Raskaaksi 2023

Täällä kp 19 eikä oviksesta tietoakaan, tikuteltu kahdesti päivässä. Kierto mulla keskimäärin 38päivää, että vielä voi olla tuloillaan. Kehon lämpötilojakin mittailtu joka aamu, kunnes just tälle viikolle osui kuumeflunssa ja sekoitti tietty koko käppyrän :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Taidan tikutella ens kierrosta jollain muulla, oon käyttänyt pelkkiä pc testejä, tänään testi näytti jo paketista ottaessa tältä:
pc.jpg

Vähän ihmetytti tuo musta viiva, onkohan normaalia :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Onko täällä muita, joilla pitkä kierto? Tuntuu niin hitaalta ja turhauttavalta välillä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Täällä nyt dpo1 jos ovista ollenkaan tapahtunut vielä, testitkin loppui kesken joten en päässyt varmistamaan varsinaista o-päivää :No Evil Monkey: tosin viime kierrossa nuo testit näyttikin ihan mitä sattuun joten tiedä voisiko niihin luottaa kuitenkaan yhtään omalla kohdalla... nyt päästäänkin sit jännittämään miten käy, epäilen kyllä ettei mitenkään voi tärpätä samantien :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

En tiedä enää onko tää ees tiputtelua vai alkoiko nyt sit menkat kolme päivää etuajassa 🤨 plaah mitä ihmettä mun kehossa tapahtuu. Vieläpä tikutin oviksen niin ei tosiaan ois pitänyt menkkojen alkaa vielä. Noniin mutta ehkäpä tämä spämmäys nyt riittää tästä mun kurjuudesta. 😅

Tsemppiä kaikille! 💛

En tiedä enää onko tää ees tiputtelua vai alkoiko nyt sit menkat kolme päivää etuajassa 🤨 plaah mitä ihmettä mun kehossa tapahtuu. Vieläpä tikutin oviksen niin ei tosiaan ois pitänyt menkkojen alkaa vielä. Noniin mutta ehkäpä tämä spämmäys nyt riittää tästä mun kurjuudesta. 😅

Tsemppiä kaikille! 💛
Kurjuutta ja riemunhetkiä, sitähän se on 🩷 Mulle on tärkeää kyllä, että voi jossain avautua ilman filtteriä. Vaikka on hyvä suhde ja yhteinen projekti niin joskus vertaistuki on parasta!

Pakko tulla jakamaan kun ei enää pää meinaa kestää. Äsken testasin rfsu 25iu ja pc herkällä ja molemmat anto haaleista haaleimmat haamut 🥺😭 on niin epäuskoinen olo ja luulen nyt että kuvittelen molemmat, voi että jos molemmissa nyt olikin jotain vikaa ja ihan turhia näyttivät.. Sen tiedän että ainoastaan plussakierrossa pc käyttäytyi niinkun äsken, heti kun kastui niin testiviiva värjäytyi ❤️ ei auta kun toivoa että lähtee vahvistumaan. Oireita ei ole kyllä ollut juuri nimeksikään ja olin jo heittänyt pyyhkeen kehään tän kierron osalta.

Tulen kertomaan teille nyt ajantaiset,ei ole vaihdevuosista kyse! Löäköri soitti keskiviikkona verikoetulokset ja kertoi ettei FSH ollut kuin 3,7,kertoi sen olevan follikkelivaiheen lukema. Jeee!!! Aloitin heti ovulaatiotesteillä tiiviisti testaamaan,ja kp 54 sain liki plussan. Nyt jännitetään... Eli jos ovulaatiota tämä meinannut olisi nyt dpo 1/2. Ihanaa! Talletteluja oli tosin vain o+ päivänä. Eli perjantaina.

Muokattu viimeksi:
Oireiden ja Flon mukaan dpo 9 ja testi nega, mut vielä on toivoa. Keskenmenoon päättyneessä raskaudessa muistaakseni näky tosi haalea haamu vasta oliko dpo 11 vai 12 🤔
Ei kannata heittää vielä kirvestä kaivoon tosiaan, joillakin hcg nousee hitaammin ja onhan tuo vielä tosi aikaista muutenkin ❤️

Pakko tulla jakamaan kun ei enää pää meinaa kestää. Äsken testasin rfsu 25iu ja pc herkällä ja molemmat anto haaleista haaleimmat haamut 🥺😭 on niin epäuskoinen olo ja luulen nyt että kuvittelen molemmat, voi että jos molemmissa nyt olikin jotain vikaa ja ihan turhia näyttivät.. Sen tiedän että ainoastaan plussakierrossa pc käyttäytyi niinkun äsken, heti kun kastui niin testiviiva värjäytyi ❤️ ei auta kun toivoa että lähtee vahvistumaan. Oireita ei ole kyllä ollut juuri nimeksikään ja olin jo heittänyt pyyhkeen kehään tän kierron osalta.
Laita kuvaa tiirailtavaksi😊
Teitkö tänään uutta testiä? Vahvostumisia viivoille😊

Tuleeko kaikkiin r-testeihin tuo testiviiva selvästi näkyviin siinä vaiheessa kun se väri lähtee "etenemään" ja sitten häviää kun testi kuivuu 🤔 hölmönä tein jo tuollaisen herkän testin koska ovulaatio saattanut olla jo paljon aiemmin, ke tuli hieman vuotoa ja tänään haissut koko ajan nenään samalta kuin esikoista odottaessa 😂 en muista muista testeistä tuollaista ilmiötä eikä googlekaan kertonut, siksi ihmettelen onko vain testikohtaista 🤔

Laita kuvaa tiirailtavaksi😊
Teitkö tänään uutta testiä? Vahvostumisia viivoille😊

Ei näissä kovin paljoa tiirailtavaa ole, oli hankala saada kuvaan.. jotenkin epäilyttää kun tuntemuksia ei ole samalla tavalla siihen ainoaan plussakiertoon verrattuna. Illemmasta varmaan testaan vielä, pitäisi tulla varmaan vähintään samanlaista tai vahvempaa jos on tullakseen. Skeptinen olo silti 😕 mitä enemmän käynyt lukemassa tuon pc:n luotettavuudesta niin tuntuu että sekin ollut joku viivanpaikka.

Liitteet

• IMG_20231001_103707.jpg
    IMG_20231001_103707.jpg
    623.5 KB · Katsottu: 175
  • IMG_20231001_103331.jpg
    IMG_20231001_103331.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 176
Takaisin