Raskaaksi 2023

Täällä lasketaan niinkun armeijassa aamukammasta ultraan päiviä🙄 vielä 6 päivää😅 Tänään 5+3. Yöllä teki huonoa kun heräsin keskellä yötä. Aamulla ei sit juurikaan, tosin söin heti kun nousin ylös.
Sukkapuikko tuikkasuja oli yks päivä kohdunsuulta ja vasemmalla alavattas. Välillä pientä menkkasärkyy, varsinkin eilen oli saunan jälkeen. Mutta aika vähän ollut että pikku huoli siitäkin kun mun mielestä mulla ollut raskauksissa aikalailla jomotusta alussa. No ei vois ultra enempää jännittää täytyy sanoa, varmaan pyörryn odotusaulaan. Jos olis ulkoinen niin HCG jo niin korkealla että joutus metotreksaatyi piikkiä ottamaan ym, mikä olis hirveetä tai leikkaan. Sit toinen pelko ettei ole mitään kehittynyt tai ei näy syke. Toki syke ei välttis näy vielä 6+3 ja terkkarissa on sika vanha huono kone. No sit pitää pyytää uus ultra viikon päähän.

Täällä lasketaan niinkun armeijassa aamukammasta ultraan päiviä🙄 vielä 6 päivää😅 Tänään 5+3. Yöllä teki huonoa kun heräsin keskellä yötä. Aamulla ei sit juurikaan, tosin söin heti kun nousin ylös.
Sukkapuikko tuikkasuja oli yks päivä kohdunsuulta ja vasemmalla alavattas. Välillä pientä menkkasärkyy, varsinkin eilen oli saunan jälkeen. Mutta aika vähän ollut että pikku huoli siitäkin kun mun mielestä mulla ollut raskauksissa aikalailla jomotusta alussa. No ei vois ultra enempää jännittää täytyy sanoa, varmaan pyörryn odotusaulaan. Jos olis ulkoinen niin HCG jo niin korkealla että joutus metotreksaatyi piikkiä ottamaan ym, mikä olis hirveetä tai leikkaan. Sit toinen pelko ettei ole mitään kehittynyt tai ei näy syke. Toki syke ei välttis näy vielä 6+3 ja terkkarissa on sika vanha huono kone. No sit pitää pyytää uus ultra viikon päähän.
Ihana, että sulla jo ultra tulossa. Eiköhän siellä ole kaikki hyvin 😍😍😍

Täällä dpo 5 ja mietin kans noita vuotoasioita, aika kosteaa on edelleen ja vuoto voide/kermamaista. Munasarjassa pientä kiputuntemusta oli eilen, mutta nyt ei muita oireita kun väsymys ja siitä saa syyttää ihan vaan lokakuuta :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:

Mitäs mieltä olette näistä ovistesteistä (pregcheck)? Tässä ovat nyt selkeimmät viivat mitä olen saanut tässä kierrossa testatessa. Eli ylimmäisenä on maanantaina testattu, ajattelin että se olisi voinut olla jo pos vaikka onkin hitusen haaleampi. Keskellä on tiistaina testattu, mikä taitaa olla jo ihan selkeä pos? Alimmaisena tänään keskiviikkona testattu, mikä oli taas hitusen haaleampi testiajan puitteissa. Kaivoin sen vähän myöhemmin vielä roskiksesta niin oli hiukan tummunut.

IMG20231004104822.jpg

Ja kysymys vielä kuukautisista. Mistä laskette kuukautistenne alkavan, ihan heti tuhruvuodoista vai vasta kunnon vuodoista? Koska mulla kestää kaikkiaan vuodot yht noin 10pv, mistä ihan kunnon vuotoa on 3-4pv ja muut pientä tuhrua. Olen miettinyt että onkohan tämäkin nyt ihan normaalia. 🤔

Mitäs mieltä olette näistä ovistesteistä (pregcheck)? Tässä ovat nyt selkeimmät viivat mitä olen saanut tässä kierrossa testatessa. Eli ylimmäisenä on maanantaina testattu, ajattelin että se olisi voinut olla jo pos vaikka onkin hitusen haaleampi. Keskellä on tiistaina testattu, mikä taitaa olla jo ihan selkeä pos? Alimmaisena tänään keskiviikkona testattu, mikä oli taas hitusen haaleampi testiajan puitteissa. Kaivoin sen vähän myöhemmin vielä roskiksesta niin oli hiukan tummunut.

View attachment 126403

Ja kysymys vielä kuukautisista. Mistä laskette kuukautistenne alkavan, ihan heti tuhruvuodoista vai vasta kunnon vuodoista? Koska mulla kestää kaikkiaan vuodot yht noin 10pv, mistä ihan kunnon vuotoa on 3-4pv ja muut pientä tuhrua. Olen miettinyt että onkohan tämäkin nyt ihan normaalia. 🤔
Keskimmäinen on ihan selkeä ovisplussaa kyllä, ei epäilystäkään.👍😊

Gynekologit sanovat yleensä, että laskeminen aloitetaan vasta ensimmäisestä kunnon vuotopäivästä, jos kunnon vuoto alkaa illalla, niin vasta seuraava päivä on ensimmäinen kp.

Jep ja klo 18 rajana :)

Tänään ei ole ainakaan vielä tuntunut kovin kostealta.. no eipä näistä voi vielä täysin päätellä tuleeko plussaa. En kyllä todellakaan usko plussaan. Ei varmaan tee hyvää nämä huonosti nukutut yötkään.. no ainakin yritän lopettaa yöimetystä, ehkä sitten parissa seuraavassa kierrossa parempi mahdollisuus plussaan.

Lisää omaa napaa..R-testi tehty parin tunnin pidätyksellä ja negahan se. 🙈 Pcn testi. Seuraava aamulla 🤭 Vaikka muistan, että aamutesti jostain syystä ollut aina haaleampi kuin päivällä tehty, onko muilla ollut vastaavaa?
Mulla on aina aamusin haaleempi ku päivällä!

Näkyi jotain purkamattakin.
Nyt on testit loppu ja perjantai aamuna ajattelin tehdä uusiksi, mutta vannomatta paras, johan se taas nähtiin ne perjantait tänään taas 😬😂 Sillon perjantaina kyllä odotan jo selkeämpää viivaa. Jos tämä hailurointi jatkuu, on kyseessä testin tyyppivika*hope not*. 🤦‍♀️

Liitteet

• Screenshot_20231004_123314_Gallery.png
    Screenshot_20231004_123314_Gallery.png
    755.4 KB · Katsottu: 131
Kivasti tullut uutta porukkaa taas, tervetuloa ja toivottavasti vierailu tällä puolella on lyhyt :smiling face with heart-eyes: ja ihanaa, miten aktiivista täällä on, ihan useamman sivun sai lukea uusia viestejä eilisillan jäljiltä!

@Kaakkuri täällä oli myös ovis sunnuntaina ja nyt piinaillaan! Vielä tosin yllättävän malttava fiilis, mutta eiköhän se ens viikolla ala mieli kiihtyä :tears: tavallaan tää piinailu on parasta aikaa kierrosta, ensin ahkeraa tallettelua ja sitten toiveikkaita päiviä. Joka kuukausi joku kuitenkin kokee sen onnen ja alkaa viivat vahvistumaan, meidän muidenkin vuoro tulee vielä :Beating Heart:
Jee jee, piinailusamis :D

Emri, kävin yksityisellä ja ainoastaan se munasarjojen ultra tehtiin. Gyne ei nähnyt tarvetta verikokeillekaan, kun näytti niin hyvältä eikä ollut mitään muitakaan riskitekijöitä.

Mun mielestä 35v+ voi päästä julkisella puolellakin nopeammin tutkimuksiin, eikö suositus ollut 6kk yrittämisen jälkeen jo 🤔 Mutta toki siellä on jonoa, yksityisellä pääsee heti.

Täällä kp25 ja ihan aavistus verensekaista ollut.. pelkään että niin ne kuukautiset huomenna alkaa.. itkuherkkyyttä myös, vähän alaselän jomoa ja turvotusta. Eka kierto kun en oo vielä testannut!

Täällä miehen kans juteltu, että jos en raskaudu loppuvuoteen mennessä, niin tammikuussa gynelle kurkkaamaan mun vatsa ja myös miehen siittiöiden voinnit tsekkaamaan. Meillä siis marraskuussa tulee vuosi täyteen yritystä. Meillä kyllä ennestään omia lapsia ja nyt eka yhteinen haaveissa. Ikää mulla 37 ja miehellä yli 50.

Pääseeköhän sitä vielä julkiselle näillä speksein?

Myös kyllä yksityinen vaihtoehtona. Hoitoihin emme sen kummemmin lähtisi jotain tukilääkettä kyllä voitais ottaa, mutta luomusti muuten.

Me ollaan 2 kertaa käyty keskenmenojen yhteydessä yksityisellä ja ultrattu myös 2 kertaa samoissa merkeissä julkisten puolella. Kaikki näyttänyt mun vatsassa oklta. Miestä ei oo tutkittu. Alkio ei vaan ensimmäisellä kerralla ollut jaksanut kehittyä, eli sykettä ei ilmeisesti oo missään vaiheessa ollutkaan ja toisella kerralla oli tuulimuna. Toivon, olis vaan huonoa tsägää meillä ollut keskenmenot ja että molemmat miehen kans oltais ihan kunnossa ikään nähden ja saatais vielä lapsi/lapsia🙏❤️

Tsemppiä Valora!

Minäkin luin jostain että yli 35 vuotiaana voisi päästä jo puolen vuoden yrittämisen jälkeen tutkimuksiin. Soitin terveyskeskukseen ja siellä sanottiin että vasta vuoden yrittämisen jälkeen jos on alle 40v.

Takaisin