Raskaaksi 2023

@Beanen Hyvä ku sanoit tosta et PC tikut herkempii. Mä testasin kans ekaa kertaa niillä nyt tästä kierrosta ja ihmettelin ku oli jo niin vahva vaikka muilla merkeillä ei todellakaan oo niin vahvaa ollut näillä päivillä, nyt menossa KP9. Toissapäivänä oli vahvempi ku tänään, mutta tulossa täälläkin vasta😅🖐🏻.

Nepeta Cataria, mua kiinnostaa, onko aiemmissa raskauksissasi ollut samankaltaiset oireet? Ennen plussaa ja muutenkin raskauden alussa ja edetessä.
No nyt kun on vähän alkanut tulemaan oireita niin ihan samanlaisilta nämä vaikuttavat; väsy jo puolesta päivästä lähtien, suuhun nousee paha haju/maku, alaselkää särkee. Sitten on tietty turvotus, kevyt pääkipu, ja menkkajomoilu, mutta ne nyt olisivat joka tapauksessa tässä vaiheessa kiertoa.

Nyt on kp30/30 ja normaalioloissa kuukautiset alkaisivat, mutta eipä taida olla sellaisesta pelkoa sillä testi oli tänä aamuna vahvistunut entisestäänkin. Ehkä viimeksi aloitin testaamisen vasta kun kuukautiset olivat myöhässä, ja nyt sitten hätäilin ja aloitin jo aikaisemmin kun kehtaan sanoa. Mutta eka plussaksi tulkittava tuli vasta tosiaan tuolloin dpo 12.

Muokattu viimeksi:
Täällä kp11 (28-29). Pc ovistesti tasavahvat ja normalin ovistesti ei vielä kovin lähellekään. Luotanko vain tuohon pc testiin millä ennenkin tehnyt vai pitäskö jatkaa tikuttamista normalillakin niin kauan kunnes on plussa? 🤔

Oho, täällähän on hirveä määrä plussia pamahtanut😱 onnea kaikille❤️
Täällä ehkä dpo8, en tikuttanut tunnollisesti niin ei täyttä varmuutta. Loppuviikosta voi tehdä jo testiä ite jos huvittaa😅

Tässä vielä nää jos joku kommentoi, ekat pc ovistestit tältä päivää ja tokat nuo normalin tältä päivää. Normal vahvistunut illaksi huomattavasti. Pc aamu ja normal aamu samasta pissasta samoin ilta testit samasta molemmat testit. Onko tuossa pc : ssä jompi kumpi plussa tai normalin vahvemmassa? Vai olisko vasta huomenna plussa🤔

Liitteet

• IMG_20230906_180241.jpg
    IMG_20230906_180241.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 99
  • IMG_20230906_180336.jpg
    IMG_20230906_180336.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 96
Tässä vielä nää jos joku kommentoi, ekat pc ovistestit tältä päivää ja tokat nuo normalin tältä päivää. Normal vahvistunut illaksi huomattavasti. Pc aamu ja normal aamu samasta pissasta samoin ilta testit samasta molemmat testit. Onko tuossa pc : ssä jompi kumpi plussa tai normalin vahvemmassa? Vai olisko vasta huomenna plussa🤔
En oo mikään konkari, mutta sanoisin kanssa että ylemmät aika lähellä plussaa.
Tässä mun tämän kierron PC testejä, ja ovis plussassa testi viiva selkeästi tummempi, sama oli viime kierrossakin. Seuraava aamuna oli sit haaleampi jo

Liitteet

• 91905ff4-244f-49ad-964b-598eb1fdb6a8.png
    91905ff4-244f-49ad-964b-598eb1fdb6a8.png
    417.1 KB · Katsottu: 87
Plussa-aalto!! Haluisin niin liittää tähän sellaisen vanhan foorumin aaltoja tekevät ukkelirivin, mutta en muista miten se nykyään tehdään. Paljon onnea kaikille, hurraa!

Täällä kp 13 ja dpo -1/0 ja tavoitteena tallettelu. Vähän haastavaa kun ollaan sovittu että on vain tjot-meininki, eli ei pitäis stressata ajoituksesta. Mutta kun tunnen oviksen tikuttamatta, vaikea siihen on olla reagoimatta. Toki halutkin on oviksen aikana next level. Ja siis puoliso kipeä... ääh! 😅

Tässä kaverin puolesta kyselen, että kuinka usein te tallettelette ovulaation aikoihin? :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Meillä oli tarkoitus aluksi "vain tjottailla", mutta hulluushan tässä on jo iskenyt ja puolisokin oli jo jostain lukenut että 3pv välein olisi hyvä olla aktiivinen. Minun aiemmat lapset kun on hoidoilla saatu niin olen ihan hukassa tällaisessa luomuyrityksessä:Speak No Evil Monkey:

Tässä kaverin puolesta kyselen, että kuinka usein te tallettelette ovulaation aikoihin? :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Meillä oli tarkoitus aluksi "vain tjottailla", mutta hulluushan tässä on jo iskenyt ja puolisokin oli jo jostain lukenut että 3pv välein olisi hyvä olla aktiivinen. Minun aiemmat lapset kun on hoidoilla saatu niin olen ihan hukassa tällaisessa luomuyrityksessä:Speak No Evil Monkey:

Joka päivä ovulaation aikaan ja muulloin 1-2 päivän välein 🥰

Pakko tulla väliin kommentoimaan, että tää määrällinen pohdinta on ainakin omalla kohdalla ollut lopulta turhaa ja siitä aiheutuva stressi vaan haitallisempaa. 😅 itselle tää raskautuminen on tuntunu olevan silkkaa arpapeliä - mun kohdalla ei ollu mitään väliä oliko yhdyntää 6 kertaa tai 1 kerran ennen ovulaatiota. Toki sellainen suositus on ilmeisesti kahden päivän välein hedelmällisen ikkunan aikana. Meillä tärppäsi vasta se kierto, kun yhdyntää oli tasan kerran, päivä ennen ovulaatiota. Ne kerrat, kun yhdyntää oli useita kertoja - ei mitään.

Mutta, toki jos haluja on, niin eikun kovaa menoa vaan. ❤️ Mut sit kun on meitä, joilla ei libido ole katossa, niin yksikin kerta riittää, kun sen ajoittaa oikein eikä ota suurta stressiä suorittaa päivittäin sängyssä ☺️

No varmaan nuoremmat joka päivä. Me ollaan miehen kans +40v, niin yleensä harrastetaan max 2krt viikossa. Toki kun on yritysaika niin tarkkailen limoja, omia fiiliksiäni ja testaan LH-huippua, ja siihen huippuun koitetaan saada sit se yks hyvä kerta. Sen kyllä huomaa muutenkin kun on todella kostea ja limainen olo, siihen ei testiä tarvitse.

Ihan pohdintana sellainen, et jos miehellä alkaa olla jo ikää ja sperman tuotanto ei ehkä enää sitä huippua, niin tuo harvemmin taktiikka voi olla jopa parempi. Silloin ehtii kertymään isompi satsi kerralla. Ihan pohdintana, sillä eikö yksi miehen hedelmällisyyden mittari ole sperman määrä? Ja sen tuotanto kyllä hidastuu iän myötä. Varmasti hyvällä nesteytyksellä ja syömisellä voi asiaan vaikuttaa. Mutta jos pyrkii liian usein peittoja heiluttelemaan niin sehän voisi tarkoittaa ettei kertaa kohti ehti tulemaan tarpeeksi tavaraa.

Tämä on taas niitä asioita joita jokainen pariskunta voi miettiä itsekseen. Himokkuus on hyvä mittari, kun haluttaa niin silloin sänkyyn. Pitää vain pystyä kuuntelemaan itseään.

Oon pahoillani, omanapailen nyt aivan törkeesti.

Onko kellään kokemusta kohdunulkoisesta?

Alkaa epäilyttää, jos hanat nyt ei aukea kunnolla.

Tosiaan toissapäivänä tuli pc haamu, selkeä sellanen. Eilen aamulla testissä oli tooodella haalea viiva, juuri ja juuri näkyi. Eilen alkoi tiputtelu ja luulin että menkat alko ja kyseessä kemiallinen.

Tänään on virallinen menkkojen alkupäivä, mutta vuoto ei olekkaan alkanut. Pelkkää rusehtavaa tiputtelua välillä.
Tein testin (rfsu kun ei ollu muita) ja siinä taas selkeä viiva mutta kokemuksesta aivan liian haalea näille päiville mun kohdalla.

Toki voi olla edelleen kyse kemiallisesta, mutta kokemuksia kaipaan kohdun ulkoisesta.

Liitteet

• IMG_20230907_101348.jpg
    IMG_20230907_101348.jpg
    4.7 MB · Katsottu: 127
Joka toinen päivä vihreinä päivinä(flon ennustuksia käytetään.)ja ovisplussan jälkeen vaikka sitten joka päivä. Tässä on lääkärin ohjeistus koska meillä vähän siittiöitä (joka toivottavasti olis nyt muuttunut).

Oon pahoillani, omanapailen nyt aivan törkeesti.

Onko kellään kokemusta kohdunulkoisesta?

Alkaa epäilyttää, jos hanat nyt ei aukea kunnolla.

Tosiaan toissapäivänä tuli pc haamu, selkeä sellanen. Eilen aamulla testissä oli tooodella haalea viiva, juuri ja juuri näkyi. Eilen alkoi tiputtelu ja luulin että menkat alko ja kyseessä kemiallinen.

Tänään on virallinen menkkojen alkupäivä, mutta vuoto ei olekkaan alkanut. Pelkkää rusehtavaa tiputtelua välillä.
Tein testin (rfsu kun ei ollu muita) ja siinä taas selkeä viiva mutta kokemuksesta aivan liian haalea näille päiville mun kohdalla.

Toki voi olla edelleen kyse kemiallisesta, mutta kokemuksia kaipaan kohdun ulkoisesta.
Ei kokemuksia mutta siitä on että testien välillä on eroja. Pc tosi herkkä ja rfsu ei niin herkkä, mitä nyt palstall näkynyt näitä.
Jos löydät pc tä niin testaa sillä niin paremmin vertailukelpoinen .

❤️

Dpo5 ja en nyt tarkalleen muista mutta Oisko näihin aikoihin levollisempi olo ja tunne että vois vaikka olla tärpännyt. Mitä enemmän päiviä kuluu niin silloin alkaa mieli kääntyy toisinpäin😞 Toivoisin niin että nyt olis meidän vuoro ja vieläpä just kun on lääkärit ens viikolla, Olispa kiva mennä sinne ja kertoa että on haamu testissä. Joka tapauksessa miehen lääkitystä pitäö jatkaa vaikka plussaisin, muutenkin miettiä että miten eteenpäin.

Takaisin