Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä lasken tän ”ei puhdas nega” -tulokseksi, joka on sun dpo:illa (9?)musta ihan lupaavaa. Sormet ristissä!Roskishaamu ehkä taas.. Eilen illalla ei sitä tullut. Enkä tiedä onko tämä optinen harha kun väri levinnyt reunoille tuskinpa siis raskautta tarkoittaa. Ylempi siis eilinen roskishaamu jossa ehkä tosi haaleasti livenä näkyy jotain
Mä lasken tän ”ei puhdas nega” -tulokseksi, joka on sun dpo:illa (9?)musta ihan lupaavaa. Sormet ristissä!
Kasina musta toi on melkolailla vahvinta mitä voi odottaa. Tsemppiä!8 voimakkaimman ovistestin perusteella :) tai sit vaan pska testi.. huomenna pc
Onnea ja tarrasukkia kaikille plussanneille
Täällä tänään kp22 ja todellinen dpo aivan hukassa normaalisti oma kierto ollut jotakin 28-30 päivän välillä, edellisessä raskaudessa tuli vahva plussa oletettuna alkamispäivänä ihan tuolla rfsun perus testillä. Tänä aamuna pc testi ainakin negatiivinen, edes viivalasit silmillä ei näkynyt haamun haamua o-testi taas näyttää edelleen aika vahvaa viivaa joten kai se on vaan uskottava et se ovis tulikin näin myöhään tässä kierrossa
Okei, mistähän tää johtuu mulla siis ei tuo ovistesti tummentunut läheskään noin paljon silloin noin vko sitten kun sen olisi periaatteessa "pitänyt" olla. Tosin sillo testit loppukin kesken ja lisäksi on hämmentänyt se että nyt tosiaan useampana päivänä ollut koviakin alavatsakipuja samaan aikaan tuon positiivisen o-testin kanssaMulla ovistesti aika vahva aina loppukierrosta
Okei, mistähän tää johtuu mulla siis ei tuo ovistesti tummentunut läheskään noin paljon silloin noin vko sitten kun sen olisi periaatteessa "pitänyt" olla. Tosin sillo testit loppukin kesken ja lisäksi on hämmentänyt se että nyt tosiaan useampana päivänä ollut koviakin alavatsakipuja samaan aikaan tuon positiivisen o-testin kanssa
Kuulostaa lupaavalta! Jos tämä ois sun kiertoOmaa napaa ja oirepäiväkirja, osa 2, dpo 5-6 (toki luulin ekan kerran oviksen olleen jo 8-10pv sitten mut pahimmat oviskivut tuli vasta la-su yönä).
Tärkein oire: oon ekaa kertaa esikoisen raskauden jälkeen ihan varma että oon raskaana - kemiallisessa oloa ei tullut, eikä sitä edeltävissä kierroissa
Muut oireet (huom! Näillä dpo:illa näissä ei oo mitään järkeä, eli diagnoosi lienee hysteerinen raskaus jollei ovis ollutkin monta päivää aiemmin. Toki ekassa raskaudessa mulla alkoi oireet jo dpo 5 ja "tiesin" silloin olevani raskaana mut meni kesken siitä 3vkon päästä)
- rintojen turvotus ja kipu, nännien lievä sähköistyminen, nännin pään tummentuminen (ei oo ollut muissa kierroissa, mulla ei oo menkoista rintaoireita)
- outo pissahätä, mahan turvotus, maha sekaisin, outo valkovuoto, paineen tunne alavatsalla, 2x erittäin terävää tuikkaisua, pahoinvointi (haha kuvailen mun perus virtsistä)
- unihäiriöt, ruokahalun muuttuminen, jatkuva halu (itse asiassa nääkin sopis virtsikseen, jopa siis toi halukkuus)
Onko oikea johtopäätös siis itse asiassa tehokkaiden tallettelujen aiheuttama vti?
Hoitaja tuumasi että onneksi olin ajoissa, kahden päivän oireilun jälkeen oli jo crp melko korkea, yli 200. Kotona onneksi saan olla mutta pitää sit osastolla käydä ab tippa ottamassa.Oi pikaista paranemista Mymms toivottavasti ei kunto kovin huonoksi mene.
Täällä kp1
Se on ihan kohta plussaMiten luotettavia nää pregchekin ovulaatiotestit on? Olen aikaisemmin testannut lähinnä digitesteillä ja nyt mietin pitäisikö niitä kuitenkin käydä hakemassa.. Ei taida tuo tänään tehty alinkaan vielä ihan plussa olla? Ajattelin että näillä säästyisi rahaa mutta mielenterveys ei kyllä ainakaan pääse helpolla näitä tihrustaessa