Ihanaa! OnneaVahvistunut jo eilisestä huimasti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihanaa! OnneaVahvistunut jo eilisestä huimasti
Onnea! Huimasti vahvistunut ja nyt jo noin selvä dpo 9.Vahvistunut jo eilisestä huimasti
Tänään dpo 9 tai 10. Todennäköisesti 9.
Joo on kyllä aika hyvä viiva jo ja mä tietty nyt alan panikoitteen ulkoista. Mut luulis et siinä HCG tulis just hitaasti. Ei auta kun oottaa varhais ultraan jos täs ei mitään erikoista tuu. Tää on kyllä rfsu herkkä että siks toi viiva noin vahva. Pc liuskan tein myös ja oli sekin eilisestä yhtälailla vahvistunut mutta haaleempi kuin tää rfsu herkkä.Onnea! Huimasti vahvistunut ja nyt jo noin selvä dpo 9.
Kyllä toi positiivinen onOk, tein sit ovistestin, en kyl kerenny pidättää varmaan tuntiakaan ja sain just ja just kasteltua ton tikun . Tommonen tuli. Turhaa kai teen mutta olin hetken kotona yksin nii uteliaisuus voitti
Epätoivoista kyllä, mutta voikohan tuo tummentua jos ois pidentänyt välii että pidättänyt kauemmin.
Niin, sanokaa vaan että hae nyt se oikee testi
MUOKS, ja nyt ku kunnolla kuivunu ni on kyl melkee sama tummuus.
Onks sulla ovistestejä ? Näyttääköhän sulla miten kun on plussa jo valmiiksiKyllä toi positiivinen on
Goretex-verkko? Onko sinulle tehty vatsalihasten erkauman korjaus? Minä olen harkinnut sitä, sillä useampi raskaus perätysten on tehnyt vatsalihasten jännesaumalle vaurioita. Mutta en ole vielä lähtenyt hommaan kun en ollut ihan varma lapsiluvusta vielä. Mutta ehkäpä joskus sitten.2.6 laskettu olis ja meillä käynnistetään 3 viikkoa ennen La:tai niinkin kaksi viimesintäkin kun on riskiraskaus mahassa olevan ison goretex verkon vuoksi. Eli toukokuun puoliväliin menis.
Joo tehtiin vuonna 2010. Oli pakko tehdä tuli lisää lapsia tai ei kun tilanne oli niin paha siinä että koko varsan peitteet revennyt ja kaikki sisälmykset tunki ulos. Olin hoikka enkä kohonnut raskauksissa silloin mitään mutta oli niin piukat paikat ja isoja vauvoja. Julkisella tehtiin taysissa. Kaksi raskautta sen jälkeen ja ei ollut ongelmia. Toivotaan että nytkin jos kaikki menee hyvin muuten niin menisi tuonkin puolesta okGoretex-verkko? Onko sinulle tehty vatsalihasten erkauman korjaus? Minä olen harkinnut sitä, sillä useampi raskaus perätysten on tehnyt vatsalihasten jännesaumalle vaurioita. Mutta en ole vielä lähtenyt hommaan kun en ollut ihan varma lapsiluvusta vielä. Mutta ehkäpä joskus sitten.
Juu, minulla on lähinnä jännesauma venynyt. Mutta tilanne ei onneksi ole ihan niin paha kuin sinulla oli. Ihan mielenkiintoista kuulla että korjatun vatsan kanssa vielä raskaus sujuu. Ehkäpä minäkin sitten uskallan korjauttaa vatsani, jos se ei vaadi lopullista päätöksentekoa suuntaan tai toiseen. Sitten kun tämä toukokuinen masuproggis on saatu päätökseen.Joo tehtiin vuonna 2010. Oli pakko tehdä tuli lisää lapsia tai ei kun tilanne oli niin paha siinä että koko varsan peitteet revennyt ja kaikki sisälmykset tunki ulos. Olin hoikka enkä kohonnut raskauksissa silloin mitään mutta oli niin piukat paikat ja isoja vauvoja. Julkisella tehtiin taysissa. Kaksi raskautta sen jälkeen ja ei ollut ongelmia. Toivotaan että nytkin jos kaikki menee hyvin muuten niin menisi tuonkin puolesta ok
Mä nyt toista yrittäessä imettänyt 3xpv, 2 kertaa nyt raskautunut, ja tää toinen siis just nyt. Tissittelijä täyttää ens viikolla 1v9kk. Nyt 2vk sit vähentyi 2xpv kun palasin töihin, mutta tää tärppi ehti just tulla vielä ennen sitä.Tutkivaa journalismia siis suorittelen, että mikä määrä imetyksiä on riittävän vähän vai pitääkö lopettaa ihan kokonaan ennen kuin tärppää. Nyt kuitenkin nautiskelen ensimmäistä kertaa lapsesta, joka ei itse ole halunnut imetystaivalta lopettaa.
Mä nään haalean haamun ja jopa heleää väriäDpo10/11. Ärsyttäviä nämä pc:n viivanpaikat.
Onko muilla viivat vahvistuneet?
Jostain syystä kuvassa näkyy paremmin kuin luonnossa seuraillaan.Mä nään haalean haamun ja jopa heleää väriä