Dpo 9/10 ja rinnat oli eilen vielä vaan vähän turvonneet ja arat, tänään ihan mahottomat
Reilu tunnin pidätyksellä
Jee!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dpo 9/10 ja rinnat oli eilen vielä vaan vähän turvonneet ja arat, tänään ihan mahottomat
Selvä plussa!Dpo 9/10 ja rinnat oli eilen vielä vaan vähän turvonneet ja arat, tänään ihan mahottomat
Voi hööööh.Noniin tiputtelu alkoi tuli sellaisia viiltäviä tuikkauksia kun nousin ylös tuolilta ja olin jo innoissani että jeee raskausoire, kunnes kävin vessassa ja tiputtelu pudotti maan pinnalle
Kurjuutta ja riemunhetkiä, sitähän se on Mulle on tärkeää kyllä, että voi jossain avautua ilman filtteriä. Vaikka on hyvä suhde ja yhteinen projekti niin joskus vertaistuki on parasta!En tiedä enää onko tää ees tiputtelua vai alkoiko nyt sit menkat kolme päivää etuajassa plaah mitä ihmettä mun kehossa tapahtuu. Vieläpä tikutin oviksen niin ei tosiaan ois pitänyt menkkojen alkaa vielä. Noniin mutta ehkäpä tämä spämmäys nyt riittää tästä mun kurjuudesta.
Tsemppiä kaikille!
Ei kannata heittää vielä kirvestä kaivoon tosiaan, joillakin hcg nousee hitaammin ja onhan tuo vielä tosi aikaista muutenkinOireiden ja Flon mukaan dpo 9 ja testi nega, mut vielä on toivoa. Keskenmenoon päättyneessä raskaudessa muistaakseni näky tosi haalea haamu vasta oliko dpo 11 vai 12
Laita kuvaa tiirailtavaksiPakko tulla jakamaan kun ei enää pää meinaa kestää. Äsken testasin rfsu 25iu ja pc herkällä ja molemmat anto haaleista haaleimmat haamut on niin epäuskoinen olo ja luulen nyt että kuvittelen molemmat, voi että jos molemmissa nyt olikin jotain vikaa ja ihan turhia näyttivät.. Sen tiedän että ainoastaan plussakierrossa pc käyttäytyi niinkun äsken, heti kun kastui niin testiviiva värjäytyi ei auta kun toivoa että lähtee vahvistumaan. Oireita ei ole kyllä ollut juuri nimeksikään ja olin jo heittänyt pyyhkeen kehään tän kierron osalta.
Laita kuvaa tiirailtavaksi
Teitkö tänään uutta testiä? Vahvostumisia viivoille