Raskaaksi 2023

Ei näissä kovin paljoa tiirailtavaa ole, oli hankala saada kuvaan.. jotenkin epäilyttää kun tuntemuksia ei ole samalla tavalla siihen ainoaan plussakiertoon verrattuna. Illemmasta varmaan testaan vielä, pitäisi tulla varmaan vähintään samanlaista tai vahvempaa jos on tullakseen. Skeptinen olo silti 😕 mitä enemmän käynyt lukemassa tuon pc:n luotettavuudesta niin tuntuu että sekin ollut joku viivanpaikka.
Mun viivalasit näkee aivan haamujen esiäidin.

Tänään kp17. Viime viikolla tikutin pari päivänä ovista, ei tärpännyt. Nyt myöskin ovulaatiotestiliuska loistaa negatiivista. Kuitenkin oireena jomotusta alavatsan seudulla (ikään kuin menkkakivut mutta ei oo kramppailevia) ja sukkapuikkotuntemusta.

Onkohan mahollista että oon missannut ton ovulaation jos tikutin viime viikolla vaan perjantaina (kp14) ja sunnuntaina (kp16)? Erikoisia nää tuntemukset keskellä kiertoa🤔

Tänään kp17. Viime viikolla tikutin pari päivänä ovista, ei tärpännyt. Nyt myöskin ovulaatiotestiliuska loistaa negatiivista. Kuitenkin oireena jomotusta alavatsan seudulla (ikään kuin menkkakivut mutta ei oo kramppailevia) ja sukkapuikkotuntemusta.

Onkohan mahollista että oon missannut ton ovulaation jos tikutin viime viikolla vaan perjantaina (kp14) ja sunnuntaina (kp16)? Erikoisia nää tuntemukset keskellä kiertoa🤔
Ovulaatiota pitäisi testata säännöllisesti kerran tai kahdesti päivässä, eli hyvinkin on voinut mennä ohi. Joillakin lh-huippu on niin nopea, että vaatii tuon 2 krt pvä testaamisen. Testaamisen aloittaminen ohjeistetaan yleensä 20 päivää ennen oletettuja menkkoja tai jos ei tiedä kiertoa niin kp 11 alkaen.

ON: itse juuri tänään aloitan testaamisen, kp 11 kun ei ole nyt kierukan poiston jälkeen tietoa mihin kierto asettuu. Yleensä kuitenkin PCOS:n takia pitkät kierrot eli testejä varmaan kuluu. Mutta olen iloinen, että kierukan poiston jälkeen heti tuli selkeät menkat/tyhjennysvuoto, joka kesti sen 6pv ja myös loppui ilman sen suurempia tiputteluja tai epäselvyyksiä. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Ovulaatiota pitäisi testata säännöllisesti kerran tai kahdesti päivässä, eli hyvinkin on voinut mennä ohi. Joillakin lh-huippu on niin nopea, että vaatii tuon 2 krt pvä testaamisen. Testaamisen aloittaminen ohjeistetaan yleensä 20 päivää ennen oletettuja menkkoja tai jos ei tiedä kiertoa niin kp 11 alkaen.

ON: itse juuri tänään aloitan testaamisen, kp 11 kun ei ole nyt kierukan poiston jälkeen tietoa mihin kierto asettuu. Yleensä kuitenkin PCOS:n takia pitkät kierrot eli testejä varmaan kuluu. Mutta olen iloinen, että kierukan poiston jälkeen heti tuli selkeät menkat/tyhjennysvuoto, joka kesti sen 6pv ja myös loppui ilman sen suurempia tiputteluja tai epäselvyyksiä. :Smiling Face With Smiling Eyes:
Kiitos vinkistä! Tää on ensimmäinen kierto jossa testailen, ajattelin aloittaa "fiilispohjalla" ja Flo:n mukaan mutta ensi kierrossa (jos ei tärppää 😉) alotan kp11.

Nyt mulla alko kipu munasarjan kohdalla ja ovislimat eli todennäköisesti en sitä missannut :D tikuttelua jatketaan.

Mä oisin missannut ovisplussan jos en olisi testannut perjantaina, muina päivinä oli silkkaa negaa eikä edes puolivahvoja viivoja! Jos ei ole pakko seurata ovista parasta varmaan olisi vaan ajoittaa seksi 1-2 pv välein, 2 pv väleinkin pitäis kai riittää? Mä oon tikuttanut sen takia oikeestaan vain, että tiedän lääkkeiden käytön kannalta onko oletettavissa että ovuloi.

Mä oisin missannut ovisplussan jos en olisi testannut perjantaina, muina päivinä oli silkkaa negaa eikä edes puolivahvoja viivoja! Jos ei ole pakko seurata ovista parasta varmaan olisi vaan ajoittaa seksi 1-2 pv välein, 2 pv väleinkin pitäis kai riittää? Mä oon tikuttanut sen takia oikeestaan vain, että tiedän lääkkeiden käytön kannalta onko oletettavissa että ovuloi.
Toi yhdyntä 1-2 päivän välein olis varmasti kyllä hyvä, meillä on valitettavasti vaan niin että mies asuu muualla viikot niin jää haaveeks tollanen... Lähinnä ovistakin siis kyttään vaan että kannattaako edes toivoa kierrolla raskautuvansa :D

Mulle tuo kp 11 olisi liian myöhään, kun ovuloin yleensä kp 11 😅

Toi yhdyntä 1-2 päivän välein olis varmasti kyllä hyvä, meillä on valitettavasti vaan niin että mies asuu muualla viikot niin jää haaveeks tollanen... Lähinnä ovistakin siis kyttään vaan että kannattaako edes toivoa kierrolla raskautuvansa :D
No joo totta 😊 Arjen järjestelyt asettaa rajoituksensa! ja siis osin ajoitussyistä itsekin tikutan, että onko syytä alkaa vaikka järjestelemään (työ)aikatauluja vai voiko ottaa iisimmin :No Evil Monkey:

Tervetuloa Sluiba, toivon paljon ihmettä teille 🥰 etkä olisi ainoa kenelle lääkäri näin sanonut ja silti onnistuu!

Täällä jo kp23/ 25 kierrot olleet viime aikoina. En osaa sanoa oireista mitään. Iski kurkkukipu, olen saikulla ja lämpöä ollut 37.1. Ihmetellyt ettei nouse enempää ja nyt vähän alkoi jännittää voisiko tämä lievä lämmönnousu ollakin raskaudesta 😍 Mutta otin yhden buranan ajattelemattomuuksissani ja se vaivaa! Panadol olisi turvallisempi, jos olenkin raskaana. En nyt aio testata ennen kuin jos kuukautiset on myöhässä.

Tällä viikolla selvisi, että tuttu on raskaana. Pieni masukin jo näkyi. Tuli iso kaipuu taas itsellekin 💗

Moikka! Minäkin liityn seuraan. 🙂
Yk 7 tässä ihan käsillä (tänään tuli pos tulos ovulaatiotestiin), mutta taitaa mennä nyt hukkaan kun molemmat ollaan tässä vähän kipeänä. 🙁 Tai no, muutama päivä sitten oli toimintaa, mutta liekö tuo riittää. 🤔
Yritystä siis vielä melko vähän takana, mutta silti meinaa jotenkin usko jo loppua, että joku kerta ne menkat eivät alkaisikaan ja raskaustesti näyttäisi positiivista. 😪

Täällä on kp10 nyt menossa. Aika matelee 😖😖 Jännä miten menkkojen jälkeenkin edelleen pieniä menkka jomotuksia tuntuu. 🫣 edelleen siis osittain haaveilen, ettei ne menkat sitte ollutkaan perus menkat vaan joku pikkunen ois tarrautunut matkaan. Se vuoto oli tosiaan niin erilaista eikä mitään menkka oireilua ollut 🤔 Mutta sen näkee vasta ens viikolla kun saan raskauskeijun tilauksen ja varmistan tilanteen. Haluan tosiaan varmistaa ennen seuraavia menkkoja niin tietää varmaksi mikä tilanne🙈

Tuntuu kyllä, että aika tosiaan matelee, varsinkin näin ensikertalaiselle. Sen ajan yrittää sitten käyttää hyödyksi ja imeä kaikki tieto joka paikasta mistä vaan saa 😂 meillä käytössä ns. muumimukimenetelmä fyysisistä syistä, joten sitäkin piti vähän opiskella. Tietoa tosin tuntui olevan aika vähän, vaikka eihän se mitään rakettitiedettä ole😂 Toivotaan meille kaikille positiivisia energioita ❤️

@Sluiba meillä käytetty kuppimenetelmää kans melko usein jos talletus epäonnistunut tai työvuorot menny niin ristiin.

Täällä tää aika matelee . Siis oikeestaan pysähtyi. Pitäis pysyy pois palstalta myös tässä loppukierrossa kun tää pyörii mielessä koko ajan 🤪

Arviolta dpo 11 ja ei mitään oireita ja eilen näytti negaa, niin aion testata vasta, jos menkat myöhässä sitten.

Tiedän, että ei olla edes kauan yritetty, mutta jotenkin ottaa nyt koville. Sitä kerkesi kuitenkin kesällä luulla, että talvella saa vauvan ja se meni kesken 😔

Hei taas pitkästä aikaa, pyörin täällä viime vuoden puolella, kunnes elämässä tapahtui yllättäen isoja asioita joiden takia oli pakko pitää taukoa yrittämisestä. Nyt tässä syksyllä alettiin taas haaveilla asiasta ja viime lauantaina teinkin sitten positiivisen raskaustestin. Anteeksi jos tämä on aivan väärä paikka tälle, mutta en oikein tiennyt mihin kirjoittaa kaikki tämä 🥲

Ongelma tässä on se, että raskauskeijulta tilatut one stepit ei tunnu vahvistuvan yhtään. Onko teillä kokemusta siitä, ettei tämä (tai joku muu) merkki anna tummuvaa viivaa, vaikka toisella merkillä saa jo ihan selkeää?

Tein tosiaan jo lauantaina ekan plussan ja joka aamu olen siitä saakka testin tehnyt, eikä tuo on step näytä paljoa sen tummempaa vieläkään. Dposta ei mitään tietoa, en testaillut ovista. Tein eilen aamulla alle parin tunnin pidätyksellä lähikaupasta ostetun puikkotestin ja se näytti ihan hyvää viivaa, mutta tänään taas aamulla tein yön pidätyksen jälkeen ton one stepin ja se näytti vaan sitä samaa hailakkaa viivaa.

Laitan tähän alle muutaman kuvan. Tiedän ettei tässä auta oikein kun odottaa miten käy, mutta vertaistuki on tervetullutta! Pyysin miestä ostamaan tänään kaupasta pregcheckin testejä vertailun vuoksi.

Eli eka kuva on ensimmäinen hailura jonka sain lauantaina, se puikkotesti ja sit tämän aamuinen one step hailura.

Liitteet

• IMG_20230930_114807.jpg
    IMG_20230930_114807.jpg
    2.2 MB · Katsottu: 141
  • IMG_20231002_090536.jpg
    IMG_20231002_090536.jpg
    3.3 MB · Katsottu: 141
  • IMG_20231003_071631.jpg
    IMG_20231003_071631.jpg
    2.4 MB · Katsottu: 143
Emri, tiedän tunteen 😭 täälläkin yk7. Ja kyllä tämä tuntuu pitkältä ajalta, vaikka verrattaen onkin lyhyt ja normaali aika. Ja mun esikoinen tärppäsi yk9 ja olin paljon nuorempi.. tottakai toivoi, että nopeammin onnistuisi. Kiva että täällä vertaistukea myös saman aikaa yrittäneestä 💗

Piparminttup, oi paljon onnea 🥰 ei ole kokemusta one stepeista, mutta ihan selkeä plussa tuossa toisessa testissä joten todellakin uskallan onnitella. Tarrasukkia matkaan 💗💗💗

Tervetuloa ainakin @Sluiba ja @Emri , mukavan paljon uusia taas liittyi joukkoon! Ja tsemppiä @Piparminttup, toivottavasti puikko lähtisi vahvistumaan kun on hyvä viiva! Noista ihan ekoista haamulaisista on aina vaikeaa arvioida vahvistumista, kun hormonimäärät on niin pieniä et aiheuttaa heiluntaa…

Missä piinailun vaiheissa täällä taas itse kukin on? Oireita, toiveita ja tuntemuksia?

Mulla ilmeisesti ovis tulikin lopulta vasta varhain su-aamuna (eli kp 14 vaikka täällä mäyhäsin että oireet alkoi jo kp9), eli ois vasta dpo 2. Tämä siis myös tarkoittaisi historiallisen onnistuneita talletteluja. Vielä kun viime kierron kemiallisen pohjalla pitäisi parantaa tarttumismahiksia, toiveet on korkealla. Hyvä ystävä kaiken lisäksi juuri paljasti, että on raskaana supervarhaisilla viikoilla tänään 4+0. Voikun tämä olisi meidän kierto!!

Ja voi kun tämä olisi meidän kaikkien kierto, kesäkuisissa on vielä niin hiljaista että mahduttaisiin kaikki ihanasti mukaan!

@Iltatähti89 noilla dpoilla jos vielä ovis ei oo satavarma pitäisin toivoa yllä ❤️

Takaisin