Raskaaksi 2023

@Milsku22 Jos sulla kerta menkat päivän myöhässä nii hyvin voit jo testata. Mikäli testi nega ja menkat ei ala nii sit uudellee parin pv päästä 😇

Tänne ei kuulu YHTÄÄN MITÄÄN 🤣. Tää on kyl ton km jälkeen vähä tällaista "ei mitään aikaa ja tuntuu et on ihan hukassa😂". Hankalaa aikaa ku kierto ollut niin säännöllinen 28pv ja ovulaation tuntenut selvästi nii pläääääääh!

Tsemppii kaikille kaikkiin tilanteisiin ja onne a superisti plussanneille 🤩❤️!!

Tänään kp 40 / ei mitään tietoa. Ennen kierto oli aina 27-30, mutta nyt pari edellistä ja tämä on jostain syystä olleet 36-44 väliin. Kenelläkään samoja kokemuksia? Tai tietoa, mistä voi johtua? Pitäisikö huolestua jo? 🤔
Mulla heittelee paljon, normaalikierto 31-35pvää. Sit taas toisinaan 50-70, tai niinku nyt +90. Ovulaatio yleensä tulee. Gyne ei löytänyt mitään syytä, kuin stressi. Et tavallaan helpottavaa kuulla, mut sit toisaalta raivostuttavaa, yritä tässä nyt olla stressaamatta 😅

Mietinpä tässä, että onko mahdollista ovuloida vaikka testi näyttää selkeää negatiivista? Tänään olleet tissit arat ja äsken tuntui hetken pisto vasemmalla alavatsassa. Kuitenkin tänään sekä aamupäivällä että illalla tehdyt ovistestit oli niin negat ku olla voi.

Zabba,kaunko olette yrittäneet? Voimia 💗💗💗

Täällä yk6 lähti käyntiin ja toi viime kuu oli jo henkisesti jotenkin aika rankka. Vaikkei kovin kauaa ole mennyt. Toivon että nyt palaisi rentous ja täysi luottamus siihen, että onnistuu vielä.

Täällä ei alkanu menkat tänään, eikä kyl oo oireitakaan että alkais. Mut tosiaan ovista en tikuttanut joten sekin arvio ja eiköhän ne menkat pärähdä tänne vkl aikana. En nyt tänään kuitenkaan testannut ku nukuin koko päivän😅
Aika skeptinen oon plussan suhteen kun yk jotain 20 ja 30 väliltä, että on täällä hetki tahkottu menemään viimeisen km jälkeen. Mä oon jo ehkä vähän luopunutkin siitä varsinaisesta yrittämisestä, ollaan jossain määrin jo sinut sen ajatuksen kanssa että yhteistä lasta ei saada. Tsemppiä kaikille❤️

Tää voisi olla mun kirjoittama. Kp19/dpo6 ja mulla myös alkoi kauhea jomottelu oikealla dpo2! Oletan keltarauhaseksi tai sitten kohdunulkoiseksi raskaudeksi 😂 Eilen tuli ruskea limaklöntti 🤔 Alkuviikosta voisi harkita testaamista, menkat pitäisi alkaa pe.
Ruskea lima kuulostaa lupaavalta, mä odottelen josko tulis vielä joku kiinnittymisen merkki. Tsemppiä jänniin päiviin!

• Tykkään
Reaktiot: Sen
Eilinen kp 29 ei muuttunut kp 1. Tänään siis kp 30, toivottavasti ei muutu myöskään. Tänään dpo 10. Eilinen dpo 9 näytti täyttä valkoista negaa. Testaan varmaan huomenna seuraavan kerran, jos menkat ei ala. 🤞 oireita on vaikka mitä, rinnat todella arat, mutta voi johtua myös tulevista menkoista. Vatsa myös pallo, täynnä ilmaa, mutta eipä sekään mitenkään poikkeavaa kai ole.

Mulla alko keskiviikkona menkat! 41 päivän kierto on toki aika pitkä, mutta oon välillä niin huolestunut niistä että hyvä kun tulevat. 1.8. eli 15 päivää ennen menkkoja oli sellasta paksua liivatemaista limaa mistä arvelin, että vois olla ovulaatio ja se ajallisesti täsmäis. Menkat tosin tais jo loppua ku tänään ei oo tullu enää vuotoa. Muutenki nämä oli niin niukat menkat, että ei ois välttämättä tarvinu edes suojaa käyttää. Toivottavasti tää ois meidän kierto 🙏🏻🙏🏻

Täällä testattu just pregcheckillä nega dpo 10(?, ei tikutettu). Mieletön väsymys, huimaus, huono olo, ruokahaluttomuus, kipeät tissit… mutta ilmeisesti sitten vain pms:ää eikä raskausoireita. Ellei nyt sitten neljän päivän päästä jää menkat tulematta, niin tämä eka kierto oli uskoakseni tässä. Tai aivan hailakkaa haamua ainakin olisin jo dpo 10 odottanut.

Sanoin tossa miehelle, että mikään muu ei maistu just nyt kuin salmiakki, niin tarjoutui lähtemään kauppaan hakemaan. Syödään nyt sitten vielä salmiakkia kun kerta voi!

Muokattu viimeksi:
Täällä testattu just pregchickillä nega dpo 10(?, ei tikutettu). Mieletön väsymys, huimaus, huono olo, ruokahaluttomuus, kipeät tissit… mutta ilmeisesti sitten vain pms:ää eikä raskausoireita. Ellei nyt sitten neljän päivän päästä jää menkat tulematta, niin tämä kierto oli uskoakseni tässä. Tai aivan hailakkaa haamua ainakin olisin jo dpo 10 odottanut.

Sanoin tossa miehelle, että mikään muu ei maistu just nyt kuin salmiakki, niin tarjoutui lähtemään kauppaan hakemaan. Syödään nyt sitten vielä salmiakkia kun kerta voi!

En halua turhaa toivoa herättää, mutta älä täysin vielä heitä pyyhettä kehään. Kyllä ovulaatio on saattanut olla vähän myöhemmin, tai hcg nousee tällä kertaa vähän hitaammin, tai mikä tahansa taivaan kappaleiden asento vaikuttanut, ettei haamua vielä näkynyt. Oireet kuulostavat lupaavilta, etenkin jos eivät normaaliin kuukautiskiertoosi kuulu!

@Manski , tervetuloa joukkoon! Sun kokemukset kuulostaa ihan tosi tutuilta 😄 mullaki fiilikset heittelee. Mulla on dpo 10, onneksi oon lomailemassa reissussa etten oo niin paljon ehtiny miettimäön. Tuntuu että mitään oireita ei nyt ole. Ekassa kierrossa alotin testaamaan just dpo 10 ja tein monta negatiivista raskaustestiä, nyt ajattelin etten testaa ennen ku menkat on myöhässä (jos on)

@Sen , hui, kuulostaa pahalta. Oireiliko sulla mitenkään muuten? Kipuja ym.? Täytyy varailla aikaa, jos ei seuraavakaan kierto oo normaali.

@Lelli , mä oon itte kans ajatellu tuota stressin mahdollisuutta. Vaikka siis toki yritän olla stressaamatta, mutta kai helpommin sanottu ku tehty 🤷‍♀️ Helpottavaahan se olis kuulla, ettei oo mitää vakavaa.. Mutta millä sen stressin sit saa kuriin?..

@Valora , tjottailu alotettii viime vuoden puolella jo, mutta keväällä päätettii, että aletaan ihan tosissaan yrittää. Samat on fiilikset sun kanssa. Joka kierto tuntuu aina vaan tuskasemmalta, mutta pakko vaan yrittää jostain löytää uskoa siihen, että kyllä tää onnistuu. Voimia sinnekin! ❤️ Täällä tänään kp1. Ehkä tämä kierto on meidän..

@Zabba Parina päivänä oli tosi kovaa kouristavaa vatsakipua ja sitten menkat vaan niukkeni mut menkkakivut säilyi ennallaan. Kävin gynella parin kuukauden päästä, niin edelleen näkyi kystan nestettä vatsaontelossa, mut ei merkkiäkään ovulaatiosta.

Tänään kp 31, dpo 11, menkat myöhässä, tein r-testin aamulla, puhdasta negaa näytti. Testi oli pregcheckin puikko. Jos menkat alkamassa ni alkais nyt heti vaan niin ei tarvis piinailla. 😩

Meitä näyttää olevan useampia aika kierron samassa vaiheessa, menkat juuri alkanut tai alkamassa. Pahoittelut negatiivisesta testistä, Minis24 ❤️.

Itse en aio enää edes testata tässä kierrossa tuon eilisen negan jälkeen, ellei sitten oikeasti menkat olisi monta päivää myöhässä odotetusta.

Hyödynnän nyt tämän negan tuoman lisäajan niin, että ehdinpä vielä parantaa omia folaatti- ja ferritiiniarvoja. Tänään keksin ehdottaa myös miehelle ravintolisiä ja hän aloitti nyt folaatin, ubikinolin, omega-3:n, D-vit, sinkin ja C-vitamiinin 😎 Kaikista näistä luin, että parantavat miehen hedelmällisyyttä.

Muokattu viimeksi:
Takaisin