Raskaaksi 2023

Kivaa, kun on piinasamis, pidä täällä oirepäiväkirjaa, niin voin pohdiskella onko mulla mitään samoja, täällä ei kyllä varsin mitään oireita, tosin en lähde (vielä) ylianalysointiinkaan :tears: meinasitko @Kaakkuri testailla ja milloin jos meinaat? :Smirking Face:

En ole tehnyt vielä lainkaan raskaustestejä, toistaiseksi malttanut menkkoihin asti, mutta tulipa mieleen, antaako testailu jotakin informaatiota, että olisko mitään perusteluja selitellä itselle, että testailu jopa kannattaisi?

Ainakin näyttää kemialliset ja siinä sen onko edes mahista raskautua.
Mä ainaki oon testaillut vaan kärsimättömyyttäni. 🙈🤪
Toisille se sit antaa sen selkeän viivan jo ennen menkkoja.

Mulla oli hailuraa, mutta tänään iltapäivästä tyylipuhdas nega. Vituttaa, mut samapa tuo nostaako sen vitutuksen testi vai tuleva täti joka kurvaa kylään lähitulevaisuudessa 🙏

Apua @jannn @Vaavi0423 @Iltatähti79 mä olen todella toiveikas teidän viivanpaikkojen ja haamujen haamujen suhteen. On taas syy tulla tänne kytikselle heti huomenna aamulla jos ne vaikka kaikki lähtisivät tummenemaan! Toki ei liikaa stressiä vielä tummentumisesta, alussa jos hormonit on todella matalia, heittelyä on tosi paljon eikä eroa välttämättä huomaa...

Ja @Gumman jännät paikat myös, tsemppiä!
Oon vähän kahden vaiheilla edelleen siitä voisko tää olla kuitenkin vaan ovis ja tuo roskishaamu/viivanpaikka väärä hälytys 😅 nyt o-testi näyttänyt 2 pv todella vahvaa positiivista ja alavatsaa juilinut kunnolla 😪

😭❤️

Liitteet

• 66318901-ECFC-4B1B-95B2-A2031C8650F0.jpeg
    66318901-ECFC-4B1B-95B2-A2031C8650F0.jpeg
    3.2 MB · Katsottu: 107
Onnea ja tarrasukkia😍

Vinkkinä, sinunapteekissa nyt alessa pregcheckin ovulaatio- ja raskaustestit!
Kiitti vinkistä, laitoin samoin tein pari pakettia tilaukseen. Oon koittanu isännältä kysyä mitä mieltä se on taas siitä testailusta, tuoko stressiä vai oisko hyvä testailla että ajoitus oisi suht oikea..
Ennen letroja miulla saattoi 2-3 huippua näkyä testeissä, en tiiä sitten oliko mikään ikinä hyvä..

Paljon onnea ja tarrasukkia Iltatähti89 💖💖💖 Niin ihanaa! Mitä plussaa edeltäviä oireita sinulla ollut? Mikä dpo tuo plussa tulikaan?

Täällä kp25, päänsärky ja edelleen aavistus rusehtavaa vuotoa. Että odotan vaan, että kyllä ne menkat huomenna alkaa. Jos on kierto taas 25 päivää, niin on kyllä ihan tasapitkä kierto nyt ollut. Mutta missä meidän plussa.. Pelkään liian lyhyttä luteaalia.

Mäkin taidan pitää tulevaa tammikuuta semmoisena etappina, että jos ei siihen mennessä ole plussaa, niin tutkimuksiin.. Koittaa tän loppuvuoden nyt rauhoittua vielä ja runsasta rakastelua 😍 Meillä ehkä muuttokin tässä, jos saadaan talo sopivaan hintaan. Oh mä niin näkisin meillä kesävauvan.. Töissäkin on kyllä kivaa ja tavallaan en malttais jäädä pois.. Luottamus, että kaikki tapahtuu oikeaan aikaan 💖 kyllä se vauva nyt kuitenkin jo menis aivan kaiken edelle.. on niin pitkään odotettu..

Mä oon just fiilistellyt, että jos ennen joulua saadaan plussa, laitan lapsille joululahjojen joukkoon paketin, jossa on pieni body, tutti, hattu tms. Saavat sen avata yhdessä ja sitä kautta tietää yllätysvauvasta 💖 En usko, että kumpikaan osaa odottaa. Miehen myös haluaisin yllättää jollain lahjalla plussan saatuani.

Paljon onnea ja tarrasukkia Iltatähti89 💖💖💖 Niin ihanaa! Mitä plussaa edeltäviä oireita sinulla ollut? Mikä dpo tuo plussa tulikaan?

Täällä kp25, päänsärky ja edelleen aavistus rusehtavaa vuotoa. Että odotan vaan, että kyllä ne menkat huomenna alkaa. Jos on kierto taas 25 päivää, niin on kyllä ihan tasapitkä kierto nyt ollut. Mutta missä meidän plussa.. Pelkään liian lyhyttä luteaalia.

Mäkin taidan pitää tulevaa tammikuuta semmoisena etappina, että jos ei siihen mennessä ole plussaa, niin tutkimuksiin.. Koittaa tän loppuvuoden nyt rauhoittua vielä ja runsasta rakastelua 😍 Meillä ehkä muuttokin tässä, jos saadaan talo sopivaan hintaan. Oh mä niin näkisin meillä kesävauvan.. Töissäkin on kyllä kivaa ja tavallaan en malttais jäädä pois.. Luottamus, että kaikki tapahtuu oikeaan aikaan 💖 kyllä se vauva nyt kuitenkin jo menis aivan kaiken edelle.. on niin pitkään odotettu..

Mä oon just fiilistellyt, että jos ennen joulua saadaan plussa, laitan lapsille joululahjojen joukkoon paketin, jossa on pieni body, tutti, hattu tms. Saavat sen avata yhdessä ja sitä kautta tietää yllätysvauvasta 💖 En usko, että kumpikaan osaa odottaa. Miehen myös haluaisin yllättää jollain lahjalla plussan saatuani.

Kiitos! 😍 Flo sanoo, että dpo 13. Ollu leposyke korkeempi, vähän etova olo ja pissattanut ainakin enemmän 😄

Ihanaa @Iltatähti89 ! 😍 Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia! 🙏🏼💕
Onnea myös muille plussainneille ja vahvistumista haamulaisille! 🤞🏼🧡

Anteeksi ku tuun masistelemaan tänne, mut oon vaan niin kärsimätön ja epätoivoinen kun ei menkkoja näy eikä kuulu 😩 Hieman oon harmitellut sitäkin että oonko lopettanut pillerit "liian myöhään" kun kierron palautumisessa k e s t ä ä 😵‍💫 Lisäksi en tiedä onko se tää pimenevä syksy vai mikä ku tuntuu et on vähän väliä aivan mieli maassa. Toki mielessä taustalla koko ajan vauvakuume ja kierron tilanne 😅 Saispa saman rentouden kun esikoisen yritysaikaan 🥲

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin!❤️

Takaisin