Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Taisi muuttua tämä päivä kp1:ksi. Mistähän tuo nesteen tihkuminen rinnoista voi johtua, onko kellään muulla ollut tätä?
Ei oo aiempia lapsia. Pitääkin sanoa tuosta lääkärissä, onneksi varasin nyt sen ajan!Onko aiempia lapsia? Itsellä ei, neste johtui hyperprolaktinemiasta, joka siis tehokkaasti estää myös raskautumisen. Kannattaa ottaa lääkärillä puheeksi, todetaan helposti verikokeella ja hoidetaan vielä helpommin kabergoliinilla
Ei oo kokemusta mutta en yhtään ihmettele että on mahdollista . Mitä ikinä tapahtuukaan biologisella tasolla, heijastuu se myös psykologiseen tasoon, ainakin naisellaOnko kokemusta ovulaation lähettyvillä olevista itku, potku raivareista? Täällä semmosta ja piti tehdä jo raskaustesti sen takia mutta nega eli viimekierron lopussa olevasta yhdynnästä ei ole mitään tullut joten liitän ovikseen?
Hei pitkästä aikaa! Ensiksi suuret onnittelut kaikille plussanneille, eritoten @Jefar jäi viimeisimmistä plussista mieleen! Paljon tarrasukkia ja hyvää vointia
Myöskin lämmin halaus pettymyksen kokeneille ja uuteen kiertoon joutuneille
Minä sain nyt vihdoin oikein rekisteröidyttyä tänne, kun todennäköisesti tuun jatkossa pulisemaan täällä enemmän, sillä (rumpujen pärinää): meidän yritys on alkanut! Tai no siis viimeisen ehkäsypillerin söin eilen, että nyt sit odotellaan millon mahtaa kierto lähteä rullaamaan. Kesä on kyllä tuntunut niiiiiin pitkältä kun on niin kovasti odottanut tätä yrityksen alkamista. Mutta onpahan ainakin kerinnyt kuntoilemaan, syömään lakua ja salmiakkia vielä kun voi, tankkaamaan foolihappoa ja varmistumaan siitä että valmiita ollaan toiselle pienelle
Itseä vähän hirvittää se, että kuinka sietää pimeän tullen väsymystä saati sit jos raskautuu nopeasti niin se raskauden tuoma väsymys siihen päälle. Mut ei se auta ku koittaa pärjätä sit vaan ja asennoitua siihen tietyllä mentaliteetilla
Muakin hieman pelottaa raskaudessa se, että saako pientä syliin asti. Mulla ei oo keskenmenoista kokemusta, että siinä mielessä kuulostan varmaan aika naiivilta puheissani. Pyrin kuitenkin ajattelemaan niin, että kun oon varovaisen luottavainen sen suhteen että kaikki menee hyvin, niin se vähentää mun stressiä ja vähempi stressaaminen taas edesauttaa raskauden sujumista.
Mutta katsotaan miten tässä tämän matkan aikana käy! Plussapuhuria niitä halajaville!