Raskaaksi 2023

Onnea @Suski87

Täällä kp23 ja rinnat kipeytyi pari päivää sitten ja myös sairastuin kovaan migreeniin viime viikolla mikä olisi voinut enteillä ovulaation lähestymistä mutta varpusparvi ja lantion kipu mikä säteilee jalkoihin asti tuli eilen illalla ja nyt heräsin aikaisin juurikin tuohon repivään raastavaan kipuun. Paracetamolia tullut napsittua viikon tähän flunssaan mutta muutoin olen täysin tuskaisissa kivuissa. Pari päivää sitten tuli kylmä ja eilen oli jo kuuma, mutta epäilen kuumetta ja että nyt solu irtoaa sitten. Flon mukaan olisi dpo4, mutta epäilen. Tosin olipa oireita silloinkin mutta mahan sekaisuus puuttui täysin
 
Siis miten te muut saatte piettyä piinapäivinä ittenne kasassa? Mää oon iha hermoraunio ja koko ajan tarkkailee omaa kehoa. Samaan aikaan toivoa on ja samaan aikaan ei
Koitan itse pysyä kiireisenä, jotta saan ajatukset pois vauvahankkeista. Nyt huomaan, että PMS-kiukku nostaa päätään, siinä on kaikilla taas sietämistä 😫
 
Siis miten te muut saatte piettyä piinapäivinä ittenne kasassa? Mää oon iha hermoraunio ja koko ajan tarkkailee omaa kehoa. Samaan aikaan toivoa on ja samaan aikaan ei
Mä luen normaalisti ehkä just ja just yhden kirjan vuodessa. Viime luteaalissa luin 3 kirjaa, eli taisin löytää oman selviytymiskeinoni. 🤣🤣🤣 Pitää varmaan hakea 3 kirjaa valmiiksi seuraavaa viikkoa varten.
 
Siis miten te muut saatte piettyä piinapäivinä ittenne kasassa? Mää oon iha hermoraunio ja koko ajan tarkkailee omaa kehoa. Samaan aikaan toivoa on ja samaan aikaan ei

Ei mitenkään 🙈
Varsinkin ne viimiset päivät on tuskaa, alkaako ei ala miksei ala oisinko kuitenkin ja sit aina PUM kp1 😭 ja viime kierto varsinkin kun alkoikin vasta paria pv oletettua myöhemmin ja testit negoja 😭

Täytyy yrittää jatkossa saada jotain muuta ajateltavaa tai tekemistä että menisi aika nopeammin eikä ehtis itseään kuunnella ja stressata
 
@Maakku mulla pahinta on töissä koska hiljainen kausi menossa ja on aivan liikaa aikaa, tsemppiä sinne koukkuiluun❤️

@Empsu94 oho🤣 tuosa kirjan lukemisessa oliski kyllä ideaa, tai pitäiskö piirtää kun siitä tykkään🤩

@Jefar niimpä😩 tekemistä todellakin pitäisi keksiä, aika menee aivan raastavan hitaasti koko ajan kun oottaa ihan liikaa lopputulosta
 
Tilpehööri, kuulostaa viisaalta. Mäkin just haluan varmistaa hyvän äitiyspäivärahan ja antaa aikaa itselleni vielä palautua, ollut stressaavat viime vuodet. Kuitenkin kuluttaa aika paljon tää jatkuva suuri vauvatoive ja malttamattomuus.. pari kuukautta nyt voisi kuitenkin malttaa vielä..

Mutta ihanaa, että täällä jotakin tapahtuu! Menen pe gynelle. Haluan arvion hedelmällisyyteni tilasta, että ultrataan munasarjat ym. Jännittää, mutta nyt on fiilis että saatava tietää miltä siellä näyttää. Täytän pian 35v. Ja olen sairastanut suolistosairautta, jonka aikana olin yhdessä vaiheessa alipainoinen ja kuukautiset jäi pois kokonaan reiluksi vuodeksi. Pelottaa siksi, että hedelmällisyys voisi olla heikentynyt. Vaikka ihan säännöllinen ja normaalin pituinen kuukautiskierto onneksi on nyt ollut pidempään ja ovisoireita havaitsen.
 
Täällä dpo2 ja aika matelee. Haluisin jo päästä hyödyntämään noita testejä, jotka kaapissa huutelee😂 tilasin kauheen läjän niitä nyt niin ei tarvii koko aikaa olla ostelemassa testejä. Josko nyt jo ihan sen takia vois saada sen plussan niin jää testit sitten kaappiin seisomaan. Jos mulle kolmas lapsi vielä suodaan niin enempää ei kyllä tule 😁
Tulispa ens viikon puoliväli nopeesti! Täällä taitaa olla muutama muukin testaamassa ens viikolla.
 
Siis nämä heti oviksen jälkeen olevat päivät on niin puuduttavia. Varsinkin kun tietää että kaikki "oireet" mitä mukamas tuntee, eivät voi millään olla raskaudesta johtuvia. :Grinning Face With Smiling Eyes: Onneksi riittää vilinää talossa, niin ei tule koko ajan mietittyä et menispä aika nopeammin eteenpäin.

Tänään dpo 3.
 
Siis nämä heti oviksen jälkeen olevat päivät on niin puuduttavia. Varsinkin kun tietää että kaikki "oireet" mitä mukamas tuntee, eivät voi millään olla raskaudesta johtuvia. :Grinning Face With Smiling Eyes: Onneksi riittää vilinää talossa, niin ei tule koko ajan mietittyä et menispä aika nopeammin eteenpäin.

Tänään dpo 3.

Sama! EHKÄ dpo 2? En nyt luota kuitenkaan tuohon flo niin paljon ku se ovishan voi olla vaikka tänään kuitenkin 🙈 kun ei oo tikutettu

Mahaa vihlasee -> OISKO SE -> no ei voi olla ees mahollista näin pian 😂🙈
 
Täällä ovistestit edelleen negaa vaikka Flo tänään ennustaa ovista ☹️ ei myöskään mitään muita merkkejä ilmassa. Jotain ihan omituista litkumaisempaa vuotoa, jota ei kyllä varmaan tässä vaiheessa enää kuuluis tulla 😭 ei eggiksiä, ei kipua ei mitään. Heitän hanskat tiskiin jo tämän(kin) kierron osalta, huoh. Ehkä helmikuussa.
 
Täällä ovistestit edelleen negaa vaikka Flo tänään ennustaa ovista ☹️ ei myöskään mitään muita merkkejä ilmassa. Jotain ihan omituista litkumaisempaa vuotoa, jota ei kyllä varmaan tässä vaiheessa enää kuuluis tulla 😭 ei eggiksiä, ei kipua ei mitään. Heitän hanskat tiskiin jo tämän(kin) kierron osalta, huoh. Ehkä helmikuussa.

Äh 😔 mikäs kp sulla on??
 
Täällä ovistestit edelleen negaa vaikka Flo tänään ennustaa ovista ☹️ ei myöskään mitään muita merkkejä ilmassa. Jotain ihan omituista litkumaisempaa vuotoa, jota ei kyllä varmaan tässä vaiheessa enää kuuluis tulla 😭 ei eggiksiä, ei kipua ei mitään. Heitän hanskat tiskiin jo tämän(kin) kierron osalta, huoh. Ehkä helmikuussa.

Miten oot seurannu vuotoa?
Esim pyyhkäisemällä vaan vai ihan sormilla?
 
Äh 😔 mikäs kp sulla on??
Kp 21 tänään 😭 kyllähän sitä aina on joku muutaman prosentin mahdollisuus mutta en oikein usko. Onneksi pikkuhiljaa lähestytään sitä vuoden yritystä, 3 kiertoa enää. Sitten pääsee mahdollisesti tutkimuksiin ja hoitoihin.

Vuotoja oon seurannu molemmin tavoin, sormin ja pyyhkimällä. 😕
 
Täälläkään ei eggiksiä havaittu koko kierrolla ja mies oli reissussa oletetun oviksen aikaan.. Muuten kyllä valkovuoto ollut runsaampaa kuin tavallisesti oviksen tienoilla. Tässä sitä odottaa vaan parin päivän päästä alkavia menkkoja, että tulisi uusi kierto. 🤯
 
Onnea Suski87:Two-hearts: komea plussa! Varsinkin tuolla nimenomaisella testillä! Tarrasukkia :Smiling Face With Smiling Eyes:

Mä oo lueskellut teidän juttuja silloin tällöin mut en oo ite kirjoittanut hetkeen kun ei oikeen oo ollut mitään ihmeellistä. Välipäivinä oli ovulaatio, sitä hyödynnettiin ainakin joka toinen päivä mut nyt näyttää siltä et menkat tulee. Tänään nimittäin kp 33/34 ja nega testattu alkuillan pissasta, kauaa en pidätellyt, varmaan noin 2h mut tulis tikkuun toinen viiva jo jos olis tullakseen.
Ei muuta kuin uutta yritystä ja miehen sanoin "kunnon pervoilut tulille" :rolling::tears: onneks hänellä on huumorintajua ja itellä vielä rento asenne tähän. Mä tiedän liiankin hyvin mitä se on, kun menee yli kuumeilu enkä halua sitä enää kokea. Tottakai toivoisin ettei jouduttais vuotta yrittämään. Tsemppiä meille kaikille :Winking Face:
 
Moikka. Tulin tänne esittäytymään nyt kun oon muutaman päivän lueskuskellut teidän juttuja :)

Oon 30 v ja yrityksessä toinen lapsi puolisoni kanssa. Ensimmäinen on maaliskuinen vm. 21 ja silloinkin hain samalta foorumilta vertaistukea. Nyt oli pakko palata tänne kun ei raaski tutuille yrityksestä kertoa ja jonnekin on pakko purkaa.
Yritystä takana pari kuukautta nyt ja taitaa olla jotakuinkin dpo 5 tai 6 menossa, eli jänniä aikoja!
Edellinen lapsi sai alkunsa toisessa kierroksessa ja tunsin oireet aikalailla heti kiinnittymisen jälkeen. Joten toki nyt on pakonomaista oireiden seurailua 😅 Tällä hetkellä hiljaista on niiden saralta mutta on kyllä vielä aikaistakin.

Onnea jo plussanneille ♥️

Käyn välillä täällä lukemassa kun kiireiltä kerkiän ja päivittelen kun on kerrottavaa. 🥰
 
Takaisin
Top