Raskaaksi 2023

Dpo10/11. Ärsyttäviä nämä pc:n viivanpaikat.

Onko muilla viivat vahvistuneet?
Hyvin on vahvistunut la aamusta 🙏

Liitteet

• Collage_20230918_053444_edit_168601200878959.jpg
    Collage_20230918_053444_edit_168601200878959.jpg
    567.4 KB · Katsottu: 157
Nyt taisi jäädä tallettelut väliin kaikista parhaana päivänä ihan järkyttävien ovis kipujen takia! 😱 Ei oo koskaan ennen ollut noin pahoja. Toivottavasti riittäisi tallettelut päivää ennen ja päivä jälkeen 🤞🤞🤞 ja eikun nokka kohti kamalia piinapäiviä 🫠

Mä nyt toista yrittäessä imettänyt 3xpv, 2 kertaa nyt raskautunut, ja tää toinen siis just nyt. Tissittelijä täyttää ens viikolla 1v9kk. Nyt 2vk sit vähentyi 2xpv kun palasin töihin, mutta tää tärppi ehti just tulla vielä ennen sitä.
Edit. Nyt kun tarkemmin muistelen, niin toi kesän eka tärppi tuli 4xpv, vähennettiin vasta myöhemmin kesällä 3xpv
Mä en oo ikinä ennen imettäessä edes yrittänyt raskautua. Kuukautiset kyllä alkoikin nyt myöhemmin kuin koskaan ennen. Kai tässä jo ikäkin vaikuttaa. 😂 Kakkosen ja kolmosen jälkeen kierto palautui jo 5vk synnytyksistä, vaikka täysimetin ja luovutinkin maitoa.

Kakkosen ja kolmosen jälkeen kierto palautui jo 5vk synnytyksistä, vaikka täysimetin ja luovutinkin maitoa.
Oho 🙊 mulla kesti 1v3kk että menkat alkoi, sit kun jätettiin yöltä tissi käynti pois ja päivältä vähennettiin 5->4. 🙈

Täällä käynnistyi erityskerta 3. Kierto jäi vähän lyhyeksi, vain 25 päivää. Jännä fiilis kyllä, kun nuorempana (vähän alle 30-vuotiaana) vauvat sai alkunsa hetkessä ja nyt 38-vuotiaana todella tuntuu kestävän. Vaikka eihän olla kuin hetki yritetty, mutta varmasti ikä vaikuttaa. Nyt sitten mietin, että pitäisikö hankkia itsekkin ovulaatiotestejä ja parantaa todennäköisyyksiä edes hieman :smiling-eyes: Jotenkin tuntuu myös hankalalta kertoa menkoista miehelle. Hän varmasti tsemppaa ja rohkaisee uuteen yritykseen, mutta jotenkin konkretisoituu asia, kun pitää se läpikäydä hänen kanssaan.

Mullakin alkoi tänään yk 4, lyhyt 22 pv kierto, mutta ovis toisaalta bongattu tikuilla ja gynellä tapahtuneeksi, joten kai se tästä. Sain kilpparilääkityksenkin, joten ihan (puoli)positiivisin mielin seuraavaan aaltoon :Slightly Smiling Face:

Mitenkähän @Sen ja @Kaakkuri viivakehitys kehittyi 🌈
Minuakin kiinnostaa Sen ja Kaakkuri👍😁

Täällä kp23/ 28-29
Dpo 10 oletettavasti. Tai jos ovis oli samana päivänä kun selkee ovisplus niin voi olla dpo11.
Huomenna teen taas testin, josko olis edistystä tullut. Testailen vain samalla ( samoilla) testeillä niin näkee kuin edistyy.

Heh, mulla ei ole täällä reissussa montaa testiä mukana, niin ylihuomenna meinasin testata seuraavaksi. Mut @Kaakkuri testi kiinnostaa muakin!!!

Hei vaan ja onnea plussanneille! ❤️ Täällä ootellaan edelleen "vieroitusvuotoa" minipillereiden jäljiltä. 15 päivää viimeisestä pilleristä, eikä niin minkäänlaisia tuntemuksia mihinkään suuntaan, satunnaisia lyhytkestoisia kramppeja jotka todennäköisesti johtuu vaan ruuansulatuksesta. 😂 Ennen esikoista käytin yhdistelmäpillereitä ja niissä oli aina taukoviikko jonka aikana tuli sit tyhjennysvuoto. Minipillereiden aikana on satunnaisesti tullu tiputtelua jos on unohtunut ottaa pilleri ajallaan, mut muistaakseni ei kyl kahta viikkoa menny unohtuneen pillerin ja tiputteluvuodon välillä, 🤔 mut ehkä nyt kun jäi pillerit kokonaan pois niin vaikuttaa jotenki sit siihen vuodon alkamiseen ? 🤷🏻‍♀️ Täs toki ollaan puolison kans hyödynnetty tämä vuodon odotteluaikakin, mut en oikein usko että ennen varsinaista ekaa kiertoa vois onnistaa. 😅 Muutaman testin oon jo hätäseen tehnyt, mutta puhtaasti negoja on olleet. Mahdoton vauvakuume sen ku vain kasvaa ja asia koko ajan mielessä. 🙈

Ihan hirveä päänsärky ollut joka päivä ja etoo varsinkin iltaisin. Turvottaa mahaa aivan hirveesti, ihan kun puolivälis olis jo🙈 sama oli viime raskaudessa tuosta poitsusta että turvotti mahaa ihan hulluna ja paino nousi hetkessä useamman kilon vaikka ei mikään syömissä muuttunut. Nestettä ja verimäärä lisääntyy niin sitä varmaan. Kiva kun vanhat raskauskilot on vielä jäljellä vuodesta 2021 kun en imettänyt niin saas nähdä mikä matami musta tulee tällä kertaa jos kaikki menee hyvin. Nyt olisi tarkoitus imettää. Toki mulla oli muutes kiloja jäljellä muutamia vielä siitäkin edellisestä raskaudesta joka oli 2017🙈 Josko sais kaikki edellisetkin raskauskilot pois imetyksellä😅😂

Tänään kp 24/ 28 ja dpo11 ja tämä puristetusta lirusta puolen tunnin pidätyksellä😍 Vahvistunut

4+5 jos sinne päästään menen ottamaan HCG verestä niin on samaan aikaan otettu kun tuon kuopuksen raskaudessa. Voi sitten vähän vertailla miltä arvo näyttää. Toki raskaudet on erilaisia.

Liitteet

• IMG_20230919_083516.jpg
    IMG_20230919_083516.jpg
    178.2 KB · Katsottu: 92
  • IMG_20230919_083459.jpg
    IMG_20230919_083459.jpg
    659.1 KB · Katsottu: 87
Muokattu viimeksi:
Yk3 alkoi, nyt kp5. Mulla kierrot näköjään vaihtelee 27-30 päivää. Ovista en ole tikutellut mut nyt mietin sitäkin, vai meniskö vielä vaan mielen mukaan.. 🙈😂

Olen koittanut bongailla ovista, testit lähestulkoon plussaa näyttäneet jo muutaman päivän. Jäin miettimään kun kerroin folliultrassa tunteneeni kp 7 tosi voimakkaan, muutaman tunnin kestävän kivun oikeassa munasarjassa ja lääkäri pohti että ovis olisi saattanut olla jo tuolloin (letrot apuna). Sen innoittamana tein raskaustestin ja siihen tuli tuommoinen hailura, pc testiin en muista vastaavaa saaneeni aiemmin ja jäin pohtimaan miten herkästi antavat viivanpaikkaa.. tänään olisi siis mahd. Dpo 8 jos olisi käynytkin niin että ovis olisi tullut normaalia aiemmin. Tää on tätä toiveajattelua.

Liitteet

• Screenshot_20230919_135956.jpg
    Screenshot_20230919_135956.jpg
    103.6 KB · Katsottu: 146
Olen koittanut bongailla ovista, testit lähestulkoon plussaa näyttäneet jo muutaman päivän. Jäin miettimään kun kerroin folliultrassa tunteneeni kp 7 tosi voimakkaan, muutaman tunnin kestävän kivun oikeassa munasarjassa ja lääkäri pohti että ovis olisi saattanut olla jo tuolloin (letrot apuna). Sen innoittamana tein raskaustestin ja siihen tuli tuommoinen hailura, pc testiin en muista vastaavaa saaneeni aiemmin ja jäin pohtimaan miten herkästi antavat viivanpaikkaa.. tänään olisi siis mahd. Dpo 8 jos olisi käynytkin niin että ovis olisi tullut normaalia aiemmin. Tää on tätä toiveajattelua.
Mä nään haaleista hasleimman haamun. Mulla oli tollanen dpo7 tai 8 ja nyt on jo selkee plussa👍😊

Mää täs jännittelen millon tekis uuden testin. Tein sunnuntaina ja en huomannut siinä mitään. Nyt on dpo 12 yritän malttaa vielä. Vatsa on tuntunu vähä oudolta useamman päivän, mutta se nyt voi olla ihan mitä vaan. :O

Ootteko huomannu merkittävää eroa testaako aamuvirtsasta vai päivällä? Beanen testi on ainakin hyvin positiivinen ilmeisen lyhyestä ”rakkoajasta” huolimatta

Mää täs jännittelen millon tekis uuden testin. Tein sunnuntaina ja en huomannut siinä mitään. Nyt on dpo 12 yritän malttaa vielä. Vatsa on tuntunu vähä oudolta useamman päivän, mutta se nyt voi olla ihan mitä vaan. :O

Ootteko huomannu merkittävää eroa testaako aamuvirtsasta vai päivällä? Beanen testi on ainakin hyvin positiivinen ilmeisen lyhyestä ”rakkoajasta” huolimatta
Mulla aamupissasta aina ollut huimasti haaleempi kuin vaikka siitä seuraavasta pissasta vaikka tekisi 5 min kuluttua aamupissan jälkeen ja tulis vaan pikkuliru. En tiedä miksi mutta näin ollut aina näiden kahdeksan raskauden sekä keskenmenneiden raskauksienkin kanssa. Aamupissa ja kauan rakossa ollut pissa ei toimi mulla.

Sama juttu, päivän toisesta pissasta oon saanut paljon vahvempaa testitulosta sillon kun olin raskaana ja sama juttu ovistestien kanssa.

Heippa kaikille.

Jos vailla tänne pikkuhiljaa hipsisin kun ei vaan vauvakuume laannu, vaikka lapsia on jo kuusi. Eli toivottavasti 7 lapsi vielä tulisi. Juuri täytetty 35 ja mieheni 40. Ei olla vielä puhuttu että voitas yrittää vauvaa, mutta niin vain tässä kierrossa mies ei kortsua halunnut käyttää. En ollut varma mikä kp silloin oli, mutta kun tarkastin niin flo näytti että olis ovis päivä. Eli nyt kp 16/28 nyt ja dpo2-3?.

Takaisin