Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla kesti lopulta n.2,5viikkoa että paketti saapui perille. Yrittivät syyttää mua että olen laittanut väärän osoitteen vaikka tarkistin että mun tiedoissa se on ihan oikein. No mut tulivat lopulta.Onnea @Jefar! Niin ihania uutisia Mahtavaa oli avata lyhyen tauon jälkeen tämä ketju ja nähdä kuva testeistä.
Täällä oli tarkoitus aloittaa ovulaation tikutus tästä toisesta yrityskierrosta. Nyt meneillään kp 10 ja yritystä on ollut kp 10, 8 ja 7, joten ei ainakaan siitä jää kiinni, vaikka nyt ovulaatio tulisi tosi aikaisin. Mitähän Raskauskeijun verkkokauppa puuhailee, kun 10 päivää sitten olen tehnyt tilauksen, eikä vieläkään mitään näy eikä kuulu, vaikka sanovat lähettävänsä paketit heti seuraavana arkipäivänä Joku muukin kirjoitti tässä ketjussa aiemmin samaa, että paketti oli viipynyt matkalla. Olisi varmaan vaan kannattanut ostaa apteekista tai kaupasta.
Eilen mies kysyi, että yritetäänkö me nyt virallisesti vauvaa. Kyllä yritetään . En ole kertonut, että olen jo ovistikkujakin tilannut
Okei vaikuttaa, että tilaukset lähtevät heiltä matkaan myöhässä, koska apteekista ja parista muusta paikasta, josta usein tilaan, tulee kyllä paketit aina perille muutaman päivän sisällä. 2,5 viikkoa on pitkä aika odotella! Täytyy laittaa kyselyä perään. Menee tämä kierto tikuttelun osalta kohta ohi.Mulla kesti lopulta n.2,5viikkoa että paketti saapui perille. Yrittivät syyttää mua että olen laittanut väärän osoitteen vaikka tarkistin että mun tiedoissa se on ihan oikein. No mut tulivat lopulta.
Täällä kp11 ja aloitin eilen oviksen tikuttamisen, tänään jo ihan vähän vaille positiivinen joten lähipäiville odotan ovista. Mikä osuu just nappiin kun mies lähtee reissuun to illalla ja on monta viikkoa pois. Täällä ollu kyllä tosi rakkaudentäyteinen kierto. Lempeä ollu kp 1,3,5,8,9,11 ja vielä mies lupaillut 12 ja 13
Mä masentelen jo syksyä ja talvea, yritän kuitenkin mennä positiivisin mielin
Mulle on aina tullut nopsasti raskauskeijun tilaukset.Onnea @Jefar! Niin ihania uutisia Mahtavaa oli avata lyhyen tauon jälkeen tämä ketju ja nähdä kuva testeistä.
Täällä oli tarkoitus aloittaa ovulaation tikutus tästä toisesta yrityskierrosta. Nyt meneillään kp 10 ja yritystä on ollut kp 10, 8 ja 7, joten ei ainakaan siitä jää kiinni, vaikka nyt ovulaatio tulisi tosi aikaisin. Mitähän Raskauskeijun verkkokauppa puuhailee, kun 10 päivää sitten olen tehnyt tilauksen, eikä vieläkään mitään näy eikä kuulu, vaikka sanovat lähettävänsä paketit heti seuraavana arkipäivänä Joku muukin kirjoitti tässä ketjussa aiemmin samaa, että paketti oli viipynyt matkalla. Olisi varmaan vaan kannattanut ostaa apteekista tai kaupasta.
Eilen mies kysyi, että yritetäänkö me nyt virallisesti vauvaa. Kyllä yritetään . En ole kertonut, että olen jo ovistikkujakin tilannut
Kierto rullaa kyllä taustalla hiljaisella, vaikkei vielä kuukautiset olisivatkaan alkaneet. Minusta tuo näyttää hormonihuipulta, ovis on ihan just tuloillaan. Voi tulla ihan hyvin raskaaksi vaikkei olisi ehtinyt tulla ensimmäisiäkään kuukautisia, ekasta oviksesta voi tärpätä. Ei muuta ku peitto heilumaan jos mielii pikkusisarusta.Heissan, täällä ilmoittautuu yksi kuumeilija imetän edelleen esikoistani eikä kierto ole palautunut sen jälkeen vielä lainkaan. Tein kuitenkin huvikseni ovis-testin tänään ja se näytti positiivista(?). Voiko imetyksen aikaiset hormonit vaikuttaa tuohon tulokseen, vai voiko todella olla niin, et sen ainoan kerran kun testasin tuota niin sattuikin juuri kohdalleen
Tässä vielä kuva testistä
View attachment 125200