Raskaaksi 2023

Apua. Meneepä spämmäämiseks tää. 😱Mutta minnepä muuallekaan tätä jakaisi?

Tein äsken toisen R-testin, RFSU liuskan missä 2 testiä paketissa. Testiin tuli välittömästi näkyvä haalea haamu jonka mieskin näki kyllä. Onko nämä RFSUn liuskat paskoja jotka pitäs kieltää lailla, vai voiko se näyttää oikein?
Onko tuo RFSUN liuska herkempi kuin PCN puikko. Kellään kokemuksia?

Ed kierrossa samantapainen viiva ilmestyi vasta roskiksesta kaivettuna ja ei noin "selkeänä"
Aamuksi säästän toisen testin. Sillon ainakin ehkä vähän viisaampi.

Nyt kyllä jännittää. 🥰

Apua. Meneepä spämmäämiseks tää. 😱Mutta minnepä muuallekaan tätä jakaisi?

Tein äsken toisen R-testin, RFSU liuskan missä 2 testiä paketissa. Testiin tuli välittömästi näkyvä haalea haamu jonka mieskin näki kyllä. Onko nämä RFSUn liuskat paskoja jotka pitäs kieltää lailla, vai voiko se näyttää oikein?
Onko tuo RFSUN liuska herkempi kuin PCN puikko. Kellään kokemuksia?

Ed kierrossa samantapainen viiva ilmestyi vasta roskiksesta kaivettuna ja ei noin "selkeänä"
Aamuksi säästän toisen testin. Sillon ainakin ehkä vähän viisaampi.

Nyt kyllä jännittää. 🥰
Mulla ei oo kyllä ikinä rfsun testit näyttäneet väärää positiivista, ainoastaan sillo tuli viiva näkyviin kun olin oikeasti raskaana. Toki mielenrauhan takia kannattaa tehdä myöhemmin joku toinenkin testi 🥰

Emri, mua huojensi paljon kun kävin gynellä ja siellä ultrattiin munasarjat, ja hyvältä näytti. Sain paljon mielenrauhaa käynnistä.

Oi ihanaa kun tullut uusia, toivon pikaista plussaa kaikille 💖💖💖

Gumman, keskenmenot kyllä äärettömän rankkoja, ei toivoisi kenellekään 😔 kumpa se haamulainen nyt siellä vahvistuisi ja pysyisi matkassa 💖

Laitoin tän jo tuonne plussa vai ei sivustolle. Saako tän tännekin laittaa?

Toinenkin viiva tuli esiin heti. Tuossa testi jo kuiva, kun en älynnyt freesistä testistä ottaa kuvaa. Onko tää nyt viivanpaikka, tekeekö tuo RFSU liuska sellaista? Vai voiko jopa olla haamun esiäitiä? Dpo siis 9 jos seuraan eka ovistuntemuksia.
Aamulla teen uuden ja tarvittaessa sitä mukaa, että vahvistuu tai sitten ei vahvistu.😬

Liitteet

• 20231003_182904.jpg
    20231003_182904.jpg
    1 MB · Katsottu: 183

Toinenkin viiva tuli esiin heti. Tuossa testi jo kuiva, kun en älynnyt freesistä testistä ottaa kuvaa. Onko tää nyt viivanpaikka, tekeekö tuo RFSU liuska sellaista? Vai voiko jopa olla haamun esiäitiä? Dpo siis 9 jos seuraan eka ovistuntemuksia.
Aamulla teen uuden ja tarvittaessa sitä mukaa, että vahvistuu tai sitten ei vahvistu.😬
Rfsu on paljon epäherkempi kuin pc puikko tai liuska. Pc liuskat on todella herkkiä ja tuo pc puikko myös. Myös rfsu herkkä puikko antaa viivan kyllä jos hormoonia on. Rfsu liuska todella epäherkkä ja näyttää paljon myöhemmin kuin pc.

Kiitos Beanen. Erikoista kun tein pc puikon ja se oli nega. Ja tää frsu liuska taas näyttää tuollaista. Hmm 🤔 testien väli noin 2h. Ensin tein puikon ja sit liuskan. Saas nähdä 🫠 haen lisää liuskoja kun se kerran nyt tuollaista näytti. On mihin verrata. Voi ylikierros. En malttaisi odottaa 🥰

Kivasti tullut uutta porukkaa taas, tervetuloa ja toivottavasti vierailu tällä puolella on lyhyt :smiling face with heart-eyes: ja ihanaa, miten aktiivista täällä on, ihan useamman sivun sai lukea uusia viestejä eilisillan jäljiltä!

@Kaakkuri täällä oli myös ovis sunnuntaina ja nyt piinaillaan! Vielä tosin yllättävän malttava fiilis, mutta eiköhän se ens viikolla ala mieli kiihtyä :tears: tavallaan tää piinailu on parasta aikaa kierrosta, ensin ahkeraa tallettelua ja sitten toiveikkaita päiviä. Joka kuukausi joku kuitenkin kokee sen onnen ja alkaa viivat vahvistumaan, meidän muidenkin vuoro tulee vielä :Beating Heart:

Lapsi nukkunut huonosti millon varpaat mun suussa. En jaksanut pidättää aamuun... eli yölirusta tehty.
Luonnossa näkyy kääntelemättä vaaleanpunainen viiva.

Toivon niin et vahvistuu 🥰

Liitteet

• 20231004_042359.jpg
    20231004_042359.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 181
Valora, pääseekö tuollaiseen julkisen kautta vai pitääkö mennä yksityiselle?
Ne ei julkisella kiinnostu vasta kun vuoden yrityksen jälkeen. Kokeilin itsekin ennen yksityiselle yht.ottoa. Eli yksityiselle vaan😊 sama homma kun Valora sanoi, toi rauhaa itselle.

Tänään itse asiassa menossa samalta käynniltä määrättyihin verikokeisiin. Perusverenkuva, kilpparit, ferri, progesteroni, herkkä proteiini. Toiset verikokeet sitten kp 3-5.

Nyt menossa dpo7 ja kp22/30. Sillain jännät päivät vaikkei jännitä koska tuntuu ettei ole tärpännyt. On kuviteltuja oireita ja sit ei mitään.

😁💞

Ne ei julkisella kiinnostu vasta kun vuoden yrityksen jälkeen. Kokeilin itsekin ennen yksityiselle yht.ottoa. Eli yksityiselle vaan😊 sama homma kun Valora sanoi, toi rauhaa itselle.

Tänään itse asiassa menossa samalta käynniltä määrättyihin verikokeisiin. Perusverenkuva, kilpparit, ferri, progesteroni, herkkä proteiini. Toiset verikokeet sitten kp 3-5.

Nyt menossa dpo7 ja kp22/30. Sillain jännät päivät vaikkei jännitä koska tuntuu ettei ole tärpännyt. On kuviteltuja oireita ja sit ei mitään.

😁💞
Me päästiin kyllä alle vuodessa. Aloitettiin yritys Elokuussa ja Helmikuussa hyväksyttiin lähete.

Syynä oli runsaat ja kivuliaat kuukautiset miks otti vähän etukäteen tutkimuksiin ja hoidot alkoi kesällä

Mun tuttuni sanoi röhkeästi että ovat yrittäneet lasta vuoden vaikka olivat vasta puolivuotta yrittäneet. Halusivat nopeesti selvää onko jommaskummassa jotain häikkää. Saivat clomit käteen ja pam raskaana heti. Pieni valkoinen valhe niin pääsi nopeemmin😬

Mun tuttuni sanoi röhkeästi että ovat yrittäneet lasta vuoden vaikka olivat vasta puolivuotta yrittäneet. Halusivat nopeesti selvää onko jommaskummassa jotain häikkää. Saivat clomit käteen ja pam raskaana heti. Pieni valkoinen valhe niin pääsi nopeemmin😬
Noo tätä en kyl suosittele, eiks noissaki oo jonoa ja vähän ruuhkaa, ni et saa ne jotka OIKEESTI on yrittäny pitkää, sais apuja 🥺

Olen saanut tällä testillä ihan törkeän tumman viivanpaikan, siis vielä vahvemman kuin tuo. Toki oli selvästi harmaa. Kyllä nämäkin raskauden näyttää, mut pienille päiville ei ole paras testi. RFSU puikko taas voi antaa myös viivapaikkaa. Nuo kuvat mitä aamulta laitoit on vähän vaikea katsoa, kun kuvassa on melkein koko puikko ja viivat pieniä. Kannattaa rajata ihan reilusti siihen testi-ikkunaan. Suosittelen lämpimästi PC:ta, niin kuin moni muukin, ja jos epäselvää viivojen kanssa, niin digi antaa selvän kyllä-ei-vastauksen.

Enemmän kirjoittelen lapsettomuuspuolella, mutta täällä on aktiivisempaa, joten liityn piinailijoihin (kunnes menkat oletettavasti taas alkaa). Nyt dpo5. Keltarauhasen (?) kohdilla on arkaa, kunnolla sitä jomotteli dpo3. Nyt on edelleen juoksevaa valkovuotoa. On sitä tosin ennenkin ollut ilman raskautta, mutta ainahan tämmöiset, mitä monilla tapahtuu raskaana ovulaation jälkeen, luo toivoa... Varmaan huomenna taas alkaa kuiva kausi 😅
Miten muilla, ootteko huomannut millaista valkovuoto on ovulaation jälkeen? Raskaana tai ei?

Niin ja varmaan testaan ekan jo dpo8 one step herkällä 😅 meni hermo sofeihin kun näyttävät usein viivanpaikkaa. Muutama pregcheck sit kaapissa myöhemmille päiville tai varmistukseen.
Mulla ainakin ollut plussakierroissa ensin kuiva kausi ja sitten n. Dpo7 —> selkeästi maitomaista/voidemaista kun taas negakierroissa tuota voidemaista on vain muutamana päivänä ja sitten vuoto muuttuu tahmeaksi, jonka jälkeen menkat alkaa 🙂

Olen saanut tällä testillä ihan törkeän tumman viivanpaikan, siis vielä vahvemman kuin tuo. Toki oli selvästi harmaa. Kyllä nämäkin raskauden näyttää, mut pienille päiville ei ole paras testi. RFSU puikko taas voi antaa myös viivapaikkaa. Nuo kuvat mitä aamulta laitoit on vähän vaikea katsoa, kun kuvassa on melkein koko puikko ja viivat pieniä. Kannattaa rajata ihan reilusti siihen testi-ikkunaan. Suosittelen lämpimästi PC:ta, niin kuin moni muukin, ja jos epäselvää viivojen kanssa, niin digi antaa selvän kyllä-ei-vastauksen.

Eikö sitä kuvaa saa laajennettua/zoomattua näytöstä? Kiitos vinkistä.

Jätän seuraavan testin perjantaille ja testaan samalla merkillä, jos vahvenee viiva selkeästi, niin sitten vaihdan digiin. Tämä on mun plääni 😉

• Tykkään
Reaktiot: Sen
Eikö sitä kuvaa saa laajennettua/zoomattua näytöstä? Kiitos vinkistä.

Jätän seuraavan testin perjantaille ja testaan samalla merkillä, jos vahvenee viiva selkeästi, niin sitten vaihdan digiin. Tämä on mun plääni 😉
Saa sitä vähän, mut helpottaa vaan tiirailua jos on valmiiksi rajattu. Voi sitten itse tsuumailla vielä lisää 😉

Takaisin