Hyvin on vahvistunut la aamustaDpo10/11. Ärsyttäviä nämä pc:n viivanpaikat.
Onko muilla viivat vahvistuneet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hyvin on vahvistunut la aamustaDpo10/11. Ärsyttäviä nämä pc:n viivanpaikat.
Onko muilla viivat vahvistuneet?
Mä en oo ikinä ennen imettäessä edes yrittänyt raskautua. Kuukautiset kyllä alkoikin nyt myöhemmin kuin koskaan ennen. Kai tässä jo ikäkin vaikuttaa. Kakkosen ja kolmosen jälkeen kierto palautui jo 5vk synnytyksistä, vaikka täysimetin ja luovutinkin maitoa.Mä nyt toista yrittäessä imettänyt 3xpv, 2 kertaa nyt raskautunut, ja tää toinen siis just nyt. Tissittelijä täyttää ens viikolla 1v9kk. Nyt 2vk sit vähentyi 2xpv kun palasin töihin, mutta tää tärppi ehti just tulla vielä ennen sitä.
Edit. Nyt kun tarkemmin muistelen, niin toi kesän eka tärppi tuli 4xpv, vähennettiin vasta myöhemmin kesällä 3xpv
Oho mulla kesti 1v3kk että menkat alkoi, sit kun jätettiin yöltä tissi käynti pois ja päivältä vähennettiin 5->4.Kakkosen ja kolmosen jälkeen kierto palautui jo 5vk synnytyksistä, vaikka täysimetin ja luovutinkin maitoa.
Minuakin kiinnostaa Sen ja Kaakkuri
Mä nään haaleista hasleimman haamun. Mulla oli tollanen dpo7 tai 8 ja nyt on jo selkee plussaOlen koittanut bongailla ovista, testit lähestulkoon plussaa näyttäneet jo muutaman päivän. Jäin miettimään kun kerroin folliultrassa tunteneeni kp 7 tosi voimakkaan, muutaman tunnin kestävän kivun oikeassa munasarjassa ja lääkäri pohti että ovis olisi saattanut olla jo tuolloin (letrot apuna). Sen innoittamana tein raskaustestin ja siihen tuli tuommoinen hailura, pc testiin en muista vastaavaa saaneeni aiemmin ja jäin pohtimaan miten herkästi antavat viivanpaikkaa.. tänään olisi siis mahd. Dpo 8 jos olisi käynytkin niin että ovis olisi tullut normaalia aiemmin. Tää on tätä toiveajattelua.
Mulla aamupissasta aina ollut huimasti haaleempi kuin vaikka siitä seuraavasta pissasta vaikka tekisi 5 min kuluttua aamupissan jälkeen ja tulis vaan pikkuliru. En tiedä miksi mutta näin ollut aina näiden kahdeksan raskauden sekä keskenmenneiden raskauksienkin kanssa. Aamupissa ja kauan rakossa ollut pissa ei toimi mulla.Mää täs jännittelen millon tekis uuden testin. Tein sunnuntaina ja en huomannut siinä mitään. Nyt on dpo 12 yritän malttaa vielä. Vatsa on tuntunu vähä oudolta useamman päivän, mutta se nyt voi olla ihan mitä vaan. :O
Ootteko huomannu merkittävää eroa testaako aamuvirtsasta vai päivällä? Beanen testi on ainakin hyvin positiivinen ilmeisen lyhyestä ”rakkoajasta” huolimatta
Toivotaan parasta ylihuomenna on kontrolliultra follikkeliseurannan osalta, silloin varmaan ollaan taas viisaampia.Mä nään haaleista hasleimman haamun. Mulla oli tollanen dpo7 tai 8 ja nyt on jo selkee plussa