
IMG_20231007_074517.jpg

Tänäiltana olis tarkotus istua iltaa ystävien kanssa pitkästä aikaa ja kävinkin eilen hakemassa lonkeroa, vaan varmuuden vuoksi piti nyt aamulla testi tehdä. Ja ekan One Stepin jälkeen piti tehä toinen varmuuden vuoksi ettei oo vaan mikään viivanpaikka 🧐 Jää nyt sit lonkerot odottamaan toiseen kertaan 🥺💕

Hyvin, hyvin, HYVIN epäuskoinen olo et omalle kohdalle sattuis näin uskomattoman hyvä tuuri 😭❤️ Toki mitä vaan voi vielä käydä, mut sormet ristissä 🤞🏼

Dpo'ista ei mitään käryä kun en oo limoista saati kivuista tunnistanu, saati onnistunu saamaan tikulla kiinni 😅 Mutta kesäkuun loppupuolelle kaiketi menee laskettu aika jos syliin asti saadaan ❤️ Mitenköhän nuo CB:n viikot vastaa raskausviikkoja? Et oisko nyt joku 3+ jotain kun CB näyttää 1-2 viikkoa?

Toivon niin kaikille ketjussa mukana oleville sitä omaa plussaa ❤️

Aapuaa ... Okei, nyt kyllä hävettää oma viimeaikainen vinkuminen täällä 😅 View attachment 126486

Tänäiltana olis tarkotus istua iltaa ystävien kanssa pitkästä aikaa ja kävinkin eilen hakemassa lonkeroa, vaan varmuuden vuoksi piti nyt aamulla testi tehdä. Ja ekan One Stepin jälkeen piti tehä toinen varmuuden vuoksi ettei oo vaan mikään viivanpaikka 🧐 Jää nyt sit lonkerot odottamaan toiseen kertaan 🥺💕

Hyvin, hyvin, HYVIN epäuskoinen olo et omalle kohdalle sattuis näin uskomattoman hyvä tuuri 😭❤️ Toki mitä vaan voi vielä käydä, mut sormet ristissä 🤞🏼

Dpo'ista ei mitään käryä kun en oo limoista saati kivuista tunnistanu, saati onnistunu saamaan tikulla kiinni 😅 Mutta kesäkuun loppupuolelle kaiketi menee laskettu aika jos syliin asti saadaan ❤️ Mitenköhän nuo CB:n viikot vastaa raskausviikkoja? Et oisko nyt joku 3+ jotain kun CB näyttää 1-2 viikkoa?

Toivon niin kaikille ketjussa mukana oleville sitä omaa plussaa ❤️
Ihania uutisia! 😻 Onnea tuhannesti ja tarrasukkia sinne! ♥️

@Piparminttup - voi itku 😔 Ikävä kuulla. Paljon tsemppiä tilanteeseen ❤️

Toivottavasti @Mymms on pian tolpillaan ja bakteeri kukistettu, pelottavalta kuulostaa noin raju sairastelu, mutta hienoa että saat parannella kotona 🌹

@Tilpehööri ihan mahtavaa 😍 Onnittelut plussasta!!

Kylläpä aika matelee 🐌… Peukut kuitenkin @Kaakkuri odottelulle 🦆 Itse jotenkin vaan odotan et sais testattua ja sitte uuteen kiertoon, jotenkin tuo letroilla leikkiminen ja oviksen kyttääminen on mulle kivempi vaihe kun tämä piinaviikko!

Onnea @Tilpehööri 🥰

Harmilliselta kuulostaa @Piparminttup, voisko vielä olla vaaratonta vuotoa? 🙏

ON: nyt olen kyllä tämän ovulaation testaamissa ihan sekaisin. Laitoin eilen niitä kuvia missä alin testi oli jo lähellä kontrolliviivaa. Kävin sitten hakemassa digitestejä varmuudeksi, ja ne näytti sekä eilen että tänä aamuna tyhjää ympyrää. Nyt myös äsken tehty liuskatesti oli aivan selkeä nega 😭 Voisikohan olla että se LH piikki oli se tummin testi eilen vai onko kenties vasta vain tulossa? Kropassa on ollut pari päivää vatsalla juilimista, mutta limat hyvin vähäiset. Yrityksen suhteen ei edes niin pakottava tarve tietää kun aktiivisia ollaan oltu, mutta kun kierukan otin pois niin haluaisin kovasti tietää toimiiko kroppa edes kunnolla.

Ja kaikki testit olen muuten tulkinnut sen 5min testiajan sisällä, koska ohjeessa luki ettei sen jälkeen saisi tulkita. Mutta nyt kun katsoin eilisen liuskan niin näytti kyllä tasavahvoilta kuivuttuaan 🙄

Takaisin