Raskaaksi 2023

Menkkojen pitäisi alkaa ma-ti, eikä normaalisti esiintyvää tiputtelua ainakaan vielä näy 🤩 viime aikoina ollut neljä päivää ennen menkkoja hyvin pientä tiputtelua. Uskaltaisiko toivoa että ois tärpännyt. 😭 Toisaalta vaikka menkat alkaisi, niin hyvä merkki että ei oo tiputtelua, ehkä hormonitasapaino on ainakin normaalimmalla tolalla kuin aiemmin. 💪
Mullakin oli aina tiputtelu ennen menkkoja tuon verran mutta nyt kun tärppäsi ei tullut tiputtelua👍 myös viimeraskaudessa joka meni loppuun asti niin ei tullut tiputtelua. Josko olis teillä tärppi käyny.

Mulla on vain reilu viikko odottelua ennen testaamista 🥴🥴🥴 Emmää jaksa!

Oon taas jotenkin niiiiin toivoa täynnä kun tallettelut meni hyvin, tänään vois vielä varmistella ❤️❤️ ovulaatio siis tänään 🥳
Eilen just vitsailin miehelle että päästikö se ehkä 31miljoonaa kaveria matkaan 🤩

Nyt sais viikko kulua nopeasti kiitos!

Oon muutamana päivänä mittaillut mielenkiinnosta lämpöjä, useamman päivän ollu n. 37 ja noussut vähitellen, tänään päivällä 37,3. Tuskin tuolla mitään merkitystä, nostanneeko terolutit sitä.. voisi seuraavassa kierrossa kans vähän katsoa miten lämmöt käyttäytyy.

Tsemppiä Kesäheinä85, kp1 on aina yhtä masentava. 😭❤️ Mutta kohta uutta yritystä vaan! 👊

Täällä nippailee kovasti häpyluun kohdalta ja alavatsalla sivuilla. Lisäksi oon alkanut hikoilla tosi herkästi, mitähän tää on? 😂 Ei tarvii paljon tehdä mitään kun nousee hiki, lisäksi öisin oon ollut ihan hikinen vaikka yleensä ennemminkin palelen.

@Nooraolivia päivän lämmöt ei valitettavasti kerro mitään, ne vaihtelee niin paljon levon/liikkeen jne. perusteella. 🙂 Mutta jos kiinnostaa alkaa mittaamaan lämpöjä, niin digikuumemittari sängyn viereen ja mittaus joka aamu suht samaan aikaan ennen sängystä nousua aamulla 🙂 se lämpö kertoo sitten kierron tilanteesta! Tuolta BBT basal body temperature -ketjusta löytyy paljon paljon lisätietoa jos tää aihe kiinnostaa! Suosittelen 👏 siitä saa rutiinin helposti ja oppii omasta kierrosta!

@Nooraolivia päivän lämmöt ei valitettavasti kerro mitään, ne vaihtelee niin paljon levon/liikkeen jne. perusteella. 🙂 Mutta jos kiinnostaa alkaa mittaamaan lämpöjä, niin digikuumemittari sängyn viereen ja mittaus joka aamu suht samaan aikaan ennen sängystä nousua aamulla 🙂 se lämpö kertoo sitten kierron tilanteesta! Tuolta BBT basal body temperature -ketjusta löytyy paljon paljon lisätietoa jos tää aihe kiinnostaa! Suosittelen 👏 siitä saa rutiinin helposti ja oppii omasta kierrosta!
Täytyy tosiaan perehtyä aiheeseen, kiinnostavaa!

Jahas, menkat alkoi. PMS:ää kyllä alkuviikosta tuntui pukkaavankin, joten en oikeastaan yllättynyt. Parhaat päivät jäi myös väliin, kun taisi osua keskelle viikkoa ja oltiin liian väsyneitä mihinkään puuhailuihin. Päätin, etten ala jatkuvaan testaamiseen, vaan yritän rauhassa odottaa, alkaako kuukautiset vai ei. Ovulaatiota voisi kuitenkin yrittää tikuttaa aktiivisemmin ensi kierrosta.

Toisaalta ehkä hyvä näin, nyt ehtii pääkin mukaan, me kun aloitettiin niin yhtäkkisesti tää ns. yrittäminen. Plus olisihan siinä käynyt melkoinen tuuri, jos heti ekalla olisi tärpännyt.

Onko täällä muita aamuvirkkuja kuin minä? 😄 Oon klo 04 asti googlettanu raskausoireita. Nyt dpo 8 oletettavasti ja on hieman etova olo ja vasemmassa rinnassa näkyy tosi selvästi iso verisuoni 🤔 Tai sit on psykosomaattisia oireita ja tipun korkealta tässä kierrossa 🙄😅

Onko täällä muita aamuvirkkuja kuin minä? 😄 Oon klo 04 asti googlettanu raskausoireita. Nyt dpo 8 oletettavasti ja on hieman etova olo ja vasemmassa rinnassa näkyy tosi selvästi iso verisuoni 🤔 Tai sit on psykosomaattisia oireita ja tipun korkealta tässä kierrossa 🙄😅
Aamuvirkku täälläkin hei 👋🏼
Tosin johtuen tästä raskaudesta, enkä oo parhaimmillani aamusta muutenkaan 🙈

Mulla esikoisesta ihan ekat oireet näkyi rinnoissa, verisuonet pullahti esiin ja rinnat turposi. Päiviä en tiedä mutta useita päiviä ennen plussaa, ja plussasin vasta kun menkst oli silloin viikon myöhässä jos oikein muistan.

Tässä raskaudessa rinnat turposi ja kipeytyi mutta ei näy verisuonia.
Oireetkin alkoi miltei vähän haamujen jölkeen(pieni flunssaisuus ja rinnat), haamuttelin ensin dpo 8-10

Dpo 9/10 ja rinnat oli eilen vielä vaan vähän turvonneet ja arat, tänään ihan mahottomat

Reilu tunnin pidätyksellä 🤭

Takaisin