Raskaaksi 2023

Selvä plussa! Onnea! Onko sulla kuvaa aiemmista hailuista?
Joo tässä on eilisen aamupäivällä toisest pissast nää.

IMG_20230921_100844.jpg

Toki mulla menkat alkamassa su vasta et voihan tää kemialliseks jäädä vielä etten kauheesti uskalla keuliin lähtee tän kanssa😅

Täällä dpo14 ja kp27/28
Mun mielestä pc liuska on ollut nyt pari- kolme päivää saman vahvuinen🤔 nyt panikoin olisko pitänyt vahvistuu reilummin. Selkee on joo plussa mutta on siinä vielä ollut vahvistumis varaa. Ehkä mä skitsoam nyt.Ehkä joku ihan pieni sävy ero mutta aika lailla samaa ollut nyt ainakin pari päivää.

Liitteet

• IMG_20230922_095858__01__01.jpg
    IMG_20230922_095858__01__01.jpg
    671 KB · Katsottu: 62
Muokattu viimeksi:
Täällä dpo14 ja kp27/28
Mun mielestä pc liuska on ollut nyt pari- kolme päivää saman vahvuinen🤔 nyt panikoin olisko pitänyt vahvistuu reilummin. Selkee on joo plussa mutta on siinä vielä ollut vahvistumis varaa. Ehkä mä skitsoam nyt.Ehkä joku ihan pieni sävy ero mutta aika lailla samaa ollut nyt ainakin pari päivää.
Mullakaan ei ollut vahvistumista dpo 15 ja 17 välillä. Sen jälkeen en oo testannut ku ei oo joutanut käymään kaupassa

Joo tässä on eilisen aamupäivällä toisest pissast nää.

View attachment 125993

Toki mulla menkat alkamassa su vasta et voihan tää kemialliseks jäädä vielä etten kauheesti uskalla keuliin lähtee tän kanssa😅
Selvä viiva ainakin pc:ssa, väriä ei kuvasta erota. Kuitenkin selvästi vahvempi kuin mun viivanpaikat!

Selvä viiva ainakin pc:ssa, väriä ei kuvasta erota. Kuitenkin selvästi vahvempi kuin mun viivanpaikat!
Väriä on kyllä mut kuvasta ei näy. Et jotain kiinnitystä on mut katotaan onko pysyvää. Kauhee epäilys on sen suhteen, ärsyttää ku pitää ennen menkkoja mennä testaamaan ja sit jännittää et alkaako ne sieltä😂😵‍💫

Heh, mulla ei ole täällä reissussa montaa testiä mukana, niin ylihuomenna meinasin testata seuraavaksi. Mut @Kaakkuri testi kiinnostaa muakin!!!
Minuakin kiinnostaa Sen ja Kaakkuri👍😁

Täällä kp23/ 28-29
Dpo 10 oletettavasti. Tai jos ovis oli samana päivänä kun selkee ovisplus niin voi olla dpo11.
Huomenna teen taas testin, josko olis edistystä tullut. Testailen vain samalla ( samoilla) testeillä niin näkee kuin edistyy.
Mullakin alkoi tänään yk 4, lyhyt 22 pv kierto, mutta ovis toisaalta bongattu tikuilla ja gynellä tapahtuneeksi, joten kai se tästä. Sain kilpparilääkityksenkin, joten ihan (puoli)positiivisin mielin seuraavaan aaltoon :Slightly Smiling Face:

Mitenkähän @Sen ja @Kaakkuri viivakehitys kehittyi 🌈
Viiva kehittyi vähän, mutta jäi kemialliseksi, eli kuukautiset alkoivat viikonloppuna kolme päivää etuajassa superrunsaina.

Pidin siis hetken tauon täältä, ja nyt pää pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Yllättävän vähän asia masensi, olisi vaan ollut siinä mielessä hauska raskaus kun olisi ollut sama laskettu päivä kuin esikoisella!!

Muoks! Ja jännää lukea muiden kuulumisia, kahlaan nyt läpi!

Paljon onnea tähkis! Ja mai-!

Ja onnea Beanen jos en ehtinyt ennen matkaa jo fiilistellä! Niin se vaan näkyi testissä kiinnittymisen hetki pienen pienenä hailurana!

Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille, onhan se kakkaa mutta itse ainakin juhlin sushilla ja lakritsilla. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Onnea plussan saaneille 🤩🩷🤩🩷🤩

Ja kiertoon uuteen joutuneille, jaksetaan uskoa että meille aika vielä koittaa. Täytyyhän se jaksaa uskoa. 🩷

Tässä itse juuri vuosipäivän vietossa mökillä rakkaani kanssa. Flo kertoo että vihreä viikko alkaa tänään💚 Lääkärin määräyksestä myös joka toisen päivän tallettelut aloitettu eilen. Ajattelin ihan kirjaimellisesti sen ottaa tähän kiertoon😄 kp10 eteenpäin. No.. ainakin yritetään.

Ihailkaa meidän aamu aurinkoa klo 6.40😊❤️ Eilen illalla skinny dip suoraan saunasta pimeyteen tähtien loistossa. Love it!

Liitteet

• IMG20230923064036.jpg
    IMG20230923064036.jpg
    4.5 MB · Katsottu: 78
Täällä kai nyt dpo 3. Ei ole luottoja tähän kiertoon, kun olen yli viikon joutunut syömään Panacod/burana -comboa (ja joudun sitä jatkamaan edelleen) ja tallettelujakin oli vain kaksi (dpo -3 ja dpo -1). 🙈 Eli eiköhän tässä nyt vaan menkkoja ootella ja siirrytä haaveilemaan heinäkuusta laskettuna aikana 😅

Takaisin