Raskaaksi 2023

Hmm.. mulla on edelleen ovistestit negaa, mutta ovulaation oireita on eli kunnon limakasat ja jomottelee munasarjaa. Kivut vielä vois olla kuviteltuja, mutta ei kai limat sentään.

Hmm.. mulla on edelleen ovistestit negaa, mutta ovulaation oireita on eli kunnon limakasat ja jomottelee munasarjaa. Kivut vielä vois olla kuviteltuja, mutta ei kai limat sentään.
Mitä testejä oot käyttänyt? Oon huomannut isoja eroja merkkien välillä, rfsu:lla saan paljon haaleampaa viivaa kun esim. pc:n testeillä (ja siis luotan jotenkin tässä enemmän siihen rfsu:n testiin). Mutta minäkin sain tässä kierrossa tosi epämääräisiä tuloksia tikkutesteillä, harmillisesti ei ollut jäljellä enää luottotestejä eli niitä clearbluen dual hormoneja ni jouduin perinteisiä tikkuja käyttämään.

Muokattu viimeksi:
Nyt sitten ei vuoto ole lisääntynyt vaan vähentynyt...🤦‍♀️ ääääää... pakko yrittää jaksaa odottaa... 🥴 kylläpä se taas lähipäivinä selviää alkaako uus kierto vai ei 🤷‍♀️ vielä vois näin vähäinen mennä kiinnittymisvuodon piikkiin... sormet ja varpaat ristissä... ja toisaalta tuntuu, et kirves on jo kaivossa... 😪

Mulla on jo dpo 17, mut ei yhtis mitään oireita. Ei kuukautisoireita, eikä raskausoireita 😔 rinnatkaan ei oo ees yhtään arat. Mä vaan odottelen kuukautisia, kun en kestä yhtään sitä negaa testissä. Ja tässä on yritystä jo reilu vuosi takana.

Outoa vaan, että missä muun kuukautiset on, kun ultrassa todettiin oviksen tapahtuneen ja aina on dpo 14/15 alkanu kuukautiset 🤔 ja nyt odotan niitä, kun pitäis varata se aukiolotutkimus, kun kuukautiset alkaa, mut ei ne ala 🤦‍♀️
Mut lauantaina oon päättänyt uskaltaa testata, sit voi rauhassa hajoilla koko päivän!

Mitä testejä oot käyttänyt? Oon huomannut isoja eroja merkkien välillä, rfsu:lla saan paljon haaleampaa viivaa kun esim. pc:n testeillä (ja siis luotan jotenkin tässä enemmän siihen rfsu:n testiin). Mutta minäkin sain tässä kierrossa tosi epämääräisiä tuloksia tikkutesteillä, harmillisesti ei ollut jäljellä enää luottotestejä eli niitä clearbluen dual hormoneja ni jouduin perinteisiä tikkuja käyttämään.
Mä oon käyttäny Rfsu tikkuja, mutta myös CB digiä, molemmat näyttää haaleaa (ja siis digi ei hymyile mut katoin sitä tikkuosaakin et haalean vaalea).

Toisaalta limat voi olla kai useamman päivän ennen ovista, silti luulisi että vähän vahvempaa viivaa. No ei kai auta kun yrittää testata suositusaikaan huomena ja pidätellä pissaa 😇 En tiedä onko mahdollista, että ei sais ovisplussaa ollenkaan jos joka päivä testaa, ja sitten ois kuitenkin ovis. Jotain tuolla ainakin yrittää kehittyä! Ei raaski joka kuukausi käydä yksityisellä ultrassa. Ja eipä siinä muu autakaan kun ajoittaa seksiä nyt vaan tarpeeksi usein ja ”herran haltuun”.

Onko tuo dual hormone CB myynnissä peruskaupoissa? En ainakaan prismassa tai sittarissa ole bongannut.

Mä oon käyttäny Rfsu tikkuja, mutta myös CB digiä, molemmat näyttää haaleaa (ja siis digi ei hymyile mut katoin sitä tikkuosaakin et haalean vaalea).

Toisaalta limat voi olla kai useamman päivän ennen ovista, silti luulisi että vähän vahvempaa viivaa. No ei kai auta kun yrittää testata suositusaikaan huomena ja pidätellä pissaa 😇 En tiedä onko mahdollista, että ei sais ovisplussaa ollenkaan jos joka päivä testaa, ja sitten ois kuitenkin ovis. Jotain tuolla ainakin yrittää kehittyä! Ei raaski joka kuukausi käydä yksityisellä ultrassa. Ja eipä siinä muu autakaan kun ajoittaa seksiä nyt vaan tarpeeksi usein ja ”herran haltuun”.

Onko tuo dual hormone CB myynnissä peruskaupoissa? En ainakaan prismassa tai sittarissa ole bongannut.
Niitä cb:n pinkkejä on ihan prismoissakin ja sit varmiten apteekeissa mut edullisimpia ne on netistä tilattuna.

Mulla tulee monesti ekoja ”esilimoja” viikkoa ennen ovista. Sit voi tulla muutama päivä et ei tuu ja sit tulee vielä selkeämmät. Nyt meni kaks päivää isoimmista limoista että ovistesti oli plussa.

Niitä dual hormoneja ei ymmärtääkseni saa kun netistä tilattua, raskauskeijulta olen tilannut. Monet lapsettomuuslääkärit suosittelee niitä (tiedän kun lähipiirissä useampi tapaus) ja ne on olleet itselle parempia, kun alkaa hälyttää jo hyvissä ajoin ennen ovista. Muitakin hyviä varmasti on, koen että nuo on itseä helpottaneet oviksen bongailussa parhaiten 🙂

Niitä cb:n pinkkejä on ihan prismoissakin ja sit varmiten apteekeissa mut edullisimpia ne on netistä tilattuna.

Mulla tulee monesti ekoja ”esilimoja” viikkoa ennen ovista. Sit voi tulla muutama päivä et ei tuu ja sit tulee vielä selkeämmät. Nyt meni kaks päivää isoimmista limoista että ovistesti oli plussa.
CB:n pinkkejä olen käyttänyt, ja ostanut just Prismasta, mutta se tuplahormonia mittaava taitaa olla se violetti. Kiitti tiedosta, että oot saanut isosta erästä limaa vasta +2 pv plussan!

Katotaan mitä tikku sanoo tänään, yritän töissä operoida :tears: Limoja esiintyy edelleen ja kipua.

Mulla tuli tässä kierrossa plussa ovistestiin vasta limojen loputtua, mistä yllätyin paljon. Limoja kesti kuitenkin useamman päivän ja oli kipujakin jo ennen plussaa. Aiemmin en oo testaillut niin oon kuvitellut oviksen olevan just silloin limojen aikaan. Että ehkä se plussa sieltä vielä tulee sullekin. 😊

Mulla tuli tässä kierrossa plussa ovistestiin vasta limojen loputtua, mistä yllätyin paljon. Limoja kesti kuitenkin useamman päivän ja oli kipujakin jo ennen plussaa. Aiemmin en oo testaillut niin oon kuvitellut oviksen olevan just silloin limojen aikaan. Että ehkä se plussa sieltä vielä tulee sullekin. 😊
Kiitos! Kaikki toivo tarvitaan 😍

Muoks: testi ei vieläkään posi neljän tunnin pidätyksellä, kp 11 nyt. Yleensä siis olen jo ovuloinut. Ehkä se kehittelee jotain megaovista letrojen ansiosta, mene ja tiedä. Ainakin maha on kuin pallo, särkee munasarjaa ja himot on kuin armeijapojalla keväällä.

Muokattu viimeksi:
Mulla ollut aiemmissa raskauksissa ihan samat tuntemukset kuin että kuukautiset olis alkamassa.

Mä olen tehnyt niin monta negatestiä ja ne alkaneet tuntua niin ikäviltä, että nyt on olo että mieluummin odotan että kuukautiset alkaa.. kuin testaan ainakaan liian ajoissa.

Mulla on nyt alkavat flunssan oireet. Alavatsalla jänniä tuntemuksia.. on tuntunut semmoinen repäisevä kipu kun äkkiä olen kääntynyt tai noussut ylös.. tätä ollut alkuraskaudessa ja se ollut silloin tosi pelottavaa.. voi voisko olla nyt tärpännyt 💖💖💖

Hei!
Tässä melkein jo aattelin, että ehkä raskaus sujuukin normaalisti. Kovat oireet iski, kunnes tänää ei mitään ja lisäksi tänää taas jomotusta ja supistusmaista särkyä ja nyt veristä limaakin. Jännästi mielessä on jo aattellut, että ehkä meille on sittenkin 2 lasta ihan hyvä jos tää nyt menee kesken. Vaikka tiedän että vauvakuume iskee jossain vaiheessa. Tai tavallaan se jo onkin. Joku suojeluvaihe päällä.

Täällä aherretaan YK4 kimpussa. Nyt kp 12, limoja ja munasarjatuntemuksia havaittu. Tallettelut startattu hyvissä ajoin ja jotenkin on nyt erityisen hyvä ja toiveikas olo! 🤩 Jos tästä kierrosta tärppää, niin saisi laittaa miehelle syntymäpäiväpakettiin positiivisen raskaustestin, olisko aika ihanaa.. 🥰 Eilen katselin ovulaatiotestejä. En vielä tilannut, mutta varmaan ensi kiertoon sitten jo käyttöön.

Flo:hun oli näköjään tullut mahdollisuus kirjata lämpöjä. 👀 Onko muut seurailleet noita?

Täällä vähän sama kuin Valoralla, että ne negatestit on tuntuneet sen verran kurjilta, että mielummin on nyt parin kierron ajan jättänyt testit kaappiin ja odottellut alkaako kuukautiset. Mutta nyt tällä hetkellä tuntuu sen verta toiveikkaalta, että tekis ehkä sittenkin mieli testata kunhan alkaa riittävän monta dpo:ta olla kasassa. 🤪 Olishan se toisaalta ehkä hyväkin, niin näkisi yrittääkö edes mitään tapahtua..

Täällä on piinapäivien alku. Dpo1 🥴😆 voi jee. Ei edes vielä piinaavaa vaan alkupäivien turhistelua ja eikäikinäkuitenkaaneikävarsinkaannyt- mietteitä.

Huomenna olis tyhyilyä töissä. Aion siltikin uskaltaa ottaa tervetuliaismaljan ja lasin punkkua. Menee sitten siinä kohin pieleen tai ei. Eiks sitä punkkua pitänytkin lasi päivässä lillittää kiinnittymisen alla... vai yritänkö nyt vaan oikeuttaa toimintaani...😁

Tsemppiä ja voimaa kaikille!

Hei vaan kaikille ja jaksamista omiin tilanteisiin! Onnea ja vauvaliimaa vast'ikään plussanneille! 💕

Oon tässä taas tovin taustaillut kun omassa tilanteessa ei oo mitään uutta. Yllättävän pettynyt oon, kun ei menkat oo vieläkään 3,5 viikkoa pillereiden lopetuksesta alkanut. Varmaan sit ku ne joskus vuoden päästä alkaa niin voin jo naureskella tälle omalle kärsimättömyydelle. 😅

Eilen meidän taapero harjoitti omia akrobaatti-taitojaan tasapainoilemalla mun vatsan päällä ja varmaan siitä johtuen sitten illalla tuli pyyhittäessä paperiin verta. Kerkesin jo miehellekin hihkua että "Jee, menkat alko!" mut ei oo viimeyön eikä tämän päivän aikana enempää vuotanut saati tullut paperiin asti niin tuskinpa on sit olleet menkat kun maha ei oo kipuillut tai kramppaillut. On kyllä harvinaisen tylsää touhua tämä odottaminen! 😖👎🏼

Mitäpä tässä muuta sitten, jatketaan taas taustalla kunnes on jotain kerrottavaa. 😅

Täällä perjantaiaamu kirjaimellisesti hymyilee, laitoinkin jo 35+ linjalle, että digitesti antoi positiivisen ja tikun viiva oli myös (kun avasin ja katsoin) supervahva eli näin se voi näköjään mennä, että hailurasta täyteen väriin. Tai edellinen testi tai testaus oli osin sitten jotenkin vajavainen. Oli miten oli, nyt täytyy tänään yrittää talletella, viimeksi oli keskiviikkona illalla. Miehelle näitä ei kannata enää kertoa että NYT on hetki tullut koska iskee ramppikuume :Grimacing Face:

@Tilpehööri lle tsemppiä, se on juuri niin, että jälkikäteen naurattaa oma kärsimättömyys. Mulla kesti 6 viikkoa, että kierto palautui hormonikierukan jäljiltä, ja silloin olin jo täysin varma, että ei koskaan enää ala ja vaihdevuodet alkaneet! Nyt näin jälkikäteen hieman huvittaa, että olin niin dramaattisesti lyömässä pyyhettä kehään. Kyllä ne sieltä tulee kun vähiten odotat :Hugging Face:

Tsemppiä piinailijoille ja muille odottelijoille (tietty myös odottajille)! Ja pahoittelut @Pehmopupu tilanteeseesi. Toivottavasti kaikki osoittautuu joksikin harmittomaksi! Itselläni oli sekä km että loppuun menneessä raskaudessa vuotoja alkuraskaudesta, ja lisäksi kuukautiset tulivat kolme-neljä ensimmäistä kuukautta kellontarkasti mutta niukkoina. Oletan että näin kävisi myös jos vielä raskautuisin.

Mulla oli eilen edellisestä oviksesta kolme viikkoa aikaa, ja silti luulen että nyt on dpo 1. Pelkkien kipujen, limojen ja halujen perusteella arviointi on tietty sen verran epävarmaa, että voi olla dpo 0 yhtä lailla. Tallettelut sujui ok, päästiin 2.5pv välein tahtiin josta en usko että saa enää kiristettyä. Joku tallettelu ehkä vielä varuiksi nyt oletetun oviksen jälkeenkin, jos osoittautuukin myöhäisemmäksi.

Menkkojen pitäisi alkaa ma-ti, eikä normaalisti esiintyvää tiputtelua ainakaan vielä näy 🤩 viime aikoina ollut neljä päivää ennen menkkoja hyvin pientä tiputtelua. Uskaltaisiko toivoa että ois tärpännyt. 😭 Toisaalta vaikka menkat alkaisi, niin hyvä merkki että ei oo tiputtelua, ehkä hormonitasapaino on ainakin normaalimmalla tolalla kuin aiemmin. 💪

Takaisin