Nooraolivia
Vauhtiin päässyt keskustelija
Pc:llä nega testattu, pieni mahdollisuus vielä että muuttuu, mutta tuskinpa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitä testejä oot käyttänyt? Oon huomannut isoja eroja merkkien välillä, rfsu:lla saan paljon haaleampaa viivaa kun esim. pc:n testeillä (ja siis luotan jotenkin tässä enemmän siihen rfsu:n testiin). Mutta minäkin sain tässä kierrossa tosi epämääräisiä tuloksia tikkutesteillä, harmillisesti ei ollut jäljellä enää luottotestejä eli niitä clearbluen dual hormoneja ni jouduin perinteisiä tikkuja käyttämään.Hmm.. mulla on edelleen ovistestit negaa, mutta ovulaation oireita on eli kunnon limakasat ja jomottelee munasarjaa. Kivut vielä vois olla kuviteltuja, mutta ei kai limat sentään.
Mä oon käyttäny Rfsu tikkuja, mutta myös CB digiä, molemmat näyttää haaleaa (ja siis digi ei hymyile mut katoin sitä tikkuosaakin et haalean vaalea).Mitä testejä oot käyttänyt? Oon huomannut isoja eroja merkkien välillä, rfsu:lla saan paljon haaleampaa viivaa kun esim. pc:n testeillä (ja siis luotan jotenkin tässä enemmän siihen rfsu:n testiin). Mutta minäkin sain tässä kierrossa tosi epämääräisiä tuloksia tikkutesteillä, harmillisesti ei ollut jäljellä enää luottotestejä eli niitä clearbluen dual hormoneja ni jouduin perinteisiä tikkuja käyttämään.
Niitä cb:n pinkkejä on ihan prismoissakin ja sit varmiten apteekeissa mut edullisimpia ne on netistä tilattuna.Mä oon käyttäny Rfsu tikkuja, mutta myös CB digiä, molemmat näyttää haaleaa (ja siis digi ei hymyile mut katoin sitä tikkuosaakin et haalean vaalea).
Toisaalta limat voi olla kai useamman päivän ennen ovista, silti luulisi että vähän vahvempaa viivaa. No ei kai auta kun yrittää testata suositusaikaan huomena ja pidätellä pissaa En tiedä onko mahdollista, että ei sais ovisplussaa ollenkaan jos joka päivä testaa, ja sitten ois kuitenkin ovis. Jotain tuolla ainakin yrittää kehittyä! Ei raaski joka kuukausi käydä yksityisellä ultrassa. Ja eipä siinä muu autakaan kun ajoittaa seksiä nyt vaan tarpeeksi usein ja ”herran haltuun”.
Onko tuo dual hormone CB myynnissä peruskaupoissa? En ainakaan prismassa tai sittarissa ole bongannut.
Mä oon käyttäny Rfsu tikkuja, mutta myös CB digiä, molemmat näyttää haaleaa (ja siis digi ei hymyile mut katoin sitä tikkuosaakin et haalean vaalea).
Toisaalta limat voi olla kai useamman päivän ennen ovista, silti luulisi että vähän vahvempaa viivaa. No ei kai auta kun yrittää testata suositusaikaan huomena ja pidätellä pissaa En tiedä onko mahdollista, että ei sais ovisplussaa ollenkaan jos joka päivä testaa, ja sitten ois kuitenkin ovis. Jotain tuolla ainakin yrittää kehittyä! Ei raaski joka kuukausi käydä yksityisellä ultrassa. Ja eipä siinä muu autakaan kun ajoittaa seksiä nyt vaan tarpeeksi usein ja ”herran haltuun”.
Onko tuo dual hormone CB myynnissä peruskaupoissa? En ainakaan prismassa tai sittarissa ole bongannut.
CB:n pinkkejä olen käyttänyt, ja ostanut just Prismasta, mutta se tuplahormonia mittaava taitaa olla se violetti. Kiitti tiedosta, että oot saanut isosta erästä limaa vasta +2 pv plussan!Niitä cb:n pinkkejä on ihan prismoissakin ja sit varmiten apteekeissa mut edullisimpia ne on netistä tilattuna.
Mulla tulee monesti ekoja ”esilimoja” viikkoa ennen ovista. Sit voi tulla muutama päivä et ei tuu ja sit tulee vielä selkeämmät. Nyt meni kaks päivää isoimmista limoista että ovistesti oli plussa.
Mulla tuli tässä kierrossa plussa ovistestiin vasta limojen loputtua, mistä yllätyin paljon. Limoja kesti kuitenkin useamman päivän ja oli kipujakin jo ennen plussaa. Aiemmin en oo testaillut niin oon kuvitellut oviksen olevan just silloin limojen aikaan. Että ehkä se plussa sieltä vielä tulee sullekin.Hmm.. mulla on edelleen ovistestit negaa, mutta ovulaation oireita on eli kunnon limakasat ja jomottelee munasarjaa. Kivut vielä vois olla kuviteltuja, mutta ei kai limat sentään.
Kiitos! Kaikki toivo tarvitaanMulla tuli tässä kierrossa plussa ovistestiin vasta limojen loputtua, mistä yllätyin paljon. Limoja kesti kuitenkin useamman päivän ja oli kipujakin jo ennen plussaa. Aiemmin en oo testaillut niin oon kuvitellut oviksen olevan just silloin limojen aikaan. Että ehkä se plussa sieltä vielä tulee sullekin.