Raskaaksi 2023

Eikä, tää on totta🙈 Tänään kp21 joko Doo 8 tai 9. Räikeä ovisplussaa oli kp12 eli ovis saatto olla joko samana päivänä (nyt olis dpo9) tai seuraavana päivänä eli nyt (dpo9).
Nyt näki mieskin kunnolla ja vaaleen punainen oli viiva❤️ kuva vielä testiajalla.

Liitteet

• IMG_20230916_122126.jpg
    IMG_20230916_122126.jpg
    443.6 KB · Katsottu: 182
Täällä kp7 ja ihan hyvillä mielin taas tallettelut aloitettu. Me löydettiin ihana talo, jota mennään ensi viikolla toiseen kertaan katsomaan. Laaja pintaremontti tarttis tehdä, mutta muuten perusasiat siinä kunnossa ja tärkeimmät perusrempat siinä tehty. Tässä mulle onnellista muuta ajateltavaa 🥰 Jospa tässä ennen joulua oltais jo omassa kodissa 😍 ja satavarmasti plussaan sit siinä kohtaa kun on pahin remontti- ja muuttohässäkkä, ja mä vaan makaan sohvalla pahoinvoivana 🙈

Eikä, tää on totta🙈 Tänään kp21 joko Doo 8 tai 9. Räikeä ovisplussaa oli kp12 eli ovis saatto olla joko samana päivänä (nyt olis dpo9) tai seuraavana päivänä eli nyt (dpo9).
Nyt näki mieskin kunnolla ja vaaleen punainen oli viiva❤️ kuva vielä testiajalla.
Tiesin!! 💛 Onnea!

Millon teillä ovulaatio ku tulee limat kunnolla? Oon varmaan kysyny ennenkin 😄 Eli monenko päivän päästä limoista?

Okei 🤔 Ku tänää tuli just sellaset kananmunavalkuais-limat ja Flo veikkaa vasta 6pv päähän ovulaatioo 🤔
Mulla oli joka kierrossa niin että se kunnon limaklöntti tuli useita pöiviä ennen ovista.
Kun huippu on päällänsä on erite kirkasta eikä sellaista limaa enää.

Oisko ollu Luomupimu sivulla netissä hyvin selitetty nämä kuvineen, kannattaa kurkata

Mulla oli joka kierrossa niin että se kunnon limaklöntti tuli useita pöiviä ennen ovista.
Kun huippu on päällänsä on erite kirkasta eikä sellaista limaa enää.

Oisko ollu Luomupimu sivulla netissä hyvin selitetty nämä kuvineen, kannattaa kurkata

Kiitos vinkistä! ☺️

Suuret onnittelut kaikille plussanneille! Ihanaa lukea onnistumisista! 😍💐 Toivottavasti tästä ketjusta mahdollisimman moni seuraamme pian perästä!

Mulla kanssa samaa kuin @Liise llä, että olin kuvitellut ovulaation olevan samaan aikaan kuin limat ja munasarjan kohdalla olevat kivut. Mutta ainakaan tässä kuussa ei niin ollut. Mulla kestää limat aina jotain noin neljä päivää, ja tosiaan sitten ovis (tai ovisplussa) ilmeisesti 1-2 pvää ilmojen mentyä. Vähän mutuilua tässä vastauksessa, koska aloin tässä kierrossa tikuttaa liian myöhään Raskauskeijun/Postin toimitusvaikeuksien takia. Sain silloin heti ekasta testistä hymynaaman kp 16. Edellisenä yönä kp 15/16 oli oviskipua. Ja limat loppuneet pari päivää aiemmin. Sitten kp 17 oli jo ovistesti nega. Eli en tiedä, mikä kp olisi tullut ovistestiin eka hymynaama, jos olisin aloittanut testaamisen aiemmin.

Muokattu viimeksi:
Täällä testattu juuri nega kp12(?). Menkkoja odotan maanantaiksi. Silloin starttaa siis yk3, mutta nämä kaksi edellistä onkin menneet ohi ilman, että olemme päässeet oikeaan aikaan yrittämään, eli itseäni rauhoittaakseni lasken ehkäpä tämän tulevan kierron vasta viralliseksi yrityksen aloitukseksi. Hyvää tässä on ainakin se, että ehdinpä syödä folaattia sen suositellun yli 2 kk ennen plussaa.

Suuret onnittelut kaikille plussanneille! Ihanaa lukea onnistumisista! 😍💐 Toivottavasti tästä ketjusta mahdollisimman moni seuraamme pian perästä!

Mulla kanssa samaa kuin @Liise llä, että olin kuvitellut ovulaation olevan samaan aikaan kuin limat ja munasarjan kohdalla olevat kivut. Mutta ainakaan tässä kuussa ei niin ollut. Mulla kestää limat aina jotain noin neljä päivää, ja tosiaan sitten ovis (tai ovisplussa) ilmeisesti 1-2 pvää ilmojen mentyä. Vähän mutuilua tässä vastauksessa, koska aloin tässä kierrossa tikuttaa liian myöhään Raskauskeijun/Postin toimitusvaikeuksien takia. Sain silloin heti ekasta testistä hymynaaman kp 16. Edellisenä yönä kp 15/16 oli oviskipua. Ja limat loppuneet pari päivää aiemmin. Sitten kp 17 oli jo ovistesti nega. Eli en tiedä, mikä kp olisi tullut ovistestiin eka hymynaama, jos olisin aloittanut testaamisen aiemmin.
Okei kiva kuulla että samanlainen kaava muillakin! Ehkä se sitten on ihan normaalia. 😊

Onnittelut positiivisille testeille. Tulee itellekki ihanan toiveikas olo.

Mulla ilmeisesti ovulaatio niihin aikoihin kun tulee sellanen liivatemainen lima. Tässä kierrossa se ei oo ollu ihan niin selkeä mutta viime viikon torstaina uskon sen olleen ja ovulaatiotesti oli perjantaina jokseenkin positiivinen. Yritystä oli torstaina ja sit viikonloppuna, mut viime viikon alku ei ollenkaan ja toivon et aika ois ollu riittävä. Nyt ois siis dpo 8 ja oon miettiny millon uskaltas tehä testin. Edellä ollut taulukko sai muuttamaan mieleni, että ehkä teen maanantaina. Tekis kyllä mieli huomenna.

Onnea kovasti plussanneille ❤️🫶🏼.

Täällä menossa dpo6, oloissa ei mitään mainittavaa😅. Tylsä ajanjakso edelleen vaikkakin tosi rauhallisin mielin oonkin, alkaa menkat tai tulee plussa 🤗.

Vääriä negatiivisia eli hormonia tarpeeksi ja testi virheellinen vai oikea negatiivinen, eli hormonia ei tarpeeksi että testi tunnistaisi? Testeillähän on se kynnysarvo hormonia, minkä ne tunnistaa eli vaikka hcg olisi 20 ja testin herkkyys 25, niin testi
Ymmärtääkseni ns. oikeita negoja

Dpo 10, tuli kuivat häät. Testi oli maltillisen pidätyksen päiväpissasta negatiivinen... kunnes 40min päästä oli pakko käydä kurkkaamassa roskiksesta, ja siellä oli hailein mahdollinen haamu/värillinen viivanpaikka.

Nyt hurjat kuukautiskrampit, katsotaan meneekö kesken kemiallisena (tai oliko edes kunnon haamu). Normaalisti dpo 14 = kp1. Jännän äärellä! 😁

Itsellä oli nyt niin, että pe alkoi limat ja eilen lauantaina oli positiivinen ovistesti aamulla, kp 14, vielä ei ole oviskipua /tuntemuksia ollut.. toisaalta eipä sen tarvis voimakas ollakaan.. jos tulee kamala kipu/kramppi niin sitten on mah. ollut kysta.. ja se ei tässä PCOS:ssä olisi mikään ihme.. niitä kun saattaa olla useampi vuodessa 😣
Mutta tallettelut tehty ja jatketaan vielä pari päivää, kerta se ovis voi tapahtua tässä 12-48 tunnin sisällä tuosta testistä.. 👍🏻

Odottelen niitä menkkoja vielä 🫠 Eilen aamulla jopa krsmppaili vatsaa joten ajattelin että eilen alkais, no eipä tullu.

Ei tiputteluakaan näkyny aamulla vessassa.

Testaanko ovistestillä tänään 😂 Ei oo nyt muutakaan 🥹

Takaisin