Raskaaksi 2023

Vielä ei olla käyty tutkimuksissa! Nyt alkaa tänä vuonna tutkimukset, ensin miehen sperman osalta, kun tosiaan taustalla syöpä nuorempana. Jos ei löydy sieltä syytä, niin sitten lisää tutkimuksia. Hoitoja ei aloiteta ennen häitä, kun niihin on vaan vähän reilu vuosi aikaa, enkä ehdoin tahdoin halua olla raskaana hääpäivänä. Jos niin luonnollisesti tapahtuu, se on ok, mutta hoitoja en ennen häitä halua! Ja joo, yritys aloitettu 04/21, mutta tästä osa on ollut aikaa että ei olla oltu samoissa paikoissa oviksen aikaan/muita esteitä, eli sanoisin että reilu vuosi aktiivista yrittämistä.
Okei niin joo olikin toi ettet halua hoitoja ennen häitä😊 muistuu aina mieleen kun vähän muistuttaa.
No toivottavasti löytyy joku selittävä tekijä, joka olis helposti hoidettavissa. Meillä aikalailla saman pituinen yritys taustalla, ja just kans toi ettei joka kierrossa oo ollut mahdollisuutta yrittää. Kova luotto itellä taas tähän kiertoon, mut saa nähdä mikä lopputulos 😁
 
Okei niin joo olikin toi ettet halua hoitoja ennen häitä😊 muistuu aina mieleen kun vähän muistuttaa.
No toivottavasti löytyy joku selittävä tekijä, joka olis helposti hoidettavissa. Meillä aikalailla saman pituinen yritys taustalla, ja just kans toi ettei joka kierrossa oo ollut mahdollisuutta yrittää. Kova luotto itellä taas tähän kiertoon, mut saa nähdä mikä lopputulos 😁
Toivottavasti tosiaan löytyy joku selkeä syy ja hoito sille!
Vieläkään ei näy menkkoja 🙂
 
Shit, näin viime yönä unta kaksosista. Toivottavasti ei kummikaa kahta tule ekalla kerralla😅
Täällä dpo 5 menossa, välillä olen tuntevanani vähän menkkajomojen tapaista, mutta taidan laittaa mielikuvituksen piikkiin.

Miten muilla menee?❤️
 
Kyllä se taisi olla niin, että ”oireeton” on oire (mitä nyt menkkajomotusta, niin kuin aina tähän aikaan). Täällä kp 23 dpo 11 ja rfsu-testi näyttää 3,5h pidätyksellä tältä 😍
7DF8F8FF-CB03-4F99-BFB7-1CCAA91B82D3.jpeg
 
Tilpehööri, ihana kun kirjoitit! Oon itse samanlainen, että pohtinut jo kaikkea mahdollista etukäteen ja lueskellut raskaaksi-ketjut ym. Vaikka ei ihan vielä olla alettu yrittää.. miten te maltatte syksyyn? Mistä syystä syksy hyvä ajankohta teille? Mä odottelen, kun kevään mittaan pitäisi varmistua työn jatko.

Ooo paljon onnea Suski87!! 😍 noin selkee plussa dpo11!!!
 
Mun on siis tosi vaikea odottaa vielä kun vauvatoive niin kova.. Mutta parhaiten nyt auttanut ajatella, että koko ajan vahvistaa omaa terveyttä ennen raskautta ja nauttia vielä kaikesta mitä raskaana ja vauvan kaa ei niin hyvin voi tehdä..
 
@Suski87 Onnea!!! 😍🌈😍🌈 Tosi tyylikäs viiva noin aikaisille dpolle!

@IiJa-99 Oireiden analysointi ihan best ja samalla kauheeta, sitä putoaa kovaa jos ei tärppääkään. 🙈 Yritin niin kovaa edellisessä kierrossa olla tulkitsematta asioita, mutta dpo9 paikkeilla annoin periksi ja fiilistelin oireita. Toivotaan että sun oireet ois aiheellisia 😍😍

Täällä on kp7, menkat ohi. Kirjoittelinkin toiseen ketjuun, kuinka harjoittelen näiden tylsien kp1-kp10 päivien nauttimisesta. Istunut rauhassa teatterissa enkä kuunnellut mitään kehon signaaleja, kaaduin ihan rauhassa hiihtomäessä ja oon nauttinut drinkkejä.

Mies on hiljalleen alkanut myös puhua ääneen näitä raskausasioita. Hänellä on oma tapansa käsitellä mm. jännitystä, joten ei olla puhuttu kauheasti näistä yrityshommista ääneen. Mut nyt yk4 hän tiputtelee kommentteja kuten "haluatko maistaa tätä tartaria vielä kun voit?", "otetaanko kuoharia nyt ku vielä voit". Tosi iso juttu ja oon ylpeä että hän manifestoi tätä 😍

Kp10 paikkeilla tai kun limat ilmaantuu niin aloitan tikuttamisen. Hurahdin ostamaan digitaaliset ovistikut tueksi tälle kierrolle 🙈
 
Onnea @Suski87 :smiling face with heart-eyes: Tuo testi ei kyllä jätä mitään arvailujen varaan!

Täällä eilen oli ovis, kuten vähän aavistelinkin oireiden perusteella. Eli tänään sitten dpo 1 ja piina alkakoon. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Tallettelut sujui ihan ok,jos nyt ihan hiuksia lähdetään halkomaan niin lauantai olis ollut hyvä päivä myös talletella, mut toivottavasti nämä nyt riittäisi.
Meillä vasta yk 1, niin koitan pitää jalat maanpinnalla. :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:
 
@Empsu94 tämäpä justiisa, toisaalta niin kivaa mutta toisaalta tiiän jo nyt kui se sattuu jos nega tulee testiin taas🥲 mun aivot on jotenki yliaktiiviset ja en vaan onnistu rauhoittamaan omia ajatuksia edes nukkumaan laittaessa ja sitä kautta fiilisteleen omaa oloa🙄 noh pitää pittää sormet ja varpaat ristissä🤩

Ootko miten onnistunut harjoittelussa? Ihana, että miehesikin on alkanut puhumaan, saa vähän lisää vertaistukea/jännitysseuraa🤭
Oma mies on kans vähän huono puhumaan, mutta pikkuhiljaa paranee, välillä jopa tuntuu että oottaa enemmän vauvaa ku minä😂❤️
 
Onnea @Suski87 :smiling face with heart-eyes: Tuo testi ei kyllä jätä mitään arvailujen varaan!

Täällä eilen oli ovis, kuten vähän aavistelinkin oireiden perusteella. Eli tänään sitten dpo 1 ja piina alkakoon. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Tallettelut sujui ihan ok,jos nyt ihan hiuksia lähdetään halkomaan niin lauantai olis ollut hyvä päivä myös talletella, mut toivottavasti nämä nyt riittäisi.
Meillä vasta yk 1, niin koitan pitää jalat maanpinnalla. :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:
Ooo sinäkin pääset piinailemaan! Tuo kyllä jää aina vähän mietityttämään, että olisko voinut talletella vielä vähän paremmin🤭
 
Onnea @Suski87 ! 😍 ihana juttu, nopeasti vissiin tärppäsi!

@Empsu94 Täällä myös harjoittelua vaatii ensimmäiset kp1-14, kun ei oikeastaan voi tehdä mitään raskautumisen eteen. 😒 Sitten vasta kp15 eteenpäin tikuttelut. Noi digitestit on kyllä hyviä, ei tarvi miettiä viivoja sen enempää. Hyvä panostus omaan mielenrauhaan 🫢😂
 
Täällä oletettu ovis tänään.

Pe aamuna ehdittiin talletella ja lähin sinne lapsenvahtihommiin, ja ei, ei laskenut vauvakuume vaikka sitäkin multa jo eilen kyseltiin lapsenvahti viikonlopun jälkeen 😂 täällä se edelleen on ja pysyy tiukasti 🙈
eilen illalla kotiin ja olin sitten niiin väsynyt et ei talleteltu.
Kerkeisköhän tänään vielä 🤔

Voih, yk 6 ja tulis nyt se plussa jo 😭
 
Paljon onnea @Suski87 🥰

Täällä kp7 ja flo ennustaa ovista jo ylihuomiselle. Pitäs siis tänään varuiksi alkaa jo puuhailemaan🙈 Toki flo saattaa olla ihan väärässäkin, pitäs varmaan huomenna ostaa ovistikkuja😌
 
@Empsu94 tämäpä justiisa, toisaalta niin kivaa mutta toisaalta tiiän jo nyt kui se sattuu jos nega tulee testiin taas🥲 mun aivot on jotenki yliaktiiviset ja en vaan onnistu rauhoittamaan omia ajatuksia edes nukkumaan laittaessa ja sitä kautta fiilisteleen omaa oloa🙄 noh pitää pittää sormet ja varpaat ristissä🤩

Ootko miten onnistunut harjoittelussa? Ihana, että miehesikin on alkanut puhumaan, saa vähän lisää vertaistukea/jännitysseuraa🤭
Oma mies on kans vähän huono puhumaan, mutta pikkuhiljaa paranee, välillä jopa tuntuu että oottaa enemmän vauvaa ku minä😂❤️

Ihana kuulla että sun mies intoilee myös enemmän ja enemmän :No Evil Monkey: Ja hyvin oon onnistunut harjoittelussa! Omalla tavallaan vapauttavaa kun ei nyt tarvitse miettiä liikaa koko yrittämistä. Alan kuitenkin miettii sitä liikaa kp10 eteenpäin. :rolling: Joten nautin vielä tän viikon arkipäivät ja viikonloppuna aloitan ylianalysoinnit.
 
Nyt täällä vihdoin jotain merkkiä menkoista. Ei tosin normaalia määrää vuotoa, vaan semmosta pääasiassa vessassa käydessä pyyhkiessä tulee punaista. Ja selkä ollut tänään myös kipeä. Saa nähdä alkaako huomenna kunnolla?
 
Onne Suski87 plussasta 😍 Tuota ei tarvinnut edes arvailla.
Itsellä kp15 menossa tänään eggiksiä havaittu. Miehellekin niitä esittelin. Mitään tikuttamista ei oo suunnitteilla. Mitää muita oireita ei vielä oo. Enkä tiedä et tarkoittaako tää sitä et ovis päällä vai tulossa vaiko jo mennyt. Edellisen kerran peittoo heiluteltu toissapäivänä, joten en usko et nää kirkkaat venyvät limat ois enää mitään siemennesteen jäämiä. Huomaan monesti et seuraavana päivänä seksistä saattaa tulla "limoja". Tänään ja huomenna jos tallettelis.
 
Tilpehööri, ihana kun kirjoitit! Oon itse samanlainen, että pohtinut jo kaikkea mahdollista etukäteen ja lueskellut raskaaksi-ketjut ym. Vaikka ei ihan vielä olla alettu yrittää.. miten te maltatte syksyyn? Mistä syystä syksy hyvä ajankohta teille? Mä odottelen, kun kevään mittaan pitäisi varmistua työn jatko.
Kiva kun kysyit! ☺️ Siitä syystä ajateltiin (tai varmaan lähinnä minä ajattelin) yrityksen aloittamista ajoittaa syksyyn, että kerkeäisin olla töissä reilun vuoden ennen äitiyslomalle jäämistä ja mahdollisesti parantamaan seuraavan äitiyspäivärahan määrää, vaikka se voi olla silti pienempi mitä esikoisesta 😁 Samalla tässä kerkeää vielä parantamaan pohjakuntoa ja varmistamaan edellisestä synnytyksestä palautumisen ja vähän muutenkin elämään vapaammin kuin raskaana ollessa ja täysimettäessä. Sitä on niin kiinni siinä vauvassa sitten et ei huomaakaan kuinka vähäpätöiseltä muu elämä vauvan rinnalla tuntuu 🤭
Mies varmaan odottaisi myöhempäänkin kun välillä tuntuu olevan kahden vaiheilla jo pelkästä ajatuksesta toisesta lapsesta, kun on niin rakastunut tähän esikoiseen 🤭❤️ Ja varmaan vähän pelkää ettei rahkeet riitä toisesta lapsesta huolehtimiseen kun tykkää myös mennä ja harrastaa paljon. Mutta toisen on kyllä luvannut antaa tulla sitten kun aika on sopiva 😊 Ite oon ajatellut tuota syksyä ns. takarajana aloittamisen suhteen että ois muksut sitten suht. saman ikäisiä kuitenkin 😇

Kyllä se taisi olla niin, että ”oireeton” on oire (mitä nyt menkkajomotusta, niin kuin aina tähän aikaan). Täällä kp 23 dpo 11 ja rfsu-testi näyttää 3,5h pidätyksellä tältä 😍
View attachment 118300
Onnea Suski87 komeasta plussasta ja hurjasti vauvaliimaa sinne 😍
 
Takaisin
Top