Raskaaksi 2023

Tänään ja eilen ollut hassuja tuntemuksia alamahassa. Mietin jo kiinnittymiskipua, mutta taisikin olla vain ilmavaivaa eilen. 😄 Tänään teki mieli melkein koko päivän avata housun nappi. Vatsa ei näytä erityisen turvonneelta, mutta housut ahdistaa. Aamulla tuntui lähes kivun tapaista. Alan jo varmaan sekoilla ja kuvitella oireita... 🤣😭

On kyllä. Menkkakipumaisia tuntemuksia. Jotenkin semmonen jännä että niinkuin tiedostan kohdun hyvin ja lämmin tunne siellä. Paljon valkovuotoa ja rinnat tosi kihelmöivät. Päätä särkee joka päivä ja nenä on tukossa.
Joo, mikä dpo tuli menkkatuntemukset kuvioihin, muistatko? Hyvältä kuulostaa oireetkin sulla 😊

Mem, täällä ihan sama! Eka olin aamulla varma että menkat alkaa, kun oli sellasia tuntemuksia. Sit on ollu semmonen kauhee paineentunne koko päivän, oon ihan turvoksissa ja rinnat kipeät. Mulla dpo 12 jo.

Epätoivoisena testasin ovistestillä, ja sieltä pamahti tasavahvat viivat. Oon siis lukenut joskus aiemmin jostain nettipalstalta (laadukkaat lähteet) että ovistesti voi tunnistaa raskauden. Sitten juoksin kauppaan hakemaan raskaustestin, mut sieltä tuli täysin nega, ei toivoakaan mistään muusta.

En tajua, kun mulla on joka kk ennen menkkoja aivan satavarma olo, että oon raskaana. Ja sitten en kuitenkaan oo ollu (nyt yk3). Pää vaan pyörii tän asian ympärillä ja menee ihan sekaisin näköjään 😄 mut kiinnostavaa tietää, että mulla näyttää ovistesti plussaa ennen menkkoja.

Jos en ole muistanut reagoida, niin onnea plussanneille 😍

Kp 47.. Tein vaihteeksi äsken testejä, sekä ovis että raskaus. R testi näytti puhdasta negaa, ovistestissä hailakka viiva. Jossain välissä ei ovistestissä ollut edes hailakkaa viivaa, näinköhän se yrittää taas kroppa ovuloida.. Jää nähtäväksi. Jos ovis tekee tuloaan niin tallettelut jäänee minimiin, miesflunssaa talossa 🫠

mulla ei tästä plussasta ollut mitään oireita/poikkeavaa, tein haamulaisen haamun dpo 9/10. Sepäs olikin ylläri kun en millään uskonu oireettomuuteni kanssa et heti enimmäinen inseminaatio vois onnistua.

Alkoi rintojen turvotus vasta sen jälkeen ja alkavan flunssan oireet.

Dpo12/13. Eipä tässä näy sen enempää, eli viivanpaikaksi tulkitsen. Menkat kai alkaa huomenna tai ylihuomenna.

Liitteet

• 20230920_073527.jpg
    20230920_073527.jpg
    444.1 KB · Katsottu: 153
Tänään dpo 13. Testiluiskassa oli havaittaessa vaan valon erilainen heijastuma siitä missä viiva olisi. En taida tälle kiertoa enää testailla, sillä vähän tää negatiivisuus turhauttaa. Tää on vasta toinen yrityskierto mut voi että miten oon malttamaton. :/

Täällä kp 4 ja letrot aloitettu, viime kierrossa jätin terolutit kesken kun v#tutti kilppariarvot, nyt aion syödä ne säntillisesti loppukierrossa. Mieliala jokseenkin äreä mutta onneks ei vielä ole tallettelut tarpeen :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes::Grimacing Face:

Tsemppiä kaikille ja positiivisia ajatuksia vaikka usko meinaisikin lopahtaa! :White Medium Star:

Täällä testattu eilen ja tänään, jotain viivan hailuraa näkyy parissakin eri testissä. Mutta ei auta kun ootella muutama päivä ja kokeilla uudellee.

Nyt menossa dpo 10-11. Toki edellinen joka päättyi kkm nii oli tässä vaiheessa ihan silminnähtävä haamu et vähä toki mietityttää et miks nyt ei näy jo yhtä hyvin mut kai se saattaa sit vaihdella 😇.

Pakko tulla jakamaan ilouutiset, tuonne letrozol-ketjuun jo kirjoittelin. 😭❤️Folliultrassa selvisi että olen ovuloinut eikä tarvittu edes irroituspiikkiä! Iso keltarauhanen näkyi ja limakalvo on täydellisen paksuinen. Nyt terolut-kuuri loppukiertoon ja tästä ne vasta jännät päivät alkaa. Ovulaatiosta kun ei nyt tarkkaa tietoa, niin vaikea päätellä päiviä.

Muokattu viimeksi:
Mä oon testannut joka kierrossa pc:lla eikä ole viivanpaikkaa tullut kertaakaan. Meillä yk7.

Ihanaa, että uusia taas saatu mukaan 🥰 Ja paljon onnea vielä plussanneille!

Mä oon ihan täpinöissäni kun ollaan tekemässä tarjousta talosta. Enköhän mä just tässä rytäkässä tule raskaaksi 😅 Mulla toiseen kertaan ovisaikaan ihan pms-olot. Että kiukuttaa, ärsyttää ja itkettää. Ja tuntuu että turvottaisikin. Mulla alkaa kostea kausi jo kp7-8, ja sitä riittää ja ovisoireita on, uskon kyllä hyvin hedelmällinen olevani. Nyt on luottamus, että oikeaan aikaan kyllä tapahtuu 💛

View attachment 125991

Tais ne viivan hailurat olla ihan oikeita eikä ollu viivalaseista johtuvii🙈😍.

Nyt menos dpo12 ja edellisen kkm viivat oli vastaavia jo dpo10 et vähän jännä et nyt näkyy noin "myöhään".
No mutta sehän on ihan oikea plussa! Onnea! :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Jospa tämä haeskeli pari päivää pidempään sitä hyvää paikkaa kiinnittyä.

Takaisin