Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No aijaa yritän olla lannistumatta, tuo hiuvatulehus vähä herättää toivoa koska sitä mulle ei ole ilman hyvää syytä@IiJa-99 Ai mitkä piinapäivät edessä, jännitelen täällä! Enkö lannistuisi dpo8 negasta, aikaista on!
Ihana juttu! Onnea niin se kai aina tulee kuitenkin kun sitä vähiten odottaa!Uskoisko tätä edes, kamalat menkkatuntemukset ja odottanut lauantaina alkavia menkkoja.. Kierto josta ei pitänyt olla mahdollista tulla raskaaksi ja näin vaan huvikseen testattuna tulikin kaksi viivaa.
View attachment 118406
OnneaaaUskoisko tätä edes, kamalat menkkatuntemukset ja odottanut lauantaina alkavia menkkoja.. Kierto josta ei pitänyt olla mahdollista tulla raskaaksi ja näin vaan huvikseen testattuna tulikin kaksi viivaa.
View attachment 118406
Oii paljon onnea ja tarrasukkia!Uskoisko tätä edes, kamalat menkkatuntemukset ja odottanut lauantaina alkavia menkkoja.. Kierto josta ei pitänyt olla mahdollista tulla raskaaksi ja näin vaan huvikseen testattuna tulikin kaksi viivaa.
View attachment 118406
Uskoisko tätä edes, kamalat menkkatuntemukset ja odottanut lauantaina alkavia menkkoja.. Kierto josta ei pitänyt olla mahdollista tulla raskaaksi ja näin vaan huvikseen testattuna tulikin kaksi viivaa.
View attachment 118406
Vaaleanpunaista on itselläkin tullut esikoisen aikaan ja lääkäri sanonut sen olevan normaalia. ❤Täällä eilen illalla tuli pyyhkiessä vaaleanpunaista vuotoa ja aamusta vähän vaaleanruskeaa. Kamala hätä tulee heti, että kaikki on hyvin kun vatsaakin jomotti koko yön. Googletellut on valemenkat, kiinnittymisvuodot ja kohdunulkoisetkin. Pääsis jo ekaan ultraan niin vois rauhoittua.
Täällä kanssa foolihappo ja lisäksi D-vitamiini päivittäisessä käytössä. Otin molemmat ihan yritystä varten käyttöön. Lisäksi alkoholin lopetin kokonaan, sen käyttö tosin jo muutenkin ollut tosi vähäistä. Lisäks pyrin liikkumaan vähän kevyemmin, aiemmin tullut salilla nosteltua maksimipainoilla ja painavia, lyhyitä toistomääriä. Raskasta liikuntaa ei ole suositeltu niin varuiksi tuossa salihommassa automaattisesti päätin himmailla.Tuli mieleen että ootteko te tehneet mitään erityistä nostattamaan hedelmällisyyttä tai muuttaneet elintapoja tms raskaushaaveide vuoksi? Ja teidän mahdolliset puolisot?
Minä oon yrittänyt ihan kevyellä otteella olla tässä yrittämisprojektissa mutta vähän monipuolisemmin koitan syödä, foolihapot otin käyttöön ja greippimehukuurit aina kierron alkupuolella. Ja kahvia oon vähentänyt, mutta sitä vähensin myös ahdistusoireiden vuoksi enkä pelkästään lastenhankinta-ajatuksella.
Minä syön rautaa, d-vitamiinia, folaattia, e-vitamiinia, kalaöljyä, kalsiumin aloitin vasta, magnesiumia, sinkkiä ja c-vitamiinia. Alkoholin oon vähentänyt minimiin ja nuuskan käytön lopettanut aikaa sitten.Tuli mieleen että ootteko te tehneet mitään erityistä nostattamaan hedelmällisyyttä tai muuttaneet elintapoja tms raskaushaaveide vuoksi? Ja teidän mahdolliset puolisot?
Minä oon yrittänyt ihan kevyellä otteella olla tässä yrittämisprojektissa mutta vähän monipuolisemmin koitan syödä, foolihapot otin käyttöön ja greippimehukuurit aina kierron alkupuolella. Ja kahvia oon vähentänyt, mutta sitä vähensin myös ahdistusoireiden vuoksi enkä pelkästään lastenhankinta-ajatuksella.