Lilja35
Näppärä viestien naputtelija
Voit testata vaikka heti jos ovis tiedossa ja sen mukaan menkat myöhässä.Millon kannattaa testata
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voit testata vaikka heti jos ovis tiedossa ja sen mukaan menkat myöhässä.Millon kannattaa testata
Mulla heittelee paljon, normaalikierto 31-35pvää. Sit taas toisinaan 50-70, tai niinku nyt +90. Ovulaatio yleensä tulee. Gyne ei löytänyt mitään syytä, kuin stressi. Et tavallaan helpottavaa kuulla, mut sit toisaalta raivostuttavaa, yritä tässä nyt olla stressaamattaTänään kp 40 / ei mitään tietoa. Ennen kierto oli aina 27-30, mutta nyt pari edellistä ja tämä on jostain syystä olleet 36-44 väliin. Kenelläkään samoja kokemuksia? Tai tietoa, mistä voi johtua? Pitäisikö huolestua jo?
Ruskea lima kuulostaa lupaavalta, mä odottelen josko tulis vielä joku kiinnittymisen merkki. Tsemppiä jänniin päiviin!Tää voisi olla mun kirjoittama. Kp19/dpo6 ja mulla myös alkoi kauhea jomottelu oikealla dpo2! Oletan keltarauhaseksi tai sitten kohdunulkoiseksi raskaudeksi Eilen tuli ruskea limaklöntti Alkuviikosta voisi harkita testaamista, menkat pitäisi alkaa pe.
Täällä testattu just pregchickillä nega dpo 10(?, ei tikutettu). Mieletön väsymys, huimaus, huono olo, ruokahaluttomuus, kipeät tissit… mutta ilmeisesti sitten vain pms:ää eikä raskausoireita. Ellei nyt sitten neljän päivän päästä jää menkat tulematta, niin tämä kierto oli uskoakseni tässä. Tai aivan hailakkaa haamua ainakin olisin jo dpo 10 odottanut.
Sanoin tossa miehelle, että mikään muu ei maistu just nyt kuin salmiakki, niin tarjoutui lähtemään kauppaan hakemaan. Syödään nyt sitten vielä salmiakkia kun kerta voi!