Harmillisen negatiinen ”tuloskierros” monella
Mutta ei kai siinä kun uuteen nousuun ja pidettävä toivetta yllä! Tsemppiä pettyneille
Mä oon tyytyväinen kun nyt kp 21 ei tapahdu mitään, viime kierrossa alko menkat. Ja ehtiihän ne tänään vielä illalla tulla mutta toivottavasti ei. Vv eritys on aika runsasta. Sellanen ”oire” on ollut 3pv jo että oikeassa silmässä on sitkeä elohiiri mikä alkaa heti aamulla ja nykii nytkin.
Töisssä päivittelin ahkerasti mehiläisen appia mutta vieläkin saa odotella sitä progesteronitulosta
Kikka kolmoset alkaa täällä varmaan parin kierron jälkeen kiinnostamaan, en olekaan ennen kuullut vehnänalkioöljystä hedelmällisyyseliksiirinä! Eihän noista haittaakaan koskaan ole ja hyvä terveydentila ja ravitsemus on plussaa hedelmällisyydenkin kannalta. Ja tulee tunne että on tehnyt mitä tehtävissä on
Mä mietin miehelle sitä maca-jauhetta että se jaksaa ”painaa” tätä projektia eteenpäin
Mä haaveilen vielä huomisen ja torstaina sitten dpo11 varmaan ei tarvi enää tulosta ihmetellä, että nega jos tulee, on sitten nega. PMS oireita ei kyllä nyt ole ollenkaan, yleensä olen kuin p*rseeseen ammuttu karhu ja itken aiheesta ja aiheetta.