Noniin, näyttäisi toimivan, monta yritystä tuon varmennuksen kanssa mennyt pieleen
Täällä siis 37v kuumeilija. Mies jo päälle viidenkymmenen. Ensimmäistä yhteistä toivotaan.
Miehellä ja minulla jo omia ennestään. Miehellä 10vuotias nuorin ja minulla 3vuotias. Raskausaika vielä aikalailla muistissa itsellä ja jännää nähdä jos ja KUN raskaudun(en suostu ajattelemaan pessimistisesti) että tuleeko tästä kuinka erilainen raskaus. Että onko sillä kumppanin vaihtumisella merkitystä. Ainakin nyt oon tässä kierrossa ihan pihalla oireista...mutta siitä kerron tuolla alempana.
Meillä takana 2 keskenmenoa, ensimmäinen helmikuun alussa -23 rv 8(mennyt kesken n rv 6) ja toinen tuulimunaksi todettu rv 11 toukokuussa-23.
Sen jälkeen oli pillerit reilu 1kk käytössä kun uuvuttiin miehen kans molemmat keskenmenoihin, tai minä enemmän ja ajateltiin, että paussi on paikallaan. Pillerit tekivät kuitenkin mulle huimausta ja muita erinäisiä oireita, joten lopetin ne ja päätimme antaa raskauden tulla kun on tullakseen.
Keskenmenot oli rankat, molemmista jouduin sairaalaan runsaan vuodon vuoksi, mutta tyhjeni itsekseen onneksi. Toivon niin raskautuvani ja saavani vauvan syliin. Miehen kans meillä tosi iso vauvakuume
Nyttenpä siis toinen kierto menossa pillereiden lopetuksen jälkeen. Eka menkat pillereiden jälkeen oli normaalit, tyhjennysvuotoa tuli heti lopettamisen jälkeen ja siitä n 1kk ja tuli siis eka menkat.
Nyt nämä viimeiset menkat alkoi 13.9. Ja kesto 6 päivää, joista 2 vikaa tiputtelua enään.
Ovislimoja alkanut tulemaan 22.9 ja ei missään vaiheessa ole loppunut märkä olo ja nyt ollut märkää jo 12 päivää putkeen.
Ovis kipuja ollut myös sunnuntaina 25.9 ja sillon isot limat. Uusi lima huippu siitä viikon pääsrä sunnuntaina 30.9. Koko viimeviikon ja edelleen ollut pöksyt märkänä, uutta minulle. Ei siis ainakaan viime kierrossa ollut näin vaan kuivaa kuin saharassa.
En todellakaan tiedä omaa dpota ja en pysy perässä mitä kehossa tapahtuu, miksei limat ja märkä olo lopu?
Arvelisin olevan dpo9 tai dpo2 ehkäpä siis nytten på gång.
Eilen tein raskaustestin ja negahan se. Tällanen himotestaaja täällä päässä
Seuraavan testin teen perjantaina, tai sitten jo tänään
Jos olis fiksu, tekis vasta ensiviikon perjantaina jolloin tuosta toisesta lima-aallosta olisi dpo 12, jos se oliskin sitten ollut se ovis.
Mutta testit on halpoja ja hauskaahan se on harrastella tikuttamista
Pientä tissikipua ollut tänään ilmassa. Jos siis ovis oli jo syyskuun puolella ja menkoista 14 päivää, olis uudet menkat tulossa ens ti kp 28. Ja n viikko ennen menkkoja mulla alkoi edellisessäkin kierrossa tissikipu, että ei siinä mitään. Mutta sillon oli kuivat paikat.
Liekö hormoonit sekaisin tuosta 1kk pillereistä tai sit oon raskaana tai sit vaan en oo ja muuten vain erilainen kierto. Se on ainakin varmaa, että jos oon raskaana, niin se kyllä selviää ajan kans
Olen pari kuukautta seurannut teitä täällä ja niin jännää jännitellä muiden vaiheita
Ihania plussia tullu, onnea teille ja tarrasukkia kovasti mukaan.
Ja tärppionnea kaikille muille, jotka plussaa vielä odottelee