Raskaaksi 2023

Oh tein taas ihania vauvalöytöjä kirppikseltä.. hoitoalustan, toppapuvun ja vaatetta. Tästä kierrosta jos onnistais, laskettu aika olisi 16.6 💖 Kp13 nyt. Tuntuu että ovis jo meni.. ehkä vähän kuivempaa eikä niin haluta enää. Tallettelua ihan riittämiin pitäis olla.. Olen toiveikas 🥰

Onko kellään kokemusta tekeekö terolut alavatsakipua? Hämmästelen täällä kun päivän mittaan alavatsa muuttunut kipeäksi, vähän menkkajomotusten tyyppistä mutta jatkuvaa puristavaa kipua. Tänään kp 20 ja dpo:sta ei tarkkaa tietoa 🙄 lisäksi ollut useamman päivän huimaavaa oloa liikkeessä, vähän niinkuin olisi veneen kyydissä ⛵, se alkoi jo ennenkuin alotin terot.

Onko kellään kokemusta tekeekö terolut alavatsakipua? Hämmästelen täällä kun päivän mittaan alavatsa muuttunut kipeäksi, vähän menkkajomotusten tyyppistä mutta jatkuvaa puristavaa kipua. Tänään kp 20 ja dpo:sta ei tarkkaa tietoa 🙄 lisäksi ollut useamman päivän huimaavaa oloa liikkeessä, vähän niinkuin olisi veneen kyydissä ⛵, se alkoi jo ennenkuin alotin terot.
Mulla ei ainakaan oo tullut terolutista alavatsakipua 😊

Täällä ois tänään varmaankin dpo6. Ikävä vihlasu oli tänään oikealla puolella alavatsaa. Aamusta oli hieman öklö olo, tänään on itkettänyt kaikki ja tuntuu että vessassa sais juosta. Vielä ei kyllä raskaus oireita pitäs päivien mukaan olla mutta sää nyt nähdä.

Onko kellään ollut vastaavaa?
Mulla siis ovistesti ollut jo 3-4päivää ihan melkein positiivinen. Ei oo koskaan ennen tämmöstä ollut. Tänään kp16 ja pc raskaustestiin tuli joku liian hyvällä viivalaseilla nähtävä vp. Mietin, että voiko se reagoida kun ovistestit näyttää melkein posia?

Mulla siis ovistesti ollut jo 3-4päivää ihan melkein positiivinen. Ei oo koskaan ennen tämmöstä ollut. Tänään kp16 ja pc raskaustestiin tuli joku liian hyvällä viivalaseilla nähtävä vp. Mietin, että voiko se reagoida kun ovistestit näyttää melkein posia?
Joo kyllä mä oon ainakin lukenut että r.testi voi reagoida ovulaation hailakalla viivalla😊

Minulla näyttää joskus usean päivän positiivista tai lähes pos. Syytä sille miksi noin on, ei ole tiedossa. Ja olen joskus ollut näkevinäni myös jotain hailuraa kun olen tehnyt tieteellistä tutkimusta raskaustestillä 😅

Voiko olla mahdollista että viimeisimmät menkat olikin valemenkat kosk vuoto oli niukempaa ja lyhyempi kestoista

Voiko olla mahdollista että viimeisimmät menkat olikin valemenkat kosk vuoto oli niukempaa ja lyhyempi kestoista
Onhan se mahdollista.
Asia selvinnee tekemällä raskaustestin joka pitäisi sitten näyttää vahvaa positiivista jos olet raskaana eikä mitään haamuviivoja

Omaa napaa heti perään. Ehkä voi täs luottaa ettei jääny kemialliseks, tänään tai huomenna on päivä ku menkat alkais🤞🏻❤️‍🩹. Tai ainakaan mulla toukokuun kemiallisen viiva ei kyllä näin vahva ollut.

IMG_20230924_073956.jpg

Täällä ois tänään varmaankin dpo6. Ikävä vihlasu oli tänään oikealla puolella alavatsaa. Aamusta oli hieman öklö olo, tänään on itkettänyt kaikki ja tuntuu että vessassa sais juosta. Vielä ei kyllä raskaus oireita pitäs päivien mukaan olla mutta sää nyt nähdä.
Täälläkin oli eilen dpo 6, samoissa piinavaiheissa mennään 😁👊 eilen tunsin nipistelyä häpyluun kohdalla, se oli outoa ja erilaista kuin ennen? Mutta en uskalla toivoa enää mitään kun niin monessa kierrossa tullut pettymys 😭 rinnat myös alkoivat kipeytyä eilen mikä on samoihin aikoihin kuin muissakin kierroissa. Kamalaa tää odottelu. 😩

Tuhannesti onnea kaikille plussanneille❤️
Mulla painaa taas kisaväsymys tän yrittämisen suhteen niin ollut vähän vähemmän aktiivinen täällä.
Nyt kuitenkin ovistesti eilen taas lähes positiivinen niin eiköhän tänään pärähdä plussa testiin kun oireetkin sen mukaisia. Ite en jaksa enää niin jännäillä loppukiertoa, jos joskus plussa saadaan vielä r testiin niin olkoon se sitten iloinen yllätys.

Super paljon onnea kaikille plussanneille! 🥰

Täällä alkoi eka kierto esikoisen saamisen jälkeen ja nyt kp10. Saa nähdä alkaako ovis tulla samantien normaalisti imetyksestä huolimatta 😃 tähän samaan syssyyn osuu vielä muutto ja flunssa, joten katsotaan miten innoissaan sitä jaksaa olla yrittämässä...

@Tähkis onnea vahvasta plussasta! :smiling-eyes::folded:

Aloitan tänään ovistikutuksen, kp 7 ja viimeksi oli ov jo kp 9. Ei kyllä ole mitään oireita, ainoana vois todeta voimakkaat himot miestä kohtaan, mutta voi olla muustakin syystä :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Testaamallahan se selviää. Nyt on siis toinen letrozol kierto. Päänsärkyä ollut joka päivä, mikä lienee letrojen sivuvaikutusta.

Onnekasta tulevaa viikkoa kaikille :Four Leaf Clover:

Tänne taidetaan palata (jos jaksaa). Testit tänä aamuna yllättäen hyvin haaleat enään 😔 nyt kai odotellaan vuodon alkamista. Oli alkuvk jo niin tumma että ajattelin että ei ainakaan kemiallinen, mutta kai se sitten olikin..

Hei, olen hieman sekasin miten tänne kuuluu liittyä. Mutta alotanpa näin tänne selittämällä mun tilanteen. Oon pian 19v ja yk 2 tällä hetkellä menossa. Mulla pillereiden lopettamisen jälkeen on ollu kierto tosi pitkä ja ovistestillä huiput löydetty kp22. Eilen kp35 mulla alkoi ”menkat” ainakin luulen niin. Vuoto on melko runsasta. Tosin erilaista kun yleensä. Mulla on aina alkanut suoraan tumman rusehtavalla vuodolla ja törkeen kovilla kivuilla. Nyt ei ollut kovia menkka kipuja ja vuoto oli aluksi hennon vaaleanpunaista, mutta lisääntynyt nyt selkeäksi vuodoksi. Menkkojen olis pitäny alkaa vasta tiistaina. Haaveet on kovat joten tosiaankin kiinnostais onko täti tullut kylään aikaisemmin vai onko mulla ns ”valemenkat” lisään vielä, että eilen vuodon alettua on alkanut olemaan outoja nippailuja ja viiltäviä kipuja alavatsassa. Mulle ei oo yhtään tyypillistä 🙈 pelottaa kovasti että jos onkin mennyt kesken.

Tänne taidetaan palata (jos jaksaa). Testit tänä aamuna yllättäen hyvin haaleat enään 😔 nyt kai odotellaan vuodon alkamista. Oli alkuvk jo niin tumma että ajattelin että ei ainakaan kemiallinen, mutta kai se sitten olikin..
Voi ei! Jospa olisi vaan pissan vahvuudesta johtuvaa vaihtelua. Toivoa on niin kauan kun vuoto ei ole alkanut!

Takaisin