Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo tässä on eilisen aamupäivällä toisest pissast nää.Selvä plussa! Onnea! Onko sulla kuvaa aiemmista hailuista?
Mullakaan ei ollut vahvistumista dpo 15 ja 17 välillä. Sen jälkeen en oo testannut ku ei oo joutanut käymään kaupassaTäällä dpo14 ja kp27/28
Mun mielestä pc liuska on ollut nyt pari- kolme päivää saman vahvuinen nyt panikoin olisko pitänyt vahvistuu reilummin. Selkee on joo plussa mutta on siinä vielä ollut vahvistumis varaa. Ehkä mä skitsoam nyt.Ehkä joku ihan pieni sävy ero mutta aika lailla samaa ollut nyt ainakin pari päivää.
Joo se voi olla et muutaman päivän päästä on selkee ero. Täytyy vielä sit tehdä ja sit saa riittääMullakaan ei ollut vahvistumista dpo 15 ja 17 välillä. Sen jälkeen en oo testannut ku ei oo joutanut käymään kaupassa
Selvä viiva ainakin pc:ssa, väriä ei kuvasta erota. Kuitenkin selvästi vahvempi kuin mun viivanpaikat!Joo tässä on eilisen aamupäivällä toisest pissast nää.
View attachment 125993
Toki mulla menkat alkamassa su vasta et voihan tää kemialliseks jäädä vielä etten kauheesti uskalla keuliin lähtee tän kanssa
Väriä on kyllä mut kuvasta ei näy. Et jotain kiinnitystä on mut katotaan onko pysyvää. Kauhee epäilys on sen suhteen, ärsyttää ku pitää ennen menkkoja mennä testaamaan ja sit jännittää et alkaako ne sieltäSelvä viiva ainakin pc:ssa, väriä ei kuvasta erota. Kuitenkin selvästi vahvempi kuin mun viivanpaikat!
Heh, mulla ei ole täällä reissussa montaa testiä mukana, niin ylihuomenna meinasin testata seuraavaksi. Mut @Kaakkuri testi kiinnostaa muakin!!!
Minuakin kiinnostaa Sen ja Kaakkuri
Täällä kp23/ 28-29
Dpo 10 oletettavasti. Tai jos ovis oli samana päivänä kun selkee ovisplus niin voi olla dpo11.
Huomenna teen taas testin, josko olis edistystä tullut. Testailen vain samalla ( samoilla) testeillä niin näkee kuin edistyy.
Viiva kehittyi vähän, mutta jäi kemialliseksi, eli kuukautiset alkoivat viikonloppuna kolme päivää etuajassa superrunsaina.
Ihanaaa onnea!! Onko sulla ollut oireita?!?Joo tässä on eilisen aamupäivällä toisest pissast nää.
View attachment 125993
Toki mulla menkat alkamassa su vasta et voihan tää kemialliseks jäädä vielä etten kauheesti uskalla keuliin lähtee tän kanssa
Perus tää rinnat arkana, ja alavatsan polttelua ja munasarja kipuja -> etenki keskiviikkona treenatessa sattu ihan älyttömästi yks vatsaliike. Ja sit mitä ei koskaan ennen oo ollu mut niin klassikko raskausoire -> semmone metallin maku aika ajoin suussa oli muutamana päivänä.Ihanaaa onnea!! Onko sulla ollut oireita?!?
KiitänTarrasukkia ja onnea Tähkis Lupaavat oireetkin!