Raskaaksi 2023

Onnea! Huimasti vahvistunut ja nyt jo noin selvä dpo 9. 👍🏼☺️
Joo on kyllä aika hyvä viiva jo ja mä tietty nyt alan panikoitteen ulkoista. Mut luulis et siinä HCG tulis just hitaasti. Ei auta kun oottaa varhais ultraan jos täs ei mitään erikoista tuu. Tää on kyllä rfsu herkkä että siks toi viiva noin vahva. Pc liuskan tein myös ja oli sekin eilisestä yhtälailla vahvistunut mutta haaleempi kuin tää rfsu herkkä.

2.6 laskettu olis ja meillä käynnistetään 3 viikkoa ennen La:tai niinkin kaksi viimesintäkin kun on riskiraskaus mahassa olevan ison goretex verkon vuoksi. Eli toukokuun puoliväliin menis.

Tänään tulee täyteen neljä vuorokautta inseminaatiosta. Olo on vähän samanlainen kun esikoisen odotuksen alussa. Silloin jo kolmantena päivänä oli mm. outoja vatsatuntemuksia, joita en osaa sen paremmin kuvailla. Ja nyt taas samanlaisia tuntemuksia. Lisäksi herkut himottaa, pissataa, tunteet voimakkaampia. Tänään aamulla tuli äitillekin tosi paha mieli ja kyyneleet silmäkulmiin, kun esikoinen suuttui oikein kunnolla. En mie normaalisti näin pahoita mieltäni, vaikka taapero vetääkin itkuputkuraivareita.

Jotenkin vähän epäuskoinen olo. Voisiko nämä vain olla jotain psyykkisiä oireita? Tyyliin että koska toivon raskautta, niin olen tuntevinani kaikenlaista? Toisaalta esikoisen kanssa oli ihan samanlaisia tunteita ja plussahan se sieltä tuli.

Epäuskoisuutta lisää se, että tuntuisi hyvin epätodennäköiseltä, että taas nappaisi ensiyrityksestä. Pahus, tässähän tuttu sukusolujen lahjoittaja ylpistyisi entisestään. Se kun kukkoili ihmeesiittiöistään jo esimmäisen kohdalla, kun ensimmäisellä yrityksellä onnistui. :tears:

Ok, tein sit ovistestin, en kyl kerenny pidättää varmaan tuntiakaan ja sain just ja just kasteltua ton tikun . Tommonen tuli. Turhaa kai teen mutta olin hetken kotona yksin nii uteliaisuus voitti 😂

Epätoivoista kyllä, mutta voikohan tuo tummentua jos ois pidentänyt välii että pidättänyt kauemmin.

Niin, sanokaa vaan että hae nyt se oikee testi 😂😂
MUOKS, ja nyt ku kunnolla kuivunu ni on kyl melkee sama tummuus.

Liitteet

• 9292CB86-2789-456E-A391-1595DA0BB964.jpeg
    9292CB86-2789-456E-A391-1595DA0BB964.jpeg
    2.7 MB · Katsottu: 131
  • image.jpg
    image.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 130
Ok, tein sit ovistestin, en kyl kerenny pidättää varmaan tuntiakaan ja sain just ja just kasteltua ton tikun . Tommonen tuli. Turhaa kai teen mutta olin hetken kotona yksin nii uteliaisuus voitti 😂

Epätoivoista kyllä, mutta voikohan tuo tummentua jos ois pidentänyt välii että pidättänyt kauemmin.

Niin, sanokaa vaan että hae nyt se oikee testi 😂😂
MUOKS, ja nyt ku kunnolla kuivunu ni on kyl melkee sama tummuus.
Kyllä toi positiivinen on👍

2.6 laskettu olis ja meillä käynnistetään 3 viikkoa ennen La:tai niinkin kaksi viimesintäkin kun on riskiraskaus mahassa olevan ison goretex verkon vuoksi. Eli toukokuun puoliväliin menis.
Goretex-verkko? Onko sinulle tehty vatsalihasten erkauman korjaus? Minä olen harkinnut sitä, sillä useampi raskaus perätysten on tehnyt vatsalihasten jännesaumalle vaurioita. Mutta en ole vielä lähtenyt hommaan kun en ollut ihan varma lapsiluvusta vielä. Mutta ehkäpä joskus sitten.

Goretex-verkko? Onko sinulle tehty vatsalihasten erkauman korjaus? Minä olen harkinnut sitä, sillä useampi raskaus perätysten on tehnyt vatsalihasten jännesaumalle vaurioita. Mutta en ole vielä lähtenyt hommaan kun en ollut ihan varma lapsiluvusta vielä. Mutta ehkäpä joskus sitten.
Joo tehtiin vuonna 2010. Oli pakko tehdä tuli lisää lapsia tai ei kun tilanne oli niin paha siinä että koko varsan peitteet revennyt ja kaikki sisälmykset tunki ulos. Olin hoikka enkä kohonnut raskauksissa silloin mitään mutta oli niin piukat paikat ja isoja vauvoja. Julkisella tehtiin taysissa. Kaksi raskautta sen jälkeen ja ei ollut ongelmia. Toivotaan että nytkin jos kaikki menee hyvin muuten niin menisi tuonkin puolesta ok😬

Joo tehtiin vuonna 2010. Oli pakko tehdä tuli lisää lapsia tai ei kun tilanne oli niin paha siinä että koko varsan peitteet revennyt ja kaikki sisälmykset tunki ulos. Olin hoikka enkä kohonnut raskauksissa silloin mitään mutta oli niin piukat paikat ja isoja vauvoja. Julkisella tehtiin taysissa. Kaksi raskautta sen jälkeen ja ei ollut ongelmia. Toivotaan että nytkin jos kaikki menee hyvin muuten niin menisi tuonkin puolesta ok😬
Juu, minulla on lähinnä jännesauma venynyt. Mutta tilanne ei onneksi ole ihan niin paha kuin sinulla oli. Ihan mielenkiintoista kuulla että korjatun vatsan kanssa vielä raskaus sujuu. Ehkäpä minäkin sitten uskallan korjauttaa vatsani, jos se ei vaadi lopullista päätöksentekoa suuntaan tai toiseen. :smiling-eyes: Sitten kun tämä toukokuinen masuproggis on saatu päätökseen.

Onnea plussanneille! ❤️❤️❤️

Täällä kp 9 ja jos tässä välissä jo olin vähän sillä mielellä, että kun ei vieläkään ole tärpännyt, haen varmaan vaan sitten sen kierukan ja meidän lapsiluku on täynnä, niin nyt on kyllä taas sitten ihan toisessa ääripäässä fiilikset ja aivan järkyttävä vauvakuume päällä. 🙈 Että ilman ehkäisyä sitten kai jatketaan edelleen. Imetän tuota 1-vuotiasta vielä 2x/pvä ja tosi hyvin vaikuttaa mulla imetys ehkäisevän, kun aiemmin pisin aika ilman ehkäisyä on ollut kolme kiertoa ja nyt on kai menossa jo kuudes ilman tärppiä. 😅 Ei nyt kyllä mitenkään yrittämällä ole yritettykään, on heiluteltu peittoja silloin kun on mieli tehnyt. 🤷🏼‍♀️ Eikä ole mitään ovistestejä käytössä, mutta kierron suht hyvästä säännöllisyydestä olen päätellyt, että kyllä kai se ovis kuitenkin tapahtuu (ja sen suuntaisia oireitakin on joka kierrossa ollut). 🤔 Tutkivaa journalismia siis suorittelen, että mikä määrä imetyksiä on riittävän vähän vai pitääkö lopettaa ihan kokonaan ennen kuin tärppää. 😀 Nyt kuitenkin nautiskelen ensimmäistä kertaa lapsesta, joka ei itse ole halunnut imetystaivalta lopettaa. 🥰

Tutkivaa journalismia siis suorittelen, että mikä määrä imetyksiä on riittävän vähän vai pitääkö lopettaa ihan kokonaan ennen kuin tärppää. 😀 Nyt kuitenkin nautiskelen ensimmäistä kertaa lapsesta, joka ei itse ole halunnut imetystaivalta lopettaa. 🥰
Mä nyt toista yrittäessä imettänyt 3xpv, 2 kertaa nyt raskautunut, ja tää toinen siis just nyt. Tissittelijä täyttää ens viikolla 1v9kk. Nyt 2vk sit vähentyi 2xpv kun palasin töihin, mutta tää tärppi ehti just tulla vielä ennen sitä.
Edit. Nyt kun tarkemmin muistelen, niin toi kesän eka tärppi tuli 4xpv, vähennettiin vasta myöhemmin kesällä 3xpv

Muokattu viimeksi:
Takaisin