Täällä aamunen testi oli vain erittäin haalea viiva, ei edes kuvaan saisi. Katsotaan, oliko kemiallinen ja alkaako ne menkat tässä parin pv sisään. Täytyy hakea lisää testejä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No nyt kun on vähän alkanut tulemaan oireita niin ihan samanlaisilta nämä vaikuttavat; väsy jo puolesta päivästä lähtien, suuhun nousee paha haju/maku, alaselkää särkee. Sitten on tietty turvotus, kevyt pääkipu, ja menkkajomoilu, mutta ne nyt olisivat joka tapauksessa tässä vaiheessa kiertoa.Nepeta Cataria, mua kiinnostaa, onko aiemmissa raskauksissasi ollut samankaltaiset oireet? Ennen plussaa ja muutenkin raskauden alussa ja edetessä.
En oo mikään konkari, mutta sanoisin kanssa että ylemmät aika lähellä plussaa.Tässä vielä nää jos joku kommentoi, ekat pc ovistestit tältä päivää ja tokat nuo normalin tältä päivää. Normal vahvistunut illaksi huomattavasti. Pc aamu ja normal aamu samasta pissasta samoin ilta testit samasta molemmat testit. Onko tuossa pc : ssä jompi kumpi plussa tai normalin vahvemmassa? Vai olisko vasta huomenna plussa
Tässä kaverin puolesta kyselen, että kuinka usein te tallettelette ovulaation aikoihin? Meillä oli tarkoitus aluksi "vain tjottailla", mutta hulluushan tässä on jo iskenyt ja puolisokin oli jo jostain lukenut että 3pv välein olisi hyvä olla aktiivinen. Minun aiemmat lapset kun on hoidoilla saatu niin olen ihan hukassa tällaisessa luomuyrityksessä
Tässä kaverin puolesta kyselen, että kuinka usein te tallettelette ovulaation aikoihin? Meillä oli tarkoitus aluksi "vain tjottailla", mutta hulluushan tässä on jo iskenyt ja puolisokin oli jo jostain lukenut että 3pv välein olisi hyvä olla aktiivinen. Minun aiemmat lapset kun on hoidoilla saatu niin olen ihan hukassa tällaisessa luomuyrityksessä
No varmaan nuoremmat joka päivä. Me ollaan miehen kans +40v, niin yleensä harrastetaan max 2krt viikossa. Toki kun on yritysaika niin tarkkailen limoja, omia fiiliksiäni ja testaan LH-huippua, ja siihen huippuun koitetaan saada sit se yks hyvä kerta. Sen kyllä huomaa muutenkin kun on todella kostea ja limainen olo, siihen ei testiä tarvitse.Tässä kaverin puolesta kyselen, että kuinka usein te tallettelette ovulaation aikoihin? Meillä oli tarkoitus aluksi "vain tjottailla", mutta hulluushan tässä on jo iskenyt ja puolisokin oli jo jostain lukenut että 3pv välein olisi hyvä olla aktiivinen. Minun aiemmat lapset kun on hoidoilla saatu niin olen ihan hukassa tällaisessa luomuyrityksessä
Joka toinen päivä vihreinä päivinä(flon ennustuksia käytetään.)ja ovisplussan jälkeen vaikka sitten joka päivä. Tässä on lääkärin ohjeistus koska meillä vähän siittiöitä (joka toivottavasti olis nyt muuttunut).Tässä kaverin puolesta kyselen, että kuinka usein te tallettelette ovulaation aikoihin? Meillä oli tarkoitus aluksi "vain tjottailla", mutta hulluushan tässä on jo iskenyt ja puolisokin oli jo jostain lukenut että 3pv välein olisi hyvä olla aktiivinen. Minun aiemmat lapset kun on hoidoilla saatu niin olen ihan hukassa tällaisessa luomuyrityksessä
Ei kokemuksia mutta siitä on että testien välillä on eroja. Pc tosi herkkä ja rfsu ei niin herkkä, mitä nyt palstall näkynyt näitä.Oon pahoillani, omanapailen nyt aivan törkeesti.
Onko kellään kokemusta kohdunulkoisesta?
Alkaa epäilyttää, jos hanat nyt ei aukea kunnolla.
Tosiaan toissapäivänä tuli pc haamu, selkeä sellanen. Eilen aamulla testissä oli tooodella haalea viiva, juuri ja juuri näkyi. Eilen alkoi tiputtelu ja luulin että menkat alko ja kyseessä kemiallinen.
Tänään on virallinen menkkojen alkupäivä, mutta vuoto ei olekkaan alkanut. Pelkkää rusehtavaa tiputtelua välillä.
Tein testin (rfsu kun ei ollu muita) ja siinä taas selkeä viiva mutta kokemuksesta aivan liian haalea näille päiville mun kohdalla.
Toki voi olla edelleen kyse kemiallisesta, mutta kokemuksia kaipaan kohdun ulkoisesta.