Joo, tiedän että kaikenlaisia jomotuksia kuuluu, muttei viime raskauksissa ollut ennen loppua tällästä kohdunnapukasta tuntuvaan jomotusta. Mitä mulla normaalisti on menkoissa ja vasta loppu puolella kun vauva painaa. Sukkapuikko kivut loppui viikko sitten, siihen asti oli päivittäisiä. Toki kaikki raskaudet on erilaisia. Mutta tässä ei auta ku ootella kuinka käy. Vähän jotain limatulpan palastakin tullu, tosin ei vielä veristä. Se on ollu itsellä varma keskenmenon enteilevä merkki ku veristä limatulppaa tullut.
En oo varannut neuvolaa, koska olen saanut niin monta keskenmenoa ekoilla viikoilla, joten vältän tilannetta ettei tarvi perua aikoja, täälä kun neuvola on yleensä vasta ollu n. RV 10 .
Meillä tää plussa oli siis ihan ylläri. Keskeytetyllä 5 päivää ennen ovista. Täysin ihme raskaus mun historialla , verrattuna ku 21 syntynyttä tehtiin melkein 3 vuotta ja siihen mahtui kyllä keskenmenoja ja kemiallisiakin, mutta paljon negakiertoja.
Oon vähä tällänen huoleton odottaja. En oo koskaan käyny varhaisultrassa, varhaisin ollu RV 10 kun odotin esikoista varmistettiin raskausviikot
toki keskenmeno jos tulee niin tulee myös suru, mutta tälleen etukäteen en osaa stressata. Tulee jo tullakseen, näille kun ei itse oikein voi mitään.